dat is toch alleen de bedoeling als ze gebakken zijnquote:
Die beesten hebben de vervelende neiging om voor mijn neus op te stijgen en me aan te vliegen. Ik ben mijn leven niet zeker op de Damquote:Op zondag 29 januari 2006 01:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat is toch alleen de bedoeling als ze gebakken zijn
rauw smaken ze volgens mij voor geen meter![]()
We moeten dus op de meet in Maart een vogelverschikker meenemenquote:Op zondag 29 januari 2006 01:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die beesten hebben de vervelende neiging om voor mijn neus op te stijgen en me aan te vliegen. Ik ben mijn leven niet zeker op de Dam
moet je ook nie zo fladderen met je lange zwarte jasquote:Op zondag 29 januari 2006 01:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die beesten hebben de vervelende neiging om voor mijn neus op te stijgen en me aan te vliegen. Ik ben mijn leven niet zeker op de Dam
en 's avonds als de geluiden van rauwe seks uit de boerderij over het land weerklinken denkt de boer ....quote:Op zondag 29 januari 2006 01:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
We moeten dus op de meet in Maart een vogelverschikker meenemen
KiekeJan, Kiekejan is een held
Kiekekjan Kiekejan jaagt de vogels van het veld
Kiekejan ,Kiekejan![]()
Ik heb een korte bruine hoor ;Pquote:Op zondag 29 januari 2006 01:11 schreef petre86 het volgende:
[..]
moet je ook nie zo fladderen met je lange zwarte jas
[..]
en 's avonds als de geluiden van rauwe seks uit de boerderij over het land weerklinken denkt de boer ....
daar gaat het me helemaal nie omquote:Op zondag 29 januari 2006 01:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb een korte bruine hoor ;P
Ik heb lichtgevoelige ogen. Okee? Is het nou klaar?
heey vlarp.. we wilden net bififoto's gaan posten, aan jou de eer van de eerstequote:
Ja dat weet iik ook niet wat de boer denktquote:Op zondag 29 januari 2006 01:11 schreef petre86 het volgende:
en 's avonds als de geluiden van rauwe seks uit de boerderij over het land weerklinken denkt de boer ....
Stop met roken?quote:Op zondag 29 januari 2006 01:28 schreef LuQas het volgende:
Het is hier echt belachelijk blauw!
Stop es met die sigaren, heel LuQas huis staat blauw.quote:
It's showtimequote:Op zondag 29 januari 2006 01:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoi nu wordt het weer grappig met BB_Koning in ons midden![]()
Ik doelde meer vanwege de icons van Vlarp, Stroekie en Petre86 achtereenvolgens. Dat viel me op. Ik dacht ik doe ook eens een mededeling.quote:Op zondag 29 januari 2006 01:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Stop es met die sigaren, heel LuQas huis staat blauw.
Als je moest kiezen tussen leren schoenen en een biefstuk, wat zou je nemen?quote:Op zondag 29 januari 2006 01:36 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
It's showtime
Kom maar op met het onderwerp en ik zal mn best doen je de oren van het hoofd te lullen![]()
Doet me denken aan wat Ross in Friends een keer zei: wil je liever verdrinken of verbrandenquote:Op zondag 29 januari 2006 01:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je moest kiezen tussen leren schoenen en een biefstuk, wat zou je nemen?
čn J-Dquote:Op zondag 29 januari 2006 01:36 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik doelde meer vanwege de icons van Vlarp, Stroekie en Petre86 achtereenvolgens. Dat viel me op. Ik dacht ik doe ook eens een mededeling.
Die keuze van Ross is niet moeilijk. Verdrinken is een stuk minder pijnlijk...quote:Op zondag 29 januari 2006 01:40 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Doet me denken aan wat Ross in Friends een keer zei: wil je liever verdrinken of verbranden
Als ik moest kiezen, dan zou het de leren schoenen worden, want vlees in mijn lichaam, dat zal nooit gebeuren. Overigens zal ik ook nooit leren schoenen dragen![]()
Ah, ik ben niet de enige vegetarier in het topique.quote:Op zondag 29 januari 2006 01:40 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Doet me denken aan wat Ross in Friends een keer zei: wil je liever verdrinken of verbranden
Als ik moest kiezen, dan zou het de leren schoenen worden, want vlees in mijn lichaam, dat zal nooit gebeuren. Overigens zal ik ook nooit leren schoenen dragen![]()
Hoewel een enigszins hypocriete vegetarier, aangezien ik wel vis eet, met enige regelmaat.quote:Op zondag 29 januari 2006 01:41 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ah, ik ben niet de enige vegetarier in het topique.
Je bent vegetarier?quote:Op zondag 29 januari 2006 01:41 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ah, ik ben niet de enige vegetarier in het topique.
Normaal breng jij toch wel 1 of meerdere onderwerpen in?quote:Op zondag 29 januari 2006 01:36 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
It's showtime
Kom maar op met het onderwerp en ik zal mn best doen je de oren van het hoofd te lullen![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 01:42 schreef LuQas het volgende:
[..]
Hoewel een enigszins hypocriete vegetarier, aangezien ik wel vis eet, met enige regelmaat.
Inderdaad, en het is vooral lekkerquote:Op zondag 29 januari 2006 01:43 schreef wonderer het volgende:
Vis is goed voor je. Vlees ook trouwens, dat is je enige bron van vitamine B namelijk
Ik ben nog aan het werken aan die titel, maar hij is in zicht.quote:Op zondag 29 januari 2006 01:43 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je bent vegetarier?Mensen met een titel zijn leuk, maar vegetariers zijn nog leuker
![]()
![]()
in soja zit ook vitamine Bquote:Op zondag 29 januari 2006 01:43 schreef wonderer het volgende:
Vis is goed voor je. Vlees ook trouwens, dat is je enige bron van vitamine B namelijk
Niet al het vlees en alle vis is lekker... maar ik zou niet zonder mijn harinkie kunnen hoor... *hoopt dat ze die dingen ook in de VS verkopen, eigenlijk...*quote:Op zondag 29 januari 2006 01:44 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Inderdaad, en het is vooral lekker![]()
Tegenwoordig heb ik deprimerende onderwerpenquote:Op zondag 29 januari 2006 01:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Normaal breng jij toch wel 1 of meerdere onderwerpen in?
Ik hoorde laatst idd ook van een arts dat vitamine B12 alleen in vis en vlees zit, niet in soja. Een tekort daaraan heeft op de lange termijn klachten als depressies als gevolg. (of kan als gevolg hebben.)quote:
"Belangrijke bronnenquote:
Uhmmm, idealen horen toch blijvend te zijn?quote:Op zondag 29 januari 2006 01:44 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het werken aan die titel, maar hij is in zicht.
Ik ben een tijd echt zwaar (dieren-)activistisch geweest. Foldertjes uitdelen voor de deur van Mac Donalds enzo. Maar dat is er uiteindelijk toch afgesleten allemaal. Geen idee wat ik daar van vind eigenlijk.
Ik denk dat je dat wel op je buik kunt schrijven. (Amsterdams voor dat kan je wel vergeten).quote:Op zondag 29 januari 2006 01:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
*hoopt dat ze die dingen ook in de VS verkopen, eigenlijk...*
Ik ken veel mensen die veganist zijn en af en toe een Vitamine B-12 injectie bij de dokter halen.quote:Op zondag 29 januari 2006 01:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
"Belangrijke bronnen
Uitsluitend dierlijke producten zoals melk, melkproducten, vlees, vleeswaren, vis en eieren leveren vitamine B12."
Ik ken (en hou van) de uitdrukkingquote:Op zondag 29 januari 2006 01:49 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat wel op je buik kunt schrijven. (Amsterdams voor dat kan je wel vergeten).
Vinden jullie het ook zo naar dat je lippen zo'n donkerrode/paarse aanslag krijgen als je de hele tijd rode wijn hebt gedronken?
valt best wel mee hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 01:47 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb ik deprimerende onderwerpen![]()
Ik drink geen wijnquote:Op zondag 29 januari 2006 01:49 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat wel op je buik kunt schrijven. (Amsterdams voor dat kan je wel vergeten).
Vinden jullie het ook zo naar dat je lippen zo'n donkerrode/paarse aanslag krijgen als je de hele tijd rode wijn hebt gedronken?
Dat is nog maar de vraag natuurlijk.quote:Op zondag 29 januari 2006 01:49 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Uhmmm, idealen horen toch blijvend te zijn?![]()
Eigenlijk reageer ik nooit in deze reeks, maar zag je reactie staan en moest gewoon ff voor een 2e keer reagerenquote:Op zondag 29 januari 2006 01:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet al het vlees en alle vis is lekker... maar ik zou niet zonder mijn harinkie kunnen hoor... *hoopt dat ze die dingen ook in de VS verkopen, eigenlijk...*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |