quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb aan één man genoeg, dankuwel. En ook aan één Mac, for that matter.
Niks voor jou?quote:po·ly·gaam (bn.)
1 met meer dan één partner
2 gemengdslachtig
Oh, maar dan is het een ander verhaal...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:22 schreef Geqxon het volgende:
En ik heb nog wel op je gestemt bij de beste moderator top 3
Dit vraagt om een 'pimp' topic.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:24 schreef ChOas het volgende:
Ik heb me geschoren!!
[afbeelding]
Tevens photobooth pimp-post
Ahem, wie doet hier nou pogingen om mij over te halen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:24 schreef Furious het volgende:
Overigens, liefdes relaties mogen elders besproken worden.
Cute.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:24 schreef ChOas het volgende:
Ik heb me geschoren!!
[afbeelding]
Tevens photobooth pimp-post
Ik ben een mislukte Robbert ten Brink.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ahem, wie doet hier nou pogingen om mij over te halen.
Ik heb een liefdesrelatie met mijn iMac.We zijn heel gelukkig getrouwd.
Alleen de seks levert me spyware op.
Die uit zichzelf ook al mislukt is. Evenals de mensen in zijn programma.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:27 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik ben een mislukte Robbert ten Brink.
Probeer je mij nou te haten?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:30 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Die uit zichzelf ook al mislukt is. Evenals de mensen in zijn programma.
Niet echtquote:
Net als Herman van idolsquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:32 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Niet echt. Plus als je mislukt als mislukking, ben je succesvol. Double negatives
![]()
Een Imagimac.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:40 schreef Furious het volgende:
[..]
Wat voor een Mac had jij ook alweer precies?
Gefeliciteerd!!!quote:
Dat meen je niet?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ben 28 en ik rijd nog steeds geen auto.
Ik vrees van wel. Ik heb geeneens een rijbewijs.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:17 schreef Furious het volgende:
Dat meen je niet?
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zeg, hou nou eens op over mij.![]()
Zou niet weten waarom. Veel te duur en niet nodig.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:22 schreef Furious het volgende:.
Maar mens, verkoop je iMac en neem rijlessen zeg!
Maar OV is zo, butt.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom. Veel te duur en niet nodig.
Ik zie helemaal niks nieuws aan het fotoboek...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:27 schreef nietzman het volgende:
Drukt een stempel op het nieuwe fotoboek!
Gefeliciteerd. Ik vier morgen mijn 22e, was echter woensdag al jarig.quote:
Dankjequote:
Dankjequote:
Daar heb ik nog niet genoeg doekoe voor mên.quote:
Bedanktquote:
Jij ook gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Ik vier morgen mijn 22e, was echter woensdag al jarig.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:41 schreef Geqxon het volgende:
Mijn duurste USB kabel was een 5 meter USB2.0 verlengkabel van like 9 euro
Ik kreeg geen Apple-stickers bij m'n Powerbook.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:03 schreef XL het volgende:
Fipo!
Net terug van een weekje Les Deux Alpes...
Daar was een internet-hotspot open vlakbij de bakker. Bij de Bakker waren stoeltjes waar je kon zitten (warm/binnen). Ook waren er buiten bankjes (buiten/koud). In de bakkerij zaten mensen met apples (12" iBook en 17" Powerbook) dagelijks de mail te checken. Buiten zat steeds iemand met een 15,4" HP.... die kreeg binnen geen verbinding, maar had wel een adium-soundkit op zijn msn.![]()
Op je auto.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb er ook nog steeds twee. En nog altijd niet besloten waar ik ze op ga plakken.
Desondanks gefeliciteerd met je aankoop!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:30 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik kreeg geen Apple-stickers bij m'n Powerbook.![]()
Oh, dat hoeft niet hoor. Hij ligt alweer een week bij de MacHouse voor een kapotte SuperDrive.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:20 schreef XL het volgende:
[..]
Desondanks gefeliciteerd met je aankoop!
Hmm, theoretisch zou ik die ook nog kunnen hebben, ik heb er alleen nooit zo op geletquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:28 schreef ChOas het volgende:
Iedereen op de meet overgebleven Applestickers meenemen voor Furious[afbeelding]
Furious wilde ze niet, ik zou die van hem op mijn snowboard plakkenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:28 schreef ChOas het volgende:
Iedereen op de meet overgebleven Applestickers meenemen voor Furious[afbeelding]
Dat is een goed TepelVersieringsPlan!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:11 schreef AudreyHepburn het volgende:
Op elke tepel één.
Lopen?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Oh Walter_Sobchak, denk je er wel even om dat het zaterdag is, als je vandaag evt. de Second skin wilt versturen? Lopen naar het postkantoor dus.
quote:Saturday, Donny, is shabbas, the Jewish day of rest. That means I don't work, I don't drive a car, I don't fucking ride in a car, I don't handle money, I don't turn on the oven, and I sure as shit don't fucking roll!
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:42 schreef iDex het volgende:
alle appelaars: zet een appeltje in je msn naam: ALT-SHIFT-K
Becaauuuse...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:42 schreef iDex het volgende:
geinigquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:42 schreef iDex het volgende:
Nou nog een iMac of iBook en je leven is compleet.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:42 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb zojuist minstens 2 uur video op mijn iPod gekeken, en de accu zat pas op het laagste streepje
Ik hou van mijn iPodje
Ik ga er eens mee spelen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:18 schreef XL het volgende:
iWeb & iPhoto combi is echt fantastisch om je vakantiefoto's snel en netjes online te zetten
Bij mij functioneert 'ie momenteel ook daadwerkelijk als verlengsnoerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:11 schreef super-muffin het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is een dure verlengkabel.
Maar wel mooi, de shuffle ziet er mooi uit in dat dock
Als het board weer up is zou je hier iets moeten zien wat al een beetje in de buurt komt.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:26 schreef De_Hertog het volgende:
Ik ga er eens mee spelen.Maar ik ga wel onderzoeken of ik die mooiere slideshow ook zonder .Mac kan krijgen.
Zelfs met de lelijke geval denkt men al dat je professioneel webdesigner bent.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:26 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik ga er eens mee spelen.Maar ik ga wel onderzoeken of ik die mooiere slideshow ook zonder .Mac kan krijgen.
Bedankt, ik zal straks eens kijken. iPhoto '06 is al vast erg mooi, aan iWeb moet ik nog even wennen. Alhoewel het er ook mooi uit ziet lijkt het me af en toe iets te beperkend door de eenvoud. Klopt het, bijvoorbeeld, dat je alleen een diashow kan maken van foto's die op een fotopagina staan?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:37 schreef nietzman het volgende:
[..]
Als het board weer up is zou je hier iets moeten zien wat al een beetje in de buurt komt.
Wat was de aanbieding prijs? Ik heb 'em ooit voor 480 in de aanbieding gekocht.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:54 schreef Beathoven het volgende:
Net m'n nieuwe Dell 20" breedbeeld monitor (afgeprijsd, dus niet patserig) ook even gebruikt op m'n Windows bak, maar op een of 't andere manier vind ik 'm met Mac OS 9 erop een scherper / strakker beeld geven in dezelfde resolutie. Dan hebben we het ongeveer over een verschil van 0,2 %
Kan ook tussen de oren zitten.. anyway, OS X erop is
Ja, jammer dat die van mij weer terug moet voor het backlight bleed probleem. (Sommige stukken te veel belicht, goed zichtbaar op een zwarte screensaver o.i.d.)quote:Op zondag 29 januari 2006 00:18 schreef Beathoven het volgende:
Het is de Dell 2005 FPW idd
Van 736 voor 560 euro, nu weer te krijgen voor 736 euro.
Keek net weer ff op de website en nu hebben ze de 24" in de aanbieding van 1224 euro voor 918 euro. Dat gaat steeds het rijtje af dus... iig, een tip voor de liefhebbers. Het is 't geld zeker waard
14 dagen de doos bewaren is genoeg,quote:Op zondag 29 januari 2006 00:27 schreef Beathoven het volgende:
Ik bewaar de doos voorlopig nog even tot de garantietermijn verstreken is
welke winkel?quote:Op zondag 29 januari 2006 00:33 schreef iDex het volgende:
[..]
14 dagen de doos bewaren is genoeg,
binnen 14 dagen in de doos kan je hem ruilen in de winkel en dan krijg je een vervanger
na die 14 dagen kan je hem zonder doos gelijk naar de fabriek sturen
nou dat maakt niet uitquote:
Dell koop je niet in een winkelquote:Op zondag 29 januari 2006 00:38 schreef iDex het volgende:
[..]
nou dat maakt niet uit
binnen 14 dagen in de doos krijg je een vervanger van dell als het goed is
of als je de doos heb weggegooit dan word hij gerepareerd
goed geshoppedquote:Op zondag 29 januari 2006 00:41 schreef De_Hertog het volgende:
Even twee leuke dingen gecombineerd: http://www.dehertog.net/zooi/tdt.jpg
Niet het mooiste werk ooit, maar ach, misschien pas ik het nog wel eens aan
Stiekem zou je dit geintje nagenoeg in paint kunnen uitvoeren, aangezien dit gewoon de Einstein achergrond van Apple is, maar dan met een auto in plaats van het hoofd van Einsteinquote:
Bekijk de Keynote eens...quote:Op zondag 29 januari 2006 10:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kun je een dvd-brander van een ander merk dan Apple op een Apple aansluiten? En zo ja, kan ik ergens opzoeken welke merken / types compatible zijn?
Euh... Ik heb bij mijn weten geen iLife...quote:Op zondag 29 januari 2006 10:32 schreef Tomasso het volgende:
Bekijk de Keynote eens...
Bij iLife '06 zijn ook third party dvd-branders ondersteund voor iDVD.
Ow, okay. Maar ik heb dus niet de nieuwste versie, of is dat in een update geweest?quote:Op zondag 29 januari 2006 10:37 schreef Remzz het volgende:
Jewel
Dat is gewoon iPhoto, Garageband, iTunes(in 06 niet meer) iDVD en iMovie HD.
Nee de nieuwste('06) versie moet je kopenquote:Op zondag 29 januari 2006 10:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ow, okay. Maar ik heb dus niet de nieuwste versie, of is dat in een update geweest?
Wij gebruiken een Lacie DVD brander hier en die werkt prima!quote:Op zondag 29 januari 2006 10:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kun je een dvd-brander van een ander merk dan Apple op een Apple aansluiten? En zo ja, kan ik ergens opzoeken welke merken / types compatible zijn?
Okee.quote:Op zondag 29 januari 2006 10:41 schreef Remzz het volgende:
Nee de nieuwste('06) versie moet je kopen
Maar heb jij dan wel of niet iLife '06? Kun je een linkje geven naar de brander die jij hebt?quote:Op zondag 29 januari 2006 10:42 schreef ChOas het volgende:
Wij gebruiken een Lacie DVD brander hier en die werkt prima!
Deze: http://www.lacie.com/products/product.htm?pid=10495quote:Op zondag 29 januari 2006 10:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar heb jij dan wel of niet iLife '06? Kun je een linkje geven naar de brander die jij hebt?
Hmkay.quote:Op zondag 29 januari 2006 10:47 schreef ChOas het volgende:
Deze: http://www.lacie.com/products/product.htm?pid=10495
Wij hadden 'm 2de hands via marktplaats, naja niet precies deze, de versie hiervoor.
OS X Ziet 'm gewoon als DVD brander en fikt alles perfect (Ik gebruik Toast) Kan me niet voorstellen dat iLife hier niet goed mee om zou gaan.
Aha, dus als ik Toast koop, dan kan het sowieso?quote:Op zondag 29 januari 2006 11:02 schreef XL het volgende:
Er is inderdaad een dom onderscheid tussen branden met een programma als Toast en branden vanuit andere apple-programma's dan Finder. Die apple-programma's ondersteunen pas sinds iLife 06 een niet superdrive, programma's als Toast doen dat al veel langer.
Het dock-icon van Toast is overigens zeer gaaf.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Aha, dus als ik Toast koop, dan kan het sowieso?Even kijken of ze dat bij Surfspot ook hebben...
Edit: nee dus. Dacht het ook niet, maar je weet nooit.
Ah, zeg dat dan meteenquote:Op zondag 29 januari 2006 11:02 schreef XL het volgende:
Er is inderdaad een dom onderscheid tussen branden met een programma als Toast en branden vanuit andere apple-programma's dan Finder. Die apple-programma's ondersteunen pas sinds iLife 06 een niet superdrive, programma's als Toast doen dat al veel langer.
Plaatje? Ikquote:Op zondag 29 januari 2006 11:15 schreef XL het volgende:
Het dock-icon van Toast is overigens zeer gaaf.
De reden dat het programma bijna in mijn dock staat![]()
Het is een broodrooster met cd-tjes erin.quote:
quote:
Ja, ik dusquote:Op zondag 29 januari 2006 11:19 schreef XL het volgende:
[..]
Er komt zo vast iemand met een screenshot. Toast is nogal populair.
Die is vet schattig.quote:
Dan zou je Toast dus niet nodig hebben, of begrijp ik dat nu verkeerd?quote:It sounds like a mess, right? Don’t despair—there are two other ways around this lack of support. First, LaCie includes with its drive a utility called Disc Recording, which lets you use Disc Burner, iMovie, iTunes, and DVDStudio Pro to burn to the drive. The utility is available only when you purchase a LaCie drive.
Dat *is* ook cool, dus dan ben ik ook een nerd.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:24 schreef ChOas het volgende:
En als je op de achtergrond aan het fikken bent loopt er in je Toast dock-icoontje realtime een percentage balkje mee...
Vind ik wel cool
[/nerd]
Volgens mij hebben ze het hier over: http://versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/22460quote:Op zondag 29 januari 2006 11:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Die is vet schattig.
Ik lees hier het volgende:
[..]
Dan zou je Toast dus niet nodig hebben, of begrijp ik dat nu verkeerd?
Dat is te veel.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:47 schreef Furious het volgende:
Over geyle apps gesproken;
[afbeelding]
Veel knopje anyone?
Klopt geen kut van dat shirt.quote:
Jij snapt hemquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:26 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Nou nog een iMac of iBook en je leven is compleet.
Jij bent pas een echte nerd.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:49 schreef Furious het volgende:
Klopt geen kut van dat shirt.
Dat rood is #d54343 en het blauw is #63c3ed.
Ik heb tenminste geen mac fomfmoipSAFDModmfpsdomgpo Hahaha dL:D:d;dquote:Op zondag 29 januari 2006 11:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jij bent pas een echte nerd.
Zo moeilijk was het inderdaad niet, sterker nog, ik wil het nog gaan verbeteren. Ik denk overigens dat de Einstein achtergrond niet van Apple zelf was, maar ook door een fan in elkaar gezet is. De achtergrond van Einstein is ook wat lichter dan die van de rest van de achtertgrond.quote:Op zondag 29 januari 2006 01:02 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Stiekem zou je dit geintje nagenoeg in paint kunnen uitvoeren, aangezien dit gewoon de Einstein achergrond van Apple is, maar dan met een auto in plaats van het hoofd van Einstein
Die auto is een Tatra T603, een jammer genoeg veel te onbekende auto. Tatra maakt inmiddels geen personenwagens meer, en dat is eeuwig sonde. Ze hebben duidelijk de pech gehad aan de verkeerde kant van de geschiedenis te staan. In 1934 brachten ze de eerste in serrie geproduceerde gestroomlijnde auto uit, de T77, met een luchtgekoelde motor achterin. Mocht dat concept (stroomlijn met luchtgekoelde motor achterin) bekend klinken, kijk dan eens naar dit plaatje. Volkswagen heeft ooit een schijntje betaald aan Tatra met als boodschap 'nu gaan we het hiet nooit meer over hebben'.quote:Afgezien daarvan, leuk. Waarom die auto? En wat is het eigenlijk voor scheurijzert?
Was je weer van plan foto's te gaan maken?quote:Op zondag 29 januari 2006 11:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[afbeelding]![]()
Was ik maar bijna jarig.
Wees niet bang, niet binnenkort.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:56 schreef Furious het volgende:
Was je weer van plan foto's te gaan maken?
Mits iMac erbij is het okay.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wees niet bang, niet binnenkort.
Ik zal het onthouden.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:58 schreef Furious het volgende:
Mits iMac erbij is het okay.
Audio apps zien er altijd het tofste uitquote:Op zondag 29 januari 2006 11:47 schreef Furious het volgende:
Over geyle apps gesproken;
[afbeelding]
Veel knopje anyone?
Mits gecombineerd met veel audio-hardware. (en een Apple)quote:Op zondag 29 januari 2006 12:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Audio apps zien er altijd het tofste uit
Eerst zeiken dat ik je moet bellen en dan vervolgens je telefoon niet opnemen, he ?quote:Op zondag 29 januari 2006 13:24 schreef Tijn het volgende:
Hey Anthraxx, welk boek over Cocoa had jij nou? En is dat een aanrader?
Incrowdquote:Op zondag 29 januari 2006 15:20 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Eerst zeiken dat ik je moet bellen en dan vervolgens je telefoon niet opnemen, he ?.
Owned!quote:Op zondag 29 januari 2006 15:20 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Eerst zeiken dat ik je moet bellen en dan vervolgens je telefoon niet opnemen, he ?.
Ik ken gewoon heel veel toffe mensen met Macs. En dat ze dan ook nog hier posten is alleen maar een bijkomstigheid.quote:
Wil je mij kennen?quote:Op zondag 29 januari 2006 15:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik ken gewoon heel veel toffe mensen met Macs. En dat ze dan ook nog hier posten is alleen maar een bijkomstigheid..
Moet je maar eens een Mac kopen jongquote:
Ik ben bij m'n ouders. Ik bel je morgen terug.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:20 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
"Pics !"quote:
Mij ookquote:Op zondag 29 januari 2006 16:02 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Het gaat je niet om mijn Mac maar om mijn tieten..
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:16 schreef Geqxon het volgende:
De prullenbak zit toch standaard rechtsonder? Zo maar even achter mijn windows bak gaan zitten.
/edit: Vies plaatje
Dat heb je mij niet letterlijk horen zeggen.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:02 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
"Pics !"
"Cupsize !"
Het is ook altijd hetzelfde he ?. Het gaat je niet om mijn Mac maar om mijn tieten.
.
Zie mijn vorige post in dit topic en de wallpaper die ik gemaakt hadquote:
Waarachter anders?quote:Op zondag 29 januari 2006 16:16 schreef Geqxon het volgende:
De prullenbak zit toch standaard rechtsonder? Zo maar even achter mijn windows bak gaan zitten.
/edit: Vies plaatje
Heeft je broertje nu al een Mac?quote:Op zondag 29 januari 2006 18:29 schreef super-muffin het volgende:
Ik kwam er net achter dat ik kan printen van mn Powerbook op de printer die is aangesloten op de Mac Mini
Gewoon je moeder een iMac laten zien. Die van mij struikelde er meteen voor.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:50 schreef Tijn het volgende:
M'n computer bij m'n ouders (die ik gebruikte als "server") draait vanaf heden Ubuntu
M'n zusje wil ook al over naar de Mac, nu alleen m'n moeder nog en dan is het hele huis Windows-vrij
Voor een Snoy Vaio krijg je ook nog aardig wat terug anders.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:01 schreef Tijn het volgende:
Mja, het probleem is dat ze een best mooie Sony Vaio heeft van net een jaar oud, dus ik denk niet dat ze zit te wachten op een nieuwe machine
Nee, ik moet het even rustig spelen. Als ik nu over een nieuwe computer begin, wordt ze erg chagrijnigquote:Op zondag 29 januari 2006 20:01 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Voor een Snoy Vaio krijg je ook nog aardig wat terug anders.
Je bedoeld iedere keer als ze klaagt over die Vaio antwoorden 'met een Mac...'?quote:Op zondag 29 januari 2006 20:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, ik moet het even rustig spelen. Als ik nu over een nieuwe computer begin, wordt ze erg chagrijnig
Wat een serieuze WoW-addict.quote:
Dat sowiesoquote:Op zondag 29 januari 2006 20:23 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Je bedoeld iedere keer als ze klaagt over die Vaio antwoorden 'met een Mac...'?
Of gewoon haar buiten sluiten, niets meer tegen haar zeggen etc etc. totdat ze een Mac heeft.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat sowiesoEn eerst even m'n zusje laten switchen zodat er niemand meer in huis is met een Windows-machine behalve zij. Als ze ziet dat het allemaal vlekkeloos werkt, wil ze het vast ook
Ik ken veel moeders die dat een weldadige rust zouden noemen. Dikke kans dat ze dan echt nóóit meer van dat Windows afkomt...quote:Op zondag 29 januari 2006 20:27 schreef Furious het volgende:
Of gewoon haar buiten sluiten, niets meer tegen haar zeggen etc etc. totdat ze een Mac heeft.
De mijne nog nietquote:Op zondag 29 januari 2006 20:41 schreef Nigeriaan het volgende:
MacBook Pro! ARE GO!
Wel lekker dichtbijquote:Op zondag 29 januari 2006 21:10 schreef Furious het volgende:.
Zullen we een meet houden op 2 april in Paradiso? Thin Lizzy.
dankje, jij ook!quote:Op maandag 30 januari 2006 09:13 schreef Furious het volgende:
Een slechte maandagmorgen toegewenst. [afbeelding]
Op dit moment zit er niet eens een Powerbook bij je Powerbook. Daar zou ik eerst maar eens over bellen.quote:Op maandag 30 januari 2006 10:21 schreef Furious het volgende:
Overigens, er zat ook geen iLife bij m'n Powerbook, daar moet ik ook maar eens over gaan bellen.
Nee, als ik 'em terug heb en daarna ga bellen krijg ik weer gezeik van dat ik niet kan bewijzen dat er geen iLife bij zat en dat ik 'em heb gestolen etc etc.quote:Op maandag 30 januari 2006 10:23 schreef broer het volgende:
[..]
Op dit moment zit er niet eens een Powerbook bij je Powerbook. Daar zou ik eerst maar eens over bellen.
Van de Apple site voor een Powerbook, wat je erbij krijgt. Even kijken wat ik erbij had, oh, verhip, ik had geen van die dingen erbij!quote:Meer software
De PowerBook G4 wordt bovendien geleverd met de volgende software:
* • iLife ’06
* • Art Directors Toolkit
* • FileMaker Pro Trial
* • GraphicConverter
* • OmniGraffle en OmniOutliner
* • Microsoft Office 2004 for Mac Test Drive
* • Apple Hardware Test
Misschien omdat hij ook iets goedkoper was?...quote:Op maandag 30 januari 2006 10:45 schreef Furious het volgende:
[..]
Van de Apple site voor een Powerbook, wat je erbij krijgt. Even kijken wat ik erbij had, oh, verhip, ik had geen van die dingen erbij!
Ga nou niet bijdehand doen en lees de afgelopen paar delen eens door.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:01 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Misschien omdat hij ook iets goedkoper was?...
quote:Op maandag 30 januari 2006 11:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dit topic kan misschien beter naar KLB intussen.
Dr Phil: "Ik heb geen idee wat je bedoeld, maar ik denk dat het het beste is als je je relatie met betonnenschoenen in een rivier gooit."quote:Op maandag 30 januari 2006 11:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
"Verstoorde relatie met Apple Inc., wat te doen?"
Ja, met Laurene Powell...quote:Op maandag 30 januari 2006 11:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Issie eigenlijk getrouwd? Heeft z'n vrouw net zo'n mooi design als mijn iMac?
Zou jij trouwen met de grootst denkbare computernerd met smaak, die behalve kalend en 60 jaar oud, ook nog eens impotent is door al die jaren Powerbooks op z'n schoot gehad te hebben?quote:Op maandag 30 januari 2006 11:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Issie eigenlijk getrouwd? Heeft z'n vrouw net zo'n mooi design als mijn iMac?
quote:Op maandag 30 januari 2006 12:00 schreef ChOas het volgende:
Ja, met Laurene Powell...
Wat een kutlach, het lijkt wel een schaterend schaap.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die? Ik hou niet van blond, maar verder wel een mooie dame.
Nou, laat ik het zo zeggen... Ik zou duizendmaal liever met Jobs trouwen dan met Gates.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:01 schreef Furious het volgende:
[..]
Zou jij trouwen met de grootst denkbare computernerd met smaak, die behalve kalend en 60 jaar oud, ook nog eens impotent is door al die jaren Powerbooks op z'n schoot gehad te hebben?
In dat geval moet je 'smaak' weglaten, en 'Powerbooks' vervangen door iets anders.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, laat ik het zo zeggen... Ik zou duizendmaal liever met Jobs trouwen dan met Gates.
Dan nog steeds.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:04 schreef Furious het volgende:
[..]
In dat geval moet je 'smaak' weglaten, en 'Powerbooks' vervangen door iets anders.
Dat is zijn RDF aan het werkquote:Op maandag 30 januari 2006 12:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jobs heeft wel iets van charme.
Waarom moet het in godsnaam zo lang duren?quote:Op maandag 30 januari 2006 10:54 schreef Furious het volgende:
Ik ben benieuwd, ze zeggen nu woensdag.
Heeft er iemand foto's van Lisa Jobs? Als haar moeder er zo uitziet...quote:Op maandag 30 januari 2006 12:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die? Ik hou niet van blond, maar verder wel een mooie dame.
Omdat het een stel amateuristische klootzakken zijn.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waarom moet het in godsnaam zo lang duren?
Typisch, het toetsenbord lijkt mij geen geleider? Uit alle onderdelen die stroomgeleidden van m'n Powerbook (en dat geleidt als de neten, aluminium) had ik overal last van die 'fase', behalve het toetsenbord en trackpad omdat die niet van aluminium zijn.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:09 schreef X-Naut het volgende:
Heb een klein probleempje met mijn iBook; gisteren gehad dat ik een 'weerstand' voelde toen ik het volume zachter wilde zetten. Vanmorgen mijn iBook opnieuw aangezet en nu hetzelfde verhaal met het cijfer '5'![]()
Even in de gaten houden, anders breng ik hem weg![]()
G4 ook. PowerBook ook. PowerBook Titanium G4 ook. Enzovoorts.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:22 schreef Furious het volgende:
Wat voor een soort materiaal is het toetsenbord van de iBook? Mijn G3 was gewoon van plastic.
Pjee, drukweerstand, geen electrische weerstandquote:Op maandag 30 januari 2006 15:22 schreef Furious het volgende:
[..]
Typisch, het toetsenbord lijkt mij geen geleider? Uit alle onderdelen die stroomgeleidden van m'n Powerbook (en dat geleidt als de neten, aluminium) had ik overal last van die 'fase', behalve het toetsenbord en trackpad omdat die niet van aluminium zijn.
Wat voor een soort materiaal is het toetsenbord van de iBook? Mijn G3 was gewoon van plastic.
Ik kruip weer terug onder m'n steen.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:25 schreef ChOas het volgende:
[..]
Pjee, drukweerstand, geen electrische weerstand
Heb je nu een gerimpelde huid ?quote:Op maandag 30 januari 2006 15:27 schreef Anthraxx het volgende:
Hoi.
Mijn weekend zag er zo uit: bungalow gehuurd en het hele weekend hierin gezeten:
[afbeelding].
quote:Op maandag 30 januari 2006 15:27 schreef Anthraxx het volgende:
Hoi.
Mijn weekend zag er zo uit: bungalow gehuurd en het hele weekend hierin gezeten:
[afbeelding].
Ik gok de badkamerquote:
We hadden een zes persoons bungalow gehuurd op marveld recreatie in Groenlo voor 45 p.p. waar dit allemaal inzat.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:29 schreef Furious het volgende:
[..].
Begin Februari gaan wij ook eens een heel weekend lang geen flikker uitvoeren in een bungalow op de Veluwen ofzo.
Hopelijk is dan tegen die tijd wel m'n Powerbook klaar en heb ik een nieuwe telefoon met UMTS! Al heeft een nerd een aluminium powerbook, het is en blijft een nerd.
Waar was dit trouwens?
VWL5 zo te zien.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
We hadden een zes persoons bungalow gehuurd op marveld recreatie in Groenlo voor 45 p.p. waar dit allemaal inzat.
quote:434 glazen Heineken bier ¤ 298,74
10 flesjes Heineken bier - 6,17
15 glazen Canei witte wijn - 11,11
6 flesjes Smirnov ice - 11,56
31 glazen cola - 7,63
2 glazen cola light - 0,49
1 glas cassis - 0,31
12 glazen sinas - 2,95
1 glas sourcy rood - 0,13
7 glazen seven-up - 1,08
9 glazen jus d’orange - 4,46
2 flesjes chocomel - 1,21
3 flesjes AA - 1,95
11 blikjes Red Bull - 15,59
Ik heb een LaRobe-hoes, en die zijn een stuk beter. Die SecondSkin dingen zijn alleen een laagje neopreen (wetsuitstof) terwijl die LaRobe dingen een soort schuimplastic laag hebben die indeukt als je erin drukt. Zijn ook een stuk steviger. Klik het plaatje voor een link naar de Apple-site. Ik heb deze in het zwart omdat ik een grafhekel heb aan pastelkleuren, maar hij is er dus ook in het groen/blauw/rose/grijs voor de liefhebbers.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:59 schreef super-muffin het volgende:
Wie weer er een iets stevigere hoes voor mn Powerbook, ik heb nu een SecondSkin, maar die is niet echt stevig
quote:Op maandag 30 januari 2006 15:23 schreef super-muffin het volgende:
?
Dat appeltje doet het niet op internet
Waar je vast voor moet betalen. Ze hadden hier ook een hotspot van t-mobile.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:36 schreef Furious het volgende:
Dan ga ik maar naar een Landal park, hebben ze WiFi over alle parken.![]()
Hoeveel rondjes heb je in totaal gegeven in je dronkenschap?quote:Op maandag 30 januari 2006 15:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik had ook een leuk weekend. Ziehier de rekening.
[..]
Een jacuzzi is eigenlijk wel een must ja. Op saunus heb ik het niet zo, damn heb je het zo verdomde koud als je er net uit komt.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waar je vast voor moet betalen. Ze hadden hier ook een hotspot van t-mobile.
Maar bij Landal heb je geen 6-persoons jacuzzi en 5-persoons sauna in je bungalow.
Per persoon zo'n 8 bier, er waren ongeveer 50 mensen aanwezig.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:38 schreef Furious het volgende:
[..]
Hoeveel rondjes heb je in totaal gegeven in je dronkenschap?
Jij klopt ook niet.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:40 schreef Geqxon het volgende:
De EXIF data van die foto klopt niet.
Hoi Nietzmanquote:
En morgen (of uiterlijk overmorgen) met een andere 2nd skin: ik heb hem zojuist op de bus gedaanquote:Op maandag 30 januari 2006 16:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En toen keerde de rust weer terug. En staat mijn iBook weer te slapen en zit ik achter mijn pc. Wat overigens wel even wennen is altijd, ander toetsenbord, andere muis, ander OS.
Die in Amsterdam nietquote:Op maandag 30 januari 2006 17:43 schreef Furious het volgende:
Maar wel even ter duidelijkheid, de MacHouse is en blijft een kutwinkel.
quote:Op maandag 30 januari 2006 19:36 schreef Anthraxx het volgende:
Je kunt beter heiden6 neuken. Dat toetsenbord geeft niet zo mee
Ik heb 'm aangeraaktquote:Op maandag 30 januari 2006 19:44 schreef Geqxon het volgende:
Wie is Heiden6?
ben je kaal van beneden? (pics?)quote:Op maandag 30 januari 2006 20:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik raak 'm met enige regelmaat aan.![]()
Apple? Was da? Is dat eetbaar?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het is weer eens zover.
Dit is een Apple]slowchat.
Pjee!!! Je bent 20!quote:
Wat zou eigenlijk een reden zijn om Camino te gebruiken ipv Firefox? Ik ben erg gewend aan Firefox (gebruik het ook al jaren in Windows en Ubuntu), dus zal wellicht niet overstappen, maar vroeg het me laatst af.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:36 schreef Rock-shocker het volgende:
Hoe zet je reference blocking aan in Camino? En in Safari, als dat kan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |