Ja, maar wat wil je hiermee zeggen over het materiaal voor afvoerputjes?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:34 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Putje zit toch vast aan de onderkant van het bad ?
Lama zitten praten morgen wel verderquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:35 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ja, maar wat wil je hiermee zeggen over het materiaal voor afvoerputjes?
mwah, ga zo idd naar bed.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat krijg je he als het laat wordt
Wbquote:
Nu al?quote:
Ben bang dat het daar niet van gaat komenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:35 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Lama zitten praten morgen wel verder
een discussie over badkuipen is sowieso niet echt vermakelijkquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:36 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ben bang dat het daar niet van gaat komenIk zal wel iets grandioos over het hoofd zien.
Ga zo maar eens slapen..
groning boy is nog onderwegquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:37 schreef hallo_mensen het volgende:
trouwens waar blijven de andere meeters
Geef Kasta ff een belletje danquote:
Werkt die daar?quote:
Hmm, dat snap je alleen als je hier al lang lurkt of postquote:
Werkte.quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:44 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Hmm, dat snap je alleen als je hier al lang lurkt of post
Iets methendig sjiek?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:44 schreef the_legend_killer het volgende:
ik ken me toch een post van maikuuul hier herreineren maaar ben hem kwijt
Ahzoquote:
Lang verhaal. gebruik de searchquote:
Op heel fok!. Een van de meest legendarische topics in de geschiedenis van fok!. Staat wel in de wiki denk ik.quote:
Degene die zich destijds bekend moest makenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Lang verhaal. gebruik de search
Iddquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:47 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Ontslagen , na vervelende uitspraken op Fok!
Wie was het ook alweer die zijn site gehackt/ondergespamt had?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:48 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Degene die zich destijds bekend moest maken
geen ideequote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:49 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Wie was het ook alweer die zijn site gehackt/ondergespamt had?
Blijft mooi..quote:
Yildiz heb ik op de voet gevolgdquote:
quote:
Mogelijkquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:50 schreef kanaiken het volgende:Damn, zal gebeurd zijn in een periode dat ik een tijd van fok weg was
hoeren!
Wat was daar dan mee aan de hand?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:51 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Yildiz heb ik op de voet gevolgdHeb ook nog zwaar meegepost in dat topic over zijn idee geloof ik.
En ijsmeis, ook leuk
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:52 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Wat was daar dan mee aan de hand?
foto's geloof ikquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:52 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Iets met Utrecht CSquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:52 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
quote:
Den Haag CS.quote:
Ballonnenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:54 schreef hallo_mensen het volgende:
Den Haag CS wat mis ik ?
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:54 schreef Casparovvv het volgende:
En opsporing verzocht. Je had de kop van mijn vader moeten zien, toen ik plotseling in lachen uitbarstte, en half van de bank af viel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |