snopp heeft er ook nog wat gemaaktquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ooh valt nog mee :p
Pffff als ik een keer kom dan kom ik met te veel foto's thuisquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
snopp heeft er ook nog wat gemaaktDeze waren alleen met mijn camera
Heel erg gezelligquote:
Jullie spreken ook veel te laat afquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Heel erg gezellig, jammer dat we weer zo vroeg naar huis moesten
![]()
Mijn geheugenkaartje was bijna vol, ook nog een paar filmpjes gemaaktquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Pffff als ik een keer kom dan kom ik met te veel foto's thuis
Dat had je ook van te voren wel kunnen bedenken nietquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mijn geheugenkaartje was bijna vol, ook nog een paar filmpjes gemaaktDie nemen erg veel ruimte in beslag
![]()
We hadden om 2 uur afgesproken, ik was er om 10 voor half 3, B_BOY om half 4, Ulreazj om 4 uur, snopp om half 6 ofzoquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Jullie spreken ook veel te laat af
Heyquote:
Damnquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
We hadden om 2 uur afgesproken, ik was er om 10 voor half 3, B_BOY om half 4, Ulreazj om 4 uur, snopp om half 6 ofzo![]()
Maar de fimpjes zijn wel erg leukquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat had je ook van te voren wel kunnen bedenken niet![]()
Ach msn doet wonder :pquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Maar de fimpjes zijn wel erg leuk
Er waren erg veel vertragingen vandaagquote:
Ik heb al wat op jaquote:
kben wel benieuwd maar wat is dat voor spyware site?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:18 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb al wat op ja![]()
Best irritant![]()
Meetfoto's staan online
http://rapidshare.de/files/11985606/PUB_Meet_27_Januari.zip.html
Gewoon op 'Free' klikken en dan even wachtenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:20 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
kben wel benieuwd maar wat is dat voor spyware site?
heb je niet gewoon webspace ofzo
Dat heb ik idd gehoort ja.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Er waren erg veel vertragingen vandaagGizmore stond al in Utrecht maar kon niet naar Eindhoven komen
Die is dus weer terug naar huis gegaan
![]()
Gebruik je webhosting johquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Gewoon op 'Free' klikken en dan even wachtenDan moet je een code invoeren en je kunt downloaden
Ik weet zo geen betere site
![]()
Die heeft maar 25MBquote:
Heheh okequote:
We hadden besloten om alle foto's er in te latenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Heheh okemaar leuke foto's, je had ruimte kunnen besparen om de mislukte foto's eruit te halen
maar goed. prinses met D70
dat moet ik met haar ook eens mee maken
Dat geloof ik best jaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
Groot ding maar werdt 100X beter dan gewoon compact
Pardon?? Hoezo mee om kunnen gaanquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:35 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat geloof ik best ja
Maar dan moet je er wel mee kunnen omgaan, iets wat mij voorlopig dus niet lukt
Om uit zulke camera's echt mooie foto's te maken moet je toch wel een beetje weten waar je mee bezig bent dacht ikquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Pardon?? Hoezo mee om kunnen gaan![]()
28mb, kun je ook wel downloadenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:38 schreef guitarist.nl het volgende:
hoe groot is dat zipje ?
kan iemand mij die mailen???![]()
Mah het ligt niet aan de camera. Weet je wat ze altijd zeggen: De camera maak de foto niet, dat doe je zelfquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Om uit zulke camera's echt mooie foto's te maken moet je toch wel een beetje weten waar je mee bezig bent dacht ik
Ookquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:45 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
En de enigste manier om dat te leren is gewoon veel foto's maken lijkt me
Hmmz das wel minderquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Als binnenkort de zonsopgangen weer voorkomen als ik kranten aan het bezorgen ben neem ik mijn camera ook eens een keer mee
Ik ben zelf de afgelopen 2 weken niet met daglicht thuis geweest dus nog geen foto buiten kunnen maken, nacht foto's krijg ik niet echt mooi
zonsopkomst is ook het enigste wat ik normaal kan fotograferen, zonsondergang is hier in de buurt nergens normaal te zienquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hmmz das wel minderik ga straks misschien zonsopkomst fotograferen.
Bij jouw zijn zeker overal in de buurt enorme weilanden zonder bomen enzoquote:
Das wel jammer jaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
Klopt, maar in de zomer is het bij zonsondergang om te huilen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |