Ja, jammer dat die van mij weer terug moet voor het backlight bleed probleem. (Sommige stukken te veel belicht, goed zichtbaar op een zwarte screensaver o.i.d.)quote:Op zondag 29 januari 2006 00:18 schreef Beathoven het volgende:
Het is de Dell 2005 FPW idd
Van 736 voor 560 euro, nu weer te krijgen voor 736 euro.
Keek net weer ff op de website en nu hebben ze de 24" in de aanbieding van 1224 euro voor 918 euro. Dat gaat steeds het rijtje af dus... iig, een tip voor de liefhebbers. Het is 't geld zeker waard
14 dagen de doos bewaren is genoeg,quote:Op zondag 29 januari 2006 00:27 schreef Beathoven het volgende:
Ik bewaar de doos voorlopig nog even tot de garantietermijn verstreken is
welke winkel?quote:Op zondag 29 januari 2006 00:33 schreef iDex het volgende:
[..]
14 dagen de doos bewaren is genoeg,
binnen 14 dagen in de doos kan je hem ruilen in de winkel en dan krijg je een vervanger
na die 14 dagen kan je hem zonder doos gelijk naar de fabriek sturen
nou dat maakt niet uitquote:
Dell koop je niet in een winkelquote:Op zondag 29 januari 2006 00:38 schreef iDex het volgende:
[..]
nou dat maakt niet uit
binnen 14 dagen in de doos krijg je een vervanger van dell als het goed is
of als je de doos heb weggegooit dan word hij gerepareerd
goed geshoppedquote:Op zondag 29 januari 2006 00:41 schreef De_Hertog het volgende:
Even twee leuke dingen gecombineerd: http://www.dehertog.net/zooi/tdt.jpg
Niet het mooiste werk ooit, maar ach, misschien pas ik het nog wel eens aan
Stiekem zou je dit geintje nagenoeg in paint kunnen uitvoeren, aangezien dit gewoon de Einstein achergrond van Apple is, maar dan met een auto in plaats van het hoofd van Einsteinquote:
Bekijk de Keynote eens...quote:Op zondag 29 januari 2006 10:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kun je een dvd-brander van een ander merk dan Apple op een Apple aansluiten? En zo ja, kan ik ergens opzoeken welke merken / types compatible zijn?
Euh... Ik heb bij mijn weten geen iLife...quote:Op zondag 29 januari 2006 10:32 schreef Tomasso het volgende:
Bekijk de Keynote eens...
Bij iLife '06 zijn ook third party dvd-branders ondersteund voor iDVD.
Ow, okay. Maar ik heb dus niet de nieuwste versie, of is dat in een update geweest?quote:Op zondag 29 januari 2006 10:37 schreef Remzz het volgende:
Jewel
Dat is gewoon iPhoto, Garageband, iTunes(in 06 niet meer) iDVD en iMovie HD.
Nee de nieuwste('06) versie moet je kopenquote:Op zondag 29 januari 2006 10:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ow, okay. Maar ik heb dus niet de nieuwste versie, of is dat in een update geweest?
Wij gebruiken een Lacie DVD brander hier en die werkt prima!quote:Op zondag 29 januari 2006 10:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kun je een dvd-brander van een ander merk dan Apple op een Apple aansluiten? En zo ja, kan ik ergens opzoeken welke merken / types compatible zijn?
Okee.quote:Op zondag 29 januari 2006 10:41 schreef Remzz het volgende:
Nee de nieuwste('06) versie moet je kopen
Maar heb jij dan wel of niet iLife '06? Kun je een linkje geven naar de brander die jij hebt?quote:Op zondag 29 januari 2006 10:42 schreef ChOas het volgende:
Wij gebruiken een Lacie DVD brander hier en die werkt prima!
Deze: http://www.lacie.com/products/product.htm?pid=10495quote:Op zondag 29 januari 2006 10:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar heb jij dan wel of niet iLife '06? Kun je een linkje geven naar de brander die jij hebt?
Hmkay.quote:Op zondag 29 januari 2006 10:47 schreef ChOas het volgende:
Deze: http://www.lacie.com/products/product.htm?pid=10495
Wij hadden 'm 2de hands via marktplaats, naja niet precies deze, de versie hiervoor.
OS X Ziet 'm gewoon als DVD brander en fikt alles perfect (Ik gebruik Toast) Kan me niet voorstellen dat iLife hier niet goed mee om zou gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |