Briefjequote:
Puh!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:55 schreef Messenga het volgende:
Pagina 4 klinkt tofffer.
quote:
een boete ofzo ?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:56 schreef Casparovvv het volgende:
[..]onder welke steen kom jij vandaan?
Er was hier op Fok! een user die het leuk leek een verdacht pakketje op een station te dumpen. Hij doet dat in den haag, plaatst foto's op fok! etc. Recherche stelt onderzoek in, Yildiz komt op opsporing verzocht etc.
TLK For MODquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:57 schreef the_legend_killer het volgende:
kijk mijn sig
Weet niet precies hoe het is afgelopen. Maar meestal kom je er niet met een boete van af als je op opsporing verzocht komt, en men aan de kijkers vraagt of ze je misschien hebben zien lopenquote:
Want?quote:
Ik zat er ook vanaf het beginquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Yildiz
Ik was erbij in zijn topic vanaf begin
IK zou ook tas plaatsen
Oh Rood haar?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Blauw is mijn kleur.
Maar ze mogen mij ook rood maken hoor !
Vertel is? Pwease?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Was me wat je cham met al die yes r fans in de train.
Ik zweer wolla
Als ick in cel sit met 6 man neem ick tarek mee en die en die.quote:
triestquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:17 schreef Gabry het volgende:
Ik zit dagelijks bij zulke mensen in de bus eigenlijk..![]()
Fotosquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:27 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Hoi, lang niet gezien iedereen
Ik ben nog even met een vriend een paar biertjes met een vriend aan het drinkenquote:
Ik denk niet dat het gaat lukkenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ben nog even met een vriend een paar biertjes met een vriend aan het drinken
Vannacht ga ik proberen foto's online te zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |