Ik schuur het morgen wel weer elektrisch "glad"quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:47 schreef Sunjammer het volgende:
Ik ook. En even tegen een scheermesje aanstaan
hetquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik schuur het morgen wel weer elektrisch "glad"
Had jij niet "dood aan alle kinderen" als ondertitel of was dat Beav?quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:09 schreef Blubberzwijn het volgende:
goeie serie wel de ghost whisperersuperlief kindje
quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
WOW!
Wat was Veronica Mars een achtbaanritje..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:14 schreef Andyvie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]O okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kalmquote:
Stilquote:
jammer dat ze ghost whisperer tegelijk met Medium op de buis gooienquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:09 schreef Blubberzwijn het volgende:
goeie serie wel de ghost whisperersuperlief kindje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou is dat een spoiler of niet?
God created gays so fat chicks could have friends.
nee he, je gaat me toch niet de stuipen op het lijf jagen door te zeggen dat het weer de laatste vrijdag van de maand is, en dus weer tijd is voor sneeuwstormquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:34 schreef creno het volgende:
stilte voor de storm ?
dat was ik jaquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Had jij niet "dood aan alle kinderen" als ondertitel of was dat Beav?
SAJquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh ja.
[afbeelding]
[afbeelding]
Je ziet net niks..quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh ja.
[afbeelding]
[afbeelding]
die vraag is hier eerder deze week al door een fokker met ja beantwoordquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:39 schreef Cairon het volgende:
zijn er hier ook Joodse homo's?
Ik weet dat we moslims hebben hier. Twee zelfs.
Jaaaa, daar is SAJ weerquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh ja.
[afbeelding]
[afbeelding]
Just-Dennis komt ook weer eens kijkenquote:
Mja was fok alweer vergetenquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Just-Dennis komt ook weer eens kijken![]()
pak een stoel en kom d'r bij zitten, maken we de kring wat groter
Ik kom toch weer hierquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat je Fok vergeet ach daar kan ik inkomen, maar dat je ONS vergeet da's wel errug![]()
zo, dat is een broekiequote:Op donderdag 26 januari 2006 22:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En speciaal voor Vlarp nog een keer.
[afbeelding]
Ja gelukkig zijn wij wel honkvastquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:58 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ik kom toch weer hier
Ik had jullie zo weer gevonden![]()
En uit betrouwbare bron weet ik dat het echt is.quote:
tuurlijk is dat broekie echt, ziet er niet gephotoshopt uitquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En uit betrouwbare bron weet ik dat het echt is.
Een echte dildo misschien. Of een echt banaantje of een echt opgerold washandje?quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
volmondig jaquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:04 schreef creno het volgende:
drukken jullie ook zo vaak op f5 in dit topic
SAJquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
en daar gaat het om!quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En speciaal voor Vlarp nog een keer.
[afbeelding]
Niet nodig hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:35 schreef Manias het volgende:
heb ej ons oordeel nodig dan wonderer.. gij die oordeel van andren nodig heeft zult eensch goed beredeneren waarom
Stonden er nog interessante namen op de castlijst?quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:50 schreef Ryan_R het volgende:
Goedenavond!!
Net naar Jeans! geweest en het geluid was echt klote.
Oja en mijn opdrachtje is doorgemaild.
En mijn lenzen moesten gepolijst worden, blijkbaar zorg ik er niet zo goed voor.![]()
Nee, maar dat zijn meestal onbekende mensen, die pas later bekend worden. Het is gewoon een kweekvijvertje voor nieuwe toneelsterren.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Stonden er nog interessante namen op de castlijst?
quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:53 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Nee, maar dat zijn meestal onbekende mensen, die pas later bekend worden. Het is gewoon een kweekvijvertje voor nieuwe toneelsterren.![]()
Homo-mode: Daar heb je Andrelon shampoo voorquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:55 schreef LuQas het volgende:
Ik ben echt zo hysterisch statisch, mijn haar knettert echt keihard als ik het kam.
net gebruiktquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:02 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Homo-mode: Daar heb je Andrelon shampoo voor
Ik vind het eigenlijk wel leuk zo.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:02 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Homo-mode: Daar heb je Andrelon shampoo voor
Zonder mij, en je nomineerde me ....quote:
Zo waren we bij elkaar, ik was echter wel bovenopquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zonder mij, en je nomineerde me ....
Ok.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:12 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Zo waren we bij elkaar, ik was echter wel bovenop
Als je willt, dan mag jij bovenop, voor 1 keertje dan, om het goed te maken![]()
LOL!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:14 schreef BB_Koning het volgende:
Leuke schoenen, WondererIk was even niet bij, ik wilde je vermanen omdat je al die potloden zo slordig op de grond liet slingeren
![]()
In de vooruitgang wat gedronken, toen naar het appartement gelopen wat ik maandag ga bezichtigen, de buurt verkent, in de Baron iets gedronken (mijn oude stamcafé) en toen naar huisquote:
Wheheheh. Nee, da's zaterdag.quote:
Jij had toch een vriendje of ben ik nu vreemd?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In de vooruitgang wat gedronken, toen naar het appartement gelopen wat ik maandag ga bezichtigen, de buurt verkent, in de Baron iets gedronken (mijn oude stamcafé) en toen naar huis
Ik had inderdaad 3 jaar lang een vriendje, maar dat is eind augustus uitgegaanquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:20 schreef LuQas het volgende:
[..]
Jij had toch een vriendje of ben ik nu vreemd?![]()
Sweet Dreams Cybartquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:06 schreef Cybart het volgende:
hoi, en weltrusten!
Voor een eerste afspraakje lijkt het mij het beste om ergens te zitten en de hele avond elkaar aan te kijken en te pratenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In de vooruitgang wat gedronken, toen naar het appartement gelopen wat ik maandag ga bezichtigen, de buurt verkent, in de Baron iets gedronken (mijn oude stamcafé) en toen naar huis
Het was m'n eerste met hem jaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:23 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Voor een eerste afspraakje lijkt het mij het beste om ergens te zitten en de hele avond elkaar aan te kijken en te praten![]()
Mocht het niet je eerste afspraakje zijn geweest, dan is hij kennelijk niet interessant genoeg![]()
Och arme, dan loop ik wel heel erg achter...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had inderdaad 3 jaar lang een vriendje, maar dat is eind augustus uitgegaan
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:24 schreef LuQas het volgende:
Ik ben inmiddels al weer een jaar vrijgezel. Begin het nu langzaam een beetje saai te vinden weer. Maar dates vallen zoooo vaak tegen.
Ja dat is leuk als je date een leuk type is, maar als het lelijk is, stinkt en niet interessant...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:23 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Voor een eerste afspraakje lijkt het mij het beste om ergens te zitten en de hele avond elkaar aan te kijken en te praten![]()
Dat klinkt als een uitdagingquote:
Jeetje, zoveel dates. Zo Sex And The City ben jijquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was m'n eerste met hem ja
Maar goed, zaterdag een andere date.En die heb ik al 1x gezoe.. gezien.
Waarom doe je dan aan blind datesquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:26 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ja dat is leuk als je date een leuk type is, maar als het lelijk is, stinkt en niet interessant...
Oe, dat lijkt me helemaal een ramp.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:27 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Waarom doe je dan aan blind dates
Valt bets mee. Ik begin pas net.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:27 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Jeetje, zoveel dates. Zo Sex And The City ben jij![]()
Als m'n haar langer is en ik er niet zo veel gel in doe heb ik krullenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:29 schreef LuQas het volgende:
Alhoewel... hoe leuk zou het zijn als het dan ineens een hele lieve jongen met leuke pretoogjes en mooie krulletjes zou zijn...maar ja....
Waar ik naartoe wilde: je had het over lelijke, stinkende dates, maar hoe kom je aan die dates? Weet je niet vantevoren dat je date lelijk en vies is?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:29 schreef LuQas het volgende:
[..]
Oe, dat lijkt me helemaal een ramp.
Alhoewel... hoe leuk zou het zijn als het dan ineens een hele lieve jongen met leuke pretoogjes en mooie krulletjes zou zijn...maar ja....
Tsss, alleen dan....quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als m'n haar langer is en ik er niet zo veel gel in doe heb ik krullen
Ik was strikt hypothetisch aan het spreken. Ik heb wel eens dates met jongens die ik niet lelijk en oninteressant vind, en waarvan ik ook niet denk dat ze stinken. Maar dat wordt vaak of seks, of een goed gesprek. Nooit eens allebei.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:35 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Waar ik naartoe wilde: je had het over lelijke, stinkende dates, maar hoe kom je aan die dates? Weet je niet vantevoren dat je date lelijk en vies is?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |