En ja, deel 658, we hebben er een heleboel dubbel gedaanquote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:00 schreef Casparovvv het volgende:
Arme Snop, helemaal alleen met al die gasten.
quote:
ik weet wel een leuk paint topic.....quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:15 schreef Casparovvv het volgende:
Ik zit met een leuk paint topic in gedachten. Kan alleen geen beginnetje maken...
Ik zat te denken aan: paint *hier* de martelpraktijken van de CIA.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:16 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik weet wel een leuk paint topic.....
paint die gast die in eindhoven in zo'n karretje loopt te schreeuwen.
wehehe kan ook.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:20 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan: paint *hier* de martelpraktijken van de CIA.
Je weet wel, heel die rel rond CIA vluchten over Europa de laatste tijd.
verkouden, last van mn keel, warm/koudquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:22 schreef B_BOY het volgende:
[..]
hoi marly waar heb je last van?
ik alleen beetje verkouden.
Dankquote:
Op het ziek zijn na welquote:
zal ik je warm komen houdenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:23 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
verkouden, last van mn keel, warm/koud
Zou niet weten wat je bedoeldquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:21 schreef B_BOY het volgende:
[..]
wehehe kan ook.
je kunt die twee ook combineren een aantal gevangen die dat gepraat van die gast in eindhoven moeten aanhoren.
ik heb het al bloedje heetquote:
Liever nietquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:26 schreef B_BOY het volgende:
[..]
afkoelen dan:P
ik heb hier nog wel ergens ijsblokjes voor je:P
nah, volgens mij kan ik niet eens zo lang achter de computer zitten op dit momentquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:28 schreef B_BOY het volgende:
flauw hoor![]()
maarre een paar uur fokken zal je vast goed doen:P
ach niet mieten hequote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:29 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
nah, volgens mij kan ik niet eens zo lang achter de computer zitten op dit moment
normaal kan ik wel paar uur fokken, maar voel me zo slecht dat ik dat echt niet ga redden hoorquote:
kom op wij slepe je er wel door heen..quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:30 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
normaal kan ik wel paar uur fokken, maar voel me zo slecht dat ik dat echt niet ga redden hoor
wat een gerust stelling, maar ik val ondertussen wel bijna in slaapquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:30 schreef B_BOY het volgende:
[..]
kom op wij slepe je er wel door heen..
jah hoor, alleen is mn verkoudheid erger geworden, net nu die gister minder wasquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:39 schreef B_BOY het volgende:
[..]
oi snopje.
alles goed??
wanneer komen jou fotows online?
nah zeg, valt best meequote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:41 schreef snopprinses het volgende:
[..]
jah hoor, alleen is mn verkoudheid erger geworden, net nu die gister minder was![]()
De mijne komen vanmiddag denk ik online..heb ze zelf nog niet gezien, dus weet niet eens of ze gelukt zijn
achja die van xbox zijn ook niet ammel gelukt/geslaagd.. maarja gewoon posten die handelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |