*knuffel geef*quote:
Dank je wel.quote:
Dan is het pas echt he? Ook al zijn jullie al maanden uit elkaar, jullie wonen toch nog samen, dan lijkt het niet echt....maar kop op! Het is zo allemaal beter, je begint gewoon opnieuw, en je gaat gewoon een enorm leuke tijd tegemoetquote:Op zondag 29 januari 2006 22:02 schreef Ang3l het volgende:
Ik besef me vanavond eigenlijk dat als ik morgen JA zeg tegen het appartement dat het dan echt definitief over en uit is..... Maar goed. Anyway. Boeiend.
En je bent dan weer echt alleen.. begrijpelijk dat dat toch ineens heel anders is...quote:Op zondag 29 januari 2006 22:02 schreef Ang3l het volgende:
Ik besef me vanavond eigenlijk dat als ik morgen JA zeg tegen het appartement dat het dan echt definitief over en uit is..... Maar goed. Anyway. Boeiend.
Sarah Bettens?quote:Op zondag 29 januari 2006 22:07 schreef Just-Dennis het volgende:
Dat was wel cool, racoon met sara
If you say so.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:06 schreef Andyvie het volgende:
en je gaat gewoon een enorm leuke tijd tegemoet
Van wie is je ondertitel een quote?quote:
van een collega van een vriendinquote:Op zondag 29 januari 2006 22:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Van wie is je ondertitel een quote?
Whehe. Je hebt zijn blik verbreedquote:
of haar..quote:Op zondag 29 januari 2006 22:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Whehe. Je hebt zijn blik verbreed
welke?quote:Op zondag 29 januari 2006 22:18 schreef Just-Dennis het volgende:
TimTim
Tim
Tim
Tim
Tim
Tim
Tim
Tim
Tim
Tim
![]()
Dat heet dan toch "collegaatje"?quote:
je bent zijn grote voorbeeld en nu wordt hij ook homo?quote:Op zondag 29 januari 2006 22:24 schreef creno het volgende:
twas inderdaad een jongen, jaar of 17, echt zo'n typische boerenknul.
Ik kwam niet meer bij toen ik hoorde dat ie dat tegen haar had gezegd
Haai.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:28 schreef Markie-Mark het volgende:
La Die Da
quote:Op zondag 29 januari 2006 22:28 schreef Markie-Mark het volgende:
La Die Da
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |