Je hebt een leuke avond gehad dus?quote:Op zondag 29 januari 2006 17:41 schreef Ang3l het volgende:
En de 75-jarige buuv was nog steeds kei lief, en de 2 buurmeisjes (inmiddels eind 30) en ik haalden allemaal herinneringen op en hun huis was erg mooi en trendy en ze hadden een mega grote stationsklok in de kamer en een mooie open haard en ze hadden een erg mooie ruwe eieknhoutenplankenvloer en ze hadden een welsh terrier puppy en die heet Muk.
Echt waar!
Dat was vanmiddagquote:
Doe het dan niet?quote:Op zondag 29 januari 2006 17:41 schreef Vlarp het volgende:
12 biertjes op 1 avond zonder afwisseling is echt teveel
Mag ookquote:Op zondag 29 januari 2006 17:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was vanmiddag
maar gisteravond was ook leuk ja.
De baas betaalde...quote:
*kuch*foto's*kuch*quote:Op zondag 29 januari 2006 17:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mag ook
Ik heb gisteren twee keer op zo'n rodeostier gereden op het personeelsfeest. De tweede keer riepen ze me om dat ik op dat ding moest. Ga ik zitten en beginnen we bijna, starten ze de YMCA in
. Ik haaaat m'n collega's
Zijn er niet.. ik bedoel, NIEMAND van het bedrijf had een camera bij zich. Ik heb nog wel foto's proberen te maken met m'n mobiel, maar die zien er niet uit.quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 18:00 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Ze hadden zo'n lief hondje bij ;'t bezoek. 4mnd oud.Muk
Dat is wel heel schattigquote:Op zondag 29 januari 2006 18:00 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Ze hadden zo'n lief hondje bij ;'t bezoek. 4mnd oud.Muk
Lief he!quote:Op zondag 29 januari 2006 18:29 schreef tech het volgende:
[..]
Dat is wel heel schattig
De hele foto is mooi
quote:Op zondag 29 januari 2006 19:02 schreef Just-Dennis het volgende:
Klaar met eten
Nee hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |