Tis Scatman John. Scatten is trouwens ook een ander woord voor poepsex.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:16 schreef Bupatih het volgende:
* Bupatih luistert naar John Scatman - Scatman's World
Nietes! En net alsof ik dat hier ga zeggen, omdat ik bij haar wil slijmen.quote:
Wat is er toch met dat mens aan de hand? Heel stoer doen, maar heeft ze niets beters te doen dan een beetje arrogant en bijdehand te zijn op Fokquote:
quote:
Ach, dat doe jij toch ook, poepsiewoepsie?quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat is er toch met dat mens aan de hand? Heel stoer doen, maar heeft ze niets beters te doen dan een beetje arrogant en bijdehand te zijn op Fok
Mensen die zichzelf niet zo serieus nemen.quote:
Held.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Spinvis deel 8: Ik wil alleen maar dubben.
Jij geil persoonquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:55 schreef Airelle het volgende:
Whahaha, Marescha met een boodschap voor jullie. Hoe heb je der zo ver gekregen?.
Eigenlijk wel jaquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij geil persoon! Je wou naakte Bridget zien he
?
quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:59 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een vuige NSB-er, Bupie.
Insoquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:59 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Lees ook even verder terug, gaat ook over jouquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:59 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Okéquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:59 schreef Airelle het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Nee, maar ik kende die sign-grapjes van jou al
.
Ik kom (whehehe) wel vaker in showchat, al schijnt iedereen dat altijd te vergeten.quote:
CDP? Dutch PUNKIE?quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oké. CDP heeft dat geregeld
.
Moet die naam hier uitgesproken worden?quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oké. CDP heeft dat geregeld
.
Ze heeft zelfs haar eigen naamtopic alquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:02 schreef Airelle het volgende:
Ik heb je nog nooit gezien hier.
Ik heb zondag weer een toernooiquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:01 schreef Dizer het volgende:
@Airelle... Ik heb zondag de sterren van de hemel gespeeld met tennis! 6-4 6-2 gewonnen
quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik kom (whehehe) wel vaker in showchat, al schijnt iedereen dat altijd te vergeten..
Ik zal jou nooit vergeten.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik kom (whehehe) wel vaker in showchat, al schijnt iedereen dat altijd te vergeten..
Jeetje, ik moet echt vaker komenquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze heeft zelfs haar eigen naamtopic al.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Moet die naam hier uitgesproken worden?
quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:03 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik heb zondag weer een toernooi.
Goedzo, zo ken ik mijn svenniepennie weerquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:04 schreef Svensational het volgende:
[..]! Sorry, zal het laten voortaan
.
Yes competitie begint ook weer inderdaadquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:04 schreef Dizer het volgende:
[..]Ik heb 11 maart een toernooi en dan een competitie van eind maart tot begin mei
Ik vergeet het somsquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:05 schreef Svensational het volgende:
Waarom stem je nooit meer in de survivalgame Dizer?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |