Jerry/Ulraezrichruchwatevaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Uit Groningen kwam ook 1 ben de naam kwijt
Als het in de buurt is, ben ik van de partijquote:
Ik was op tijd (=14:00) bij de freerecordshop, los van waar ik mij voor of na dat tijdstip bevondquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:07 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Ook jij was niet op tijd
jij was te vroeg !
Die meetings worden toch altijd in het zuiden gehoudenquote:
ik ook, en als ik geld bezitquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:08 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Als het in de buurt is, ben ik van de partij
Wie? Student met OV zeker?quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Die meetings worden toch altijd in het zuiden gehouden![]()
Jaquote:
ze moeten gewoon in het zuiden gehouden worden, Utrecht ofzoquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Die meetings worden toch altijd in het zuiden gehouden![]()
Ik heb geld zatquote:
Kijk, utrecht, daar kan ik me wel weer mee reddenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:09 schreef carmiie het volgende:
[..]
ze moeten gewoon in het zuiden gehouden worden, Utrecht ofzo![]()
ik ook, daar kan ik ook gewoon heen fietsenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Kijk, utrecht, daar kan ik me wel weer mee redden![]()
Ik zou utrecht nog willen overwegenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:10 schreef hallo_mensen het volgende:
Oke we houden een meet in het noorden
*ik kom bij voorbaat al niet
nu was ie toch zuidelijkerquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:09 schreef carmiie het volgende:
[..]
ze moeten gewoon in het zuiden gehouden worden, Utrecht ofzo![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:11 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik zou utrecht nog willen overwegen
Als ik niet voortijdig weg ga, ben ik toch nog op tijdquote:
Kijk eens aanquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:10 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik ook, daar kan ik ook gewoon heen fietsen![]()
alleen weet ik de weg niet in utrechtquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Kijk eens aanmooi centraal enzo
dan wil ik ook best wel komen
tevens ¤25 voor een of andere kutmeet.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:13 schreef Casparovvv het volgende:
Utrecht is voor mij een uur of meer, dus geen optie
CSquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:13 schreef carmiie het volgende:
[..]
alleen weet ik de weg niet in utrecht![]()
ik vraag me broer wel als gids, die gaat dan maar naar zn vrienden als hij mij gebracht heeft![]()
Kortingskaartquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:14 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
tevens ¤25 voor een of andere kutmeet.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:13 schreef carmiie het volgende:
[..]
alleen weet ik de weg niet in utrecht![]()
ik vraag me broer wel als gids, die gaat dan maar naar zn vrienden als hij mij gebracht heeft![]()
Waar de hoeren ligt dat?quote:
Centraal Station Lieve schatquote:
dan nog 15 euro.quote:
Centraal Stationquote:
Komt wel goedquote:
Dussss. ga je het nog vertellen?quote:
Neem een bad +dekenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:16 schreef Casparovvv het volgende:
Ik overweeg mijn bed in te duiken. De electrische deken loeit al
Nee johquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:17 schreef Casparovvv het volgende:
CS is Centraal Station!
Ctation Sentraal?quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:12 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Als ik niet voortijdig weg ga, ben ik toch nog op tijd
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:17 schreef Casparovvv het volgende:
CS is Centraal Station!
quote:
Dus ik was toch de uitzonderingquote:
hap hapquote:
en praktijk ?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:18 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
![]()
In theorie kan de stroom niet weg in de kunststof kuip.
Ik stem met je meequote:
is er een afvoerputjequote:
Liggen er nog wel wat druppels over de rand, of staat de kraan aan, of gaat het door de gaatjes voor de bubbels ofzo. In de praktijk leef ik niet meer denk ikquote:
Dat zou nog niet uitmaken. Metaal blijft metaal.quote:
Spelen met vuur waterquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:21 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Liggen er nog wel wat druppels over de rand, of staat de kraan aan, of gaat het door de gaatjes voor de bubbels ofzo. In de praktijk leef ik niet meer denk ik
waarbij er nog steeds een stalen randje is, wat de reden is dat ik het noemquote:
hangt van het model afquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:22 schreef kanaiken het volgende:
[..]
waarbij er nog steeds een stalen randje is, wat de reden is dat ik het noem
bijdehandquote:
quote:
Slaap lekker liefquote:
Noem mij het model, waar het afvoerputje spoorloos verwijnt wanneer deze dicht zit.quote:
Scherpquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:25 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Noem mij het model, waar het afvoerputje spoorloos verwijnt wanneer deze dicht zit.
K ben geen badkuippen kenner natuurlijk , maar er zal vast wel ergens n plastic bad zijnquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:25 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Noem mij het model, waar het afvoerputje spoorloos verwijnt wanneer deze dicht zit.
Enkele decennia geleden had je toch zo'n plastic-stijl?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:27 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
K ben geen badkuippen kenner natuurlijk , maar er zal vast wel ergens n plastic bad zijn
Daar heb je gelijk in, over het algemeen zijn ze van kunststofquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:27 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
K ben geen badkuippen kenner natuurlijk , maar er zal vast wel ergens n plastic bad zijn
afvoerpijp van metaalquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:28 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, over het algemeen zijn ze van kunststof
Maar, het putje nietWaarom niet? Afvoerpijp is van metaal. Waarom dan het putje ook? Omdat metaal moeilijk met plastic putjes te verlijmen is. Dus? Maken ze het putje van metaal
Vroeger wel, mogelijk traditie?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:29 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
afvoerpijp van metaal
dacht t niet
Ik lul maar watquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:29 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
afvoerpijp van metaal
dacht t niet
Je zit er dichter bij dan je denktquote:
En een bad vervangen doe je ook niet zo 1 2 3quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:31 schreef Casparovvv het volgende:
Het zal te maken hebben met de duurzaamheid (putje dat je dicht en open draait/trekt) en met de productiekosten (plastic zo sterk maken kost geld).
Bij jouw in huis zie je alle buizen lopen en weet je dus waar ze van gemaakt zijn?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:30 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Dacht al anders zit er hier in huis iets niet goed
Wat heeft dat met dat putje te maken?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:32 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
En een bad vervangen doe je ook niet zo 1 2 3
Nee heb gezien hoe het gemonteerd werdquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:32 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Bij jouw in huis zie je alle buizen lopen en weet je dus waar ze van gemaakt zijn?
Putje zit toch vast aan de onderkant van het bad ?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:33 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Wat heeft dat met dat putje te maken?
Dat krijg je he als het laat wordtquote:
Ja, maar wat wil je hiermee zeggen over het materiaal voor afvoerputjes?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:34 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Putje zit toch vast aan de onderkant van het bad ?
Lama zitten praten morgen wel verderquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:35 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ja, maar wat wil je hiermee zeggen over het materiaal voor afvoerputjes?
mwah, ga zo idd naar bed.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat krijg je he als het laat wordt
Wbquote:
Nu al?quote:
Ben bang dat het daar niet van gaat komenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:35 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Lama zitten praten morgen wel verder
een discussie over badkuipen is sowieso niet echt vermakelijkquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:36 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ben bang dat het daar niet van gaat komenIk zal wel iets grandioos over het hoofd zien.
Ga zo maar eens slapen..
groning boy is nog onderwegquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:37 schreef hallo_mensen het volgende:
trouwens waar blijven de andere meeters
Geef Kasta ff een belletje danquote:
Werkt die daar?quote:
Hmm, dat snap je alleen als je hier al lang lurkt of postquote:
Werkte.quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:44 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Hmm, dat snap je alleen als je hier al lang lurkt of post
Iets methendig sjiek?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:44 schreef the_legend_killer het volgende:
ik ken me toch een post van maikuuul hier herreineren maaar ben hem kwijt
Ahzoquote:
Lang verhaal. gebruik de searchquote:
Op heel fok!. Een van de meest legendarische topics in de geschiedenis van fok!. Staat wel in de wiki denk ik.quote:
Degene die zich destijds bekend moest makenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Lang verhaal. gebruik de search
Iddquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:47 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Ontslagen , na vervelende uitspraken op Fok!
Wie was het ook alweer die zijn site gehackt/ondergespamt had?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:48 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Degene die zich destijds bekend moest maken
geen ideequote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:49 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Wie was het ook alweer die zijn site gehackt/ondergespamt had?
Blijft mooi..quote:
Yildiz heb ik op de voet gevolgdquote:
quote:
Mogelijkquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:50 schreef kanaiken het volgende:Damn, zal gebeurd zijn in een periode dat ik een tijd van fok weg was
hoeren!
Wat was daar dan mee aan de hand?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:51 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Yildiz heb ik op de voet gevolgdHeb ook nog zwaar meegepost in dat topic over zijn idee geloof ik.
En ijsmeis, ook leuk
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:52 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Wat was daar dan mee aan de hand?
foto's geloof ikquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:52 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Iets met Utrecht CSquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:52 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
quote:
Den Haag CS.quote:
Ballonnenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:54 schreef hallo_mensen het volgende:
Den Haag CS wat mis ik ?
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:54 schreef Casparovvv het volgende:
En opsporing verzocht. Je had de kop van mijn vader moeten zien, toen ik plotseling in lachen uitbarstte, en half van de bank af viel
Ohquote:
Briefjequote:
Puh!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:55 schreef Messenga het volgende:
Pagina 4 klinkt tofffer.
quote:
een boete ofzo ?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:56 schreef Casparovvv het volgende:
[..]onder welke steen kom jij vandaan?
Er was hier op Fok! een user die het leuk leek een verdacht pakketje op een station te dumpen. Hij doet dat in den haag, plaatst foto's op fok! etc. Recherche stelt onderzoek in, Yildiz komt op opsporing verzocht etc.
TLK For MODquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:57 schreef the_legend_killer het volgende:
kijk mijn sig
Weet niet precies hoe het is afgelopen. Maar meestal kom je er niet met een boete van af als je op opsporing verzocht komt, en men aan de kijkers vraagt of ze je misschien hebben zien lopenquote:
Want?quote:
Ik zat er ook vanaf het beginquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Yildiz
Ik was erbij in zijn topic vanaf begin
IK zou ook tas plaatsen
Oh Rood haar?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Blauw is mijn kleur.
Maar ze mogen mij ook rood maken hoor !
Vertel is? Pwease?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Was me wat je cham met al die yes r fans in de train.
Ik zweer wolla
Als ick in cel sit met 6 man neem ick tarek mee en die en die.quote:
triestquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:17 schreef Gabry het volgende:
Ik zit dagelijks bij zulke mensen in de bus eigenlijk..![]()
Fotosquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:27 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Hoi, lang niet gezien iedereen
Ik ben nog even met een vriend een paar biertjes met een vriend aan het drinkenquote:
Ik denk niet dat het gaat lukkenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ben nog even met een vriend een paar biertjes met een vriend aan het drinken
Vannacht ga ik proberen foto's online te zetten
Jawelquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:32 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het gaat lukken
Een klein foutje kan toch welquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:38 schreef hallo_mensen het volgende:
ook niet helemaal helder meer he
Niet waarquote:
Verbeeld je je maar , je had teveel opquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:08 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Niet waar![]()
Dat mens achter de bar had de foto gemaakt hoorJij wilde er niet op
![]()
o je bedoeld die in de bar?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:10 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
We hebben ook nog één van jou gemaakt.![]()
Zit die gozer in de SWATquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Hier dan alvast de officiele foto
[[url=http://xs65.xs.to/pics/06046/PUBMEET.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:10 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
We hebben ook nog één van jou gemaakt.![]()
Zie post van XBM.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:13 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
nee anders had hij wel gemerkt dat ik die foto al verwijderd heb
Ik heb het over die laatste fotoquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:15 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Zie post van XBM.
Wat zei je.![]()
![]()
Noob
Ik had het dus over deze. ROFLLOLLERCOPTERNOOBOWNED!!!::#:#@4;#:$5quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:18 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Ik heb het over die laatste foto!! OMGROFL
en ja die ontbreekt wel
Waarom wilde je niet op de foto?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:18 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Ik heb het over die laatste foto!! OMGROFL
en ja die ontbreekt wel
ja lul maar raakquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:19 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ik had het dus over deze. ROFLLOLLERCOPTERNOOBOWNED!!!::#:#@4;#:$5
Tuurlijk wel ?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Waarom wilde je niet op de foto?
met paint styles zekerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:22 schreef Gabry het volgende:
Ik kan jullie wel samenvoegen op 1 foto
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik eest even een manier vinden zodat ik ze allemaal tegelijk kan verkleinen, er zijn 120 foto's
Eerst deze even, ik kon het niet latenNet gemaakt
[[url=http://xs65.xs.to/pics/06046/IMG_1252.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Van links naar rechts:quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:27 schreef Messenga het volgende:
Wie is wie op de eerste foto? Alleen snop weet ik
Inderdaadquote:
Hendig sjiek die pulquote:
Ik vind van wel, ik moet nog gaan slapen enzoquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nacht?? :
snopp heeft er ook nog wat gemaaktquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ooh valt nog mee :p
Pffff als ik een keer kom dan kom ik met te veel foto's thuisquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
snopp heeft er ook nog wat gemaaktDeze waren alleen met mijn camera
Heel erg gezelligquote:
Jullie spreken ook veel te laat afquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Heel erg gezellig, jammer dat we weer zo vroeg naar huis moesten
![]()
Mijn geheugenkaartje was bijna vol, ook nog een paar filmpjes gemaaktquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Pffff als ik een keer kom dan kom ik met te veel foto's thuis
Dat had je ook van te voren wel kunnen bedenken nietquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mijn geheugenkaartje was bijna vol, ook nog een paar filmpjes gemaaktDie nemen erg veel ruimte in beslag
![]()
We hadden om 2 uur afgesproken, ik was er om 10 voor half 3, B_BOY om half 4, Ulreazj om 4 uur, snopp om half 6 ofzoquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Jullie spreken ook veel te laat af
Heyquote:
Damnquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
We hadden om 2 uur afgesproken, ik was er om 10 voor half 3, B_BOY om half 4, Ulreazj om 4 uur, snopp om half 6 ofzo![]()
Maar de fimpjes zijn wel erg leukquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat had je ook van te voren wel kunnen bedenken niet![]()
Ach msn doet wonder :pquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Maar de fimpjes zijn wel erg leuk
Er waren erg veel vertragingen vandaagquote:
Ik heb al wat op jaquote:
kben wel benieuwd maar wat is dat voor spyware site?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:18 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb al wat op ja![]()
Best irritant![]()
Meetfoto's staan online
http://rapidshare.de/files/11985606/PUB_Meet_27_Januari.zip.html
Gewoon op 'Free' klikken en dan even wachtenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:20 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
kben wel benieuwd maar wat is dat voor spyware site?
heb je niet gewoon webspace ofzo
Dat heb ik idd gehoort ja.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Er waren erg veel vertragingen vandaagGizmore stond al in Utrecht maar kon niet naar Eindhoven komen
Die is dus weer terug naar huis gegaan
![]()
Gebruik je webhosting johquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Gewoon op 'Free' klikken en dan even wachtenDan moet je een code invoeren en je kunt downloaden
Ik weet zo geen betere site
![]()
Die heeft maar 25MBquote:
Heheh okequote:
We hadden besloten om alle foto's er in te latenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Heheh okemaar leuke foto's, je had ruimte kunnen besparen om de mislukte foto's eruit te halen
maar goed. prinses met D70
dat moet ik met haar ook eens mee maken
Dat geloof ik best jaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
Groot ding maar werdt 100X beter dan gewoon compact
Pardon?? Hoezo mee om kunnen gaanquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:35 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat geloof ik best ja
Maar dan moet je er wel mee kunnen omgaan, iets wat mij voorlopig dus niet lukt
Om uit zulke camera's echt mooie foto's te maken moet je toch wel een beetje weten waar je mee bezig bent dacht ikquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Pardon?? Hoezo mee om kunnen gaan![]()
28mb, kun je ook wel downloadenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:38 schreef guitarist.nl het volgende:
hoe groot is dat zipje ?
kan iemand mij die mailen???![]()
Mah het ligt niet aan de camera. Weet je wat ze altijd zeggen: De camera maak de foto niet, dat doe je zelfquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Om uit zulke camera's echt mooie foto's te maken moet je toch wel een beetje weten waar je mee bezig bent dacht ik
Ookquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:45 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
En de enigste manier om dat te leren is gewoon veel foto's maken lijkt me
Hmmz das wel minderquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Als binnenkort de zonsopgangen weer voorkomen als ik kranten aan het bezorgen ben neem ik mijn camera ook eens een keer mee
Ik ben zelf de afgelopen 2 weken niet met daglicht thuis geweest dus nog geen foto buiten kunnen maken, nacht foto's krijg ik niet echt mooi
zonsopkomst is ook het enigste wat ik normaal kan fotograferen, zonsondergang is hier in de buurt nergens normaal te zienquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hmmz das wel minderik ga straks misschien zonsopkomst fotograferen.
Bij jouw zijn zeker overal in de buurt enorme weilanden zonder bomen enzoquote:
Das wel jammer jaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
Klopt, maar in de zomer is het bij zonsondergang om te huilen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |