abonnement Unibet Coolblue
pi_34521424
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:29 schreef tommie38 het volgende:

[..]

Als je goed gelezen had dan had je al gezien dat we al min of meer besloten hebben eerst ons sexleven op een hoger pijl te brengen. en dan zien we wel weer verder
Nou dat vind ik een heel verstandig idee, en ik zou me daar maar op focussen en niet meer op dat andere, als het terug blijft komen weet je genoeg
  vrijdag 27 januari 2006 @ 16:38:18 #103
140079 tommie38
live your life
pi_34521667
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:31 schreef bxie het volgende:

[..]

Omdat zijn vrouw al tussen de regels door heeft aangeven dat ze het niet fijn vind,
Maar daarom kan ik ook niet tegen mensen die binnen 3 jaar zeggen : ik hou van jou ik blijf je trouw blaaaa, naar mijn idee kan dat pas na iets van 5 jaar , ik zou ook nooit snel met iemand trouwen zonder dat daar een jarenlange relatie aan vooraf is gegaan want dan kan je naar mijn idee wel peilen hoe het nou zit.
Ze vond het niet fijn maar was HEEL BLIJ dta ik het haar verteld heb voor dat er iets is gebeurd!

Ik ken een verhaal van een stel dat ruim 25 jaar gelukkig getrouwd was en daarna alsnog uit elkaar gingen............3 jaar, 5 jaar, 10 jaar...............jij kunt niet in de toekomst kijken. Er staat geen termijn voor om zeker te weten dat je iemand 100% kent.
pi_34521751
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:31 schreef bxie het volgende:

[..]

Omdat zijn vrouw al tussen de regels door heeft aangeven dat ze het niet fijn vind,
Maar daarom kan ik ook niet tegen mensen die binnen 3 jaar zeggen : ik hou van jou ik blijf je trouw blaaaa, naar mijn idee kan dat pas na iets van 5 jaar , ik zou ook nooit snel met iemand trouwen zonder dat daar een jarenlange relatie aan vooraf is gegaan want dan kan je naar mijn idee wel peilen hoe het nou zit.
Als het echt zou gebeuren dan zou dat pijn doen ja, maar het bespreken hoeft geen pijn te doen, is onzin wat mij betrefd zelfs...

Zoveel mannen willen bv weleens een triootje met 2 vrouwen, zovele stellen dat weleens voor, wordt niet raar over gedaan verder, is gewoon geaccepteerd dat dat een fantasie is van vele mannen.
Dat er vele vrouwen zijn die zeggen leuk voor je die fantasie, maar het blijft maar lekker een fantasie is dan toch ook prima, de fantasie doet je niets hoor, die bijt niet, dat is gewoon openheid naar elkaar toe...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_34521765
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:38 schreef tommie38 het volgende:

[..]

Ze vond het niet fijn maar was HEEL BLIJ dta ik het haar verteld heb voor dat er iets is gebeurd!

Ik ken een verhaal van een stel dat ruim 25 gelukkig getrouwd was en daarna alsnog uit elkaar gingen............3 jaar, 5 jaar, 10 jaar...............jij kunt niet in de toekomst kijken.
tuurlijk is ze blij dat je het hebt verteld maar je zegt zelf : ze vond het niet fijn.
vind je dat niet genoeg?
pi_34521810
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:40 schreef erodome het volgende:
maar het bespreken hoeft geen pijn te doen, is onzin wat mij betrefd zelfs...
Hoe bedoel je onzin? Ik denk dat het de meeste mensen pijn zou doen.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 16:43:49 #107
140079 tommie38
live your life
pi_34521869
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:40 schreef bxie het volgende:

[..]

tuurlijk is ze blij dat je het hebt verteld maar je zegt zelf : ze vond het niet fijn.
vind je dat niet genoeg?
Maar ik heb haar geen pijn gedaan, dat zou gebeuren als ik met de mededeling gekomen zou zijn DAT ik vreemd ben gegaan.
Tussen verdriet en totale ontreddering zit nog een wereld van verschil
pi_34521870
Nou sorry, maar ik vind dat er pas iets mis is als je bepaalde gedachten *niet* zou kunnen of mogen bespreken. Gedachten zijn slechts gedachten. Ik zou eerder blij zijn dat iemand eerlijk is. Die mensen heb je namelijk niet zoveel.
pi_34521871
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:40 schreef erodome het volgende:

[..]

Als het echt zou gebeuren dan zou dat pijn doen ja, maar het bespreken hoeft geen pijn te doen, is onzin wat mij betrefd zelfs...

Zoveel mannen willen bv weleens een triootje met 2 vrouwen, zovele stellen dat weleens voor, wordt niet raar over gedaan verder, is gewoon geaccepteerd dat dat een fantasie is van vele mannen.
Dat er vele vrouwen zijn die zeggen leuk voor je die fantasie, maar het blijft maar lekker een fantasie is dan toch ook prima, de fantasie doet je niets hoor, die bijt niet, dat is gewoon openheid naar elkaar toe...
Ja maar DAAR klaag ik verder ook niet over, buiten het feit dat zelfs het bespreken iemand pijn kan doen, wil ik daar niet mee zeggen dat je het niet MOET bespreken.

Mijn ex heeft 1 keer voorgesteld om een trio te doen, man vrouw vrouw, die vraag deed mij pijn en dat zei ik ook, en dat begreep hij niet, toen zei ik dat ik het ook niet erg vond DAT hij het vroeg maar dat het hele idee mij pijn deed, en toen ik zei van wat vind je van een trio man man vrouw dan?
toen flipte hij
maar hij begreep toen wel hoe ik mij voelde, ookal wist hij dat ik helemaal geen behoefte had aan zoiets.
pi_34521928
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:42 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Hoe bedoel je onzin? Ik denk dat het de meeste mensen pijn zou doen.
En dat is dus onzin, want het gaat om een verlangen wat bijna iedereen bezit, alleen nu de vraag of het misschien mogelijk zou zijn dat tot uitvoer te brengen mits je de ander daar geen pijn mee berokkend, dus de vraag, lijkt deze fantasie jou ook wat?

Er schort wat aan je comminicatie, wat aan het vertrouwen als dat niet kan zonder dat de boel gelijk op z'n kop staat, zonder dat de ander gelijk overstuur is.

Nogmaals ik heb het over het bespreken he, niet over doen of zelfs doordrammen van de fantasie, gewoon een open gesprekje over gevoelens, over fantasieen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_34521951
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:43 schreef tommie38 het volgende:

[..]

Maar ik heb haar geen pijn gedaan, dat zou gebeuren als ik met de mededeling gekomen zou zijn DAT ik vreemd ben gegaan.
Tussen verdriet en totale ontreddering zit nog een wereld van verschil
ik snap je wel maar snap jij MIJ ???
of je haar wel of niet pijn hebt gedaan zul je nooit weten want jij bent haar niet,
je weet nu dat ze het niet fijn vind , dus doe het niet, je hebt het besproken en je hebt een reactie.
Doe het gewoon niet.
pi_34522052
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:45 schreef erodome het volgende:

[..]

En dat is dus onzin, want het gaat om een verlangen wat bijna iedereen bezit, alleen nu de vraag of het misschien mogelijk zou zijn dat tot uitvoer te brengen mits je de ander daar geen pijn mee berokkend, dus de vraag, lijkt deze fantasie jou ook wat?

Er schort wat aan je comminicatie, wat aan het vertrouwen als dat niet kan zonder dat de boel gelijk op z'n kop staat, zonder dat de ander gelijk overstuur is.

Nogmaals ik heb het over het bespreken he, niet over doen of zelfs doordrammen van de fantasie, gewoon een open gesprekje over gevoelens, over fantasieen.
Toch klopt er iets niet aan wat je zegt, dit is geen fantasie als in een trio, dit is een fantasie wat voor TS leuk is, en er zijn mensen die het geil vinden om toe te kijken hoe hun partner het met een ander doet, maar zelfs dat is hier niet ter sprake.

Ts zijn vrouw heeft al aangegeven dat ze het niet fijn vind, hij heeft het besproken oke fijn.
Zij vind het niet fijn , dus period toch? het gaat nu niet meer om het bespreken ervan toch?
pi_34522059
Blijkbaar snapt bxie meer van tommies vrouw dan tommie zelf.
pi_34522090
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Blijkbaar snapt bxie meer van tommies vrouw dan tommie zelf.
ja he
pi_34522106
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:21 schreef erodome het volgende:

[..]

Aan jou ook deze vraag, waarom moet degene met de wens deze voor zich houden als alles bespreekbaar moet kunnen zijn in een relatie, waarom wordt het ene als onaantastbaar en heilig beschouwd en het anderen als iets ranzigs en goors dat onder het tapijt moet blijven?
Ik wilde je net quoten, maar dit is een beknopte versie, dus scheelt me wat tijd
Niets moet je voor je houden in een relatie, en alles moet je kunnen bespreken...ja ook dit...maar wanneer 1 van de 2 aangeeft hier niet gelukkig mee te kunnen zijn, hou je daar rekening mee. Volgens mij doet hij dit ook trouwens.
Goor en ranzig wordt het pas, wanneer jij je vrouw/ man er verdriet mee doet.
Ik heb die woorden trouwens nog niet getypt.

Het gaat niet om zomaar iets, het gaat om iets waar ontzettend veel gevoel bij komt kijken.
En ook nog over het veranderen...Ja, iedereen veranderd, maar wanneer een ander dan niet de veranderingen ondergaat die jij ondergaat, hoor je daar respect voor te hebben, of gewoon keuzes te maken.
Ik ben dan ook echt niet naïef, en heb genoeg meegemaakt, voor een heel leven lang. Heb er lering uitgetrokken, en ben erdoor gegroeid.

Ik zal eerlijk zeggen (en ik verschil niet veel van leeftijd met de TS) dat ik er dus mee zou stoppen, omdat ik er ongelukkig,en onzeker van zou worden. Zie het als jalousie, maar ik er zal niet aan kunnen wennen.
Wanneer mijn vriend dan alsnog door wil zetten, zal ik toch de knoop doorhakken, en hem meteen zijn vrijheid geven daarin.
Misschien egoïstisch, maar op het gebied van seks, wil ik hier voluit van genieten, en me geen moment hoeven afvragen, hoe die ander het doet.Het is geen heerlijk stukje chocolade voor mij, maar iets geweldigs, wat ik alleen met mijn partner wil delen.
Ik kan er dan ook helemaal in opgaan, juist omdat het met liefde is. Ik kan het dan ook niet als hobby zien.

Ik oordeel, of veroordeel niet, ik geef alleen mijn mening, en die komt dan misschien niet overeen met die van jou, of andere users, maar dan zou het hier ook maar een saaie boel worden.
Voor mij werkt het niet, omdat ik een gevoelsmens ben.

Nogmaals ik veroordeel niemand, wanneer je er SAMEN gelukkig mee bent, veel plezier ermee.

[ Bericht 1% gewijzigd door paddy op 28-01-2006 14:25:13 ]
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_34522192
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:49 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik wilde je net quoten, maar dit is een beknopte versie, dus scheelt me wat tijd
Niets moet je voor je houden in een relatie, en alles moet je kunnen bespreken...ja ook dit...maar wanneer 1 van de 2 aangeeft hier niet gelukkig mee te kunnen zijn, hou je daar rekening mee. Volgens mij doet hij dit ook trouwens.
Goor en ranzig wordt het pas, wanneer jij je vrouw/ man er verdriet mee doet.
Ik heb die woorden trouwens nog niet getypt.

Het gaat niet om zomaar iets, het gaat om iets waar ontzettend veel gevoel bij komt kijken.
En ook nog over het veranderen...Ja, iedereen veranderd, maar wanneer een ander dan niet de veranderingen ondergaat die jij ondergaat, hoor je daar respect voor te hebben, of gewoon keuzes te maken.
Ik ben dan ook echt niet naïef, en heb genoeg meegemaakt, voor een heel leven lang. Heb er lering uitgetrokken, en ben erdoor gegroeid.

Ik zal eerlijk zeggen (en ik verschil niet veel van leeftijd met de TS) dat ik er dus mee zou stoppen, omdat ik er ongelukkig,en onzeker van zou worden. Zie het als jalousie, maar ik er zal niet aan kunnen wennen.
Wanneer mijn vriend dan alsnog door wil zetten, zal ik toch de knoop doorhakken, en hem meteen zijn vrijheid geven daarin.
Misschien egoïstisch, maar op het gebied van seks, wil ik hier voluit van genieten, en me geen moment hoeven afvragen, hoe die ander het doet.Het is geen heerlijk stukje chocolade voor mij, maar iets geweldigs, die ik alleen met mijn partner wil delen.
Ik kan er dan ook helemaal in opgaan, juist omdat het met liefde is. Ik kan het dan ook niet als hobby zien.

Ik oordeel, of veroordeel niet, ik geef alleen mijn mening, en die komt dan misschien niet overeen met die van jou, of andere users, maar dan zou het hier ook maar een saaie boel worden.
Voor mij werkt het niet, omdat ik een gevoelsmens ben.
gelukkig zijn er mensen zoals jij die het beter kunnen uitleggen dan ik want dat is presies wat ik al de hele tijd probeer te zeggen
pi_34522216
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:51 schreef bxie het volgende:
gelukkig zijn er mensen zoals jij die het beter kunnen uitleggen dan ik want dat is presies wat ik al de hele tijd probeer te zeggen
Wat jij zegt kwam op mij heel anders over eigenlijk. Magoed, daar ben ik het dus ook mee eens en TS denk ik ook.
pi_34522227
Jij zou er dus mee stoppen als iemand de fantasie uit dat hij het weleens met een ander zou willen doen mits jij daar echt ok mee bent?

Maar dan is het toch eigenlijk niet bespreekbaar, dan is het gewoon gelijk knopen doorhakken...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_34522277
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Wat jij zegt kwam op mij heel anders over eigenlijk. Magoed, daar ben ik het dus ook mee eens en TS denk ik ook.
en toch bedoel ik dat
pi_34522283
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:52 schreef erodome het volgende:
Jij zou er dus mee stoppen als iemand de fantasie uit dat hij het weleens met een ander zou willen doen mits jij daar echt ok mee bent?

Maar dan is het toch eigenlijk niet bespreekbaar, dan is het gewoon gelijk knopen doorhakken...
Volgens mij bedoelt paddy dat ze ermee zou stoppen als hij dat idee werkelijk zou willen doorzetten, maar mss begrijp ik het verkeerd.
pi_34522317
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:52 schreef erodome het volgende:
Jij zou er dus mee stoppen als iemand de fantasie uit dat hij het weleens met een ander zou willen doen mits jij daar echt ok mee bent?

Maar dan is het toch eigenlijk niet bespreekbaar, dan is het gewoon gelijk knopen doorhakken...
nee dat is niet wat er bedoeld word, het gaat erom als de 1 het niet leuk vind en de ander het dan nog steeds wil doet
pi_34522345
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Volgens mij bedoelt paddy dat ze ermee zou stoppen als hij dat idee werkelijk zou willen doorzetten, maar mss begrijp ik het verkeerd.
Dat zou logisch zijn ja, hoop maar dat ze dat bedoeld.
Je moet niets doen in een relatie wat jou ongelukkig maakt om de ander gelukkig te maken...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_34522391
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:55 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat zou logisch zijn ja, hoop maar dat ze dat bedoeld.
Je moet niets doen in een relatie wat jou ongelukkig maakt om de ander gelukkig te maken...
dan denk jij er uiteindelijk ook net zo over als ik
pi_34522427
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:45 schreef erodome het volgende:

[..]

En dat is dus onzin, want het gaat om een verlangen wat bijna iedereen bezit, alleen nu de vraag of het misschien mogelijk zou zijn dat tot uitvoer te brengen mits je de ander daar geen pijn mee berokkend, dus de vraag, lijkt deze fantasie jou ook wat?

Er schort wat aan je comminicatie, wat aan het vertrouwen als dat niet kan zonder dat de boel gelijk op z'n kop staat, zonder dat de ander gelijk overstuur is.

Nogmaals ik heb het over het bespreken he, niet over doen of zelfs doordrammen van de fantasie, gewoon een open gesprekje over gevoelens, over fantasieen.
Bijna iedereen heeft dat verlangen idd tot op zekere hoogte, maar ook bijna iedereen houdt dat tot op zekere hoogte voor zichzelf (houdt het in algemene termen enzo) juist om zijn/haar partner niet onnodig te kwetsen. Gebrekkige communicatie kun je dat noemen, maar het is wel het niveau van eerlijkheid waar de meeste mensen aan gewend zijn en kunnen hebben, wat dat betreft is de TS erg eerlijk maar gelijk wellicht ook enigzins vooruitstrevend.

Wat jij zegt is waar, bijna iedereen voelt de behoefte dus waarom zou je gekwetst hoeven te zijn maar dat is een logica waar een individu die zich gekwetst voelt niks mee te schaften heeft.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_34522485
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:55 schreef bxie het volgende:

[..]

dan denk jij er uiteindelijk ook net zo over als ik
En de ts denkt daar ook zo over als ik het goed begrijp...

In dit geval gaat het meer om het bespreekbaar zijn en hoe nu verder, hoe tot een compromis komen waar beiden mee akkoord gaan en waarbij niemand tekort wordt gedaan.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_34522536
tommie38, SEX EEN HOBBY?? ik kan me daar echt zo kwaad om maken. Al die mensen die maar gewoon in het rond neuken met iedereen. Al die debiele oppervlakkige sex tv programma's tegenwoordig. Sex is iets wat je moet doen met iemand van wie je houdt, en ALLEEN met die gene. Als je dat niet doet, ben je in mijn ogen gewoon een HOER. Zo makkelijk is dat.
pi_34522555
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:52 schreef erodome het volgende:
Jij zou er dus mee stoppen als iemand de fantasie uit dat hij het weleens met een ander zou willen doen mits jij daar echt ok mee bent?

Maar dan is het toch eigenlijk niet bespreekbaar, dan is het gewoon gelijk knopen doorhakken...
Ja, misschien wanneer je het even meldt en dan doet wat je wilt.
Niet wanneer je die fantasie hebt, en rekening met mij houdt om het dan niet te doen.
Zoals je reactie nu op mij overkomt, is het bespreekbaar maken, dus accepteren.
Dit vind ik dus melden, en niet bespreken.
Je wilt dan dus niet weten, hoe de ander erover denkt.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_34522593
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:56 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Bijna iedereen heeft dat verlangen idd tot op zekere hoogte, maar ook bijna iedereen houdt dat tot op zekere hoogte voor zichzelf (houdt het in algemene termen enzo) juist om zijn/haar partner niet onnodig te kwetsen. Gebrekkige communicatie kun je dat noemen, maar het is wel het niveau van eerlijkheid waar de meeste mensen aan gewend zijn en kunnen hebben, wat dat betreft is de TS erg eerlijk maar gelijk wellicht ook enigzins vooruitstrevend.

Wat jij zegt is waar, bijna iedereen voelt de behoefte dus waarom zou je gekwetst hoeven te zijn maar dat is een logica waar een individu die zich gekwetst voelt niks mee te schaften heeft.
Noem me hard, maar dat is dus niet mijn probleem binnen een relatie, dan wordt het hoog tijd voor een spoedcursus hoe comminuceer je goed met elkaar en een spoedcursusje eerlijk en open zijn tegenover elkaar.

Dat is voor mij namelijk het fundement onder ene relatie, daarmee valt of staat het wat mij betrefd.

Het gekwetste gevoel zou ik wel zeer serieus nemen overigens en dat bespreken, het waarom en praten over waarom dat niet nodig is voor het bespreken alleen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_34522679
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:59 schreef zebra87 het volgende:
tommie38, SEX EEN HOBBY?? ik kan me daar echt zo kwaad om maken. Al die mensen die maar gewoon in het rond neuken met iedereen. Al die debiele oppervlakkige sex tv programma's tegenwoordig. Sex is iets wat je moet doen met iemand van wie je houdt, en ALLEEN met die gene. Als je dat niet doet, ben je in mijn ogen gewoon een HOER. Zo makkelijk is dat.
Rustig, rustig. Waarom zou jij je daar kwaad om maken? Seks heeft voor iedereen een andere betekenis en het lijkt mij sterk dat jij er last van hebt als andere mensen aan casual sex doen...
pi_34522699
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:58 schreef erodome het volgende:

[..]

En de ts denkt daar ook zo over als ik het goed begrijp...

In dit geval gaat het meer om het bespreekbaar zijn en hoe nu verder, hoe tot een compromis komen waar beiden mee akkoord gaan en waarbij niemand tekort wordt gedaan.
En toen had ik dit antwoordt nog niet gezien

Wanneer de één tegen is, en er verdrietig door wordt, en de andere idem dito...Pfff veel succes dan, om dan tot een oplossing te komen.
Ik vond die optie 2 dan ook heel mooi
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_34522709
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:00 schreef erodome het volgende:

[..]

Noem me hard, maar dat is dus niet mijn probleem binnen een relatie,
Als het jouw pobleem niet is is het geen relatie meer.
quote:
dan wordt het hoog tijd voor een spoedcursus hoe comminuceer je goed met elkaar en een spoedcursusje eerlijk en open zijn tegenover elkaar.

Dat is voor mij namelijk het fundement onder ene relatie, daarmee valt of staat het wat mij betrefd.

Het gekwetste gevoel zou ik wel zeer serieus nemen overigens en dat bespreken, het waarom en praten over waarom dat niet nodig is voor het bespreken alleen.
Jij kan wel je iegen maatstaven hebben, respecteer ik absoluut, zijn misschien zelfs betere standpunten dan die van de gem NL-er, maar dat neemt niet weg dat je daar rekening mee te houden hebt binnen de relatie. Tenzij het jouw probleem dus niet is, (zie boven).
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_34522750
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:59 schreef paddy het volgende:

[..]

Ja, misschien wanneer je het even meldt en dan doet wat je wilt.
Niet wanneer je die fantasie hebt, en rekening met mij houdt om het dan niet te doen.
Zoals je reactie nu op mij overkomt, is het bespreekbaar maken, dus accepteren.
Dit vind ik dus melden, en niet bespreken.
Je wilt dan dus niet weten, hoe de ander erover denkt.
Dan lees je niet goed, ik zeg namelijk zo van dit is mijn fantasie, wat vindt jij daarvan, kan dat zonder dat het kwaad berokkend, zou jij dat ook leuk vinden, of iets vinden wat kan groeien, of juist helemaal niets?

Bespreekbaar maken betekend dan ook wel praten, dat geld voor beide kanten.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_34522789
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:59 schreef zebra87 het volgende:
tommie38, SEX EEN HOBBY?? ik kan me daar echt zo kwaad om maken. Al die mensen die maar gewoon in het rond neuken met iedereen. Al die debiele oppervlakkige sex tv programma's tegenwoordig. Sex is iets wat je moet doen met iemand van wie je houdt, en ALLEEN met die gene. Als je dat niet doet, ben je in mijn ogen gewoon een HOER. Zo makkelijk is dat.
En jij in mijn ogen een kortzichtig figuur die de eigen waarden en dingen wil opleggen aan anderen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_34522825
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Rustig, rustig. Waarom zou jij je daar kwaad om maken? Seks heeft voor iedereen een andere betekenis en het lijkt mij sterk dat jij er last van hebt als andere mensen aan casual sex doen...
Heet dat casual seks? Nooit geweten. Weer wat geleerd
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_34522854
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Rustig, rustig. Waarom zou jij je daar kwaad om maken? Seks heeft voor iedereen een andere betekenis en het lijkt mij sterk dat jij er last van hebt als andere mensen aan casual sex doen...
Nou ik heb er best wel last van. Nu dan niet omdat ik een vriend heb , maar eerst werd ik echt regelmatig geplayed door gasten die alleen maar even vlug sex wilden. En ik hoef ook al die sletten op tv niet te zien eigelijk..

Da's ook nog zowat. Al die meiden lopen halfnaakt met hun kont te schudden en de gasten lopen dan in 3-delig pak rond.. Als je dan zonodig naakt moet laten zien, hou het dan wel eerlijk. Of trek die wijvemutsen ook een skipak aan.
pi_34522892
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:49 schreef paddy het volgende:

[..]


Ik zal eerlijk zeggen (en ik verschil niet veel van leeftijd met de TS) dat ik er dus mee zou stoppen, omdat ik er ongelukkig,en onzeker van zou worden. Zie het als jalousie, maar ik er zal niet aan kunnen wennen.
Wanneer mijn vriend dan alsnog door wil zetten, zal ik toch de knoop doorhakken, en hem meteen zijn vrijheid geven daarin.
Misschien egoïstisch, maar op het gebied van seks, wil ik hier voluit van genieten, en me geen moment hoeven afvragen, hoe die ander het doet.Het is geen heerlijk stukje chocolade voor mij, maar iets geweldigs, die ik alleen met mijn partner wil delen.
Ik kan er dan ook helemaal in opgaan, juist omdat het met liefde is. Ik kan het dan ook niet als hobby zien.

Ik oordeel, of veroordeel niet, ik geef alleen mijn mening, en die komt dan misschien niet overeen met die van jou, of andere users, maar dan zou het hier ook maar een saaie boel worden.
Voor mij werkt het niet, omdat ik een gevoelsmens ben.

Nogmaals ik veroordeel niemand, wanneer je er SAMEN gelukkig mee bent, veel plezier ermee.
100% mee eens
*Klik als je durf* Niet klikken als je snel bang bent!!!
pi_34522894
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:05 schreef erodome het volgende:

[..]

Dan lees je niet goed, ik zeg namelijk zo van dit is mijn fantasie, wat vindt jij daarvan, kan dat zonder dat het kwaad berokkend, zou jij dat ook leuk vinden, of iets vinden wat kan groeien, of juist helemaal niets?

Bespreekbaar maken betekend dan ook wel praten, dat geld voor beide kanten.
Volgens mij typen we gelijk

Ik zag het net al, en ben dit wel met je eens.
Deze post dus.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_34522925
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:04 schreef paddy het volgende:

[..]

En toen had ik dit antwoordt nog niet gezien

Wanneer de één tegen is, en er verdrietig door wordt, en de andere idem dito...Pfff veel succes dan, om dan tot een oplossing te komen.
Ik vond die optie 2 dan ook heel mooi
Dat kan altijd een compromis vinden, zoals bv samen tot een conclusie komen dat er niet buiten de deur gegeten wordt, maar dat er eens wat geexpirimenteerd wordt met seks.

Of dat je bv het idee oppert om ipv seks met anderen te hebben eens samen naar een parenclub te gaan, gewoon voor de leuk en de spanning, niet voor seks met anderen.

Vb, een vrouw heeft de fantasie om een een dp te krijgen, man ziet het niet zitten dat er een andere man bijkomt, dan kan het compromis zijn, we kopen een leuke vibrator om daarmee toch een beetje die dp ervaring te bewerkstelligen.

Het hoeft niet iets lastigs te zijn, maar tot een compromis kan je altijd wel komen ook al moet je daarvoorm uitwijken naar totaal andere dingen dan waar het over begon.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_34522929
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:06 schreef erodome het volgende:

[..]

En jij in mijn ogen een kortzichtig figuur die de eigen waarden en dingen wil opleggen aan anderen.
Ja maar jij kent mij niet.. En het is gewoon een feit dat als jij zomaar met iedereen het bed induikt, je als hoer wordt gezien. Tenminste, dat zou normaal moeten zijn. Net als vroeger. Sex wordt maar te gewoon tegenwoordig. Mensen worden op hun twaalfde al ontmaagd. Op hun TWAALFDE!
pi_34522956
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:06 schreef erodome het volgende:

[..]

En jij in mijn ogen een kortzichtig figuur die de eigen waarden en dingen wil opleggen aan anderen.
Ik wil het geen dingen aan anderen opleggen maar vind het wel (net als zebra87) jammer dat de sexuele moraal vervaagt. Ben ik dan ook kortzichtig?
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_34522993
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:10 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Ik wil het geen dingen aan anderen opleggen maar vind het wel jammer dat de sexuele moraal vervaagt. Ben ik dan ook kortzichtig?
Nee, helemaal niet, sterker nog, je hebt ontzettend heel erg gelijk!
pi_34522999
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:10 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Ik wil het geen dingen aan anderen opleggen maar vind het wel jammer dat de sexuele moraal vervaagt. Ben ik dan ook kortzichtig?
Nee, zolang je dat maar bij jezelf houdt en een ander die dat ander wil niet zo zwaar veroordeeld.
Waarheden verschillen nu eenmaal.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_34523094
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:12 schreef erodome het volgende:

[..]

Nee, zolang je dat maar bij jezelf houdt en een ander die dat ander wil niet zo zwaar veroordeeld.
Waarheden verschillen nu eenmaal.
Waarheden verschillen? Zoiets vaags heb ik nog nooit gehoord. Zo van: de wereld is rond, maar toch ook vierkant..

Mensen denken tegenwoordig te makkelijk over sex, beginnen er te snel aan en met teveel personen. Allemaal oppervlakkig gedoe. Zo is het gewoon. En je kan het goed of slecht vinden. Ik vind het dus echt enorm verkeerd.
pi_34523134
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:10 schreef zebra87 het volgende:

[..]

Ja maar jij kent mij niet.. En het is gewoon een feit dat als jij zomaar met iedereen het bed induikt, je als hoer wordt gezien. Tenminste, dat zou normaal moeten zijn. Net als vroeger. Sex wordt maar te gewoon tegenwoordig. Mensen worden op hun twaalfde al ontmaagd. Op hun TWAALFDE!
Net als vroeger, toen we nog met paard en wagen reden....
Welk vroeger heb je ehet over, want ik kan ook zat voorbeelden aanhalen die juist vrije seks als de norm neerzetten van vroeger, er is meer dan het recente en uiterlijke schijn kuise verleden hoor...

Ik raad je met klem de film kinsey aan, deze gaat over een enorm onderzoek over seks in de jaren 50, daaruit blijkt eens te meer dat alles wat we nu doen toen net zo goed gebeurde, alleen dan stiekum...

En ik hoef jou niet te kennen om te weten dat je je op dit gebied belachelijk kortzichtig gedraagt.
Ik ben er ok mee, mijn man is er ok mee, de mensen met wie ik het bed deel zijn er ok mee, het zal me een worst wezen dat jij er niet ok mee bent, dat is echt en alleen jouw probleem en niet de mijne.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_34523207
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:15 schreef erodome het volgende:
Ik ben er ok mee, mijn man is er ok mee, de mensen met wie ik het bed deel zijn er ok mee, het zal me een worst wezen dat jij er niet ok mee bent, dat is echt en alleen jouw probleem en niet de mijne.
We dwalen af. Het ging erover of de vrouw van TS gekwetst is/mag zijn. Jouw man is er oké mee, maar heb je wel eens een partner gehad die er van terugdeinsde?
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_34523210
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:14 schreef zebra87 het volgende:

[..]

Waarheden verschillen? Zoiets vaags heb ik nog nooit gehoord. Zo van: de wereld is rond, maar toch ook vierkant..

Mensen denken tegenwoordig te makkelijk over sex, beginnen er te snel aan en met teveel personen. Allemaal oppervlakkig gedoe. Zo is het gewoon. En je kan het goed of slecht vinden. Ik vind het dus echt enorm verkeerd.
Dan doe jij dat lekker niet, maar hou eens op met veroordelen van mensen die dat wel willen.

En ja waarheden verschillen, zo vindt jij dit een afschuw en vind ik het top.

En oppervlakkig gedoe, jij bent erbij als ik met anderen het bed deel, jij weet presies hoe oppervlakkig of niet dat is??????
Hou op met je stomme veroordelingen en leef en laat leven mens.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_34523248
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:17 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

We dwalen af. Het ging erover of de vrouw van TS gekwetst is/mag zijn. Jouw man is er oké mee, maar heb je wel eens een partner gehad die er van terugdeinsde?
Nee, ben al bijna 14 jaar met mijn partner.

Maar mocht ik ooit alleen komen en een nieuwe relatie willen dan is dit iets wat vantevoren besproken moet worden en ik denk niet dat ik akkoord ga met wat anders.

Maar als aanvulling, toen ik begon over deze fantasie was het ook niet dat we gelijk allebei zoiets hadden van jaaaaaaa dat gaan we doen zeg, er zitten een hoop haken en ogen aan zo op het eerste gezicht, als je vanuit dat monogame beeld denkt.
Dit heeft bij ons ook moeten groeien, we hebben moeten wennen aan het idee dat we dit wel wilde doen, hoe dan, wat voor gevolgen zou het hebben, dat soort zaken en ja ook die angst van wat nu als je een ander beter/leuker vindt???

Dat zijn dingen die allemaal doorgesproken en doorgesproken zijn tot we op 1 lijn zaten en dan nog is het een kwestie van proberen en zien of wat je denkt ook echt zo is.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_34523352
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:15 schreef erodome het volgende:

[..]

Net als vroeger, toen we nog met paard en wagen reden....
Welk vroeger heb je ehet over, want ik kan ook zat voorbeelden aanhalen die juist vrije seks als de norm neerzetten van vroeger, er is meer dan het recente en uiterlijke schijn kuise verleden hoor...

Ik raad je met klem de film kinsey aan, deze gaat over een enorm onderzoek over seks in de jaren 50, daaruit blijkt eens te meer dat alles wat we nu doen toen net zo goed gebeurde, alleen dan stiekum...

En ik hoef jou niet te kennen om te weten dat je je op dit gebied belachelijk kortzichtig gedraagt.
Ik ben er ok mee, mijn man is er ok mee, de mensen met wie ik het bed deel zijn er ok mee, het zal me een worst wezen dat jij er niet ok mee bent, dat is echt en alleen jouw probleem en niet de mijne.
Nou sorry maar ik vind je dan een slet (alleen al dat je zo'n film ziet) die zich niet aan een iemand kan binden.

En ik heb het over vroeger alsin: toen nog niet iedereen moest weten hoe alle oversexte mensen bezig zijn. Bijvoorbeeld dat verhaal van jou net.. Dat hoef ik dus echt niet te weten.. Je hoeft van mij ook niet te weten wat ik doe met mijn vriend. Dat jij sex hebt meer meerdere mensen gaat me geen flikker aan en, geloof me, ik wil het echt niet weten.

En dat ik het er niet mee eens ben is zeker mijn probleem, het gaat er ook niet om dat je het doet, maar om dat iedereen het tegewoordig maar aan iedereen moet laten zien. Dat is echt zwaar onnodig

En dat jij mij kortzichtig vind moet jij maar weten. Gelukkig zijn er nog mensen zoals ik, anders zou iedereen hier zomaar met iedereen lopen neuken over straat, want het is toch maar een hobby... zoals mensen zeggen
pi_34523404
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:18 schreef erodome het volgende:
Maar mocht ik ooit alleen komen en een nieuwe relatie willen dan is dit iets wat vantevoren besproken moet worden en ik denk niet dat ik akkoord ga met wat anders.
Lijkt me in jouw geval zeker aan te raden.

Jij gaat niet akkoord met iets anders, zeg je. Je zou daar de conclusie aan kunnen verbinden dat sex met verschillende partners dan belangrijker voor je is dan de liefdesrelatie met je partner.
Het is die verschraling van (hetgeen) liefde (wordt genoemd) die velen tegen de borst stuit denk ik. Angst of idealisme, of een combinatie van beiden.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_34523416
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:17 schreef erodome het volgende:

[..]

Dan doe jij dat lekker niet, maar hou eens op met veroordelen van mensen die dat wel willen.

En ja waarheden verschillen, zo vindt jij dit een afschuw en vind ik het top.

En oppervlakkig gedoe, jij bent erbij als ik met anderen het bed deel, jij weet presies hoe oppervlakkig of niet dat is??????
Hou op met je stomme veroordelingen en leef en laat leven mens.
ik vind het afschuw en jij vind het top.. dat is een fucking MENING! Ga terug naar school en leer nederlands. Het boeit mij ook geen flikker wat je doet met al je sexbuddies, het gaat erom dat ik het juist NIET hoef te weten, en daar had ik het over.
pi_34523446
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:21 schreef zebra87 het volgende:

[..]

Nou sorry maar ik vind je dan een slet (alleen al dat je zo'n film ziet) die zich niet aan een iemand kan binden.
Ja hoor, je bent een slet als je een film kijkt over een onderzoek in de jaren 50, een doodnormale film met minder bloot dan de gemiddelde nederlandse film...

Godskolere zeg, je bent wel heel erg preuts he?

En ik kan me aan niemand binden, schatje, ik ben al gebonden, al bijna 14 jaar ja, waar heb je het over?
Vooroordeel, vooroordeel, vooroordeel, dat is het enige wat je hier uit, domme vooroordelen.
quote:
En ik heb het over vroeger alsin: toen nog niet iedereen moest weten hoe alle oversexte mensen bezig zijn. Bijvoorbeeld dat verhaal van jou net.. Dat hoef ik dus echt niet te weten.. Je hoeft van mij ook niet te weten wat ik doe met mijn vriend. Dat jij sex hebt meer meerdere mensen gaat me geen flikker aan en, geloof me, ik wil het echt niet weten.

En dat ik het er niet mee eens ben is zeker mijn probleem, het gaat er ook niet om dat je het doet, maar om dat iedereen het tegewoordig maar aan iedereen moet laten zien. Dat is echt zwaar onnodig

En dat jij mij kortzichtig vind moet jij maar weten. Gelukkig zijn er nog mensen zoals ik, anders zou iedereen hier zomaar met iedereen lopen neuken over straat, want het is toch maar een hobby... zoals mensen zeggen
Overdrijven is ook een vak he, deze topic gaat over een bespreking tussen partners hoor...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_34523494
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:18 schreef erodome het volgende:
Maar als aanvulling, toen ik begon over deze fantasie was het ook niet dat we gelijk allebei zoiets hadden van jaaaaaaa dat gaan we doen zeg, er zitten een hoop haken en ogen aan zo op het eerste gezicht, als je vanuit dat monogame beeld denkt.
Dit heeft bij ons ook moeten groeien, we hebben moeten wennen aan het idee dat we dit wel wilde doen, hoe dan, wat voor gevolgen zou het hebben, dat soort zaken en ja ook die angst van wat nu als je een ander beter/leuker vindt???

Dat zijn dingen die allemaal doorgesproken en doorgesproken zijn tot we op 1 lijn zaten en dan nog is het een kwestie van proberen en zien of wat je denkt ook echt zo is.
Jouw partner is erin meegegaan, maar ik denk dat de meesten er niet voor open zouden staan, of in ieder geval wel even op hun pik getrapt zouden zijn om in de beeldspraak te blijven. Ik denk daarom dat de kans zeer groot is dat de vrouw van TS gekwetst is al laat ze dat misschien niet merken.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_34523556
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Volgens mij bedoelt paddy dat ze ermee zou stoppen als hij dat idee werkelijk zou willen doorzetten, maar mss begrijp ik het verkeerd.
Nee,je begreep het goed
Maar ik ben er niet bang voor dat dit zal gebeuren, want we hebben het er allang over gehad, toen we gewoon hele goede vrienden waren.
En juist doordat we eerst vrienden waren, en ontzettend veel met elkaar praten, heb ik de man van mijn dromen gevonden
We denken over heel veel hetzelfde, en genieten dan ook dubbel van onze relatie.
we vertellen elkaar alles, en hebben totaal geen geheimen voor elkaar.
Een vriendschap als basis in een relatie, is geweldig wanneer de vonk dan uiteindelijk ook nog overslaat.

Hij zal dit vast wel lezen allemaal vanavond, maar zal niets nieuws lezen

Trouwens seks met elkaar wordt extra spannend, met een dosis fantasie
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_34523615
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:23 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Lijkt me in jouw geval zeker aan te raden.

Jij gaat niet akkoord met iets anders, zeg je. Je zou daar de conclusie aan kunnen verbinden dat sex met verschillende partners dan belangrijker voor je is dan de liefdesrelatie met je partner.
Het is die verschraling van (hetgeen) liefde (wordt genoemd) die velen tegen de borst stuit denk ik. Angst of idealisme, of een combinatie van beiden.
Neen, want bij een spiksplinternieuwe relatie kan je niet spreken van liefde al, dan stel je eisen vooraf zoals sommigen zeggen ik ga geen relatie aan met iemand die rookt, of als iemand een hond heeft dan zit er geen toekomst in want ik hou niet van honden en zo zijn er wel 1000-den redenen waarom je soms niet kiest voor iemand die op het eerste gezicht wel leuk lijkt, is een kwestie van bij elkaar passen, maar als het dan over seks met anderen gaat is het ineens vreemd om dat ook als eis te stellen voor een relatie dat die mogelijkheid erin zit, als het om kunnen voetballen gaat vindt niemand het vreemd...

Zou mijn huidige partner zeggen ik wil het niet meer dan stopt het vandaag nog, want hem heb ik zeer diep lief, er is geen verschraling van die liefde, in het geheel niet zelfs...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_34523623
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:10 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat kan altijd een compromis vinden, zoals bv samen tot een conclusie komen dat er niet buiten de deur gegeten wordt, maar dat er eens wat geexpirimenteerd wordt met seks.

Of dat je bv het idee oppert om ipv seks met anderen te hebben eens samen naar een parenclub te gaan, gewoon voor de leuk en de spanning, niet voor seks met anderen.

Vb, een vrouw heeft de fantasie om een een dp te krijgen, man ziet het niet zitten dat er een andere man bijkomt, dan kan het compromis zijn, we kopen een leuke vibrator om daarmee toch een beetje die dp ervaring te bewerkstelligen.

Het hoeft niet iets lastigs te zijn, maar tot een compromis kan je altijd wel komen ook al moet je daarvoorm uitwijken naar totaal andere dingen dan waar het over begon.
Ik denk dat de TS zowel als zijn vrouw hier wat aan hebben.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_34523653
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:23 schreef zebra87 het volgende:

[..]

ik vind het afschuw en jij vind het top.. dat is een fucking MENING! Ga terug naar school en leer nederlands. Het boeit mij ook geen flikker wat je doet met al je sexbuddies, het gaat erom dat ik het juist NIET hoef te weten, en daar had ik het over.
Dat is geen mening, dat is een FEIT....

Mijn waarheid is dat dat prima kan zonder dat je relatie minder is, jouw waarheid is dat dat niet kan.

En als je het niet wil weten, dan is er een geweldige oplossing in dit geval, het kruisje dara rechtsbovenaan in de hoek, kortom, je komt er zelf met je neus tussen...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_34523700
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:26 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Jouw partner is erin meegegaan, maar ik denk dat de meesten er niet voor open zouden staan, of in ieder geval wel even op hun pik getrapt zouden zijn om in de beeldspraak te blijven. Ik denk daarom dat de kans zeer groot is dat de vrouw van TS gekwetst is al laat ze dat misschien niet merken.
En dat vind ik dus onzin en nogmaals dan wordt het hoog tijd om eens te bespreken waarom er angsten zijn om iets wat alleen maar geuit wordt en zeker niet gedaan wordt zonder echte instemming van de ander.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_34523756
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:30 schreef erodome het volgende:Neen, want bij een spiksplinternieuwe relatie kan je niet spreken van liefde al,
Akkoord, hangt ervan af aan wie je het vraagt trouwens.
quote:
Zou mijn huidige partner zeggen ik wil het niet meer dan stopt het vandaag nog, want hem heb ik zeer diep lief, er is geen verschraling van die liefde, in het geheel niet zelfs...
Dat bedoel ik. Maar het ging mij er meer om wat als hij anders reageerde toen je hem van deze behoefte vertelde. Jij zei namelijk eerder dat je het belachelijk vind (oid) dat iemand gekwetst zou zijn puur door de behoefte van de ander en het vertellen daarvan.

Nu ben je deze situatie al een tijd gewend en wil je dus niet meer anders in een evt toekomstige relaite, dat begrijp ik wel.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_34523776
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:32 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat is geen mening, dat is een FEIT....

Mijn waarheid is dat dat prima kan zonder dat je relatie minder is, jouw waarheid is dat dat niet kan.

En als je het niet wil weten, dan is er een geweldige oplossing in dit geval, het kruisje dara rechtsbovenaan in de hoek, kortom, je komt er zelf met je neus tussen...
Ja om mijn mening te geven, niet om jouw sexleven te weten..

En nogmaals *zucht* ik zeg niet dat je relatie dan minder is, ik geloof heus wel dat jouw relatie geweldig is enz enz enz.

Ik zeg alleen.. dat ik vind dat het gauw als sletterig wordt gezien als je het met meerdere mensen doet en dat veel mensen het er tegewoordig te veel over hebben, er te makkelijk over doen en dat het veel te veel op tv is. En ik zei ook niet dat je sletterig bent OMDAT je zo'n film kijkt. Verdraai toch es niet alles
pi_34523790
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:30 schreef erodome het volgende:

[..]


Zou mijn huidige partner zeggen ik wil het niet meer dan stopt het vandaag nog, want hem heb ik zeer diep lief, er is geen verschraling van die liefde, in het geheel niet zelfs...
Pfff...en dit bedoel ik nu
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_34523823
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:33 schreef erodome het volgende:

[..]

En dat vind ik dus onzin en nogmaals dan wordt het hoog tijd om eens te bespreken waarom er angsten zijn om iets wat alleen maar geuit wordt en zeker niet gedaan wordt zonder echte instemming van de ander.
Er hoeft geen angst achter te zitten. Het kan gewoon zijn dat je diep teleurgesteld bent dat je partner kennelijk niet genoeg heeft aan jou. Afgeknapt zelfs. Walging en wat dies meer zij. Allemaal heel goed mogelijk en voorstelbaar imho.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_34524280
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:38 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Er hoeft geen angst achter te zitten. Het kan gewoon zijn dat je diep teleurgesteld bent dat je partner kennelijk niet genoeg heeft aan jou. Afgeknapt zelfs. Walging en wat dies meer zij. Allemaal heel goed mogelijk en voorstelbaar imho.
Maar daar is bij de TS geen sprake van geloof ik.
Hij is gek met zijn vrouw, en ik denk dan ook dat die voorstellen van erodome misschien wel kunnen werken.Dus wel naar een parenclub gaan, voor de spanning, maar geen sex met een ander.

Pfff...ik ben blij dat ik het hierin heb getroffen.
Ik zou het niet kunnen/willen.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_34524393
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:36 schreef zebra87 het volgende:

[..]

Ja om mijn mening te geven, niet om jouw sexleven te weten..

En nogmaals *zucht* ik zeg niet dat je relatie dan minder is, ik geloof heus wel dat jouw relatie geweldig is enz enz enz.

Ik zeg alleen.. dat ik vind dat het gauw als sletterig wordt gezien als je het met meerdere mensen doet en dat veel mensen het er tegewoordig te veel over hebben, er te makkelijk over doen en dat het veel te veel op tv is. En ik zei ook niet dat je sletterig bent OMDAT je zo'n film kijkt. Verdraai toch es niet alles
Misschien moet je dan toch je eigen post even nalezen, want ik las dit ( wat erodome zei)er ook uit.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_34524412
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:55 schreef paddy het volgende:

[..]

Maar daar is bij de TS geen sprake van geloof ik.
Hij is gek met zijn vrouw,
Andersom ook? Dat is de vraag.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_34524671
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:59 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Andersom ook? Dat is de vraag.
Denk het wel, anders zegt ze niet, dat ze bang is dat ze hem kwijt raakt.
Lees het begin maar
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_34524759
Waarom moeten mensen altijd zo negatief doen? TS stelt een doodnormale vraag. Hij heeft een behoefte die vele andere mannen (EN vrouwen) ook hebben. In plaats van dat hij stiekem achter de rug van zijn vrouw die behoeften gaat bevredigen met het risico van een verbroken relatie, bespreekt hij het met zijn vrouw. Ik denk dat 90% van de mannen niet de ballen heeft om het zo open te bespreken.

En de reacties zijn weer standaard. Een en al afkeuring. Lekker makkelijk weer...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_34524834
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:09 schreef paddy het volgende:

[..]

Denk het wel, anders zegt ze niet, dat ze bang is dat ze hem kwijt raakt.
Dat zou ook mijn eerste reactie zijn. Maar later zou ik me misschien toch wel genaaid voelen en achterdochtig worden, ook al is de ander juist eerlijk en open (geweest).
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_34525022
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:13 schreef DS4 het volgende:
Waarom moeten mensen altijd zo negatief doen? TS stelt een doodnormale vraag. Hij heeft een behoefte die vele andere mannen (EN vrouwen) ook hebben. In plaats van dat hij stiekem achter de rug van zijn vrouw die behoeften gaat bevredigen met het risico van een verbroken relatie, bespreekt hij het met zijn vrouw. Ik denk dat 90% van de mannen niet de ballen heeft om het zo open te bespreken.

En de reacties zijn weer standaard. Een en al afkeuring. Lekker makkelijk weer...
Valt nog wel mee hoor.Zijn volgens mij maar een paar users die het er niet mee eens zijn, en dit op een afkeurende manier zeggen, maar het merendeel praat er gewoon over .
Wanneer je alleen maar users wilt, die het met je eens zijn, moet je hier niet posten.
Maar ik vind inderdaad wel, dat jij je mening op een normale respectvolle manier kunt uiten.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_34525035
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:08 schreef zebra87 het volgende:
Nou ik heb er best wel last van. Nu dan niet omdat ik een vriend heb , maar eerst werd ik echt regelmatig geplayed door gasten die alleen maar even vlug sex wilden.
Dat laat je dan toch zelf gebeuren?

Ik ben ook niet van de seks met "zomaar iemand". En juist daardoor heb ik altijd weten te voorkomen dat ik geplayed word, om het zo te zeggen. Gewoon, omdat ik van tevoren al duidelijk maak dat ik niet te vangen ben voor zomaar een pleziertje, en wacht met "verder gaan" tot er sprake is van een vaste relatie die ook wel langer gaat duren...

Dat jij zogezegd "last" hebt van players is echt iets wat je jezelf laat overkomen...
pi_34525123
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:15 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Dat zou ook mijn eerste reactie zijn. Maar later zou ik me misschien toch wel genaaid voelen en achterdochtig worden, ook al is de ander juist eerlijk en open (geweest).
Ik niet. Wij hebben elkaar daar ook wel naar gevraagd...ik vind het een heel belangrijk iets, om seks in een relatie met z'n tweetjes te houden, en wilde gewoon weten, hoe mijn vriend daar over dacht, en dan wel op een neutrale manier, dus niet meteen laten merken hoe ik erover dacht.
Het antwoordt was ik dus wel heel blij mee
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_34525294
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:26 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik niet. Wij hebben elkaar daar ook wel naar gevraagd...ik vind het een heel belangrijk iets, om seks in een relatie met z'n tweetjes te houden, en wilde gewoon weten, hoe mijn vriend daar over dacht, en dan wel op een neutrale manier, dus niet meteen laten merken hoe ik erover dacht.
Het antwoordt was ik dus wel heel blij mee
Dat is dus een compleet andere situatie toch? Jij vroeg het hem, en hij wil monogamie.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_34525302
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:23 schreef innovative het volgende:

[..]

Dat laat je dan toch zelf gebeuren?

Ik ben ook niet van de seks met "zomaar iemand". En juist daardoor heb ik altijd weten te voorkomen dat ik geplayed word, om het zo te zeggen. Gewoon, omdat ik van tevoren al duidelijk maak dat ik niet te vangen ben voor zomaar een pleziertje, en wacht met "verder gaan" tot er sprake is van een vaste relatie die ook wel langer gaat duren...

Dat jij zogezegd "last" hebt van players is echt iets wat je jezelf laat overkomen...
Ik heb mij er ook altijd over verbaasd.
Een man die alleen maar seks wil heeft vaak niet zoveel geduld, dus die haakt zo weer af wanneer je het eerst rustig aan wilt doen
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_34525396
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:13 schreef DS4 het volgende:
Waarom moeten mensen altijd zo negatief doen? TS stelt een doodnormale vraag. Hij heeft een behoefte die vele andere mannen (EN vrouwen) ook hebben. In plaats van dat hij stiekem achter de rug van zijn vrouw die behoeften gaat bevredigen met het risico van een verbroken relatie, bespreekt hij het met zijn vrouw. Ik denk dat 90% van de mannen niet de ballen heeft om het zo open te bespreken.

En de reacties zijn weer standaard. Een en al afkeuring. Lekker makkelijk weer...
Wat ben ik het toch vaak met jou eens.

Neuken?
pi_34525542
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:23 schreef paddy het volgende:

Valt nog wel mee hoor.Zijn volgens mij maar een paar users die het er niet mee eens zijn, en dit op een afkeurende manier zeggen, maar het merendeel praat er gewoon over .
Wanneer je alleen maar users wilt, die het met je eens zijn, moet je hier niet posten.
Maar ik vind inderdaad wel, dat jij je mening op een normale respectvolle manier kunt uiten.
De eerste paar reacties zijn al negatief. En het zijn niet de enige. Maar ik heb, eerlijk is eerlijk, niet alle reacties doorgenomen.

Het gaat mij ook niet om het eens zijn. Het gaat erom dat met een bepaalde afkeur, zelfs walging wordt gesproken. Alsof monogamie een hoger goed is. We zijn nu eenmaal niet allemaal gelijk, we vinden niet allemaal hetzelfde. De suggestie dat iemand die een open relatie heeft niet goed bij zijn/haar hoofd is vind ik op zijn zachtst gezegd niet zo netjes.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_34525626
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:33 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Dat is dus een compleet andere situatie toch? Jij vroeg het hem, en hij wil monogamie.
Ja klopt, maar jij had het over hoe jij je zou voelen, ondanks dat hij eerlijk was.
Ik zei toen ja, en toen het verhaal.....ik bedoelde dus, dat wij ook heel eerlijk tegen elkaar waren.Hij had ook kunnen zeggen, dat het hem dus wel spannend zou lijken, en dan zou ik ook eerlijk tegen hem zeggen, dat mij dit dus niets leek.
Dan zou ik hem heus wel vertrouwen, wanneer hij mij beloofde niet vreemd te gaan.
Het is op tafel gelegd, en daar ben ik dan allang blij mee.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_34525667
Ik vind vreemdgaan ook wel interessant vanuit een filosofisch oogpunt. Als je partner er nooit achterkomt dat je vreemd bent gegaan, ben je dan wel vreemd gegaan. Het is een soort schrodingers kat idee. Vreemd gaan is pas erg als je partner erachter komt (en er een probleem mee heeft).
pi_34525711
Ik zou zelf niet kunnen leven met zo'n geheim...
pi_34525735
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:42 schreef DS4 het volgende:

[..]

De eerste paar reacties zijn al negatief. En het zijn niet de enige. Maar ik heb, eerlijk is eerlijk, niet alle reacties doorgenomen.

Het gaat mij ook niet om het eens zijn. Het gaat erom dat met een bepaalde afkeur, zelfs walging wordt gesproken. Alsof monogamie een hoger goed is. We zijn nu eenmaal niet allemaal gelijk, we vinden niet allemaal hetzelfde. De suggestie dat iemand die een open relatie heeft niet goed bij zijn/haar hoofd is vind ik op zijn zachtst gezegd niet zo netjes.
Ben ik met je eens, en andersom idem dito hoor
Wanneer je het er niet mee eens bent en je wordt als kortzichtig en dom beschouwd is het ook niet netjes
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_34525767
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:49 schreef paddy het volgende:
Ben ik met je eens, en andersom idem dito hoor
Wanneer je het er niet mee eens bent en je wordt als kortzichtig en dom beschouwd is het ook niet netjes
Daar ging het niet simpelweg om 'niet eens zijn', daar ging het om mensen veroordelen en voor 'hoer' uitmaken. Gaat iets verder dan 'gewoon een mening'.
pi_34525899
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zou zelf niet kunnen leven met zo'n geheim...
Ik dus ook niet, maar ik ben er helemaal niet bang voor dat ik vreemd ga. Mijn verstand laat me wat dit betreft nooit in de steek.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 18:56:17 #181
110625 vamos1
Timmaaaaah
pi_34525915
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 00:02 schreef CMONYALL het volgende:

[..]



ik zat ook al te bedenken waarom het een PARENclub heet, als je er ook alleen naartoe kunt gaan...

kom je daar binnen, zitten er alleen maar hitsige mannen
er is meestal de regel,..
vrouwen gratis, mannen 50euro, paar 60 euro,..
zodat het altijd verdeeld is

werk boven een ex-parenclub wat nu een erotische loungeclub is geworden (niet het 11uur-uit-de-kleren-idee
─_(º.0)_/─
  vrijdag 27 januari 2006 @ 18:58:22 #182
140079 tommie38
live your life
pi_34525982
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:13 schreef DS4 het volgende:
Waarom moeten mensen altijd zo negatief doen? TS stelt een doodnormale vraag. Hij heeft een behoefte die vele andere mannen (EN vrouwen) ook hebben. In plaats van dat hij stiekem achter de rug van zijn vrouw die behoeften gaat bevredigen met het risico van een verbroken relatie, bespreekt hij het met zijn vrouw. Ik denk dat 90% van de mannen niet de ballen heeft om het zo open te bespreken.

En de reacties zijn weer standaard. Een en al afkeuring. Lekker makkelijk weer...
Dankje DS
pi_34526195
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Daar ging het niet simpelweg om 'niet eens zijn', daar ging het om mensen veroordelen en voor 'hoer' uitmaken. Gaat iets verder dan 'gewoon een mening'.
Ja, en ik heb degene ook gequote.
Ik hou daar ook niet van.
Maar ik ga niet quoten om degene dan met dezelfde woorden te zeggen, dat ze zelf een weet ik niet wat is, maar duidelijk maken dat je fout bezig bent, kan ook gewoon zonder ...nou ja, lees maar na.

En ook al reageerde je op iets met kwaadheid, dit lokt alleen maar kwaadheid uit.
Is inderdaad jammer in zo'n topic. Maar kunnen jullie als mod zijnde, deze woorden dan niet gewoon verwijderen?Met een een zin als "wanneer je normaal kunt posten ben je welkom"? Of het woord wegmodereren, en er het woordje nutteloos woord er tussen zetten? Ik weet dat het kan, maar misschien is het daarvoor te druk?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_34526329
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 19:06 schreef paddy het volgende:
Ja, en ik heb degene ook gequote.
Ik hou daar ook niet van.
Maar ik ga niet quoten om degene dan met dezelfde woorden te zeggen, dat ze zelf een weet ik niet wat is, maar duidelijk maken dat je fout bezig bent, kan ook gewoon zonder ...nou ja, lees maar na.

En ook al reageerde je op iets met kwaadheid, dit lokt alleen maar kwaadheid uit.
Is inderdaad jammer in zo'n topic. Maar kunnen jullie als mod zijnde, deze woorden dan niet gewoon verwijderen?Met een een zin als "wanneer je normaal kunt posten ben je welkom"? Of het woord wegmodereren, en er het woordje nutteloos woord er tussen zetten? Ik weet dat het kan, maar misschien is het daarvoor te druk?
Dat doen we regelmatig hoor. In dit geval vond ik de reactie niet erg genoeg om hem te editen en heb ik de betreffende persoon impliciet gevraagd of het ook wat rustiger kon.

Mocht je hier meer over willen zeggen, doe dat dan even in [Feedback] Uw meesteressen, Aventura en Lupa_Solitaria *O*
pi_34526399
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 19:06 schreef paddy het volgende:
Ja, en ik heb degene ook gequote.
Ik hou daar ook niet van.
Maar ik ga niet quoten om degene dan met dezelfde woorden te zeggen, dat ze zelf een weet ik niet wat is, maar duidelijk maken dat je fout bezig bent, kan ook gewoon zonder ...nou ja, lees maar na.
Ik stoorde me er ook aan ja, dat terwijl ik het gedeeltelijk met haar eens ben. Voor mij zouden bepaalde vormen van relaties ook niet werken, en ik houd ook niet van neuken om de lust.

Denk dat het ook een beetje met leeftijd te maken heeft. De mensen die hier voornamelijk deelnamen/nemen aan de discussie zijn mensen van 25+. Wat meer gelouterd door het leven en iets meer relativerend vermogen, terwijl de persoon waar over gesproken wordt 18 is. Had je mij 2,5 jaar geleden laten reageren, dan was ik net zo gigantisch moralistisch geweest (ja, ik ben al minder dan vroeger ja ).

Jongeren groeien op met 1 bepaald beeld van relaties. Of eigenlijk, twee: je hebt de groep die vreemd gaat bij het leven, played en neukt op twaalfjarige leeftijd, en de groep die seks en liefde heel strak samen voegt en dat ook als enige weg ziet, grof gezegd. Niks er tussen. Die laatste groep is de groep die nooit zelf heeft nagedacht over trouw in hun relatie: ze nemen klakkeloos over wat ze is aangeleerd.

Niks mis met monogamie en alles voor elkaar houden, maar ik vind wel dat mensen er soms wat meer over na zouden mogen denken in plaats van klakkeloos de massa te volgen. Kies je dan samen voor een heel strikte relatie, best en -voor mij- heel begrijpelijk, maar denk zélf.
pi_34526833
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 19:13 schreef innovative het volgende:

[..]

Ik stoorde me er ook aan ja, dat terwijl ik het gedeeltelijk met haar eens ben. Voor mij zouden bepaalde vormen van relaties ook niet werken, en ik houd ook niet van neuken om de lust.

Denk dat het ook een beetje met leeftijd te maken heeft. De mensen die hier voornamelijk deelnamen/nemen aan de discussie zijn mensen van 25+. Wat meer gelouterd door het leven en iets meer relativerend vermogen, terwijl de persoon waar over gesproken wordt 18 is. Had je mij 2,5 jaar geleden laten reageren, dan was ik net zo gigantisch moralistisch geweest (ja, ik ben al minder dan vroeger ja ).

Jongeren groeien op met 1 bepaald beeld van relaties. Of eigenlijk, twee: je hebt de groep die vreemd gaat bij het leven, played en neukt op twaalfjarige leeftijd, en de groep die seks en liefde heel strak samen voegt en dat ook als enige weg ziet, grof gezegd. Niks er tussen. Die laatste groep is de groep die nooit zelf heeft nagedacht over trouw in hun relatie: ze nemen klakkeloos over wat ze is aangeleerd.

Niks mis met monogamie en alles voor elkaar houden, maar ik vind wel dat mensen er soms wat meer over na zouden mogen denken in plaats van klakkeloos de massa te volgen. Kies je dan samen voor een heel strikte relatie, best en -voor mij- heel begrijpelijk, maar denk zélf.
Ik ben ook een paar jaartjes ouder dan 25+
En heb die normen ook meegekregen, maar ik ben een mens van gevoel, en zou me er dus ongelukkig bij voelen, wanneer mijn vriend het met een ander zou willen doen.
Ook de mening van andersdenkenden respecteer ik tot zekere hoogte. (bijvoorbeeld pedofilie, en seks met dieren verafschuw ik wel weer )Maar dan nog is het mijn mening, en dus niet die van mijn ouders en omgeving.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_34530566
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:35 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Akkoord, hangt ervan af aan wie je het vraagt trouwens.
[..]

Dat bedoel ik. Maar het ging mij er meer om wat als hij anders reageerde toen je hem van deze behoefte vertelde. Jij zei namelijk eerder dat je het belachelijk vind (oid) dat iemand gekwetst zou zijn puur door de behoefte van de ander en het vertellen daarvan.

Nu ben je deze situatie al een tijd gewend en wil je dus niet meer anders in een evt toekomstige relaite, dat begrijp ik wel.
Als hij zich daardoor gekwetst had gevoeld dan had ik dat heel erg stom gevonden, dat had ik niet zo naar hem toe geuit zo botweg, maar er was zeker een erg goed gesprek achteraan gekomen over dat dan weer, dat gesprek zou ik dan een veel hogere prioriteit geven als het uiten van een wens/fantasie, dat schuift dan gelijk opzij om of nooit of misschien op een later tijdstip wanneer het wel kan weer eens naar voren te halen.

In dat gesprek zou het gaan over de twijvel wegnemen die die kwetsing veroorzaakt, want dat is het toch denk ik dan voor een deel, de angst dat die wens zo groot wordt dat er over iemand heen gelopen wordt, of angst dat je niet goed genoeg, niet genoeg bent omdat die wens geuit wordt(zo van die wens zou je niet hebben als alles goed was, wat grote nonses is).
Maar het zou ook gaan over het openlijk kunnen bespreken van wat in iemand leeft, ik vind het heel belangerijk dat dat open ligt, vond ik ook al toen onze relatie gesloten was hoor trouwens.

Dat vind ik een basis in een relatie die goed moet zitten en dat heeft niets met dit soort verlangens verder te maken, dat gaat over alle aspecten.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_34530952
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:36 schreef zebra87 het volgende:

[..]

Ja om mijn mening te geven, niet om jouw sexleven te weten..

En nogmaals *zucht* ik zeg niet dat je relatie dan minder is, ik geloof heus wel dat jouw relatie geweldig is enz enz enz.

Ik zeg alleen.. dat ik vind dat het gauw als sletterig wordt gezien als je het met meerdere mensen doet en dat veel mensen het er tegewoordig te veel over hebben, er te makkelijk over doen en dat het veel te veel op tv is. En ik zei ook niet dat je sletterig bent OMDAT je zo'n film kijkt. Verdraai toch es niet alles
Lieverd, ik verdraai niets, het staat er letterlijk.
quote:
Nou sorry maar ik vind je dan een slet (alleen al dat je zo'n film ziet) die zich niet aan een iemand kan binden.
Nu begrijp ik dat je dat niet zo bedoelde, ok dan, dan zijn we klaar toch?

En wat anderen denken is van geen enkel belang in een relatie, de enige die er ok mee moeten zijn zijn jij en je partner, de rest is gebakken lucht, die hoeven niet met jou te leven, dus die hebben daar niets mee te maken.

Dat mensen me een slet vinden, het interresseert me geen bal, volgens wat mensen aan slet hangen ben ik ook een slet en weet je wat, het bevalt me hartstikke goed.

En dat ik er hier veel over praat in een forum over sexualiteiten betekend niet dat ik het overal op tafel gooi zo van we gaan eten bij mijn schoonouders en ik gooi mijn seksleven op tafel ofzo
Afgezien van het feit dat we weleens met anderen het bed induiken en andere intimiteiten delen met sommigen zijn we doodnormaal, een heel gewoon gezinnetje dat ervan houdt naar de dierentuin te gaan, of lekker te gaan zwemmen met z'n allen, lange wandelingen te maken en dat soort leuke, doodnormale dingen.

Voor de gewone buitenwereld ben ik een gewoon mens, net als ieder ander.

Maar probeer eens wat vooroordelen los te laten, ga je niet dood aan, doet je geen kwaad, wordt je wereld alleen maar leuker door, daarmee bedoel ik niet dat je vanalles zelf ook maar moet doen, maar hang niet zo'n zwaar stigma aan iemand die je in het geheel niet kent omdat je toevallig weet dat deze met meerdere mensen seks heeft, geef mensen gewoon een kans, met dat seksstukje heb je verder niets van doen namelijk, voor jou is alleen al het andere wat kan tellen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_34531263
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:38 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Er hoeft geen angst achter te zitten. Het kan gewoon zijn dat je diep teleurgesteld bent dat je partner kennelijk niet genoeg heeft aan jou. Afgeknapt zelfs. Walging en wat dies meer zij. Allemaal heel goed mogelijk en voorstelbaar imho.
Wat angst is, want je partner is niet uitgekeken op je, je bent meer dan genoeg in princiepe, dat jij je daar een andere voorstelling bij had gemaakt kan misschien zo zijn, maar doet niets af aan het feit dat je bang bent niet te voldoen, iemand kwijt te raken eraan.

Nu is het antwoord op zo'n vraag in dat geval dodelijk simpel, niet doen, want het zou je doodongelukkig maken.

Maar de vraag, de opening voor dat gesprek is niets mis mee, dat doet niets af aan het geheel dat je al hebt.

Wat wil je dan, dat is de grote vraag, dat je partner dit soort dingen voor zicht houdt, daar zelf mee worsteld en worsteld en misschien wel de fout ingaat of anders igg daar erg mee zit, juist omdat het niet geuit kan worden, dat ondermijnt een relatie net zo goed, het niet kunnen uiten van de dingen die in je zitten.

Ik denk ook dat er een hoop afhangt van de manier waarop dit gebracht wordt, als het vanaf seconde 1 duidelijk is dat het een fantasie is maar dat er geen haartje op het hoofd van je partner zit die eraan denkt om bij jou weg te gaan of jou te kwetsen dat dat beter gaat dan wanneer iemand een bom neerlegt zo van dat wil ik perse eigenlijk...
Dus of het idee dit is mijnfantasie en de zou ik alleen met jou willen delen en als jij niet wil dan wil ik het niet eens, want ik wil het samen of niet.
Of het dit is mijn fantasie en zie maar hoe je erin past, of niet, zou me een worst wezen zolang ik mijn fantasie maar krijg.

Als je dit soort dingen wil bespreken moet dat natuurlijk ook met respect naar de ander toe, voor diens gevoelens, beetje tact gebruiken, beetje nadenken en vooral niet vergeten de band tussen beiden te bevestigen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_34531467
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 21:39 schreef erodome het volgende:
Wat wil je dan, dat is de grote vraag, dat je partner dit soort dingen voor zicht houdt, daar zelf mee worsteld en worsteld en misschien wel de fout ingaat of anders igg daar erg mee zit, juist omdat het niet geuit kan worden, dat ondermijnt een relatie net zo goed, het niet kunnen uiten van de dingen die in je zitten.
Ik vind dat je veel redeneert vanuit je eigen situatie, een relatie waarin die begrip van beide kanten er is. Ik begrijp prima die situatie, respecteer het en val je niet aan ofzo, maar probeer duidelijk te maken dat een dergelijke fantasie niet voor iedereen acceptabel is. De fantasie an sich al niet zeg maar. Ik begrijp ook best als je dat kortzichtig vindt, maar dat maakt het nog niet anders.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 21:58:10 #191
139327 Sidderella
You could have fooled me!
pi_34531960
Of Tommie dit goed vind weet ik niet, maar zijn vrouw heeft elders op het internet ook dit onderwerp aangesneden. En nee, ze is niet kwaad, en nee, hij heeft haar geen pijn gedaan met zijn "onthulling", en ja, ze is zelfs blij dat hij dit heeft gezegd en wil samen met hem hier aan werken. Ook zij heeft haar behoeftes maar dit zelf nooit bespreekbaar gemaakt, zoals ik haar lees is ze blij dat dit nu het geval is. Voorzover de aannames dat Tommie die uit egoisme doet en alleen zijn lul wil achterna lopen. Als je dit niet op prijs stelt Tommie laat dit dan weghalen.

Ik ken in mijn omgeving meerder partners met een open relatie, vaak zijn ze al wel langer bij elkaar, dus er is een stabiele basis en een onwrikbaar vertrouwen. Ik ken een stel die zichzelf poly..... sorry, de rest weet ik even niet, noemen. Ze zijn stapelmesjogge op elkaar en kunnen toch van andere mensen houden, zonder dat dit hun relatie schaadt. Ze gaan naar parenclubs, privateparty's, geven zelf party's en verleggen nog steeds hun grenzen. En toch heb ik zelden mensen gezien die zo van elkaar houden.

Elk stel vult de relatie in zoals zij dat willen en zoals zij dat afspreken en zich er goed bij voelen. Als je je daar niet in kunt vinden, en het is mijn ding niet, wil dat nog niet zeggen dat het verwerpelijk is. Ik vind sommige uitspraken veel verwerpelijker omdat ze een persoon daarmee bewust willen kwetsen en niet , zoals Dr B ons wil doen laten geloven, met de botte bijl de ogen willen openen.
"Dikwijls is datgene wat wij bescheidenheid noemen, niets anders dan het verlangen om tweemaal geprezen te worden."
pi_34531987
Hoe weet jij dat nou allemaal weer?
pi_34532119
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 21:44 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Ik vind dat je veel redeneert vanuit je eigen situatie, een relatie waarin die begrip van beide kanten er is. Ik begrijp prima die situatie, respecteer het en val je niet aan ofzo, maar probeer duidelijk te maken dat een dergelijke fantasie niet voor iedereen acceptabel is. De fantasie an sich al niet zeg maar. Ik begrijp ook best als je dat kortzichtig vindt, maar dat maakt het nog niet anders.
Dat vind ik niet kortzichtig opzich, gevoelens zijn gevoelens, daar vraag je zelf niet om, wel vind ik dat dat opgelost dient te worden, dat je in een relatie niet bang moet zijn om dingen te uiten.

Ik snap best wel dat sommige dingen moeilijk zijn om te horen, maar je hebt een relatie om daar samen uit te komen, zolang dat samen maar vooraan staat.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 22:06:29 #194
139327 Sidderella
You could have fooled me!
pi_34532214
Tja, ik surf nogal wat op forums ;-) en heb bevestiging gekregen dat Tommie dus ook elders hierover een topic had geopend. Niet expliciet forum en nicks gevraagd, maar de verhalen zijn identiek. Maar Tommie's vrouw zoekt ook meningen en ervaringen, net als hem. En dat doe je als vrouw doorgaans niet zo gauw op Fok! ;-)
"Dikwijls is datgene wat wij bescheidenheid noemen, niets anders dan het verlangen om tweemaal geprezen te worden."
pi_34532322
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 22:03 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat vind ik niet kortzichtig opzich, gevoelens zijn gevoelens, daar vraag je zelf niet om, wel vind ik dat dat opgelost dient te worden, dat je in een relatie niet bang moet zijn om dingen te uiten.

Ik snap best wel dat sommige dingen moeilijk zijn om te horen, maar je hebt een relatie om daar samen uit te komen, zolang dat samen maar vooraan staat.
Het is moeilijk aan te geven waar de grens ligt, en die is sowieso heel persoonlijk. Het is wel ideaal om alles te kunnen uitspreken binnen je relatie, maar dat ideaal vooropstellen kan ook tegen je werken vrees ik. Hoewel het in je eentje worstelen inderdaad ook ondermijnend is. Dan kan het gebeuren dat de fantasie het einde betekent van de relatie (ik denk dan ook ff aan de wat heftigere fantasiën).
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_34533283
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 22:10 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Het is moeilijk aan te geven waar de grens ligt, en die is sowieso heel persoonlijk. Het is wel ideaal om alles te kunnen uitspreken binnen je relatie, maar dat ideaal vooropstellen kan ook tegen je werken vrees ik. Hoewel het in je eentje worstelen inderdaad ook ondermijnend is. Dan kan het gebeuren dat de fantasie het einde betekent van de relatie (ik denk dan ook ff aan de wat heftigere fantasiën).
Maar als je hem uit heb je nog een kans samen, anders niet, maar eerlijk gezegd is dit gewoon een voorwaarde voor mij in een relatie, of ik kan alles uiten(waarin best rekening gehouden wordt met de ander natuurlijk) of ik vind dat de relatie echt werk nodig heeft.

Comminucatie is zo belangerijk als je een lange relatie wil, als je je leven wil delen samen, er is dan niet echt plaats voor dit soort misplaatste onzekerheden, je moet samen een team zijn en alles samen willen oplossen, altijd tot elkaar willen komen en altijd open en eerlijk zijn, ook al is dat soms slikken, dan is het weer tijd om elkaar te steunen daardoor, om te bevestigen en angsten weg te nemen bij elkaar.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_34533929
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 22:39 schreef erodome het volgende:
Comminucatie is zo belangerijk als je een lange relatie wil, als je je leven wil delen samen, er is dan niet echt plaats voor dit soort misplaatste onzekerheden, je moet samen een team zijn en alles samen willen oplossen, altijd tot elkaar willen komen en altijd open en eerlijk zijn, ook al is dat soms slikken, dan is het weer tijd om elkaar te steunen daardoor, om te bevestigen en angsten weg te nemen bij elkaar.
Het punt waar we van mening (of perspective) verschillen is wat jij noemt misplaatste onzekerheden, en waarvan ik denk dat je (of men) dat anders kan zien/ziet.

Het kan iemands overtuiging zijn dat een dergelijke behoefte aan iemand anders strijdig is met onvoorwaardelijke liefde. Ik denk dat veel mensen dat zo zien. Ik denk dat deze mensen zich mogelijk meer door hun emoties laten leiden dan door hun verstand, maar goed, liefde is emotioneel en niet verstandelijk, althans in de meeste gevallen.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_34535612
Onvoorwaardelijke liefde kent geen eisen, geen eisen aan de ander, in een onvoorwaardelijke liefde zou delen geen probleem zijn, want de liefde is zonder voorwaarden he....
Wat niet betekend dat ik de keuze niet heb om er niet akkoord mee te gaan, de liefde te laten vliegen.
Liefde is voor mij als een vlinder, hou hem vast in je hand en hij zal sterven, laat hem vliegen en vrij, dan zal hij prachtig zijn en als hij wil bij je terugkeren.

En dat mijn lief, is de enige liefde die ik echt ken en accepteer.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_34535690
En mijn hart is wat ik volg, niet mijn verstand, beter gezegd, ik probeer de middenweg tussen hart en verstand te volgen, maar meestal, als ik eerlijk bent, wint het hart, het gevoel....

Ben een gevoelsmens in hart en nieren, laat me soms te weinig leiden door verstand, dat is mijn zwakte...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_34535944
In letterlijke zin heb je gelijk. En ik vind je beeldspraak ook mooi.

Maar ik kan me voorstellen dat mijn liefde bekoelt voor een vrouw die aangeeft verliefd op iemand anders te zijn bijvoorbeeld. Ik noem maar wat. Het is eerlijk, zij wordt er niet anders van, maar toch. Ik zou gekwetst zijn, dat sowieso. Maar ik zou me dan ook afvragen wat die liefde tussen ons dan nog voorstelt. Elkaar vrijlaten is mooi, maar ook dingen voor elkaar laten is mooi. En het met andere mensen in bed duiken zou ik toch als een gebrek ervaren denk ik, motie van wantrouwen, vlekje op de saamhorigheid.

Hoewel je als je het kunt, het een meerwaarde zal kunnen hebben dat je het elkaar toestaat. Als dat zo is, bewijst dat imo wel dat het een offer is.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')