welk eindhoven verhaal?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:56 schreef Casparovvv het volgende:
B_Boy, leg dat Eindhovenverhaal eens uit?
welkom welkom.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja k ooK!
MMMGIOJGOIJSOIGHJIHSGIUDHGIUHDGUI
Mogguh
10uur volgens mijquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:51 schreef B_BOY het volgende:
[..]
achja die van xbox zijn ook niet ammel gelukt/geslaagd.. maarja gewoon posten die handel![]()
hoelaat was je gister thuis?
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja k ooK!
MMMGIOJGOIJSOIGHJIHSGIUDHGIUHDGUI
Mogguh
Dat verhaal B-Boy.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:16 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik weet wel een leuk paint topic.....
paint die gast die in eindhoven in zo'n karretje loopt te schreeuwen.
Nou we waren met de meet in eindhoven en op een gegeven moment kwamen we die ene vent tegen die altijd in zijn scootmobiel tot god zit te roepen. en wij denken dus leuk erachter staan mooie foto maken.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:03 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Dat verhaal B-Boy.
Denk trouwens dat het geen topper wordt, maar we zien wel
Ik ga me nu ook maar eens een kop thee zettenquote:
check mijn topic in ONZquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:21 schreef Wiwi101 het volgende:
Ik vind dit zo'n mooie foto![]()
[afbeelding]
![]()
Ik ben niet zo creatief vandaagquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:24 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
check mijn topic in ONZ
Wel meedoen hè!
quote:
Sorry heb een bandjes avond hier. Je bent natuurljk van harte uitgenodigdquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:27 schreef Casparovvv het volgende:
Iemand zin om vanavond filmpje te pakken in Rotterdam/Zoetermeer/Den Haag? Uitgaan heb ik geen zin in, en al mijn vrienden zitten bij een premiere van een of andere theaterproductie
waar?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Sorry heb een bandjes avond hier. Je bent natuurljk van harte uitgenodigd
Moet je dan perse iets doen in het weekend?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:32 schreef Casparovvv het volgende:
Ik moet gaan, heb nog niets gedaan vandaag
Have fun folks.
J;dorpquote:
Bij mij thuis. Ik organiseer enzo. 4 avonden komende maanden voor 18 Juni..quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:31 schreef B_BOY het volgende:
ik heb vanavond ook een bandjes avond. waar jij D_A?
Ja, ik wil mijn gewoonte om de hele dag achter m'n pc te zitten als ik niets te doen heb af leren. Dus nu ga ik even scheren/haar doen/strijken, frisse neus halen, 2 loempia'tjes halen (vaste prik op zaterdag), en een vriend bellen over wat ik moet koken vanavond. Vervolgens boodschappen doen daarvoor, nog wat huiswerk, en zo rond kwart over 4 de deur uit.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Moet je dan perse iets doen in het weekend?
Dan maar luiquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:33 schreef B_BOY het volgende:
ja je moet iets doen. anders ben je lui![]()
Eerst zat je van "Yeah! eindelijk weer naar schoolquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:36 schreef snopprinses het volgende:
ik moet dinsdag ook weer naar school
ik weet niet of ik er wel of geen zin in heb
Van school dan.quote:
De 1e dag is het mischien nog wel leuk maar dan word het weer saaiquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:36 schreef snopprinses het volgende:
ik moet dinsdag ook weer naar school
ik weet niet of ik er wel of geen zin in heb
1ste dag is uitleg 3e jaar, en dan vanaf 12uur meteen lessen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
De 1e dag is het mischien nog wel leuk maar dan word het weer saai
Yea, maar hoe dichterbij het komt, hoe minder zin in krijgquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:37 schreef Messenga het volgende:
[..]
Eerst zat je van "Yeah! eindelijk weer naar school"
Dat heb je altijdquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:40 schreef snopprinses het volgende:
[..]
Yea, maar hoe dichterbij het komt, hoe minder zin in krijg
elke dag weer op en neer reizen enzo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |