quote:De Canadese curlingdames hebben bij hun met 11-5 gewonnen duel met de VS steun gekregen uit onverwachte hoek.
Om de hal een beetje gevuld te krijgen, had de organisatie enkele busladingen met kinderen aangevoerd,die gratis naar binnen mochten. De kinderen kozen meteen partij, en wel voor de dames van de VS, die luid werden aangemoedigd. Daar werd door Canada het volgende op gevonden.
Ze wierpen polsbandjes en speldjes naar de jeugd, die onmiddellijk van voorkeur veranderde en nu juichte bij elk punt van Canada. Enige verwarring heerste er nog wel op de tribune, waar in een hoek kinderen hartstochtelijk met de Japanse vlag zwaaiden,"Canada Canada!" roepend. (NOS TT)
Nou ja, Canada heeft alleen nog maar tegen Zweden gespeeld, die kun je natuurlijk nog niets verwijten.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:11 schreef wdn het volgende:
Noorwegen en GB gaan goedWas ook wel te verwachten.
Dat de VS zuigt met curling was ook bekend maar Canada had ik toch echt bovenin verwacht.
nou maak ze danquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:58 schreef pfaf het volgende:
Ik wilde Remmz vragen of hij al caps had gemaakt, maar ik kan dat nu ook met de OS!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |