Somebody stop meeeee!quote:Op zondag 29 januari 2006 13:27 schreef Parleur het volgende:
[..]
Jongens... kan even iemand Ang3l tegenhouden?... hij loopt weer uit de hand!
Eigen schuldquote:Op zondag 29 januari 2006 13:41 schreef Vlarp het volgende:
O God.. m'n kater is zo erg dat ik niet eens de stad in durf. Bang voor ongelukjes op straat
's Avonds een vent, 's ochtends een ventquote:Op zondag 29 januari 2006 13:41 schreef Vlarp het volgende:
O God.. m'n kater is zo erg dat ik niet eens de stad in durf. Bang voor ongelukjes op straat
En dat zeg je tegen een homo?quote:Op zondag 29 januari 2006 13:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
's Avonds een vent, 's ochtends een vent
quote:Op zondag 29 januari 2006 13:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
's Avonds een vent, 's ochtends een vent
Naar mijquote:Op zondag 29 januari 2006 14:05 schreef LuQas het volgende:
Ga ik vanavond naar Betty Ford, naar de Trut of blijf ik thuis?
Morgen uitslapen?quote:Op zondag 29 januari 2006 14:05 schreef LuQas het volgende:
Neuh niet stoer, wel fijn.quote:
De Kerkquote:Op zondag 29 januari 2006 15:07 schreef Weemz het volgende:
Goedenmiddag allemaal.
Leuk joh: de verwarming was stuk in de kerk: allemaal onze jas aan
Laat m lekker.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik wil niets insinueren hoor, zo ben ik niet,
maar Ang3l was wel erg vrolijk vanochtend
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
hallo, hallo, hallo....
mag ik even de aandacht
moeders had vanmorgen haar leesbril kennelijk nog niet op toen ze stemde....in het tournament dus...
en jawel....
ik heb het verkeerde lijstje overgenomen...
Parleur was zo vriendelijk om mij daar op weergaloze wijze op te wijzen
ik ga het mijne nu wijzigen, maar dat houdt in dat diegenen die na mij kwamen dat ook nog moeten doen
mijn oprechte excuses
ik wilde net zeggen, wat een zooitjequote:Op zondag 29 januari 2006 16:30 schreef creno het volgende:
[..]
dan heb ik dus ook niet goed opgelet, en ga ik het dus ook aanpassen
melden voor 0.00u danquote:Op zondag 29 januari 2006 16:38 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik wilde net zeggen, wat een zooitje
ik heb gemeld dat er nog iets niet kopt.. dan mag ik het ook inhoudelijk na 0:00u melden, nu geen tijd, ik trein naar Enschedequote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:49 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik heb gemeld dat er nog iets niet kopt.. dan mag ik het ook inhoudelijk na 0:00u melden, nu geen tijd, ik trein naar Enschede![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 17:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Damn ik voel die 4 biertjes, 1 amaretto zonder cola , 2 dropshots, 2 redbull en een martini niet eens meer
Ik drink een kopje thee.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Damn ik voel die 4 biertjes, 1 amaretto zonder cola , 2 dropshots, 2 redbull en een martini niet eens meer
Ik nu ookquote:
quote:
Probeer jij t?quote:Op zondag 29 januari 2006 17:26 schreef DennisMoore het volgende:
Zou je door thee ook alcohol kunnen gooien, net als door koffie?
Je komt bij mij alle videobanden van tori kijkenquote:Op zondag 29 januari 2006 14:05 schreef LuQas het volgende:
Je moet niet uitrusten?quote:Op zondag 29 januari 2006 17:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je komt bij mij alle videobanden van tori kijken
Ik heb van .... ik denk 3u tot 10u geslapen. Denk ik. Zoiets.quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 17:37 schreef Ang3l het volgende:
Ik zit onder de kattenharen
*haarbal uithoest*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |