Natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:29 schreef komrad het volgende:
natuurlijk, heb je die noorse chick al gezien ambrosius?
Zou een topveger er van kunnen leven?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:58 schreef tong80 het volgende:
Het leukste is de man met de bezem.
Ma ik ga op sport
Wat dan jongen ?
Ik ga met een bezem een ijsbaan vegen.
Hé! Er komt nog heel wat bij kijken hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:58 schreef tong80 het volgende:
Ma ik ga op sport
Wat dan jongen ?
Zoals ?quote:Op zondag 29 januari 2006 02:24 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Hé! Er komt nog heel wat bij kijken hoor![]()
Je moet wel op de goede baan vegen, niet op de baan ernaast.quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 10:41 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Je moet wel op de goede baan vegen, niet op de baan ernaast.
Lekker belangrijk, als het maar uitgezonden wordt.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:36 schreef pfaf het volgende:
Vaak zijn ze de enige sport, vroeg op de ochtend. Dus ik verwacht dat Eurosport veel zal uitzenden, zeker omdat ze altijd al vrij veel curling uitzenden.
Van deNOS
verwacht ik niet veel, want er zitten geen ijzers onder de teflon zolen...
die is liev jaquote:Op zondag 29 januari 2006 17:13 schreef snellejelle het volgende:
[..]
die tweede van rechts![]()
![]()
ik ga damescurling kijken![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:16 schreef XL het volgende:
Ik ben voor de Zwitserse outsiders...
nou dat kan ik ook wel begrijpenquote:Op zondag 29 januari 2006 18:08 schreef XL het volgende:
[..]
[afbeelding]
Met name voor de rechter Zwitserse.
Aaah, de eerste rivaal is binnen.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:08 schreef Plastic_Power het volgende:
Ik juich voor de Johnson-zusjes:
Cassie:
[afbeelding]
Jamie:
[afbeelding]
dat is dan onze 2e curlster die we importerenquote:Op zondag 29 januari 2006 18:10 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nou dat kan ik ook wel begrijpen![]()
Manuela Kormann geloof ik.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:26 schreef snellejelle het volgende:
en hoe heet die mooie Zwitserse?
Ik denk dat jij Eva Lund bedoeld, hoewel Ulrika Bergman minstens zo leuk is. Hoewel zij natuurlijk slechts alternate is.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:26 schreef snellejelle het volgende:
Trouwens, we moeten natuurlijk wel namen hebben van die mooie curlsters, dan krijgen ze hun eigen topic![]()
dus wie weet hoe die lekkere Zweedse heet? en hoe heet die mooie Zwitserse?
nou inderdaad zeg!quote:Op zondag 29 januari 2006 19:35 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik denk dat jij Eva Lund bedoeld, hoewel Ulrika Bergman minstens zo leuk is. Hoewel zij natuurlijk slechts alternate is.
Ik weet niet helemaal zeker of de dames het daar mee eens zijn, misschien kunnen ze het beter niet lezen. Maar als kijksport is het zeker wel leuk ja!quote:Op zondag 29 januari 2006 19:46 schreef pfaf het volgende:
Maar uiteindelijk zijn die dames er alleen om ons aan het kijken te krijgen
Beetje boute uitspraak hè.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:52 schreef XL het volgende:
[..]
Ik weet niet helemaal zeker of de dames het daar mee eens zijn, misschien kunnen ze het beter niet lezen. Maar als kijksport is het zeker wel leuk ja!
Yup, ik denk ook dat Peter Wim Neeleman getipt heeft ofzo.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:55 schreef komrad het volgende:
pfaf welke eurosport commentator is dat, wisten jullie trouwens dat bij het skispringen peter van hal oo kwel eens op fok komt
Canada is een van de favorieten hoor....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:36 schreef the_disheaver het volgende:
tvp´tje! Geniale sport!
Waarom zijn er alleen maar curlingers in Europa?
Maar daar wonen ook alleen maar Geëmigreerde europeanenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:40 schreef XL het volgende:
[..]
Canada is een van de favorieten hoor....
bij de ene heb je een bezum en bij de ander nietquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:33 schreef Wackyduck het volgende:
Bowls en Curling, het lijkt op elkaar als rugby en voetbal. Als je het niet echt kent lijkt het op elkaar, maar er zijn toch wel wat verschillen.![]()
Die is idd wel ok jaquote:Op zondag 29 januari 2006 19:42 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nou inderdaad zeg!
tweede van rechts alhier![]()
[afbeelding]
En toch ga ik er naar kijkenquote:Op maandag 13 februari 2006 21:04 schreef wdn het volgende:
Neu. Wedstrijden waren om 19:00 meen ik.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:58 schreef tong80 het volgende:
Ma ik ga op sport
Wat dan jongen ?
Op kanaal vier Italië - Zweden curling herenquote:Op maandag 13 februari 2006 21:34 schreef komrad het volgende:
ik zie nu kunstschaatsen hoor
quote:De Canadese curlingdames hebben bij hun met 11-5 gewonnen duel met de VS steun gekregen uit onverwachte hoek.
Om de hal een beetje gevuld te krijgen, had de organisatie enkele busladingen met kinderen aangevoerd,die gratis naar binnen mochten. De kinderen kozen meteen partij, en wel voor de dames van de VS, die luid werden aangemoedigd. Daar werd door Canada het volgende op gevonden.
Ze wierpen polsbandjes en speldjes naar de jeugd, die onmiddellijk van voorkeur veranderde en nu juichte bij elk punt van Canada. Enige verwarring heerste er nog wel op de tribune, waar in een hoek kinderen hartstochtelijk met de Japanse vlag zwaaiden,"Canada Canada!" roepend. (NOS TT)
Nou ja, Canada heeft alleen nog maar tegen Zweden gespeeld, die kun je natuurlijk nog niets verwijten.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:11 schreef wdn het volgende:
Noorwegen en GB gaan goedWas ook wel te verwachten.
Dat de VS zuigt met curling was ook bekend maar Canada had ik toch echt bovenin verwacht.
nou maak ze danquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:58 schreef pfaf het volgende:
Ik wilde Remmz vragen of hij al caps had gemaakt, maar ik kan dat nu ook met de OS!
Eh? ikke?? waar? wanneer? hoezo?quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:25 schreef pfaf het volgende:
Leuk! Zweden live op Eurosport.
Goede uithaal ook van Wim naar alle curlinghaters.
Commentator Wim. Mensen die nooit curling kijken, maar wel altijd kritiek hebben moeten hun bek houden.quote:
WELKE COMMENTATOR WIMquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:25 schreef pfaf het volgende:
[..]
Commentator Wim. Mensen die nooit curling kijken, maar wel altijd kritiek hebben moeten hun bek houden.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:25 schreef pfaf het volgende:
Leuk! Zweden live op Eurosport.
Goede uithaal ook van Wim naar alle curlinghaters.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:22 schreef brighton het volgende:
[afbeelding]
Cassie Johnson
[afbeelding]
Jessica Schultz en Jamie Johnson
Kijk, ze krijgen al meer fansquote:
je zou denken dat ik eens een curling team ga starten zegquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:22 schreef brighton het volgende:
[afbeelding]
Cassie Johnson
[afbeelding]
Jessica Schultz en Jamie Johnson
Simpel gezegd moet je proberen zoveel mogelijk stenen in die cirkel aan de overkant te krijgen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:03 schreef ThE_ED het volgende:
Allemaal wel leuk en aardig, maar ik snap geen ruk van dat spel
Waarom is handboogschieten een olympische sport als anderen 42,5 km hollen?quote:en waarom het een olympische sport is met bezems over het ijs te vegen als anderen zich de longen uit het lijf schaatsen.
Dat vraag ik me ook af ja.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:21 schreef pfaf het volgende:
[..]
Waarom is handboogschieten een olympische sport als anderen 42,5 km hollen?
Op Eurosport zag ik het....quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:30 schreef komrad het volgende:
waarom wordth het op tv nergens uitgezonden?
Gokje: omdat het geen echte sport is?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:30 schreef komrad het volgende:
waarom wordth het op tv nergens uitgezonden?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:08 schreef pfaf het volgende:
pfafZweden achter tegen Plastic_Powerde VS.
Ik heb nog 3-4.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:44 schreef Plastic_Power het volgende:
4-4 en een extra end!
Omdat ze zitten te slapen bij de NOS.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:45 schreef komrad het volgende:
waarom zie ik bij de live stream alleen maar de vlag??
http://www.nbcolympics.com/results/1501231/detail.htmlquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:46 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik heb nog 3-4.
Edit: nu heb ik 'm ook. Waar kijk je de stand dan P_P, dat je een minuut eerder bent?
Die streams zijn soms echt bagger.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:45 schreef komrad het volgende:
waarom zie ik bij de live stream alleen maar de vlag??
Nieuw-Zeeland.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:51 schreef komrad het volgende:
jag, waar is hier?
Ze bestaan i.i.g. welquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:15 schreef BigBadPete het volgende:
Hebben ze ook van die speciale luxe draagtassen voor hun bezems?
Niet nodig, ze zijn multifunctioneel: ze vliegen er mee naar het Olympisch Dorpquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:15 schreef BigBadPete het volgende:
Hebben ze ook van die speciale luxe draagtassen voor hun bezems?
Wow. daar kun je nog eens mee flaneren en dan zo achteloos in de hoe gooien als je de kroeg inkomt bij het apres-curling!!!quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:18 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Ze bestaan i.i.g. wel [afbeelding]
Is erg belangrijk. De winnaars trakteren de verliezers op een pitcher.quote:
Dat zou leuk zijnquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:42 schreef Remzz het volgende:
Nu kunnen ze om 2 uur makkelijk Zweden uitzenden bij de NOS
Idd heb je gelijk aanquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:44 schreef Wombcat het volgende:
Is om 2 uur trouwens niet finale cross snowboarden?
Misschien omdat ze zich anders zo vervelen tijdens de wedstrijdquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:17 schreef the_disheaver het volgende:
doping bij curling? huh? zodat je beter kunt vegen ofzo?![]()
hmm, ze hebben ook geen dweilmachines....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Misschien omdat ze zich anders zo vervelen tijdens de wedstrijd![]()
Daar hebben ze die bezems voor natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:22 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
hmm, ze hebben ook geen dweilmachines....
Iemand ?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:38 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Kan iemand mij de regels van Curling uitleggen
Mijn opvatting: glijding in de bulls eye, maar hoe werkt het nou echt
Ja, 9-6 voor Zweden in het 10e end nu.quote:
Ze zijn morgenochtend vanaf 9.00 op Eurosport te zien tegen de Deense dames.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:21 schreef komrad het volgende:
ik heb de zweedse dames bij eurosport gezien
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:28 schreef rubbereend het volgende:mijn god wat verprutste ze bij Zwitserland zeg, prachtig 4 punten van Zweden
en de Noorse heks
En net vandaag moet ik werkenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze zijn morgenochtend vanaf 9.00 op Eurosport te zien tegen de Deense dames.
Dat is dus zeer aangenaam wakker worden.
er klaar voor zitquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Helaas wel ja, maar het zou vast nog wel op een stream verder te kijken zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:05 schreef Bruce117 het volgende:
En meteen slecht nieuws. Er wordt maar drie kwartier uitgezonden
ik zou kunnen kijken nu maar ik moet zo weg dus laat de tv tactisch nog even uitquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Anders haalt hij het eind van de 1000m niet?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:24 schreef komrad het volgende:
[..]
ik zou kunnen kijken nu maar ik moet zo weg dus laat de tv tactisch nog even uit
Zekers, zekers, maar het is altijd jammer een match te verlaten waar je 'in' zitquote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:34 schreef Bruce117 het volgende:
Tussenstandje:
Denemarken - Zweden 1-2 (1-0 0-2)
En over 5 minuten houdt ES op met uitzenden en gaan we langlaufen (ook erg mooi)
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:31 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Anders haalt hij het eind van de 1000m niet?![]()
even kijken dan.quote:
die tactieken vind ik altijd een beetje moeilijk te doorgronden maar het was niet slim inderdaad...quote:Op zondag 19 februari 2006 16:15 schreef rubbereend het volgende:Zwitserland verprutst het weer net als tegen de Zweedse dames en weer die rode muts die de fout maakt
ze hebben zich bij het EK volgens mij geplaatst voor het WK dus we beginnen aansluiting te krijgenquote:Op zondag 19 februari 2006 16:22 schreef TheVulture het volgende:
Hoe zit het nu met het niveau van de Nederlandse dames, is het reeel om die over 4 jaar in Vancouver te verwachten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |