Ik deed alleen maar jou na hoor met je gegaapquote:
Verzin dan iets beters ipv iemand na doenquote:Op zondag 29 januari 2006 19:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik deed alleen maar jou na hoor met je gegaap![]()
neuh ik irriteerde me eraan dus denk doe t ff terug.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:13 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Verzin dan iets beters ipv iemand na doen
En leer nederlandsquote:Op zondag 29 januari 2006 19:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
neuh ik irriteerde me eraan dus denk doe t ff terug.
Sinds wanneer ben je mn moeder?quote:
Je ergert je ergens aanquote:Op zondag 29 januari 2006 19:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben je mn moeder?
boo-fucking-hoo.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:17 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Je ergert je ergens aan
of
Iets irriteert je
Boeiend..quote:Op zondag 29 januari 2006 19:17 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Je ergert je ergens aan
of
Iets irriteert je
Have funquote:
nah, mag ik ook es gay doenquote:
Oh geen schuldgevoel meer?quote:Op zondag 29 januari 2006 19:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nah, mag ik ook es gay doen.
ik heb mijn heterolook, mijn accent, mijn hobbies en mijn vrienden al niet mee op dat gebied, en dan ga je ook nog es zeiken als ik es iets homogeens doe.
schuldgevoel was allang wegquote:Op zondag 29 januari 2006 19:26 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Oh geen schuldgevoel meer?
Nou ja veel plezier dan![]()
Kvind je opeens minder leukquote:Op zondag 29 januari 2006 19:27 schreef Jerruh het volgende:
[..]
schuldgevoel was allang weg.
revenge is my middle name nou!.
Ik ga volgende maand. PUNT. Ik ben nou over mn"ik kom toch niet binnen want k ben te lelijk" bui heen en dan heb k ook geld.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Damn.. ik zou daar ook nog eens vrij voor nemen op maandag
Have fun!
je bent al over de bui heenquote:Op zondag 29 januari 2006 19:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ga volgende maand. PUNT. Ik ben nou over mn"ik kom toch niet binnen want k ben te lelijk" bui heen en dan heb k ook geld.
quote:Op zondag 29 januari 2006 19:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
@ vlarp: thanx! jij ook fijne avond!.
Is dat een selectiecriterium aan de deur daar?quote:Op zondag 29 januari 2006 19:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
"ik kom toch niet binnen want k ben te lelijk"
quote:Op zondag 29 januari 2006 19:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
je bent al over de bui heen
nu nog knap worden.
Bij dat soort hippe dingen meestal wel jaquote:Op zondag 29 januari 2006 19:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Is dat een selectiecriterium aan de deur daar?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |