Mooie kleding, maar mijn lichaampje kan t niet aan.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:09 schreef LuQas het volgende:
[..]
eens eens eens!
Ik zie het alweer helemaal voor me. Een hele reguliersdwarsstraat vol met homo's die allemaal net iets te lelijk zijn en door het feit dat ze die kleding aan hebben denken dat ze op die modellen lijken. Ik vind A&F echt om op te poepen.
Alsof het een.... téken is!quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:11 schreef Blubberzwijn het volgende:
nou ik viel heel zacht hoormijn laatste verwonding zijn snee-en in mijn pols.. (nee ik ben niet suicidaal ik had ruzie met een mes tijdens het afwassen)
omg kipjewokjequote:Op donderdag 26 januari 2006 21:14 schreef kipjewokje het volgende:
[..]
Alsof het een.... téken is!Maar ik neem aan dattie niet zo groot was
quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:13 schreef Sunjammer het volgende:
Over kleding gesproken....
Heb nieuwe jeans nodig
Een lekker kipje!quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:14 schreef kipjewokje het volgende:
[..]
Alsof het een.... téken is!Maar ik neem aan dattie niet zo groot was
quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:16 schreef Remix het volgende:
[..]
[afbeelding]
mag jij bepalen of je dat nieuw genoeg vindt
over 4 weken is het met Sean Maher en vorige week hadden we Wentworth Millerquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:17 schreef Blubberzwijn het volgende:
nah na een uur bloedde et al niet meerik ga ghost whisperer kijken ben benieuwd
Mja dit is om het e.e.a. wat minder histerisch te brengenquote:
ik vind medium wel leuk, is het een beetje hiermee te vergelijken?quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
over 4 weken is het met Sean Maher en vorige week hadden we Wentworth Miller![]()
Dit is iets soapier volgens mij.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:21 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik vind medium wel leuk, is het een beetje hiermee te vergelijken?![]()
oeh.. moet ik iets weten kan ik er zo invallen en is het snel duidelijk..quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dit is iets soapier volgens mij.
Ze ziet geesten.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:23 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
oeh.. moet ik iets weten kan ik er zo invallen en is het snel duidelijk..
aha beetje a la the sixth sensequote:Op donderdag 26 januari 2006 21:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ze ziet geesten.
Eerst als een scary persoon, en hoe meer ze van een persoon weet hoe meer mens diegene word qua verschijning.
Ze ziet alleen mensen die niet goed afscheid hebben kunnen nemen voor hun dood volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |