Hoe dat zo ?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:15 schreef RemcoW85 het volgende:
[..], ik ben nogal visueel ingesteld, dus zie dat ff voor me en herken het wel. Ben blij dat dat niet veel voorkomt gelukkig. Ben ooit eens alleen uitgegaan in de hoop daar gewoon bekenden tegen te komen. Je raad het al.... ik wist niet hoe snel ik weg moest komen
.
Vooral in een Engels Pub met wireless i.netquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:40 schreef RemcoW85 het volgende:
Ja dat kan ik ook.
Na een paar biertjes
Maar aan de pics te zien was daar ook wel genoeg van. Achja, je hebt iig een soort van ijsbreker, gewoon beginnen met FOK!, en dan komt de rest vanzelf wel.
wie zit erin?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:40 schreef B_BOY het volgende:
ik ga me kast probere stil te krijgen houdoe mensen.
50 p.p.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:46 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
hangt van je instellingen af
Ik juist 1 op 1 nietquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:36 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Nee dat is een behoorlijke tijd reizen inderdaad, ik vond het al te ver en ik woon er een stuk dichter bij. Achja, bij de derde meet gewoon lekker kletsen, heb je iig een goede dag gehad. Iedereen is daar als het ware alleen.
Nadeel is dat ik in een onbekende groep stilval, terwijl bij een onbekende 1 op 1 het vaak goed gaat![]()
Tenzij ze het over een hobby van ze hebben waar je zelf niet echt over mee kunt praten. Dan is het zo gedaan met de pret.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:48 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik juist 1 op 1 nietin een groep wel dan praat je al snel emt de rest mee
JA GVD HEEquote:
Gewoon ergens anders over lullenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:50 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Tenzij ze het over een hobby van ze hebben waar je zelf niet echt over mee kunt praten. Dan is het zo gedaan met de pret.
Als ik zo die filmpjes zie was het anders wel gezellig hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:54 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Gewoon ergens anders over lullen
inderdaad..quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:41 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Vooral in een Engels Pub met wireless i.net
Ja maar ik kan de filmpjes niet zienquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:54 schreef VASND het volgende:
[..]
Als ik zo die filmpjes zie was het anders wel gezellig hoor![]()
o kan je goed slapen bedoel jequote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:54 schreef B_BOY het volgende:
[..]
inderdaad..
eenne der zit niets in die pc maarja die maakt zowieso geluid en ik wil, geluidsarm want hij moet 24/7 gaan draaien.
ChiCkiequote:
Problemen mee?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:00 schreef B_BOY het volgende:
wat een gegeil hier zeg.
tot laterquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:01 schreef RemcoW85 het volgende:
* RemcoW85 gaat als een speer de stad in om nog ff iets te halen.
quote:
Idd, ik lul maar wat en ik zie het wek LOquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Foto met frietje in mijn mond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |