Eerst zeiken dat ik je moet bellen en dan vervolgens je telefoon niet opnemen, he ?quote:Op zondag 29 januari 2006 13:24 schreef Tijn het volgende:
Hey Anthraxx, welk boek over Cocoa had jij nou? En is dat een aanrader?
Incrowdquote:Op zondag 29 januari 2006 15:20 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Eerst zeiken dat ik je moet bellen en dan vervolgens je telefoon niet opnemen, he ?.
Owned!quote:Op zondag 29 januari 2006 15:20 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Eerst zeiken dat ik je moet bellen en dan vervolgens je telefoon niet opnemen, he ?.
Ik ken gewoon heel veel toffe mensen met Macs. En dat ze dan ook nog hier posten is alleen maar een bijkomstigheid.quote:
Wil je mij kennen?quote:Op zondag 29 januari 2006 15:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik ken gewoon heel veel toffe mensen met Macs. En dat ze dan ook nog hier posten is alleen maar een bijkomstigheid..
Moet je maar eens een Mac kopen jongquote:
Ik ben bij m'n ouders. Ik bel je morgen terug.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:20 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
"Pics !"quote:
Mij ookquote:Op zondag 29 januari 2006 16:02 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Het gaat je niet om mijn Mac maar om mijn tieten..
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:16 schreef Geqxon het volgende:
De prullenbak zit toch standaard rechtsonder? Zo maar even achter mijn windows bak gaan zitten.
/edit: Vies plaatje
Dat heb je mij niet letterlijk horen zeggen.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:02 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
"Pics !"
"Cupsize !"
Het is ook altijd hetzelfde he ?. Het gaat je niet om mijn Mac maar om mijn tieten.
.
Zie mijn vorige post in dit topic en de wallpaper die ik gemaakt hadquote:
Waarachter anders?quote:Op zondag 29 januari 2006 16:16 schreef Geqxon het volgende:
De prullenbak zit toch standaard rechtsonder? Zo maar even achter mijn windows bak gaan zitten.
/edit: Vies plaatje
Heeft je broertje nu al een Mac?quote:Op zondag 29 januari 2006 18:29 schreef super-muffin het volgende:
Ik kwam er net achter dat ik kan printen van mn Powerbook op de printer die is aangesloten op de Mac Mini
Gewoon je moeder een iMac laten zien. Die van mij struikelde er meteen voor.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:50 schreef Tijn het volgende:
M'n computer bij m'n ouders (die ik gebruikte als "server") draait vanaf heden Ubuntu
M'n zusje wil ook al over naar de Mac, nu alleen m'n moeder nog en dan is het hele huis Windows-vrij
Voor een Snoy Vaio krijg je ook nog aardig wat terug anders.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:01 schreef Tijn het volgende:
Mja, het probleem is dat ze een best mooie Sony Vaio heeft van net een jaar oud, dus ik denk niet dat ze zit te wachten op een nieuwe machine
Nee, ik moet het even rustig spelen. Als ik nu over een nieuwe computer begin, wordt ze erg chagrijnigquote:Op zondag 29 januari 2006 20:01 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Voor een Snoy Vaio krijg je ook nog aardig wat terug anders.
Je bedoeld iedere keer als ze klaagt over die Vaio antwoorden 'met een Mac...'?quote:Op zondag 29 januari 2006 20:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, ik moet het even rustig spelen. Als ik nu over een nieuwe computer begin, wordt ze erg chagrijnig
Wat een serieuze WoW-addict.quote:
Dat sowiesoquote:Op zondag 29 januari 2006 20:23 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Je bedoeld iedere keer als ze klaagt over die Vaio antwoorden 'met een Mac...'?
Of gewoon haar buiten sluiten, niets meer tegen haar zeggen etc etc. totdat ze een Mac heeft.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat sowiesoEn eerst even m'n zusje laten switchen zodat er niemand meer in huis is met een Windows-machine behalve zij. Als ze ziet dat het allemaal vlekkeloos werkt, wil ze het vast ook
Ik ken veel moeders die dat een weldadige rust zouden noemen. Dikke kans dat ze dan echt nóóit meer van dat Windows afkomt...quote:Op zondag 29 januari 2006 20:27 schreef Furious het volgende:
Of gewoon haar buiten sluiten, niets meer tegen haar zeggen etc etc. totdat ze een Mac heeft.
De mijne nog nietquote:Op zondag 29 januari 2006 20:41 schreef Nigeriaan het volgende:
MacBook Pro! ARE GO!
Wel lekker dichtbijquote:Op zondag 29 januari 2006 21:10 schreef Furious het volgende:.
Zullen we een meet houden op 2 april in Paradiso? Thin Lizzy.
dankje, jij ook!quote:Op maandag 30 januari 2006 09:13 schreef Furious het volgende:
Een slechte maandagmorgen toegewenst. [afbeelding]
Op dit moment zit er niet eens een Powerbook bij je Powerbook. Daar zou ik eerst maar eens over bellen.quote:Op maandag 30 januari 2006 10:21 schreef Furious het volgende:
Overigens, er zat ook geen iLife bij m'n Powerbook, daar moet ik ook maar eens over gaan bellen.
Nee, als ik 'em terug heb en daarna ga bellen krijg ik weer gezeik van dat ik niet kan bewijzen dat er geen iLife bij zat en dat ik 'em heb gestolen etc etc.quote:Op maandag 30 januari 2006 10:23 schreef broer het volgende:
[..]
Op dit moment zit er niet eens een Powerbook bij je Powerbook. Daar zou ik eerst maar eens over bellen.
Van de Apple site voor een Powerbook, wat je erbij krijgt. Even kijken wat ik erbij had, oh, verhip, ik had geen van die dingen erbij!quote:Meer software
De PowerBook G4 wordt bovendien geleverd met de volgende software:
* • iLife ’06
* • Art Directors Toolkit
* • FileMaker Pro Trial
* • GraphicConverter
* • OmniGraffle en OmniOutliner
* • Microsoft Office 2004 for Mac Test Drive
* • Apple Hardware Test
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |