Oh, dan ga ik het niet eens proberen.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Bij dat soort hippe dingen meestal wel ja
Je hebt een hekel aan doorbitchesquote:Op zondag 29 januari 2006 19:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh, dan ga ik het niet eens proberen..
dat heet discriminatie.. en daar hebben ze in R'dam en A'dam toch zo'n mooie procedure voor?quote:Op zondag 29 januari 2006 19:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Bij dat soort hippe dingen meestal wel ja
Volgens mij klacht indienen bij gemeente en hop toko dichtquote:Op zondag 29 januari 2006 19:41 schreef petre86 het volgende:
[..]
dat heet discriminatie.. en daar hebben ze in R'dam en A'dam toch zo'n mooie procedure voor?
Yep.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Je hebt een hekel aan doorbitches?
In Amsterdam is er nog niets...maar wel druk mee bezigquote:Op zondag 29 januari 2006 19:41 schreef petre86 het volgende:
[..]
dat heet discriminatie.. en daar hebben ze in R'dam en A'dam toch zo'n mooie procedure voor?
Is dat op jou van toepassing dan?quote:Op zondag 29 januari 2006 19:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Is dat een selectiecriterium aan de deur daar?.
Eensch.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Yep.
En aan portiers die hun handje ophouden.
En aan verplichte betaling om het te dure bier te mogen uitzeiken.
quote:Hij: daar bestaan electrische koockplaeten voor!
DennisM: ja, die heb ik gekocht, een goedkope, maar ik kan er nog geen pannenkoek op bakken
wordt niet heet genoeg ofzo
Hij: wat voor stroom gebruik je ervoor?
DennisM: spul van Eneco geloof ik
Hij: ja maar heb je wel de goede amperehoeveelheid en de juiste volts?
Maar als je jezelf vergelijkt met iemand die net nog één of andere "ik ben te lelijk" bui had zal het dan ook op jou van toepassing zijn?quote:Op zondag 29 januari 2006 19:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, daar hebben meer mensen last van.
een bui hebt?quote:Op zondag 29 januari 2006 19:52 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Maar als je jezelf vergelijkt met iemand die net nog één of andere "ik ben te lelijk" bui hebt, zal het dan ook op jou van toepassing zijn?
Het is stom om ergens naartoe te gaan, en dan te hopen dat je binnenkomt.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:52 schreef Just-Dennis het volgende:
Maar als je jezelf vergelijkt met iemand die net nog één of andere "ik ben te lelijk" bui hebt, zal het dan ook op jou van toepassing zijn?
Vind het wel een mooie regelquote:Op zondag 29 januari 2006 19:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het is stom om ergens naartoe te gaan, en dan te hopen dat je binnenkomt.
Niet dat ik me kan herinneren ergens geweigerd te zijn... maar toch. De arrogantie.
idd, de arrogantie dat ze JOU weigeren.. daar ben jij veel te goed voorquote:Op zondag 29 januari 2006 19:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het is stom om ergens naartoe te gaan, en dan te hopen dat je binnenkomt.
Niet dat ik me kan herinneren ergens geweigerd te zijn... maar toch. De arrogantie.
lelijke mensen een roze kruis op hun jas.. met een chipquote:Op zondag 29 januari 2006 19:55 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Vind het wel een mooie regel
Stel je voor, dat er allemaal lelijke mensen rondlopen
ja zoiets ofzoquote:Op zondag 29 januari 2006 19:59 schreef petre86 het volgende:
[..]
lelijke mensen een roze kruis op hun jas.. met een chip
kom je zo overal niet meer binnen.. "alleen voor knappe mensen"
enzo
en laten we er ook gelijk maar een kamp voor opbouwen.. lelijke mensen kunnen daar het smerige werk doen, en als we ze vernietigen dan komen er alleen maar knappe mensen bij
J-D is natuurlijk ook een hunk die zich te goed voelt voor iedereen met een mindere schoonheidquote:Op zondag 29 januari 2006 19:59 schreef petre86 het volgende:
[..]
lelijke mensen een roze kruis op hun jas.. met een chip
kom je zo overal niet meer binnen.. "alleen voor knappe mensen"
enzo
en laten we er ook gelijk maar een kamp voor opbouwen.. lelijke mensen kunnen daar het smerige werk doen, en als we ze vernietigen dan komen er alleen maar knappe mensen bij
quote:Op zondag 29 januari 2006 20:11 schreef petre86 het volgende:
dood?
allemaal te lelijk voor de controle?![]()
En ikquote:Op zondag 29 januari 2006 20:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
De beauty-gestapo is langs geweest, voortaan posten alleen LuQas en Jerruh hier nog
de mense die zichzelf het knapste van de hele wereld vinden?quote:Op zondag 29 januari 2006 20:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
De beauty-gestapo is langs geweest, voortaan posten alleen LuQas en Jerruh hier nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |