ZEquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:50 schreef Sunjammer het volgende:
Zal ik er komend weekend een '24 seizoen 4' weekend van gaan maken, of niet...
Das wel leukquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:50 schreef Sunjammer het volgende:
Ohw.. godquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:50 schreef Remix het volgende:
[afbeelding]
A&F nieuwe modellen collectie![]()
![]()
doe maar wel want dag 5 alweer begonnenquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:50 schreef Sunjammer het volgende:
Kheb m hier geleend liggen nog.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:51 schreef Sunjammer het volgende:
Haha
Vanmiddag ff de DVD box op de kop getikt
*growl*quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:56 schreef Remix het volgende:
[..]
[afbeelding]
* Remix kan ook pimpen...![]()
*google*quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:56 schreef Remix het volgende:
[..]
[afbeelding]
* Remix kan ook pimpen...![]()
Komt nu boven je keukemuurtje uit?quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:57 schreef Sunjammer het volgende:
Heb nu toch weer ruimte om die meuk kwijt te kunnen... derde kast erbij gekocht
In de breedte lieverd...quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Komt nu boven je keukemuurtje uit?
quote:Europees avontuur voor Abercrombie & Fitch
De Amerikaanse kledingretailer Abercrombie & Fitch zet de stap naar Europa. Medio 2006 gaan de eerste winkels open. In welk Europees land dat zal zijn is nog niet bekend, maar Britse concerns als Marks&Spencer en Arcadia zouden zich al schap zetten voor de komst van het bedrijf. Dinsdag kwam het bericht dat Abercrombie een algemeen en een financieel directeur heeft aangesteld die de Europese tak gaan opzetten.
Spicy Goods .....fashion for herquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:59 schreef Vlarp het volgende:
*krijs*
http://www.spicygoods.nl/index.php?action=open_sub_category&main_category_id=7&sub_category_id=16
A&F in Nederland
daar gaat je meesterplanquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:02 schreef Vlarp het volgende:
O God.. *faint*
http://www.fashionunited.nl/nieuws/abercrombie_fitch.htm
[..]
Gaygaygaygay!quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:02 schreef Vlarp het volgende:
O God.. *faint*
[..]
Kijk, dat is goed nieuws! Als ze nu ook hun webwinkel eens vanuit Europa gaan verzenden zodat de verzendkosten niet abnormaal hoog zijn, dan kan het leuk wordenquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:02 schreef Vlarp het volgende:
O God.. *faint*
[..]
In Vlaanderen zijn er volgens mij al langer winkels die die kleding verkopen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:59 schreef Vlarp het volgende:
*krijs*
http://www.spicygoods.nl/index.php?action=open_sub_category&main_category_id=7&sub_category_id=16
A&F in Nederland
Op de Lijnbaan in R'dam kun je al (beperkt) A&F krijgen hoor, ben ff de naam van de winkel kwijt...quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:02 schreef Vlarp het volgende:
O God.. *faint*
[..]
probeerde mn ab te pakkenquote:
De nieuwste collectie ook?quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:04 schreef Remix het volgende:
[..]
Op de Lijnbaan in R'dam kun je al (beperkt) A&F krijgen hoor, ben ff de naam van de winkel kwijt...
En toen?quote:
eens eens eens!quote:
geen idee, wat ik heb zien hangen (paar weken geleden) kon ik eigenlijk niet echt thuis brengen, herkende het niet van de website, maar kan ook aan mij liggen, k let meer op de modellenquote:
Je leeft toch nog en er is nog geen foto gepost van je nieuwste verwondingquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En toen?
@ de rest: ---> zeg jongens, er valt hier iemand van zijn stoel en wat doen jullie???Doorbabbelen over blóótfoto's!!!
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:09 schreef LuQas het volgende:
[..]
eens eens eens!
Ik zie het alweer helemaal voor me. Een hele reguliersdwarsstraat vol met homo's die allemaal net iets te lelijk zijn en door het feit dat ze die kleding aan hebben denken dat ze op die modellen lijken. Ik vind A&F echt om op te poepen.
Mooie kleding, maar mijn lichaampje kan t niet aan.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:09 schreef LuQas het volgende:
[..]
eens eens eens!
Ik zie het alweer helemaal voor me. Een hele reguliersdwarsstraat vol met homo's die allemaal net iets te lelijk zijn en door het feit dat ze die kleding aan hebben denken dat ze op die modellen lijken. Ik vind A&F echt om op te poepen.
Alsof het een.... téken is!quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:11 schreef Blubberzwijn het volgende:
nou ik viel heel zacht hoormijn laatste verwonding zijn snee-en in mijn pols.. (nee ik ben niet suicidaal ik had ruzie met een mes tijdens het afwassen)
omg kipjewokjequote:Op donderdag 26 januari 2006 21:14 schreef kipjewokje het volgende:
[..]
Alsof het een.... téken is!Maar ik neem aan dattie niet zo groot was
quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:13 schreef Sunjammer het volgende:
Over kleding gesproken....
Heb nieuwe jeans nodig
Een lekker kipje!quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:14 schreef kipjewokje het volgende:
[..]
Alsof het een.... téken is!Maar ik neem aan dattie niet zo groot was
quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:16 schreef Remix het volgende:
[..]
[afbeelding]
mag jij bepalen of je dat nieuw genoeg vindt
over 4 weken is het met Sean Maher en vorige week hadden we Wentworth Millerquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:17 schreef Blubberzwijn het volgende:
nah na een uur bloedde et al niet meerik ga ghost whisperer kijken ben benieuwd
Mja dit is om het e.e.a. wat minder histerisch te brengenquote:
ik vind medium wel leuk, is het een beetje hiermee te vergelijken?quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
over 4 weken is het met Sean Maher en vorige week hadden we Wentworth Miller![]()
Dit is iets soapier volgens mij.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:21 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik vind medium wel leuk, is het een beetje hiermee te vergelijken?![]()
oeh.. moet ik iets weten kan ik er zo invallen en is het snel duidelijk..quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dit is iets soapier volgens mij.
Ze ziet geesten.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:23 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
oeh.. moet ik iets weten kan ik er zo invallen en is het snel duidelijk..
aha beetje a la the sixth sensequote:Op donderdag 26 januari 2006 21:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ze ziet geesten.
Eerst als een scary persoon, en hoe meer ze van een persoon weet hoe meer mens diegene word qua verschijning.
Ze ziet alleen mensen die niet goed afscheid hebben kunnen nemen voor hun dood volgens mij.
Waarom bij mij niet? Een extra van de Nederlandse versie of zo?quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:37 schreef Sunjammer het volgende:
Er zat bij m'n 24 s4 box een cd van armin van buuren...
en die is vast niet zo aan je besteed gok ikquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:37 schreef Sunjammer het volgende:
Yups... speciale mixen ofzo... schijnt ergens komende maand pas officieel uit te komen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:38 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Waarom bij mij niet? Een extra van de Nederlandse versie of zo?
Ben gek op electronische muziek, maar niet die stijl neequote:Op donderdag 26 januari 2006 21:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en die is vast niet zo aan je besteed gok ik
Je mag hem gerust doorsturen naar mij hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:39 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Yups... speciale mixen ofzo... schijnt ergens komende maand pas officieel uit te komen.
Niet dat mij dat boeit, maar ok
Wil je 'm kwijt?quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:37 schreef Sunjammer het volgende:
O ja..quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Sunjammer gaat die Armin cd gewoon hier in het topic veilen![]()
Ik hou nog steeds van jequote:Op donderdag 26 januari 2006 21:43 schreef Sunjammer het volgende:
Vlarpske heeft natuurlijk één streepje voor he
We zijn niet allemaal zoals jijquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vlarp wil in natura betalen?
Wat voor muziek luister jij dan aap?quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:45 schreef TehRockstar het volgende:
Trance, schmance.
Betere muziek.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wat voor muziek luister jij dan aap?
Hey , als t mijn CD was had je m gratis gehad!quote:
Ik schuur het morgen wel weer elektrisch "glad"quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:47 schreef Sunjammer het volgende:
Ik ook. En even tegen een scheermesje aanstaan
hetquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik schuur het morgen wel weer elektrisch "glad"
Had jij niet "dood aan alle kinderen" als ondertitel of was dat Beav?quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:09 schreef Blubberzwijn het volgende:
goeie serie wel de ghost whisperersuperlief kindje
quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
WOW!
Wat was Veronica Mars een achtbaanritje..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:14 schreef Andyvie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]O okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kalmquote:
Stilquote:
jammer dat ze ghost whisperer tegelijk met Medium op de buis gooienquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:09 schreef Blubberzwijn het volgende:
goeie serie wel de ghost whisperersuperlief kindje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou is dat een spoiler of niet?
God created gays so fat chicks could have friends.
nee he, je gaat me toch niet de stuipen op het lijf jagen door te zeggen dat het weer de laatste vrijdag van de maand is, en dus weer tijd is voor sneeuwstormquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:34 schreef creno het volgende:
stilte voor de storm ?
dat was ik jaquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Had jij niet "dood aan alle kinderen" als ondertitel of was dat Beav?
SAJquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh ja.
[afbeelding]
[afbeelding]
Je ziet net niks..quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh ja.
[afbeelding]
[afbeelding]
die vraag is hier eerder deze week al door een fokker met ja beantwoordquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:39 schreef Cairon het volgende:
zijn er hier ook Joodse homo's?
Ik weet dat we moslims hebben hier. Twee zelfs.
Jaaaa, daar is SAJ weerquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh ja.
[afbeelding]
[afbeelding]
Just-Dennis komt ook weer eens kijkenquote:
Mja was fok alweer vergetenquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Just-Dennis komt ook weer eens kijken![]()
pak een stoel en kom d'r bij zitten, maken we de kring wat groter
Ik kom toch weer hierquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat je Fok vergeet ach daar kan ik inkomen, maar dat je ONS vergeet da's wel errug![]()
zo, dat is een broekiequote:Op donderdag 26 januari 2006 22:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En speciaal voor Vlarp nog een keer.
[afbeelding]
Ja gelukkig zijn wij wel honkvastquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:58 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ik kom toch weer hier
Ik had jullie zo weer gevonden![]()
En uit betrouwbare bron weet ik dat het echt is.quote:
tuurlijk is dat broekie echt, ziet er niet gephotoshopt uitquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En uit betrouwbare bron weet ik dat het echt is.
Een echte dildo misschien. Of een echt banaantje of een echt opgerold washandje?quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
volmondig jaquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:04 schreef creno het volgende:
drukken jullie ook zo vaak op f5 in dit topic
SAJquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
en daar gaat het om!quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En speciaal voor Vlarp nog een keer.
[afbeelding]
Niet nodig hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:35 schreef Manias het volgende:
heb ej ons oordeel nodig dan wonderer.. gij die oordeel van andren nodig heeft zult eensch goed beredeneren waarom
Stonden er nog interessante namen op de castlijst?quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:50 schreef Ryan_R het volgende:
Goedenavond!!
Net naar Jeans! geweest en het geluid was echt klote.
Oja en mijn opdrachtje is doorgemaild.
En mijn lenzen moesten gepolijst worden, blijkbaar zorg ik er niet zo goed voor.![]()
Nee, maar dat zijn meestal onbekende mensen, die pas later bekend worden. Het is gewoon een kweekvijvertje voor nieuwe toneelsterren.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Stonden er nog interessante namen op de castlijst?
quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:53 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Nee, maar dat zijn meestal onbekende mensen, die pas later bekend worden. Het is gewoon een kweekvijvertje voor nieuwe toneelsterren.![]()
Homo-mode: Daar heb je Andrelon shampoo voorquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:55 schreef LuQas het volgende:
Ik ben echt zo hysterisch statisch, mijn haar knettert echt keihard als ik het kam.
net gebruiktquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:02 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Homo-mode: Daar heb je Andrelon shampoo voor
Ik vind het eigenlijk wel leuk zo.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:02 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Homo-mode: Daar heb je Andrelon shampoo voor
Zonder mij, en je nomineerde me ....quote:
Zo waren we bij elkaar, ik was echter wel bovenopquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zonder mij, en je nomineerde me ....
Ok.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:12 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Zo waren we bij elkaar, ik was echter wel bovenop
Als je willt, dan mag jij bovenop, voor 1 keertje dan, om het goed te maken![]()
LOL!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:14 schreef BB_Koning het volgende:
Leuke schoenen, WondererIk was even niet bij, ik wilde je vermanen omdat je al die potloden zo slordig op de grond liet slingeren
![]()
In de vooruitgang wat gedronken, toen naar het appartement gelopen wat ik maandag ga bezichtigen, de buurt verkent, in de Baron iets gedronken (mijn oude stamcafé) en toen naar huisquote:
Wheheheh. Nee, da's zaterdag.quote:
Jij had toch een vriendje of ben ik nu vreemd?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In de vooruitgang wat gedronken, toen naar het appartement gelopen wat ik maandag ga bezichtigen, de buurt verkent, in de Baron iets gedronken (mijn oude stamcafé) en toen naar huis
Ik had inderdaad 3 jaar lang een vriendje, maar dat is eind augustus uitgegaanquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:20 schreef LuQas het volgende:
[..]
Jij had toch een vriendje of ben ik nu vreemd?![]()
Sweet Dreams Cybartquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:06 schreef Cybart het volgende:
hoi, en weltrusten!
Voor een eerste afspraakje lijkt het mij het beste om ergens te zitten en de hele avond elkaar aan te kijken en te pratenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In de vooruitgang wat gedronken, toen naar het appartement gelopen wat ik maandag ga bezichtigen, de buurt verkent, in de Baron iets gedronken (mijn oude stamcafé) en toen naar huis
Het was m'n eerste met hem jaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:23 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Voor een eerste afspraakje lijkt het mij het beste om ergens te zitten en de hele avond elkaar aan te kijken en te praten![]()
Mocht het niet je eerste afspraakje zijn geweest, dan is hij kennelijk niet interessant genoeg![]()
Och arme, dan loop ik wel heel erg achter...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had inderdaad 3 jaar lang een vriendje, maar dat is eind augustus uitgegaan
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:24 schreef LuQas het volgende:
Ik ben inmiddels al weer een jaar vrijgezel. Begin het nu langzaam een beetje saai te vinden weer. Maar dates vallen zoooo vaak tegen.
Ja dat is leuk als je date een leuk type is, maar als het lelijk is, stinkt en niet interessant...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:23 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Voor een eerste afspraakje lijkt het mij het beste om ergens te zitten en de hele avond elkaar aan te kijken en te praten![]()
Dat klinkt als een uitdagingquote:
Jeetje, zoveel dates. Zo Sex And The City ben jijquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was m'n eerste met hem ja
Maar goed, zaterdag een andere date.En die heb ik al 1x gezoe.. gezien.
Waarom doe je dan aan blind datesquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:26 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ja dat is leuk als je date een leuk type is, maar als het lelijk is, stinkt en niet interessant...
Oe, dat lijkt me helemaal een ramp.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:27 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Waarom doe je dan aan blind dates
Valt bets mee. Ik begin pas net.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:27 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Jeetje, zoveel dates. Zo Sex And The City ben jij![]()
Als m'n haar langer is en ik er niet zo veel gel in doe heb ik krullenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:29 schreef LuQas het volgende:
Alhoewel... hoe leuk zou het zijn als het dan ineens een hele lieve jongen met leuke pretoogjes en mooie krulletjes zou zijn...maar ja....
Waar ik naartoe wilde: je had het over lelijke, stinkende dates, maar hoe kom je aan die dates? Weet je niet vantevoren dat je date lelijk en vies is?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:29 schreef LuQas het volgende:
[..]
Oe, dat lijkt me helemaal een ramp.
Alhoewel... hoe leuk zou het zijn als het dan ineens een hele lieve jongen met leuke pretoogjes en mooie krulletjes zou zijn...maar ja....
Tsss, alleen dan....quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als m'n haar langer is en ik er niet zo veel gel in doe heb ik krullen
Ik was strikt hypothetisch aan het spreken. Ik heb wel eens dates met jongens die ik niet lelijk en oninteressant vind, en waarvan ik ook niet denk dat ze stinken. Maar dat wordt vaak of seks, of een goed gesprek. Nooit eens allebei.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:35 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Waar ik naartoe wilde: je had het over lelijke, stinkende dates, maar hoe kom je aan die dates? Weet je niet vantevoren dat je date lelijk en vies is?![]()
Nog ff he?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:45 schreef LuQas het volgende:
[..]
Maar dat wordt vaak of seks, of een goed gesprek. Nooit eens allebei.
Een goed gesprek tijdens seksquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:45 schreef LuQas het volgende:
Maar dat wordt vaak of seks, of een goed gesprek. Nooit eens allebei.
Wel es gehad?quote:
Of ik wel eens seks heb gehad?quote:
Bijdehandjequote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:57 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Of ik wel eens seks heb gehad?
Je wilde uiteraard weten of ik tijdens seks wel eens een goed gesprek heb gehad
![]()
Maar ja, om een goed gesprek TIJDENS seks gehad te hebben moet je ook daadwerkelijk seks gehad hebben
Dus de vraag of ik wel eens seks gehad heb, blijft relevant![]()
Punk zegt waar t op staat, dat bevalt welquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
heb je wel eens sex gehad met een jongen?
Ik kan er niks aan doen, ik tik 4 zinnen, maar wijs kan men er niet uit wordenquote:
Over het algemeen kijk ik liever wat mensen uit zichzelf vertellen. Uitzonderingen daargelaten.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:03 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Punk zegt waar t op staat, dat bevalt wel
Yep, hij kan zeggen waar t op staat of waar t op stampt, BB zegt alleen wat hij te zeggen heeft, niks meerquote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Over het algemeen kijk ik liever wat mensen uit zichzelf vertellen. Uitzonderingen daargelaten.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:10 schreef LuQas het volgende:
Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff eindelijk is een paper af die ik vanmiddag rond een uur of 12.00 had willen afronden. Ik hoop dat hij een beetje redelijk wordt beoordeeld, het ging maar erg moeizaam.
Done.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:13 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Yep, hij kan zeggen waar t op staat of waar t op stampt, BB zegt alleen wat hij te zeggen heeft, niks meer
(Ik wil meer verhalen....Je hebt trouwens nog niet veranderd dat ik Neef En Nicht het mooiste verhaal vind
)
Dat wordt dan maar even wachtenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Done.
En sorry, schud ze niet zomaar uit mijn mouw... maar heb wel leuk (hoop ik) idee. Nu nog uitwerken.
Ik heb sowieso nog wel concrete ideeen voor een verhaal of 4, en vage "hier moet ik over schrijven" voor nog een handvol. En de finale staat ook al op papier, net als bij Harry Potterquote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:18 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dat wordt dan maar even wachtenAnders maar Brokeback Mountain ergens regelen
![]()
Het is leuker om gewoon alles in de goede volgorde te lezen. Ik vind het maar niks om het einde te weten en dan de prequals te krijgen. Hoewel, dat kan ook leuk zijn soms, maar Arthurs leven wil ik in chronologische volgorde meemakenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb sowieso nog wel concrete ideeen voor een verhaal of 4, en vage "hier moet ik over schrijven" voor nog een handvol. En de finale staat ook al op papier, net als bij Harry Potter
Ik ga ze nu ook zo proberen te schrijven, op volgorde. Of in ieder geval publiceren. Mensen die eerst het laatste verhaal hadden gelezen (het tweede dat ik geschreven had), wisten al wat er in LS ging gebeuren. Wat op zich prima is, want die hint was niet zo heel groot, maar toch... dat wil ik niet meer.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:22 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Het is leuker om gewoon alles in de goede volgorde te lezen. Ik vind het maar niks om het einde te weten en dan de prequals te krijgen. Hoewel, dat kan ook leuk zijn soms, maar Arthurs leven wil ik in chronologische volgorde meemaken![]()
Ik wilde je ook vragen of je de verhalen in chronologische volgorde wild eplaatsen, maar dat is al gebeurdquote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ga ze nu ook zo proberen te schrijven, op volgorde. Of in ieder geval publiceren. Mensen die eerst het laatste verhaal hadden gelezen (het tweede dat ik geschreven had), wisten al wat er in LS ging gebeuren. Wat op zich prima is, want die hint was niet zo heel groot, maar toch... dat wil ik niet meer.
Verdorie, ik vergeet dat hij van 1963 is!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:39 schreef wonderer het volgende:
Naar aanleiding van een opmerking van BB, weet iemand wanneer men glijmiddel als KY en Sensilube begon te verkopen?
Dat doen er wel meer... Waarom denk je dat ze het zonder doen? Aids was nog niet uitgevondenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:43 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Verdorie, ik vergeet dat hij van 1963 is!
Slaap lekker, succes met opstaan morgenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:44 schreef BB_Koning het volgende:
Ik ga nu slapen, mn eten zal wel verteerd zijn en ik moet al over 7 uurtjes opstaan
Welterusten![]()
![]()
daten?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:24 schreef LuQas het volgende:
[..]
Och arme, dan loop ik wel heel erg achter...
Ik ben inmiddels al weer een jaar vrijgezel. Begin het nu langzaam een beetje saai te vinden weer. Maar dates vallen zoooo vaak tegen.
"op de zaak", dat klinkt altijd zo enorm heteromannetje getrouwd 2,3 kindere en een golden retrieverquote:Op vrijdag 27 januari 2006 07:35 schreef tech het volgende:
Goedemorgen!Het was best kouwig vanmorgen... Gelukkig is de verwarming hier op de zaak kapot...
Ow.. ok. Hoe laat?quote:
homomannetje, niet afwijzend tegenover een huwelijk... de vraag met wie...? Golden retriever: ja, zou 'k wel willen... 2 komma 3 kinderen... Mwoh... nu even nietquote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"op de zaak", dat klinkt altijd zo enorm heteromannetje getrouwd 2,3 kindere en een golden retriever
Daar heeft die jongen nu toch geen tijd voorquote:
have fun....quote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:27 schreef Ang3l het volgende:
Weet je wat? Laat ik eens gaan werken ....
quote:The URL http://www.jumponmarkslis(...)oliseum_shot_boy.jpg that your are trying to see is not related to business, its content may be offensive and the ********* policy prevents you from accessing the site.
Your IP address: **********
The Category you are trying to access is Sex
quote:
Ja deze is nou wel leuk.quote:
Tja....ik weet het niet hoor....ik vind de pic van SAJ meer "schattig", dan echt van "WauWquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:25 schreef Dave het volgende:
Ditto. Waar blijft SAJ. Zijn pics doen het tenminste..
nou ja niet echt wauw kwaliteit, maar imho wel beter dan de "kinderkiekjes" van SAJquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:30 schreef Dave het volgende:
Is dit echt WOW-kwaliteit dan!?!
!
! Dan moet ik vanavond nog ff terugkijken.
ik heb wel vaag iets van goede smaak.quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:03 schreef Cairon het volgende:
http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/12C9EK41389P - kijk uit erecte penis
Ik heb toch wel redelijk wat penissen gezien in mijn leven. Onder de douche bij verschillende sportclubs of op een andere manier.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:03 schreef Cairon het volgende:
http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/12C9EK41389P - kijk uit erecte penis
Mwahquote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:15 schreef Cairon het volgende:
en dat officiers colbertje is fucking GEIL!
de gozer die erin zit kan in rook opgaan, maar dat jasje is DA BOMB DIGGITY!
Groot en gedetaileerd is ie zeker, maar toch wel een beetje vreemd...allemaal rare uitsteksels.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:18 schreef Cairon het volgende:
ik vind ém ook erg indrukwekkend. Zo groot en toch zo gedetailleerd.
dat is voor het extra genot.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:19 schreef Semisane het volgende:
[..]
Groot en gedetaileerd is ie zeker, maar toch wel een beetje vreemd...allemaal rare uitsteksels.![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:39 schreef wonderer het volgende:
glijmiddel als KY
In het voorvakje, een echte meid is op haar toekomst voorbereid.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:24 schreef Cairon het volgende:
waarom neem jij KY mee naar school?
alleen voor mensen diequote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:27 schreef Dave het volgende:
[..]
Om die tube in dat doosje te krijgen heb je inderdaad KY nodig!
"Wil jij een voldoende halen!?"quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:26 schreef LuQas het volgende:
In het voorvakje, een echte meid is op haar toekomst voorbereid.![]()
Nee nee nee nee nee! Denk nou geen nare dingen van me!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:30 schreef Cairon het volgende:
[..]
"Wil jij een voldoende halen!?"
of
"Oh meneer de gymleraar wat doet u nu!?"
Klopt, ik blijf op m'n eigen niveau. Ik ben ook alleen maar schattig en absoluut niet wauw.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:27 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja....ik weet het niet hoor....ik vind de pic van SAJ meer "schattig", dan echt van "WauW" kwaliteit.
Beter mee verlegen dan om verlegen,.... toch?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:24 schreef Cairon het volgende:
waarom neem jij KY mee naar school?
Als je een mes bij je draagt en je steekt iemand neer, ook al is het om jezelf te verdedigen, dan word je nog vervolgd, omdat je het mes bij je draagt geef je al aan dat je het gebruiken gaat. Je hebt erover nagedacht om het te gebruiken, dat je het uiteindelijk gebruikt voor zelfverdediging is daarbij slechts een bijzaak.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:32 schreef LuQas het volgende:
[..]
Nee nee nee nee nee! Denk nou geen nare dingen van me!
Is het dan zo raar als iemand gewoon condooms bij zich draagt? Ik gebruikte die tas gewoon overal voor, als boekentas, als tas bij het uitgaan om een jas in te stoppen, als tas om kleding in te vervoeren, als tas om boodschappen mee te doen, en ook als tas voor wanneer ik bij mijn vriendje te gaan slapen. En om nou elke keer bij elke gelegenheid condooms erin, condooms eruit te doen, lijkt me redelijk onzinnig, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |