Eh? ikke?? waar? wanneer? hoezo?quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:25 schreef pfaf het volgende:
Leuk! Zweden live op Eurosport.
Goede uithaal ook van Wim naar alle curlinghaters.
Commentator Wim. Mensen die nooit curling kijken, maar wel altijd kritiek hebben moeten hun bek houden.quote:
WELKE COMMENTATOR WIMquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:25 schreef pfaf het volgende:
[..]
Commentator Wim. Mensen die nooit curling kijken, maar wel altijd kritiek hebben moeten hun bek houden.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:25 schreef pfaf het volgende:
Leuk! Zweden live op Eurosport.
Goede uithaal ook van Wim naar alle curlinghaters.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:22 schreef brighton het volgende:
[afbeelding]
Cassie Johnson
[afbeelding]
Jessica Schultz en Jamie Johnson
Kijk, ze krijgen al meer fansquote:
je zou denken dat ik eens een curling team ga starten zegquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:22 schreef brighton het volgende:
[afbeelding]
Cassie Johnson
[afbeelding]
Jessica Schultz en Jamie Johnson
Simpel gezegd moet je proberen zoveel mogelijk stenen in die cirkel aan de overkant te krijgen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:03 schreef ThE_ED het volgende:
Allemaal wel leuk en aardig, maar ik snap geen ruk van dat spel
Waarom is handboogschieten een olympische sport als anderen 42,5 km hollen?quote:en waarom het een olympische sport is met bezems over het ijs te vegen als anderen zich de longen uit het lijf schaatsen.
Dat vraag ik me ook af ja.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:21 schreef pfaf het volgende:
[..]
Waarom is handboogschieten een olympische sport als anderen 42,5 km hollen?
Op Eurosport zag ik het....quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:30 schreef komrad het volgende:
waarom wordth het op tv nergens uitgezonden?
Gokje: omdat het geen echte sport is?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:30 schreef komrad het volgende:
waarom wordth het op tv nergens uitgezonden?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:08 schreef pfaf het volgende:
pfafZweden achter tegen Plastic_Powerde VS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |