Natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:29 schreef komrad het volgende:
natuurlijk, heb je die noorse chick al gezien ambrosius?
Zou een topveger er van kunnen leven?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:58 schreef tong80 het volgende:
Het leukste is de man met de bezem.
Ma ik ga op sport
Wat dan jongen ?
Ik ga met een bezem een ijsbaan vegen.
Hé! Er komt nog heel wat bij kijken hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:58 schreef tong80 het volgende:
Het leukste is de man met de bezem.
Ma ik ga op sport
Wat dan jongen ?
Ik ga met een bezem een ijsbaan vegen.
Zoals ?quote:Op zondag 29 januari 2006 02:24 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Hé! Er komt nog heel wat bij kijken hoor![]()
Je moet wel op de goede baan vegen, niet op de baan ernaast.quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 10:41 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Je moet wel op de goede baan vegen, niet op de baan ernaast.
Lekker belangrijk, als het maar uitgezonden wordt.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:36 schreef pfaf het volgende:
Vaak zijn ze de enige sport, vroeg op de ochtend. Dus ik verwacht dat Eurosport veel zal uitzenden, zeker omdat ze altijd al vrij veel curling uitzenden.
Van deNOS
verwacht ik niet veel, want er zitten geen ijzers onder de teflon zolen...
die is liev jaquote:Op zondag 29 januari 2006 17:13 schreef snellejelle het volgende:
[..]
die tweede van rechts![]()
![]()
ik ga damescurling kijken![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:16 schreef XL het volgende:
Ik ben voor de Zwitserse outsiders...
nou dat kan ik ook wel begrijpenquote:Op zondag 29 januari 2006 18:08 schreef XL het volgende:
[..]
[afbeelding]
Met name voor de rechter Zwitserse.
Aaah, de eerste rivaal is binnen.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:08 schreef Plastic_Power het volgende:
Ik juich voor de Johnson-zusjes:
Cassie:
[afbeelding]
Jamie:
[afbeelding]
dat is dan onze 2e curlster die we importerenquote:Op zondag 29 januari 2006 18:10 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nou dat kan ik ook wel begrijpen![]()
Manuela Kormann geloof ik.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:26 schreef snellejelle het volgende:
en hoe heet die mooie Zwitserse?
Ik denk dat jij Eva Lund bedoeld, hoewel Ulrika Bergman minstens zo leuk is. Hoewel zij natuurlijk slechts alternate is.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:26 schreef snellejelle het volgende:
Trouwens, we moeten natuurlijk wel namen hebben van die mooie curlsters, dan krijgen ze hun eigen topic![]()
dus wie weet hoe die lekkere Zweedse heet? en hoe heet die mooie Zwitserse?
nou inderdaad zeg!quote:Op zondag 29 januari 2006 19:35 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik denk dat jij Eva Lund bedoeld, hoewel Ulrika Bergman minstens zo leuk is. Hoewel zij natuurlijk slechts alternate is.
Ik weet niet helemaal zeker of de dames het daar mee eens zijn, misschien kunnen ze het beter niet lezen. Maar als kijksport is het zeker wel leuk ja!quote:Op zondag 29 januari 2006 19:46 schreef pfaf het volgende:
Maar uiteindelijk zijn die dames er alleen om ons aan het kijken te krijgen
Beetje boute uitspraak hè.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:52 schreef XL het volgende:
[..]
Ik weet niet helemaal zeker of de dames het daar mee eens zijn, misschien kunnen ze het beter niet lezen. Maar als kijksport is het zeker wel leuk ja!
Yup, ik denk ook dat Peter Wim Neeleman getipt heeft ofzo.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:55 schreef komrad het volgende:
pfaf welke eurosport commentator is dat, wisten jullie trouwens dat bij het skispringen peter van hal oo kwel eens op fok komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |