Neem een bad +dekenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:16 schreef Casparovvv het volgende:
Ik overweeg mijn bed in te duiken. De electrische deken loeit al
Nee johquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:17 schreef Casparovvv het volgende:
CS is Centraal Station!
Ctation Sentraal?quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:12 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Als ik niet voortijdig weg ga, ben ik toch nog op tijd
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:17 schreef Casparovvv het volgende:
CS is Centraal Station!
quote:
Dus ik was toch de uitzonderingquote:
hap hapquote:
en praktijk ?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:18 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
![]()
In theorie kan de stroom niet weg in de kunststof kuip.
Ik stem met je meequote:
is er een afvoerputjequote:
Liggen er nog wel wat druppels over de rand, of staat de kraan aan, of gaat het door de gaatjes voor de bubbels ofzo. In de praktijk leef ik niet meer denk ikquote:
Dat zou nog niet uitmaken. Metaal blijft metaal.quote:
Spelen met vuur waterquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:21 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Liggen er nog wel wat druppels over de rand, of staat de kraan aan, of gaat het door de gaatjes voor de bubbels ofzo. In de praktijk leef ik niet meer denk ik
waarbij er nog steeds een stalen randje is, wat de reden is dat ik het noemquote:
hangt van het model afquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:22 schreef kanaiken het volgende:
[..]
waarbij er nog steeds een stalen randje is, wat de reden is dat ik het noem
bijdehandquote:
quote:
Slaap lekker liefquote:
Noem mij het model, waar het afvoerputje spoorloos verwijnt wanneer deze dicht zit.quote:
Scherpquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:25 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Noem mij het model, waar het afvoerputje spoorloos verwijnt wanneer deze dicht zit.
K ben geen badkuippen kenner natuurlijk , maar er zal vast wel ergens n plastic bad zijnquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:25 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Noem mij het model, waar het afvoerputje spoorloos verwijnt wanneer deze dicht zit.
Enkele decennia geleden had je toch zo'n plastic-stijl?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:27 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
K ben geen badkuippen kenner natuurlijk , maar er zal vast wel ergens n plastic bad zijn
Daar heb je gelijk in, over het algemeen zijn ze van kunststofquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:27 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
K ben geen badkuippen kenner natuurlijk , maar er zal vast wel ergens n plastic bad zijn
afvoerpijp van metaalquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:28 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, over het algemeen zijn ze van kunststof
Maar, het putje nietWaarom niet? Afvoerpijp is van metaal. Waarom dan het putje ook? Omdat metaal moeilijk met plastic putjes te verlijmen is. Dus? Maken ze het putje van metaal
Vroeger wel, mogelijk traditie?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:29 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
afvoerpijp van metaal
dacht t niet
Ik lul maar watquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:29 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
afvoerpijp van metaal
dacht t niet
Je zit er dichter bij dan je denktquote:
En een bad vervangen doe je ook niet zo 1 2 3quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:31 schreef Casparovvv het volgende:
Het zal te maken hebben met de duurzaamheid (putje dat je dicht en open draait/trekt) en met de productiekosten (plastic zo sterk maken kost geld).
Bij jouw in huis zie je alle buizen lopen en weet je dus waar ze van gemaakt zijn?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:30 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Dacht al anders zit er hier in huis iets niet goed
Wat heeft dat met dat putje te maken?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:32 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
En een bad vervangen doe je ook niet zo 1 2 3
Nee heb gezien hoe het gemonteerd werdquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:32 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Bij jouw in huis zie je alle buizen lopen en weet je dus waar ze van gemaakt zijn?
Putje zit toch vast aan de onderkant van het bad ?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:33 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Wat heeft dat met dat putje te maken?
Dat krijg je he als het laat wordtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |