Okay is geen Nederlands heer Paltos.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:05 schreef Paltos het volgende:
[..]
Jij misschien. Interpunctie is okay.![]()
Goed gezien.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:05 schreef Messenga het volgende:
[..]
Okay is geen Nederlands, heer Paltos.![]()
Niet! Jij maakte een grapje en ik ging erop in door te zeggen 'moet je horen wie het zegt'. En toen zei jij dat dat de grap was. Dus toen zei ik dat ik wel wist dat dát (zie je hem? Accent aigu op 'dat') de grap was, maar dat ik gewoon even wilde benadrukken dat je 16 bent!quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:06 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja, dan ben je nog dommer dan ik dacht.![]()
Ach, mens! Ga over politiek neuzelen ofzo!quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:07 schreef Airelle het volgende:
Bah, wat een nare TT zeg.
Daar stond een heel verhaal over in onze toets voor Engelsquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, mens! Ga over politiek neuzelen ofzo!
Niet! Ik maakte en grapje en jij ging erop in door te zeggen 'moet je horen wie het zegt'. En toen zei ik dat dát (verwijzend naar mijn eigen leeftijd) de grap was. Dus toen zei jij dat je wel wist dat dát ( verwijzend naar ik die zeg 'je merkt dat je 16 bent'. Niet naar mijn leeftijd. Wel die leeftijd in het achterhoofd houdend, maar niet rechtstreeks dus. ) de grap was, maar je gewoon even wilde benadrukken dat ik 16 ben!quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet! Jij maakte een grapje en ik ging erop in door te zeggen 'moet je horen wie het zegt'. En toen zei jij dat dat de grap was. Dus toen zei ik dat ik wel wist dat dát (zie je hem? Accent aigu op 'dat') de grap was, maar dat ik gewoon even wilde benadrukken dat je 16 bent!
Is tennis ook goed?quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, mens! Ga over politiek neuzelen ofzo!
Ja, precies.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:13 schreef Airelle het volgende:
[..]
Is tennis ook goed?
Wat sneu he voor Clijsters, zij is echt de laatste die ik zoiets gun...![]()
.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:29 schreef Renesite het volgende:
Tja, wel voor de hand liggend, enigsinds.
Neen. Ik verwees niet naar dat (wat jij hierboven dus tussen haakjes hebt staan). Je zit helemaal fout! Foei!quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:12 schreef Paltos het volgende:
[..]
Niet! Ik maakte en grapje en jij ging erop in door te zeggen 'moet je horen wie het zegt'. En toen zei ik dat dát (verwijzend naar mijn eigen leeftijd) de grap was. Dus toen zei jij dat je wel wist dat dát ( verwijzend naar ik die zeg 'je merkt dat je 16 bent'. Niet naar mijn leeftijd. Wel die leeftijd in het achterhoofd houdend, maar niet rechtstreeks dus. ) de grap was, maar je gewoon even wilde benadrukken dat ik 16 ben!
Haha!quote:
Dat heeft Inso al gedaan.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Haha!! Haha! Heb je hem keihard uitgelachen? Zo nee, doen!
Mauresmo al twee keer door nadat een tegenspeelster op moest geven. Niet dat zij een speler is die dat fijn vindt maar toch. Het is echt sneu maar een lichtpuntje: Ze is de nieuwe nummer van de wereld!!!quote:
Da ba die da do?quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:16 schreef Bupatih het volgende:
* Bupatih luistert naar John Scatman - Scatman's World
Ach, je verwees misschien naar hetzelfde als mij, maar dan nog, er was geen andere mop bestaande.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Neen. Ik verwees niet naar dat (wat jij hierboven dus tussen haakjes hebt staan). Je zit helemaal fout! Foei!
Nummer wat?quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:16 schreef Airelle het volgende:
[..]
Mauresmo al twee keer door nadat een tegenspeelster op moest geven. Niet dat zij een speler is die dat fijn vindt maar toch. Het is echt sneu maar een lichtpuntje: Ze is de nieuwe nummer van de wereld!!!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |