Ik schuur het morgen wel weer elektrisch "glad"quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:47 schreef Sunjammer het volgende:
Ik ook. En even tegen een scheermesje aanstaan
hetquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik schuur het morgen wel weer elektrisch "glad"
Had jij niet "dood aan alle kinderen" als ondertitel of was dat Beav?quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:09 schreef Blubberzwijn het volgende:
goeie serie wel de ghost whisperersuperlief kindje
quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
WOW!
Wat was Veronica Mars een achtbaanritje..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:14 schreef Andyvie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]O okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kalmquote:
Stilquote:
jammer dat ze ghost whisperer tegelijk met Medium op de buis gooienquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:09 schreef Blubberzwijn het volgende:
goeie serie wel de ghost whisperersuperlief kindje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou is dat een spoiler of niet?
God created gays so fat chicks could have friends.
nee he, je gaat me toch niet de stuipen op het lijf jagen door te zeggen dat het weer de laatste vrijdag van de maand is, en dus weer tijd is voor sneeuwstormquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:34 schreef creno het volgende:
stilte voor de storm ?
dat was ik jaquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Had jij niet "dood aan alle kinderen" als ondertitel of was dat Beav?
SAJquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh ja.
[afbeelding]
[afbeelding]
Je ziet net niks..quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh ja.
[afbeelding]
[afbeelding]
die vraag is hier eerder deze week al door een fokker met ja beantwoordquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:39 schreef Cairon het volgende:
zijn er hier ook Joodse homo's?
Ik weet dat we moslims hebben hier. Twee zelfs.
Jaaaa, daar is SAJ weerquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh ja.
[afbeelding]
[afbeelding]
Just-Dennis komt ook weer eens kijkenquote:
Mja was fok alweer vergetenquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Just-Dennis komt ook weer eens kijken![]()
pak een stoel en kom d'r bij zitten, maken we de kring wat groter
Ik kom toch weer hierquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat je Fok vergeet ach daar kan ik inkomen, maar dat je ONS vergeet da's wel errug![]()
zo, dat is een broekiequote:Op donderdag 26 januari 2006 22:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En speciaal voor Vlarp nog een keer.
[afbeelding]
Ja gelukkig zijn wij wel honkvastquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:58 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ik kom toch weer hier
Ik had jullie zo weer gevonden![]()
En uit betrouwbare bron weet ik dat het echt is.quote:
tuurlijk is dat broekie echt, ziet er niet gephotoshopt uitquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En uit betrouwbare bron weet ik dat het echt is.
Een echte dildo misschien. Of een echt banaantje of een echt opgerold washandje?quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
volmondig jaquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:04 schreef creno het volgende:
drukken jullie ook zo vaak op f5 in dit topic
SAJquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |