Sorry, was inderdaad een beetje vaag.quote:Op zondag 29 januari 2006 01:51 schreef BB_Koning het volgende:
Aha, we hebben het over B 12, zeg dat dan!
Ik slik elke dag vitamines en krijg dus ook genoeg B 12 binnen![]()
Ik had een jaar of drie geleden een Amerikaanse jongen waarmee ik een kortstondige 'affaire' had.quote:Op zondag 29 januari 2006 01:53 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Maar ik denk dat ze die haringen wel in de VS verkopen hoor, en voor jou hopelijk ook de Hollandse nieuwe![]()
Waarschijnlijk alleen ingemaakt. Ik vind het juist zo lekker, met een uitje op een plak roggebrood (dat ze daar ook niet hebbenquote:Op zondag 29 januari 2006 01:53 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Eigenlijk reageer ik nooit in deze reeks, maar zag je reactie staan en moest gewoon ff voor een 2e keer reageren
Maar ik denk dat ze die haringen wel in de VS verkopen hoor, en voor jou hopelijk ook de Hollandse nieuwe![]()
Mijn vent gruwelt van het idee van vis, laat staan rauwe visquote:Op zondag 29 januari 2006 01:54 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik had een jaar of drie geleden een Amerikaanse jongen waarmee ik een kortstondige 'affaire' had.
Maar hij kende geen haring, en hij vond het niet te eten toen ik het hem voerde.![]()
Jeetjequote:
Amerikaanse jongensquote:Op zondag 29 januari 2006 01:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn vent gruwelt van het idee van vis, laat staan rauwe vishis loss
Hopen dat je geen ingeblikte vis voorgeschoteld krijgt, vers is het toch wel het lekkerstquote:Op zondag 29 januari 2006 01:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk alleen ingemaakt. Ik vind het juist zo lekker, met een uitje op een plak roggebrood (dat ze daar ook niet hebben). Maar misschien kan ik wel zo'n winkeltje vinden waar ze Nederlands spul verkopen of zo.
En hij staat nou toch al in je AT, kun je net zo goed meechatten
Je eet vis, je drinkt alcohol....., noem nu eens een pluspuntquote:Op zondag 29 januari 2006 01:56 schreef LuQas het volgende:
[..]
Jeetje
Ik vind mezelf altijd een beetje zielig klinken als ik het zeg, maar ik geloof dat ik het wel heel moeilijk in het leven zou hebben zonder alcohol.
De mijne is tweede generatie. Hij heeft een Iers paspoortquote:Op zondag 29 januari 2006 01:58 schreef LuQas het volgende:
[..]
Amerikaanse jongens![]()
Ik snap nooit zo goed dat uit zo'n naar land zulke leuke jongens kunnen komen.
Ze hebben wel "roggebrood", ofwel gewoon tarwebrood met hier en daar een roggegraantje, ofwel pompernickel bread, dat van roggemeel is gemaakt (en dus zacht als gewoon brood), maar die die massieve blokken zoals roggebrood hier is.quote:Op zondag 29 januari 2006 01:58 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hopen dat je geen ingeblikte vis voorgeschoteld krijgt, vers is het toch wel het lekkerst![]()
En hebben ze daar geen roggebroodDat wist ik niet...
Reality check: ze zijn niet allemaal Abercrombie & Fitch-material, hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 01:58 schreef LuQas het volgende:
[..]
Amerikaanse jongens![]()
Ik snap nooit zo goed dat uit zo'n naar land zulke leuke jongens kunnen komen.
Gelukkig niet. Waar zie je me voor aan.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:00 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Reality check: ze zijn niet allemaal Abercrombie & Fitch-material, hoor
*stelt Brad in A&F voor* *komt niet meer bij*quote:Op zondag 29 januari 2006 02:00 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Reality check: ze zijn niet allemaal Abercrombie & Fitch-material, hoor
Maar daar is toch wel een recept voor te vinden zodat je het daar af en toe zelf kan gaan bakkenquote:Op zondag 29 januari 2006 02:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ze hebben wel "roggebrood", ofwel gewoon tarwebrood met hier en daar een roggegraantje, ofwel pompernickel bread, dat van roggemeel is gemaakt (en dus zacht als gewoon brood), maar die die massieve blokken zoals roggebrood hier is.
Dus niet zoals hier, waar je lekker een stukje haring op kunt leggen... Wel jammer, roggebrood voegt toch wel iets toe namelijkquote:Op zondag 29 januari 2006 02:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ze hebben wel "roggebrood", ofwel gewoon tarwebrood met hier en daar een roggegraantje, ofwel pompernickel bread, dat van roggemeel is gemaakt (en dus zacht als gewoon brood), maar die die massieve blokken zoals roggebrood hier is.
Ja.. kan ook zelf haringen gaan vangen, denk ik...quote:Op zondag 29 januari 2006 02:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar daar is toch wel een recept voor te vinden zodat je het daar af en toe zelf kan gaan bakken
moet je wel een kneedmachien of zo hebben want het is lastig deeg om handmatig te kneden
quote:Op zondag 29 januari 2006 02:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
*stelt Brad in A&F voor* *komt niet meer bij*
Mag niet. Je mag geen graanproducten invoeren.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:04 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dus niet zoals hier, waar je lekker een stukje haring op kunt leggen... Wel jammer, roggebrood voegt toch wel iets toe namelijk
Dus maar een voorraad meenemen dus
Gewoon realistischquote:
nou die marshmellows vindt ik geen vooruitgang ten opzichte van roggebrood hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 02:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja.. kan ook zelf haringen gaan vangen, denk ik...
Ik overleef het ook wel zonder hoor. Er komen lekkere hapjes die we hier niet hebben voor terug. Ik wil alleen het twee keer per week vis eten wel volhouden.
Ik ben hier nu toch al, dus weltrusten dan maarquote:Op zondag 29 januari 2006 02:07 schreef LuQas het volgende:
Ik ga fijn slapen. Morgen de hele dag aan mijn scriptie werken, ik heb er zowaar zin in.
Sweet Dreams LuQasquote:Op zondag 29 januari 2006 02:07 schreef LuQas het volgende:
Ik ga fijn slapen. Morgen de hele dag aan mijn scriptie werken, ik heb er zowaar zin in.
Have fun!quote:Op zondag 29 januari 2006 02:07 schreef LuQas het volgende:
Slaap lekkerquote:Op zondag 29 januari 2006 02:07 schreef LuQas het volgende:
Maar de pindakaas, de pickles, de pepperoni en het witbrood welquote:Op zondag 29 januari 2006 02:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou die marshmellows vindt ik geen vooruitgang ten opzichte van roggebrood hoor
en daar wil ik dan nog ook graag de Mountain Dew aan toevoegenquote:Op zondag 29 januari 2006 02:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar de pindakaas, de pickles, de pepperoni en het witbrood welOh, en de 12 oz steaks...
Wat maakt peanutt butter zoveel beter dan pindakaasquote:Op zondag 29 januari 2006 02:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar de pindakaas, de pickles, de pepperoni en het witbrood welOh, en de 12 oz steaks...
Da's canadees. Maar inderdaadquote:Op zondag 29 januari 2006 02:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en daar wil ik dan nog ook graag de Mountain Dew aan toevoegen![]()
De smaak en consistentie... het is cremig en zoet, en hartstikke slecht voor jequote:Op zondag 29 januari 2006 02:12 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wat maakt peanutt butter zoveel beter dan pindakaas
Canadeesquote:
Oh, ze verkopen het ook in de US hoor! Maar het is oorspronkelijk Canadees, dacht ik... of ben ik nou weer in de war? In de VS versie zit in ieder geval geen cafeine.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Canadees![]()
ach dan heb ik van deze nacht in elk geval weer wat opgestoken en inderdaad is Wisconsin wel dicht bij Canadian border![]()
Dacht dat het onderdeel van was Pepsico en daarom wel Amerikaans zou zijnquote:Op zondag 29 januari 2006 02:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, ze verkopen het ook in de US hoor! Maar het is oorspronkelijk Canadees, dacht ik... of ben ik nou weer in de war? In de VS versie zit in ieder geval geen cafeine.
haal eens bloemen?quote:Op zondag 29 januari 2006 02:29 schreef wonderer het volgende:
Er is een hele hoop Amerikaans dat je ook hier kan krijgen. Nederlands spul overseas wordt lastiger
Animal planet kijken en RPG spelenquote:
wiet en xtc komt ook veel uit NLquote:Op zondag 29 januari 2006 02:40 schreef wonderer het volgende:
Goed punt. Jammer dat ik bloemen niks vind...
RPG klinkt spannendquote:Op zondag 29 januari 2006 02:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Animal planet kijken en RPG spelen
Yeah... eerste dat ze vroegen bij de CA/US grens toen ze doorhadden dat ik uit Nederland kwam: "You got any drugs?"quote:
Is het ookquote:
wat antwoordde jij?quote:Op zondag 29 januari 2006 02:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah... eerste dat ze vroegen bij de CA/US grens toen ze doorhadden dat ik uit Nederland kwam: "You got any drugs?"
Nadat ze ingevlogen zijn uit Africa of Zuif Amerika en ze in Aalsmeer een mooi hoesje hebben gekregen met flowers from Holland erop jaquote:Op zondag 29 januari 2006 02:38 schreef petre86 het volgende:
[..]
haal eens bloemen?
bijna alle bloemen in de wereld worden in aalsmeer verhandeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |