Aha, dus als ik Toast koop, dan kan het sowieso?quote:Op zondag 29 januari 2006 11:02 schreef XL het volgende:
Er is inderdaad een dom onderscheid tussen branden met een programma als Toast en branden vanuit andere apple-programma's dan Finder. Die apple-programma's ondersteunen pas sinds iLife 06 een niet superdrive, programma's als Toast doen dat al veel langer.
Het dock-icon van Toast is overigens zeer gaaf.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Aha, dus als ik Toast koop, dan kan het sowieso?Even kijken of ze dat bij Surfspot ook hebben...
Edit: nee dus. Dacht het ook niet, maar je weet nooit.
Ah, zeg dat dan meteenquote:Op zondag 29 januari 2006 11:02 schreef XL het volgende:
Er is inderdaad een dom onderscheid tussen branden met een programma als Toast en branden vanuit andere apple-programma's dan Finder. Die apple-programma's ondersteunen pas sinds iLife 06 een niet superdrive, programma's als Toast doen dat al veel langer.
Plaatje? Ikquote:Op zondag 29 januari 2006 11:15 schreef XL het volgende:
Het dock-icon van Toast is overigens zeer gaaf.
De reden dat het programma bijna in mijn dock staat![]()
Het is een broodrooster met cd-tjes erin.quote:
quote:
Ja, ik dusquote:Op zondag 29 januari 2006 11:19 schreef XL het volgende:
[..]
Er komt zo vast iemand met een screenshot. Toast is nogal populair.
Die is vet schattig.quote:
Dan zou je Toast dus niet nodig hebben, of begrijp ik dat nu verkeerd?quote:It sounds like a mess, right? Don’t despair—there are two other ways around this lack of support. First, LaCie includes with its drive a utility called Disc Recording, which lets you use Disc Burner, iMovie, iTunes, and DVDStudio Pro to burn to the drive. The utility is available only when you purchase a LaCie drive.
Dat *is* ook cool, dus dan ben ik ook een nerd.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:24 schreef ChOas het volgende:
En als je op de achtergrond aan het fikken bent loopt er in je Toast dock-icoontje realtime een percentage balkje mee...
Vind ik wel cool
[/nerd]
Volgens mij hebben ze het hier over: http://versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/22460quote:Op zondag 29 januari 2006 11:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Die is vet schattig.
Ik lees hier het volgende:
[..]
Dan zou je Toast dus niet nodig hebben, of begrijp ik dat nu verkeerd?
Dat is te veel.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:47 schreef Furious het volgende:
Over geyle apps gesproken;
[afbeelding]
Veel knopje anyone?
Klopt geen kut van dat shirt.quote:
Jij snapt hemquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:26 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Nou nog een iMac of iBook en je leven is compleet.
Jij bent pas een echte nerd.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:49 schreef Furious het volgende:
Klopt geen kut van dat shirt.
Dat rood is #d54343 en het blauw is #63c3ed.
Ik heb tenminste geen mac fomfmoipSAFDModmfpsdomgpo Hahaha dL:D:d;dquote:Op zondag 29 januari 2006 11:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jij bent pas een echte nerd.
Zo moeilijk was het inderdaad niet, sterker nog, ik wil het nog gaan verbeteren. Ik denk overigens dat de Einstein achtergrond niet van Apple zelf was, maar ook door een fan in elkaar gezet is. De achtergrond van Einstein is ook wat lichter dan die van de rest van de achtertgrond.quote:Op zondag 29 januari 2006 01:02 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Stiekem zou je dit geintje nagenoeg in paint kunnen uitvoeren, aangezien dit gewoon de Einstein achergrond van Apple is, maar dan met een auto in plaats van het hoofd van Einstein
Die auto is een Tatra T603, een jammer genoeg veel te onbekende auto. Tatra maakt inmiddels geen personenwagens meer, en dat is eeuwig sonde. Ze hebben duidelijk de pech gehad aan de verkeerde kant van de geschiedenis te staan. In 1934 brachten ze de eerste in serrie geproduceerde gestroomlijnde auto uit, de T77, met een luchtgekoelde motor achterin. Mocht dat concept (stroomlijn met luchtgekoelde motor achterin) bekend klinken, kijk dan eens naar dit plaatje. Volkswagen heeft ooit een schijntje betaald aan Tatra met als boodschap 'nu gaan we het hiet nooit meer over hebben'.quote:Afgezien daarvan, leuk. Waarom die auto? En wat is het eigenlijk voor scheurijzert?
Was je weer van plan foto's te gaan maken?quote:Op zondag 29 januari 2006 11:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[afbeelding]![]()
Was ik maar bijna jarig.
Wees niet bang, niet binnenkort.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:56 schreef Furious het volgende:
Was je weer van plan foto's te gaan maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |