Ja, 9-6 voor Zweden in het 10e end nu.quote:
Ze zijn morgenochtend vanaf 9.00 op Eurosport te zien tegen de Deense dames.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:21 schreef komrad het volgende:
ik heb de zweedse dames bij eurosport gezien
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:28 schreef rubbereend het volgende:mijn god wat verprutste ze bij Zwitserland zeg, prachtig 4 punten van Zweden
en de Noorse heks
En net vandaag moet ik werkenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze zijn morgenochtend vanaf 9.00 op Eurosport te zien tegen de Deense dames.
Dat is dus zeer aangenaam wakker worden.
er klaar voor zitquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Helaas wel ja, maar het zou vast nog wel op een stream verder te kijken zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:05 schreef Bruce117 het volgende:
En meteen slecht nieuws. Er wordt maar drie kwartier uitgezonden
ik zou kunnen kijken nu maar ik moet zo weg dus laat de tv tactisch nog even uitquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Anders haalt hij het eind van de 1000m niet?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:24 schreef komrad het volgende:
[..]
ik zou kunnen kijken nu maar ik moet zo weg dus laat de tv tactisch nog even uit
Zekers, zekers, maar het is altijd jammer een match te verlaten waar je 'in' zitquote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:34 schreef Bruce117 het volgende:
Tussenstandje:
Denemarken - Zweden 1-2 (1-0 0-2)
En over 5 minuten houdt ES op met uitzenden en gaan we langlaufen (ook erg mooi)
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:31 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Anders haalt hij het eind van de 1000m niet?![]()
even kijken dan.quote:
die tactieken vind ik altijd een beetje moeilijk te doorgronden maar het was niet slim inderdaad...quote:Op zondag 19 februari 2006 16:15 schreef rubbereend het volgende:Zwitserland verprutst het weer net als tegen de Zweedse dames en weer die rode muts die de fout maakt
ze hebben zich bij het EK volgens mij geplaatst voor het WK dus we beginnen aansluiting te krijgenquote:Op zondag 19 februari 2006 16:22 schreef TheVulture het volgende:
Hoe zit het nu met het niveau van de Nederlandse dames, is het reeel om die over 4 jaar in Vancouver te verwachten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |