En jij gevat " No but I walk always on wooden shoes"quote:Op zondag 29 januari 2006 02:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah... eerste dat ze vroegen bij de CA/US grens toen ze doorhadden dat ik uit Nederland kwam: "You got any drugs?"
verhandeld he.. ik zei niet dat ze uit NL kwamenquote:Op zondag 29 januari 2006 02:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nadat ze ingevlogen zijn uit Africa of Zuif Amerika en ze in Aalsmeer een mooi hoesje hebben gekregen met flowers from Holland erop ja
20$ per gramquote:
Heyhey, BB maakt hier de bijdehande opmerkingen!quote:
maar dat ze een hollands papiertje krijgen klopt welquote:Op zondag 29 januari 2006 02:47 schreef petre86 het volgende:
[..]
verhandeld he.. ik zei niet dat ze uit NL kwamen
"wanna frisk me?quote:Op zondag 29 januari 2006 02:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
20$ per gram
Nee man, ik scheet in mijn boxers.. die Amerikaanse grenswachten zijn echt van die machomannen met groot machtsvertoon... scary shit.
Je hebt een chatbox met RPG features (ofwel de mogelijkheid om makkelijk van chatnaam en -kleur te wisselen doordat je handles hebt opgeslagen) en een partner met net zo'n zieke geest als jezelf, en dan schrijf je samen toneelstukken.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:48 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Heyhey, BB maakt hier de bijdehande opmerkingen!
Dus leg eens uit wat RPG ongeveer is![]()
Ik vind het wel wat hebben om gefouilleerd te wordenquote:Op zondag 29 januari 2006 02:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
20$ per gram
Nee man, ik scheet in mijn boxers.. die Amerikaanse grenswachten zijn echt van die machomannen met groot machtsvertoon... scary shit.
Rollenspel kan ook heel spannend zijnquote:Op zondag 29 januari 2006 02:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je hebt een chatbox met RPG features (ofwel de mogelijkheid om makkelijk van chatnaam en -kleur te wisselen doordat je handles hebt opgeslagen) en een partner met net zo'n zieke geest als jezelf, en dan schrijf je samen toneelstukken.
Yeah... ik moet nog steeds een uniform voor Brad kopen..quote:Op zondag 29 januari 2006 02:52 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Rollenspel kan ook heel spannend zijn![]()
Iemand vastbinden lijkt me ook wel leuk, jou niet?quote:Op zondag 29 januari 2006 02:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah... ik moet nog steeds een uniform voor Brad kopen..
Nee. Blinddoeken, hooguit.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:56 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Iemand vastbinden lijkt me ook wel leuk, jou niet?
Of misschien zou je wel vastgebonden willen worden?![]()
Ik moet er wel bij vermelden dat ik, mocht ik het ooit doen, geen handboeien ofzo zal gebruiken, maar gewoon sjaaltjes. En dan ook geen knopen, maar een lus die je zo los kunt maken. Machteloosheid zou mensen paniekerig kunnen maken namelijkquote:
My point exactly.quote:Op zondag 29 januari 2006 03:00 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik moet er wel bij vermelden dat ik, mocht ik het ooit doen, geen handboeien ofzo zal gebruiken, maar gewoon sjaaltjes. En dan ook geen knopen, maar een lus die je zo los kunt maken. Machteloosheid zou mensen paniekerig kunnen maken namelijk![]()
je helemaal overgeven aan een anderquote:Op zondag 29 januari 2006 03:00 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik moet er wel bij vermelden dat ik, mocht ik het ooit doen, geen handboeien ofzo zal gebruiken, maar gewoon sjaaltjes. En dan ook geen knopen, maar een lus die je zo los kunt maken. Machteloosheid zou mensen paniekerig kunnen maken namelijk![]()
wat wil je dan met hem gaan doen?quote:Op zondag 29 januari 2006 03:08 schreef BB_Koning het volgende:
Ik wil Stroekie vastbinden
(Even een reactie losmakenDe ouwe lobbes is vast in slaap aan het sukkelen
)
Heeft niet zozeer met vertrouwen te maken als wel met claustrofobiequote:Op zondag 29 januari 2006 03:08 schreef petre86 het volgende:
[..]
je helemaal overgeven aan een ander
als je iemand 100% vertrouwd dan durf je dat toch wel?
en wie wilde je daar voor meebrengen dan?quote:Op zondag 29 januari 2006 03:08 schreef BB_Koning het volgende:
Ik wil Stroekie vastbinden
(Even een reactie losmakenDe ouwe lobbes is vast in slaap aan het sukkelen
)
Hm, ik wil BB wel helpen hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 03:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en wie wilde je daar voor meebrengen dan?
Er is een vershcil tussen durven en willenquote:Op zondag 29 januari 2006 03:08 schreef petre86 het volgende:
[..]
je helemaal overgeven aan een ander
als je iemand 100% vertrouwd dan durf je dat toch wel?
Ik welquote:Op zondag 29 januari 2006 03:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar ik heb een spijlen aan m'n bed waar jullie me dan aan vast kunnen leggen![]()
Aan een tafelpoot vastbinden kan ook, als we toch bezig zijn, dan doen we het gewoon lekker ruig op de grondquote:Op zondag 29 januari 2006 03:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar ik heb een spijlen aan m'n bed waar jullie me dan aan vast kunnen leggen![]()
Moet jij wel de shawls meebregen hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 03:15 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Aan een tafelpoot vastbinden kan ook, als we toch bezig zijn, dan doen we het gewoon lekker ruig op de grond![]()
Niet tegen Steven zeggen, hoor, maar ik vind die lange blauw-witte sjaal van hem maar stomquote:Op zondag 29 januari 2006 03:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Moet jij wel de shawls meebregen hoor
want ik ben niet zo hip als Ang3l dat ik zo'n exemplaar van 8 meter heb![]()
snel quotenquote:Op zondag 29 januari 2006 03:20 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Niet tegen Steven zeggen, hoor, maar ik vind die lange blauw-witte sjaal van hem maar stom![]()
dan moeten we nog even dit topic volmaken en een nieuwe openenquote:Op zondag 29 januari 2006 03:20 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Niet tegen Steven zeggen, hoor, maar ik vind die lange blauw-witte sjaal van hem maar stom![]()
Verdorie, daar gaat mijn ik-edit-altijd-alles-waarvan-ik-niet-wil-dat-iedereen-het-te-weten-komt planquote:
en volgens mij heeft hij nu wel andere zaken aan zijn hoofd dan wat we hier u op Fok postenquote:Op zondag 29 januari 2006 03:23 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Verdorie, daar gaat mijn ik-edit-altijd-alles-waarvan-ik-niet-wil-dat-iedereen-het-te-weten-komt plan![]()
Dat moet wel lukken deze nachtquote:Op zondag 29 januari 2006 03:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan moeten we nog even dit topic volmaken en een nieuwe openen
hij leest altijd alleen maar het hudige topic terug
Yep, wij fok!ken hier en hij 'fok!t' ergens andersquote:Op zondag 29 januari 2006 03:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en volgens mij heeft hij nu wel andere zaken aan zijn hoofd dan wat we hier u op Fok posten![]()
Auw... blauwe plekkenquote:Op zondag 29 januari 2006 03:15 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Aan een tafelpoot vastbinden kan ook, als we toch bezig zijn, dan doen we het gewoon lekker ruig op de grond![]()
Check je "my active topics", daar staat het achter.quote:Op zondag 29 januari 2006 03:24 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dat moet wel lukken deze nachtHoveel berichten nog? En hoe kan je zien hoeveel berichten er al geplaatst zijn?
ik quote straks wel uit dit gesloten topicquote:Op zondag 29 januari 2006 03:23 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Verdorie, daar gaat mijn ik-edit-altijd-alles-waarvan-ik-niet-wil-dat-iedereen-het-te-weten-komt plan![]()
Ja en Cairon raakt daar weer opgefokt vanquote:Op zondag 29 januari 2006 03:25 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Yep, wij fok!ken hier en hij 'fok!t' ergens anders
Spreek j ehier als ervaringsdeskundigequote:
Jij valse Albert-Verlinden nichtquote:Op zondag 29 januari 2006 03:28 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik quote straks wel uit dit gesloten topic
schuilt er dan in BB_Koning een kleine machtswellusteling op het amoureuze vlak ?quote:Op zondag 29 januari 2006 03:28 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Spreek j ehier als ervaringsdeskundige
Maar je hebt gelijk, combi van lief en ruig is leuker, hoewel softe sm me ook wel wat lijkt....
Jaa... dat ga ik jou niet aan je neus hangenquote:Op zondag 29 januari 2006 03:28 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Spreek j ehier als ervaringsdeskundige
Maar je hebt gelijk, combi van lief en ruig is leuker, hoewel softe sm me ook wel wat lijkt....
Albert is leukquote:
wčl onze ervaringen willen weten maar zelf terughoudend?quote:Op zondag 29 januari 2006 03:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jaa... dat ga ik jou niet aan je neus hangen
Been there, done that, next time buying the T Shirt ?quote:Op zondag 29 januari 2006 03:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jaa... dat ga ik jou niet aan je neus hangen
Ik denk niet dat jullie nichten zitten te wachten op verhalen over heteroseksquote:Op zondag 29 januari 2006 03:31 schreef petre86 het volgende:
[..]
wčl onze ervaringen willen weten maar zelf terughoudend?
Laat ik niet te veel van mijn aparte kanten blootgeven...quote:Op zondag 29 januari 2006 03:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
schuilt er dan in BB_Koning een kleine machtswellusteling op het amoureuze vlak ?
naja.. je kan nog wel zeggen of je ervan houdt om vastgebonden op de keukentafel te liggenquote:Op zondag 29 januari 2006 03:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jullie nichten zit te wachten op verhalen over heteroseks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |