quote:
Kortquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:51 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Ja, gisteravond bleef het maar bij FOK!ken, en vanavond gaat 1 iemand alvast niet uit, maar hopen dat de rest niet datzelfde doet. Ik heb er goede hoop op
.
Hoe was cabaret ?
Ja dat is altijd he, die mensen moeten eerst een beetje warm zijn voordat het feest losbarstquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:52 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Kortmaar wel leuk, het begon matig
maar kwam toch nog goed
leer zequote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:59 schreef Twisted_Logic het volgende:
Maar ik ga nu écht even leren voor mijn Engels, doei
Het was van half9 tot half 10 dus echt kort zonder pauze, maar ik kon pas om 22.22 weer met de trein dus ik was zo 23uur thuis.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:01 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Ja dat is altijd he, die mensen moeten eerst een beetje warm zijn voordat het feest losbarst. Jammer dat het dan zo kort was, was je avondje zeker vrij snel voorbij weer ?
DVDquote:
Heb je een uur moeten wachten op de treinquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:03 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Het was van half9 tot half 10 dus echt kort zonder pauze, maar ik kon pas om 22.22 weer met de trein dus ik was zo 23uur thuis.
Reistijd is 2 ker 20 minuten maar met wachten dus wel langer en nee zat wat alleen in de schouwburg te wachten, ga daar niet alleen op t station ofzo wachten en er was ook nog een after party dus er waren nog wel mensen mja je bent toch alleenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:06 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Heb je een uur moeten wachten op de trein. Heb je je nog wel vermaakt in dat uur? Dat lijkt me namelijk helemaal niets. Reistijd is gewoon langer geweest dan de voorstelling zelf
![]()
http://variatee.vara.nl/variatee/playerpage.jsp?listtype=cabaretier&nodeID=36078 daar ben ik geweest en hier begon het mee en dat vond ik niks eigenlijkquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:09 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Reistijd is 2 ker 20 minuten maar met wachten dus wel langer en nee zat wat alleen in de schouwburg te wachten, ga daar niet alleen op t station ofzo wachten en er was ook nog een after party dus er waren nog wel mensen mja je bent toch alleen
Over ongemakkelijke momenten gesproken. Juist als ik ergens alleen ben wil ik zo snel mogelijk mijn ding doen en wegwezen. Als je dan zo lang moet wachten is dat idd niet fijn. Maargoed, je hebt het overleeft en op het wachten na een leuke avond gehadquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:09 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Reistijd is 2 ker 20 minuten maar met wachten dus wel langer en nee zat wat alleen in de schouwburg te wachten, ga daar niet alleen op t station ofzo wachten en er was ook nog een after party dus er waren nog wel mensen mja je bent toch alleen
Zat op een gegeven moment ook ergens in een hoekje alleenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:11 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Over ongemakkelijke momenten gesproken. Juist als ik ergens alleen ben wil ik zo snel mogelijk mijn ding doen en wegwezen. Als je dan zo lang moet wachten is dat idd niet fijn. Maargoed, je hebt het overleeft en op het wachten na een leuke avond gehad.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:13 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Zat op een gegeven moment ook ergens in een hoekje alleenvoelde me niet echt fijn maarja
Veel plezierquote:
Ik ga meestal over alleen heen. heb eigenlijk geen vrienden hier dus uitgaan doe ik al helemal nietquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:15 schreef RemcoW85 het volgende:
[..], ik ben nogal visueel ingesteld, dus zie dat ff voor me en herken het wel. Ben blij dat dat niet veel voorkomt gelukkig. Ben ooit eens alleen uitgegaan in de hoop daar gewoon bekenden tegen te komen. Je raad het al.... ik wist niet hoe snel ik weg moest komen
.
Dat is op zijn zachtst gezegd geen fijne situatie nee. En via school ofzo ook geen klasgenoten met wie je af en toe kunt stappen? Je moet gewoon een keer het geluk hebben dat je tijdens het uitgaan in je eentje wat vrienden kan maken enzo, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:20 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik ga meestal over alleen heen. heb eigenlijk geen vrienden hier dus uitgaan doe ik al helemal niettenzij iemand me uitnodigt hiermin de buurt ofzo
Dat is het inderdaad volgens mij, behoorlijke inspanning. Vergt veel conditie.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:22 schreef B_BOY het volgende:
waterpoloen lijkt me echt vermoeiend.
geen idee waar het overgaatquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:24 schreef B_BOY het volgende:
waar gaat het hier trouwens over? ik volg het niet helemaal meer.
Nee klasgeoten kan ik niet mee opschieten ben ook altijd een beetje een vijfde wiel aan de wagen geweest zeg maar, iedereen kende elkaar al van de basisschool etc.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:23 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Dat is op zijn zachtst gezegd geen fijne situatie nee. En via school ofzo ook geen klasgenoten met wie je af en toe kunt stappen? Je moet gewoon een keer het geluk hebben dat je tijdens het uitgaan in je eentje wat vrienden kan maken enzo, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.
anders ga je een keer met een paar fokkers uitquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:29 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Nee klasgeoten kan ik niet mee opschieten ben ook altijd een beetje een derde wiel aan de wagen geweest zeg maar, iedereen kende elkaar al van de basisschool etc.
check het meet topiquequote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:30 schreef B_BOY het volgende:
[..]
anders ga je een keer met een paar fokkers uit
bij een meet ofzo![]()
Uhuquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:28 schreef B_BOY het volgende:
beetje flauwe kul lullen dus.
volgende keer beter.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:31 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
check het meet topiqueben van plan te komen maar ehv was echt ff niet te doen
Nee dat is een behoorlijke tijd reizen inderdaad, ik vond het al te ver en ik woon er een stuk dichter bij. Achja, bij de derde meet gewoon lekker kletsen, heb je iig een goede dag gehad. Iedereen is daar als het ware alleenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:31 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
check het meet topiqueben van plan te komen maar ehv was echt ff niet te doen
heb ik soms ook welquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:36 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Nadeel is dat ik in een onbekende groep stilval, terwijl bij een onbekende 1 op 1 het vaak goed gaat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |