En ja, deel 658, we hebben er een heleboel dubbel gedaanquote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:00 schreef Casparovvv het volgende:
Arme Snop, helemaal alleen met al die gasten.
quote:
ik weet wel een leuk paint topic.....quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:15 schreef Casparovvv het volgende:
Ik zit met een leuk paint topic in gedachten. Kan alleen geen beginnetje maken...
Ik zat te denken aan: paint *hier* de martelpraktijken van de CIA.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:16 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik weet wel een leuk paint topic.....
paint die gast die in eindhoven in zo'n karretje loopt te schreeuwen.
wehehe kan ook.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:20 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan: paint *hier* de martelpraktijken van de CIA.
Je weet wel, heel die rel rond CIA vluchten over Europa de laatste tijd.
verkouden, last van mn keel, warm/koudquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:22 schreef B_BOY het volgende:
[..]
hoi marly waar heb je last van?
ik alleen beetje verkouden.
Dankquote:
Op het ziek zijn na welquote:
zal ik je warm komen houdenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:23 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
verkouden, last van mn keel, warm/koud
Zou niet weten wat je bedoeldquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:21 schreef B_BOY het volgende:
[..]
wehehe kan ook.
je kunt die twee ook combineren een aantal gevangen die dat gepraat van die gast in eindhoven moeten aanhoren.
ik heb het al bloedje heetquote:
Liever nietquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:26 schreef B_BOY het volgende:
[..]
afkoelen dan:P
ik heb hier nog wel ergens ijsblokjes voor je:P
nah, volgens mij kan ik niet eens zo lang achter de computer zitten op dit momentquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:28 schreef B_BOY het volgende:
flauw hoor![]()
maarre een paar uur fokken zal je vast goed doen:P
ach niet mieten hequote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:29 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
nah, volgens mij kan ik niet eens zo lang achter de computer zitten op dit moment
normaal kan ik wel paar uur fokken, maar voel me zo slecht dat ik dat echt niet ga redden hoorquote:
kom op wij slepe je er wel door heen..quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:30 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
normaal kan ik wel paar uur fokken, maar voel me zo slecht dat ik dat echt niet ga redden hoor
wat een gerust stelling, maar ik val ondertussen wel bijna in slaapquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:30 schreef B_BOY het volgende:
[..]
kom op wij slepe je er wel door heen..
jah hoor, alleen is mn verkoudheid erger geworden, net nu die gister minder wasquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:39 schreef B_BOY het volgende:
[..]
oi snopje.
alles goed??
wanneer komen jou fotows online?
nah zeg, valt best meequote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:41 schreef snopprinses het volgende:
[..]
jah hoor, alleen is mn verkoudheid erger geworden, net nu die gister minder was![]()
De mijne komen vanmiddag denk ik online..heb ze zelf nog niet gezien, dus weet niet eens of ze gelukt zijn
achja die van xbox zijn ook niet ammel gelukt/geslaagd.. maarja gewoon posten die handelquote:
welk eindhoven verhaal?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:56 schreef Casparovvv het volgende:
B_Boy, leg dat Eindhovenverhaal eens uit?
welkom welkom.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja k ooK!
MMMGIOJGOIJSOIGHJIHSGIUDHGIUHDGUI
Mogguh
10uur volgens mijquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:51 schreef B_BOY het volgende:
[..]
achja die van xbox zijn ook niet ammel gelukt/geslaagd.. maarja gewoon posten die handel![]()
hoelaat was je gister thuis?
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja k ooK!
MMMGIOJGOIJSOIGHJIHSGIUDHGIUHDGUI
Mogguh
Dat verhaal B-Boy.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:16 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik weet wel een leuk paint topic.....
paint die gast die in eindhoven in zo'n karretje loopt te schreeuwen.
Nou we waren met de meet in eindhoven en op een gegeven moment kwamen we die ene vent tegen die altijd in zijn scootmobiel tot god zit te roepen. en wij denken dus leuk erachter staan mooie foto maken.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:03 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Dat verhaal B-Boy.
Denk trouwens dat het geen topper wordt, maar we zien wel
Ik ga me nu ook maar eens een kop thee zettenquote:
check mijn topic in ONZquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:21 schreef Wiwi101 het volgende:
Ik vind dit zo'n mooie foto![]()
[afbeelding]
![]()
Ik ben niet zo creatief vandaagquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:24 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
check mijn topic in ONZ
Wel meedoen hè!
quote:
Sorry heb een bandjes avond hier. Je bent natuurljk van harte uitgenodigdquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:27 schreef Casparovvv het volgende:
Iemand zin om vanavond filmpje te pakken in Rotterdam/Zoetermeer/Den Haag? Uitgaan heb ik geen zin in, en al mijn vrienden zitten bij een premiere van een of andere theaterproductie
waar?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Sorry heb een bandjes avond hier. Je bent natuurljk van harte uitgenodigd
Moet je dan perse iets doen in het weekend?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:32 schreef Casparovvv het volgende:
Ik moet gaan, heb nog niets gedaan vandaag
Have fun folks.
J;dorpquote:
Bij mij thuis. Ik organiseer enzo. 4 avonden komende maanden voor 18 Juni..quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:31 schreef B_BOY het volgende:
ik heb vanavond ook een bandjes avond. waar jij D_A?
Ja, ik wil mijn gewoonte om de hele dag achter m'n pc te zitten als ik niets te doen heb af leren. Dus nu ga ik even scheren/haar doen/strijken, frisse neus halen, 2 loempia'tjes halen (vaste prik op zaterdag), en een vriend bellen over wat ik moet koken vanavond. Vervolgens boodschappen doen daarvoor, nog wat huiswerk, en zo rond kwart over 4 de deur uit.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Moet je dan perse iets doen in het weekend?
Dan maar luiquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:33 schreef B_BOY het volgende:
ja je moet iets doen. anders ben je lui![]()
Eerst zat je van "Yeah! eindelijk weer naar schoolquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:36 schreef snopprinses het volgende:
ik moet dinsdag ook weer naar school
ik weet niet of ik er wel of geen zin in heb
Van school dan.quote:
De 1e dag is het mischien nog wel leuk maar dan word het weer saaiquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:36 schreef snopprinses het volgende:
ik moet dinsdag ook weer naar school
ik weet niet of ik er wel of geen zin in heb
1ste dag is uitleg 3e jaar, en dan vanaf 12uur meteen lessen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
De 1e dag is het mischien nog wel leuk maar dan word het weer saai
Yea, maar hoe dichterbij het komt, hoe minder zin in krijgquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:37 schreef Messenga het volgende:
[..]
Eerst zat je van "Yeah! eindelijk weer naar school"
Dat heb je altijdquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:40 schreef snopprinses het volgende:
[..]
Yea, maar hoe dichterbij het komt, hoe minder zin in krijg
elke dag weer op en neer reizen enzo![]()
ik ga vanmiddag ff foto's maken..nu zijn ze nog aan het opzetten en muziek testenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:46 schreef B_BOY het volgende:
en jij als prinses bent daar niet bij...
Kloptquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:47 schreef B_BOY het volgende:
[..]
we kregen gister de groetjes van jou?
de groeten trug.
De pausquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:10 schreef B_BOY het volgende:
[..]
Nou we waren met de meet in eindhoven en op een gegeven moment kwamen we die ene vent tegen die altijd in zijn scootmobiel tot god zit te roepen. en wij denken dus leuk erachter staan mooie foto maken.
[afbeelding]
toen begon die vent echter een heel verhaal tegen ons te houden.
en toen moesten we een voor 1 komen voor het geheim van jezus
[afbeelding]
hier krijgt kanaiken het geheim te horen
[afbeelding]
en dit was mijn geheim
en zie hier xbox master.
[afbeelding]
het geheim was bij mij iets van ghalamabladiebaldghamalaldduadus;dus;duaud;a;da
nou dit heeft dus wel ff geduurd en toen zijn we dus de kroeg in gedoken.
er was ook nog een moment dat we ulreazj op gingen halen bij het station. komt er zo'n zwerver naar ons toe. heeft u wat kleingeld voor de dakloze?
ulreazj: Nee maar wel honden en GRote! en dat met een echt gronings accent. prachtig.
ja je hebt weer wat gemist he.quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:47 schreef snopprinses het volgende:
http://members.home.nl/snopprinseske/pubmeet_2701.zip
Volgens mij word dat heel lastigquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:51 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ja je hebt weer wat gemist he.
maarre de volgende pub meet moet met minstens 15 man zijn waarvan 5 vrouwen en dan kom ik ook .
jij had toch ook filmpjes gemaakt?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Volgens mij word dat heel lastig
Jaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:53 schreef snopprinses het volgende:
[..]
jij had toch ook filmpjes gemaakt?
gewoon online plaatsen allemaalquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:57 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
JaUlreazj vroeg of ik die met dat glas niet online wilde zetten
Doe ik ook, je zag het glas toch niet vallenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:57 schreef snopprinses het volgende:
[..]
gewoon online plaatsen allemaal
copyright Snopprinsesquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:58 schreef B_BOY het volgende:
nieuwe ava....
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:58 schreef B_BOY het volgende:
nieuwe ava....
Green Day - Holidayquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:10 schreef guitarist.nl het volgende:
* guitarist.nl zingt mee met fok!radio
[13:11:28] <ActionRadio> ActionRadio: Queens Of The Stone Age - Little Sisterterquote:
goed nummer!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
[13:11:28] <ActionRadio> ActionRadio: Queens Of The Stone Age - Little Sisterter
whehehequote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
B_BOY ze roept om jou!
What's it gonnaaaaa B_BOY?!
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Hier de meet filmpjes![]()
http://rapidshare.de/files/12010713/filmpjes.zip.html
2.avi: Julie hebben allemaal van die neppassen jonge, zal ik mijn pas.....![]()
Laterzquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Alle foto's en filmpjes staan online en nu ben ik weg
iedereen derekt dezelfde ava. ik ben proberen me andere pc aan de praat aant krijgen.quote:
Wij 2 zijn natuurlijk wel in de hoofdrol.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:37 schreef B_BOY het volgende:
[..]
iedereen derekt dezelfde ava. ik ben proberen me andere pc aan de praat aant krijgen.
Kabels?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:39 schreef B_BOY het volgende:
jes jes.....
kut pc scherm reageert niet dus iets zal er wel niet oke ziutten.
http://forum.fok.nl/topic/805653quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:08 schreef Bupatih het volgende:
WAAR ZIJN DE MEETFOTO´S?
In het topicquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:08 schreef Bupatih het volgende:
WAAR ZIJN DE MEETFOTO´S?
Ook hoiquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:09 schreef Messenga het volgende:
[..]
PUB meet - 27 jan: 14.00 free record shop in Eindhoven - #2
Hetzelfde als op die van Ulreazjequote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:27 schreef Ayaxola het volgende:
B_BOY wat gebeurd er nou op jouw avatar?![]()
Ja, dat geloof ik graag.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:28 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Hetzelfde als op die van Ulreazje
iddquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:28 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Hetzelfde als op die van Ulreazje
engels is zo makkelijkw at moet je leren man?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:35 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik moet nog Engels leren voor maandag. Bagger zooi.
iig beterder dan vanochtendquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:34 schreef B_BOY het volgende:
hoi marlii al weer enigszins beter?
aha, gelukkig maar.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:38 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
iig beterder dan vanochtendheb ook ff geslapen, werd vannacht steeds wakker
Ik vind Engels helemaal niet makkelijk, en dit Engels is wel kutquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:38 schreef B_BOY het volgende:
[..]
engels is zo makkelijkw at moet je leren man?
Ook weer hierquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:39 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Hey. Alles weer wat beter dan gister ?
*EDIT*
Redelijk dus
Engels sux iddquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:40 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik vind Engels helemaal niet makkelijk, en dit Engels is wel kut.
quote:
Kortquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:51 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Ja, gisteravond bleef het maar bij FOK!ken, en vanavond gaat 1 iemand alvast niet uit, maar hopen dat de rest niet datzelfde doet. Ik heb er goede hoop op
.
Hoe was cabaret ?
Ja dat is altijd he, die mensen moeten eerst een beetje warm zijn voordat het feest losbarstquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:52 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Kortmaar wel leuk, het begon matig
maar kwam toch nog goed
leer zequote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:59 schreef Twisted_Logic het volgende:
Maar ik ga nu écht even leren voor mijn Engels, doei
Het was van half9 tot half 10 dus echt kort zonder pauze, maar ik kon pas om 22.22 weer met de trein dus ik was zo 23uur thuis.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:01 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Ja dat is altijd he, die mensen moeten eerst een beetje warm zijn voordat het feest losbarst. Jammer dat het dan zo kort was, was je avondje zeker vrij snel voorbij weer ?
DVDquote:
Heb je een uur moeten wachten op de treinquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:03 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Het was van half9 tot half 10 dus echt kort zonder pauze, maar ik kon pas om 22.22 weer met de trein dus ik was zo 23uur thuis.
Reistijd is 2 ker 20 minuten maar met wachten dus wel langer en nee zat wat alleen in de schouwburg te wachten, ga daar niet alleen op t station ofzo wachten en er was ook nog een after party dus er waren nog wel mensen mja je bent toch alleenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:06 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Heb je een uur moeten wachten op de trein. Heb je je nog wel vermaakt in dat uur? Dat lijkt me namelijk helemaal niets. Reistijd is gewoon langer geweest dan de voorstelling zelf
![]()
http://variatee.vara.nl/variatee/playerpage.jsp?listtype=cabaretier&nodeID=36078 daar ben ik geweest en hier begon het mee en dat vond ik niks eigenlijkquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:09 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Reistijd is 2 ker 20 minuten maar met wachten dus wel langer en nee zat wat alleen in de schouwburg te wachten, ga daar niet alleen op t station ofzo wachten en er was ook nog een after party dus er waren nog wel mensen mja je bent toch alleen
Over ongemakkelijke momenten gesproken. Juist als ik ergens alleen ben wil ik zo snel mogelijk mijn ding doen en wegwezen. Als je dan zo lang moet wachten is dat idd niet fijn. Maargoed, je hebt het overleeft en op het wachten na een leuke avond gehadquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:09 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Reistijd is 2 ker 20 minuten maar met wachten dus wel langer en nee zat wat alleen in de schouwburg te wachten, ga daar niet alleen op t station ofzo wachten en er was ook nog een after party dus er waren nog wel mensen mja je bent toch alleen
Zat op een gegeven moment ook ergens in een hoekje alleenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:11 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Over ongemakkelijke momenten gesproken. Juist als ik ergens alleen ben wil ik zo snel mogelijk mijn ding doen en wegwezen. Als je dan zo lang moet wachten is dat idd niet fijn. Maargoed, je hebt het overleeft en op het wachten na een leuke avond gehad.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:13 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Zat op een gegeven moment ook ergens in een hoekje alleenvoelde me niet echt fijn maarja
Veel plezierquote:
Ik ga meestal over alleen heen. heb eigenlijk geen vrienden hier dus uitgaan doe ik al helemal nietquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:15 schreef RemcoW85 het volgende:
[..], ik ben nogal visueel ingesteld, dus zie dat ff voor me en herken het wel. Ben blij dat dat niet veel voorkomt gelukkig. Ben ooit eens alleen uitgegaan in de hoop daar gewoon bekenden tegen te komen. Je raad het al.... ik wist niet hoe snel ik weg moest komen
.
Dat is op zijn zachtst gezegd geen fijne situatie nee. En via school ofzo ook geen klasgenoten met wie je af en toe kunt stappen? Je moet gewoon een keer het geluk hebben dat je tijdens het uitgaan in je eentje wat vrienden kan maken enzo, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:20 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik ga meestal over alleen heen. heb eigenlijk geen vrienden hier dus uitgaan doe ik al helemal niettenzij iemand me uitnodigt hiermin de buurt ofzo
Dat is het inderdaad volgens mij, behoorlijke inspanning. Vergt veel conditie.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:22 schreef B_BOY het volgende:
waterpoloen lijkt me echt vermoeiend.
geen idee waar het overgaatquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:24 schreef B_BOY het volgende:
waar gaat het hier trouwens over? ik volg het niet helemaal meer.
Nee klasgeoten kan ik niet mee opschieten ben ook altijd een beetje een vijfde wiel aan de wagen geweest zeg maar, iedereen kende elkaar al van de basisschool etc.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:23 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Dat is op zijn zachtst gezegd geen fijne situatie nee. En via school ofzo ook geen klasgenoten met wie je af en toe kunt stappen? Je moet gewoon een keer het geluk hebben dat je tijdens het uitgaan in je eentje wat vrienden kan maken enzo, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.
anders ga je een keer met een paar fokkers uitquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:29 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Nee klasgeoten kan ik niet mee opschieten ben ook altijd een beetje een derde wiel aan de wagen geweest zeg maar, iedereen kende elkaar al van de basisschool etc.
check het meet topiquequote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:30 schreef B_BOY het volgende:
[..]
anders ga je een keer met een paar fokkers uit
bij een meet ofzo![]()
Uhuquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:28 schreef B_BOY het volgende:
beetje flauwe kul lullen dus.
volgende keer beter.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:31 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
check het meet topiqueben van plan te komen maar ehv was echt ff niet te doen
Nee dat is een behoorlijke tijd reizen inderdaad, ik vond het al te ver en ik woon er een stuk dichter bij. Achja, bij de derde meet gewoon lekker kletsen, heb je iig een goede dag gehad. Iedereen is daar als het ware alleenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:31 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
check het meet topiqueben van plan te komen maar ehv was echt ff niet te doen
heb ik soms ook welquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:36 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Nadeel is dat ik in een onbekende groep stilval, terwijl bij een onbekende 1 op 1 het vaak goed gaat![]()
Hoe dat zo ?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:15 schreef RemcoW85 het volgende:
[..], ik ben nogal visueel ingesteld, dus zie dat ff voor me en herken het wel. Ben blij dat dat niet veel voorkomt gelukkig. Ben ooit eens alleen uitgegaan in de hoop daar gewoon bekenden tegen te komen. Je raad het al.... ik wist niet hoe snel ik weg moest komen
.
Vooral in een Engels Pub met wireless i.netquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:40 schreef RemcoW85 het volgende:
Ja dat kan ik ook.
Na een paar biertjes
Maar aan de pics te zien was daar ook wel genoeg van. Achja, je hebt iig een soort van ijsbreker, gewoon beginnen met FOK!, en dan komt de rest vanzelf wel.
wie zit erin?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:40 schreef B_BOY het volgende:
ik ga me kast probere stil te krijgen houdoe mensen.
50 p.p.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:46 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
hangt van je instellingen af
Ik juist 1 op 1 nietquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:36 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Nee dat is een behoorlijke tijd reizen inderdaad, ik vond het al te ver en ik woon er een stuk dichter bij. Achja, bij de derde meet gewoon lekker kletsen, heb je iig een goede dag gehad. Iedereen is daar als het ware alleen.
Nadeel is dat ik in een onbekende groep stilval, terwijl bij een onbekende 1 op 1 het vaak goed gaat![]()
Tenzij ze het over een hobby van ze hebben waar je zelf niet echt over mee kunt praten. Dan is het zo gedaan met de pret.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:48 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik juist 1 op 1 nietin een groep wel dan praat je al snel emt de rest mee
JA GVD HEEquote:
Gewoon ergens anders over lullenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:50 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Tenzij ze het over een hobby van ze hebben waar je zelf niet echt over mee kunt praten. Dan is het zo gedaan met de pret.
Als ik zo die filmpjes zie was het anders wel gezellig hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:54 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Gewoon ergens anders over lullen
inderdaad..quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:41 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Vooral in een Engels Pub met wireless i.net
Ja maar ik kan de filmpjes niet zienquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:54 schreef VASND het volgende:
[..]
Als ik zo die filmpjes zie was het anders wel gezellig hoor![]()
o kan je goed slapen bedoel jequote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:54 schreef B_BOY het volgende:
[..]
inderdaad..
eenne der zit niets in die pc maarja die maakt zowieso geluid en ik wil, geluidsarm want hij moet 24/7 gaan draaien.
ChiCkiequote:
Problemen mee?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:00 schreef B_BOY het volgende:
wat een gegeil hier zeg.
tot laterquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:01 schreef RemcoW85 het volgende:
* RemcoW85 gaat als een speer de stad in om nog ff iets te halen.
quote:
Idd, ik lul maar wat en ik zie het wek LOquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Foto met frietje in mijn mond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |