vermoeiendquote:
Prachtig nr , kut cd.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
2 uur tot Idols
Serge zingt Train - Drops of Jupiter volgens de geruchten.
Ik heb gisteren wokdinges gegetenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:31 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb net lekker ge-AH verse wokschoteld
O Luuuuq... concertina jaik had de film constantine voor m'n snufferd liggen *LOL*
Wokken isquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:38 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik heb gisteren wokdinges gegeten![]()
Mag ook. Gewokte groenten vind ik ook erg lekker, met of zonder vlees.quote:
quote:
*backs away*quote:
Over gezond gesproken: ik ga nu trainenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mag ook. Gewokte groenten vind ik ook erg lekker, met of zonder vlees.
Veel plezier!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:02 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Over gezond gesproken: ik ga nu trainen
Doeiiii![]()
![]()
![]()
1 en 2 niet...als je ze nou laat struikelen i/d gracht heb je helemaal geen schuldquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:04 schreef davidov het volgende:
Ik studeer geen rechten, maar is het verboden in nederland om je ouders te knuppelen, knevelen, en in de gracht te gooien?
Dat wel, maar je mag wel dreigen met eenzame opsluiting in een bejaardentehuis en ontzegging van bezoek met Kerst.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:04 schreef davidov het volgende:
Ik studeer geen rechten, maar is het verboden in nederland om je ouders te knuppelen, knevelen, en in de gracht te gooien?
Waarom datquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:10 schreef davidov het volgende:
pfff dat duurt te lang, ik moet nu van ze af
Ik dacht (geen idee waarom eigenlijkquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:10 schreef davidov het volgende:
pfff dat duurt te lang, ik moet nu van ze af
Gezeik net tijdens het eten...quote:
Was jij niet meneer die zei dat hij me nooit hier zag?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:11 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik dacht (geen idee waarom eigenlijk) dat je niet meer bij je ouders woonde.
.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:14 schreef davidov het volgende:
[..]
Gezeik net tijdens het eten...
In plaats van zoals gewoonlijk met elkaar te ruzie te hebben zijn ze het opeens eens met elkaar en hebben ze een verbond gesloten om mij lastig te vallen
Waardoor ieder gesprek nu gaat over, mn studie, dat ik niet genoeg doe en als ik meer doe dat ik nog meer moet doen, waarom ik niet alles vertel over wat ik doe, waarom ik "zo gesloten ben"... wat ik uberhaupt gewoon ben, en al helemaal als er gezeik van komt.... en dus jagen ze ook op andere dingen die ik niet zeg...
Kreeg net tijdens het eten de volle laag dat ik alles fout doe...
Zucht, ik overleef het wel ik word er alleen zo ontiegelijk moe van....:{
heb ik NOG minder zin om te praten
Ik kan me dat goed voorstellen ja. Het klinkt heel erg alsof het een onhoudbare situatie aan het worden is...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:14 schreef davidov het volgende:
[..]
In plaats van zoals gewoonlijk met elkaar te ruzie te hebben zijn ze het opeens eens met elkaar en hebben ze een verbond gesloten om mij lastig te vallen
Waardoor ieder gesprek nu gaat over, mn studie, dat ik niet genoeg doe en als ik meer doe dat ik nog meer moet doen, waarom ik niet alles vertel over wat ik doe, waarom ik "zo gesloten ben"... wat ik uberhaupt gewoon ben, en al helemaal als er gezeik van komt.... en dus jagen ze ook op andere dingen die ik niet zeg...
Veel plezier Ang3l, het wordt vast heel leuk!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:14 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga naar Breda
*slik*
De zenuwen zetten in.
Breda is gevaarlijk!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:14 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga naar Breda
*slik*
De zenuwen zetten in.
De situatie is net drijfzand, des te meer ik me verzet des te erger het zal worden.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Da's niet tof.
Als je t huis uit moet om ff te luchten,
Kom op, je kan hetquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:14 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga naar Breda
*slik*
De zenuwen zetten in.
Awww... Het is een vervelende, maar herkenbare situatie. En de beste oplossing is om uit huis te gaan en te zorgen dat je niet meer afhankelijk bent van je ouders.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:14 schreef davidov het volgende:
[..]
Naja hier is t hok leeg dus als je dr ff uit wil, kun je altijd hier ff langskomen voor je zaterdagavond amusement.. Zal Idols wel uitzetten voor jequote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:17 schreef davidov het volgende:
[..]
De situatie is net drijfzand, des te meer ik me verzet des te erger het zal worden.
Gewoon accepteren, meewerken en wachten dus
Dat wil niet zeggen dat je hier nooit post, toch?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:15 schreef davidov het volgende:
Was jij niet meneer die zei dat hij me nooit hier zag?
Logischquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:24 schreef davidov het volgende:
@CDP: like I said, als ik dat doe krijg ik morgen hetzelfde gezeur maar dan nog meer verwijten... geen zin in...
Heteromannen hebben dat als ze getrouwd zijnquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:14 schreef davidov het volgende:
Nee mijn ouders hebben momenteel een succesvol huwelijkquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:33 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Heteromannen hebben dat als ze getrouwd zijn
![]()
Gd luck.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:39 schreef davidov het volgende:
ow god, ze roepen me naar beneden
that can't be good
Beter dan dat ze t smsje lezen zoals mn ma hier soms nog wel wil doen!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:41 schreef davidov het volgende:
ow dat viel mee
M'n telefoon lag nog beneden en kreeg een smsje blijkbaar
*veegt angstzweet van voorhoofd*
Nou mn vader zou over de rooie gaan als ik dat zeg, waar ik het gore lef vandaan haal enzoquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:34 schreef Great_Expectations het volgende:
Maar serieus. Het kan helpen om je ouders van de harde realiteit te doen doordringen dat op de manier waarop ze zich nu gedragen, de band met jou compleet ten gronde aan het richten zijn.
En nog even, dan ben je zelfstandig met een eigen huis en drukke baan, en hoeveel zin heb je dan om nog bij je ouders langs te gaan? Willen ze dan per se zo'n vereenzaamde bejaarde worden, voor wie geen plaats meer is in een tehuis en die z'n kinderen zo van zichzelf heeft vervreemd dat er niemand meer is om hun poepbillen schoon te vegen?
Aardig is het niet, maar wel een realiteit waar weinig zeurende ouders zich van bewust zijn, als ze lopen te blèren tegen hun studerende kinderen..
Ja maar, ja maar... Hoe moeten we dan op de hoogte blijven van wat er gebeurt?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:01 schreef davidov het volgende:
Leuk idee, afgezien van de webcams dan:p
Misschien is dat te regelen in combinatie met een soort lidmaatschapquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:06 schreef Great_Expectations het volgende:
Dan wil ik iemand in m'n msn die me van inside information kan voorzien, de sappige roddels die hier niet worden gepost..
we beginnen wel een secret forumquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:11 schreef davidov het volgende:
[..]
Misschien is dat te regelen in combinatie met een soort lidmaatschap
Lidmaatschap? Volgens mij heb je teveel vieze gay.nl-banners gekeken.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:11 schreef davidov het volgende:
[..]
Misschien is dat te regelen in combinatie met een soort lidmaatschap
hey we willen er wel iets voor terug om voor jullie persoonlijk vermaak te spelenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:21 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Lidmaatschap? Volgens mij heb je teveel vieze gay.nl-banners gekeken..
Harm moet die ananas uit zn aars en die aardappel uit zn keel halen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:04 schreef Manias het volgende:
arme angelique hoe je t ook spelt
maar harm..get a haircut
Net gedaan!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:25 schreef Manias het volgende:
ah kut CDP k heb tournament laatste post doe jij effe nieuwe(aai suk et fok.nl shit)
En angelique moet winnen!
op zaterdag thuis?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:07 schreef Manias het volgende:
haaaaaaaaaai
Idols gekekenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Gebeurt er bij jou niets spannends dat je zo moet geeuwen?
minder kasroamen en opmaken?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:18 schreef Weemz het volgende:
Werk is gelukkig weer voorbij, wat een chaos zeg! Altijd leuk als je normaal met 4 of 5 cassières sluit (ik werk bij de counter, en die is gelijk baas over de cassières zeg maar), terwijl ik er nu maar 3 had...
Denk dat ik dan ook voor het 1e reclameblok in slaap was gevallenquote:
Omdat er dus maar 3 kassa's waren kon er niemand op tijd schoonmaken... En ik had het bij de counter ook *piep*druk, dus ook ik kon pas erg laat alle deuren dichtgooien en alles afmelden enzo...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:20 schreef petre86 het volgende:
minder kasroamen en opmaken?
of te druk?
feest is van een wijf dat naar de BANANABAR wou dikke vingerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:09 schreef petre86 het volgende:
[..]
op zaterdag thuis?
what's ur excuse?
ik volg je niequote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:26 schreef Manias het volgende:
[..]
feest is van een wijf dat naar de BANANABAR wou dikke vinger![]()
![]()
maar jij bent dan bedrijfsleider voor even?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:24 schreef Weemz het volgende:
[..]
Omdat er dus maar 3 kassa's waren kon er niemand op tijd schoonmaken... En ik had het bij de counter ook *piep*druk, dus ook ik kon pas erg laat alle deuren dichtgooien en alles afmelden enzo...
*Attentie dames en heren. Het is bijna 8 uur en dat betekend dat de AH graag wil sluiten. ROT OP!*
Oeps, verkeerde tekst...
Maar ja dat is Talpaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Denk dat ik dan ook voor het 1e reclameblok in slaap was gevallen
althans dat was nu bij koppensnellers ook het geval![]()
Afdelingshoofd. Bedrijfsleider staat weer boven mij en mijn collega-afdelingshoofden.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:30 schreef petre86 het volgende:
maar jij bent dan bedrijfsleider voor even?
ik zal je verklappen dat ik op dat moent zelfs bij een TV die uitstaat in slaap was gevallenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:31 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Maar ja dat is Talpa
Daar kan je alleen maar bij in slaap vallen
ik ga nietquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:27 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik volg je nie
je gaat naar de bananabar? of dat gaat nie door?
of wel door maar je wil nie mee?
maar je sluit wel af?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:31 schreef Weemz het volgende:
[..]
Afdelingshoofd. Bedrijfsleider staat weer boven mij en mijn collega-afdelingshoofden.
ieuwquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:39 schreef Manias het volgende:
[..]
ik ga niet50 euro toegang en dan wijven met dildos zien kloten :| ja daaaaag
helaas nietquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:40 schreef petre86 het volgende:
[..]
ieuw
geen kereld die met hun banaan spelen?
en de rest van het gezelschap is natuurlijk helemaal vrouwelijk?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:40 schreef Manias het volgende:
[..]
helaas nietDat was andere koek (fruit?) geweest
NEEEEE DAT MEEN JE NIET angelique op de kruk en HARM NIET?nederland suckt ik ga emigreren
äaron mag lekker terug de kast in waar ie al jaren zit :Rquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:54 schreef petre86 het volgende:
harm er in, mardinges er uit?
gaan ze niet voor beauty ?
( Aäron kan zingen.. harm matig.. maarja.. jamai heeft ook gewonnen he )
hij zingt anders wèl goedquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
äaron mag lekker terug de kast in waar ie al jaren zit :R
quote:
vibrato noemen ze datquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij trilt nog erger dan Connie's powerplate man!
Met t verschil dat connie dr trilplaat kan uitzettenquote:
nu d'r vibrator nog..quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Met t verschil dat connie dr trilplaat kan uitzetten![]()
Ik heb eens een zangeres gehoord die echt totaal ZONDER vibrato kon zingen... man, wat was dat mooi...quote:
geen idee.. ask msn?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:14 schreef Weemz het volgende:
Niemand een antwoord op mijn msngames probleem?
Nee johquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:14 schreef Weemz het volgende:
Niemand een antwoord op mijn msngames probleem?
maar jij hebt niet naar idols gekekenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:34 schreef Sunjammer het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen...
Wat nietquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:34 schreef Sunjammer het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen...
Meer een gevolg van Idols...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jij hebt niet naar idols gekeken![]()
Dat kan er nog mee doorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:47 schreef Sunjammer het volgende:
Nee nee...
Heb net de eerste try-out van de theater-tour van Hind gezien LOL
gewoon NL wekker mee naar USAquote:Op zondag 29 januari 2006 00:21 schreef wonderer het volgende:
Mijn klokje zegt 12:21. Ik denk niet dat ik ooit zal wennen aan am/pm
Yeah, ik snap wel welke eerst komtquote:Op zondag 29 januari 2006 00:31 schreef Andyvie het volgende:
am/pm? zo moeilijk is dat toch niet? De a komt het eerst in het alfabet, dus ook het eerst op een dag.
edit: je bedoelde dat het zo raar staat dat er 12:21 stond zeker?
sjalalalie sjalalalaquote:Op zondag 29 januari 2006 00:42 schreef Just-Dennis het volgende:
Alle duiven op de dam
tis al laatquote:Op zondag 29 januari 2006 00:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, ik snap wel welke eerst komtMaar ik ben gewend dat het een 24 uurs klok is. 0:40 ziet er natuurlijker uit om middernacht dan 12:40
die schijten alles onderquote:Op zondag 29 januari 2006 00:42 schreef Just-Dennis het volgende:
Alle duiven op de dam
En vliegen in mijn gezichtquote:
Doe niet zo vervelendquote:Op zondag 29 januari 2006 00:53 schreef petre86 het volgende:
[..]
gelukkig heb je je zonnebril op.. kunnen ze niet in je ogen komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |