Mits iMac erbij is het okay.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wees niet bang, niet binnenkort.
Ik zal het onthouden.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:58 schreef Furious het volgende:
Mits iMac erbij is het okay.
Audio apps zien er altijd het tofste uitquote:Op zondag 29 januari 2006 11:47 schreef Furious het volgende:
Over geyle apps gesproken;
[afbeelding]
Veel knopje anyone?
Mits gecombineerd met veel audio-hardware. (en een Apple)quote:Op zondag 29 januari 2006 12:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Audio apps zien er altijd het tofste uit
Eerst zeiken dat ik je moet bellen en dan vervolgens je telefoon niet opnemen, he ?quote:Op zondag 29 januari 2006 13:24 schreef Tijn het volgende:
Hey Anthraxx, welk boek over Cocoa had jij nou? En is dat een aanrader?
Incrowdquote:Op zondag 29 januari 2006 15:20 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Eerst zeiken dat ik je moet bellen en dan vervolgens je telefoon niet opnemen, he ?.
Owned!quote:Op zondag 29 januari 2006 15:20 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Eerst zeiken dat ik je moet bellen en dan vervolgens je telefoon niet opnemen, he ?.
Ik ken gewoon heel veel toffe mensen met Macs. En dat ze dan ook nog hier posten is alleen maar een bijkomstigheid.quote:
Wil je mij kennen?quote:Op zondag 29 januari 2006 15:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik ken gewoon heel veel toffe mensen met Macs. En dat ze dan ook nog hier posten is alleen maar een bijkomstigheid..
Moet je maar eens een Mac kopen jongquote:
Ik ben bij m'n ouders. Ik bel je morgen terug.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:20 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
"Pics !"quote:
Mij ookquote:Op zondag 29 januari 2006 16:02 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Het gaat je niet om mijn Mac maar om mijn tieten..
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:16 schreef Geqxon het volgende:
De prullenbak zit toch standaard rechtsonder? Zo maar even achter mijn windows bak gaan zitten.
/edit: Vies plaatje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |