Is er ook een Bupa-spellingsnazi op de fanclubdag?quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
'Bupa correctie' dient aaneen geschreven te worden middels een koppelteken (-)
http://www.uncyclopedia.org/wiki/Gangsta_rapquote:Gangster rap
From Uncyclopedia, the content-free encyclopedia.
(Redirected from Gangsta rap)
Gangster rap is a highly intellectual music genre that originated in the early 1600's. It deals with spreading messages of love to all, but mostly focuses on the understanding and acceptance of homosexuality, promoting a non-violent lifestyle and praising women and their role in postmodern society.
Iemand die míj gaat lastigvallen met correcties?quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Is er ook een Bupa-spellingsnazi op de fanclubdag?.
Nah is geen Nederlands woord.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Iemand die míj gaat lastigvallen met correcties?Nah, die heeft dan weinig te doen.
!
Jij moet uiteengereten worden middels een koppelteken, ja!quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
'Bupa correctie' dient aaneen geschreven te worden middels een koppelteken (-).
Dat wil nog niet zeggen dat het per definitie fout is!quote:
Bleh, ik heb al minstens drie fouten bij je ontdekt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Iemand die míj gaat lastigvallen met correcties?Nah, die heeft dan weinig te doen.
!
Klinkt...spannendquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:47 schreef Paltos het volgende:
[..]
Jij moet uiteengereten worden middels een koppelteken, ja!![]()
Tuurlijk wel. En helemaal nu een blauwe het zegt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat het per definitie fout is!
Ik ontken alles!quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:48 schreef Paltos het volgende:
[..]
Bleh, ik heb al minstens drie fouten bij je ontdekt.
Alleen ontken je ze.
Ontkenner.![]()
Waar zie jij accentjes in de verkeerde richting staan?quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:52 schreef Paltos het volgende:
En je accentjes in de verkeerde richting.![]()
En je zinsbouw.![]()
En nog veel meer.![]()
Weet jij veel.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:54 schreef Bupatih het volgende:
Nee, jij dan! Met je 'Héhé'.
Net of iemand zó lacht.
Pfffff. Dat mag best, hoor. Echt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:57 schreef Paltos het volgende:
[..]
Weet jij veel..
Je accenttekens op de lange ij dan. Bah! Dat gaat toch gewoon niet..
Wegens technische beperkingen.
BRONquote:Ook op blíjft zouden twee accenttekens moeten staan, maar omdat dat niet altijd technisch mogelijk is, mag het accent op de j achterwege blijven.
IK SCHRIJF ENKEL DE GRAP OP. NATUURLIJK IS DAT DE GRAP.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wist wel dat dát de grap was! Maar toch wilde ik nog ff benadrukken dat je nog maar 16 bent![]()
![]()
![]()
Wat zei ik net!quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pfffff. Dat mag best, hoor. Echt.
[..]
BRON
Ha. Het mag dus best alleen op die 'i' van de 'ij'. Ha
Niks mis met dat accent aigu op 'dat', hoor!quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:01 schreef Paltos het volgende:
[..]
IK SCHRIJF ENKEL DE GRAP OP. NATUURLIJK IS DAT DE GRAP.
JE WOU NATUURLIJK EEN ACCENTJE OP 'WIST', HE!
EN DIE 'FF' DAN! ALS JE TAALPURIST WIL ZIJN, DOE HET DAN FF GOED HE.
EN NEE, IK WIL GEEN TAALPURIST ZIJN.
![]()
Je zei: "Dat gaat toch gewoon niet".quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:01 schreef Paltos het volgende:
[..]
Wat zei ik net!
Het mág wel, maar het staat lelijk.
Komaan! COMPLEET niet wat je bedoelde.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niks mis met dat accent aigu op 'dat', hoor!![]()
En 'ff'...Tsja, dat is spreektaal. [afbeelding]
Whehe.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je zei: "Dat gaat toch gewoon niet".
Nou, het gaat hartstikke makkelijk, hoor!
Let maar op: íj
Jij misschien. Interpunctie is okay.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:04 schreef Messenga het volgende:
Ja, negeer het maar weer hé! Stelletje taalprutsers
Uh, eerlijk gezegd wel.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:04 schreef Paltos het volgende:
[..]
Komaan! COMPLEET niet wat je bedoelde.![]()
Okay is geen Nederlands heer Paltos.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:05 schreef Paltos het volgende:
[..]
Jij misschien. Interpunctie is okay.![]()
Goed gezien.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:05 schreef Messenga het volgende:
[..]
Okay is geen Nederlands, heer Paltos.![]()
Niet! Jij maakte een grapje en ik ging erop in door te zeggen 'moet je horen wie het zegt'. En toen zei jij dat dat de grap was. Dus toen zei ik dat ik wel wist dat dát (zie je hem? Accent aigu op 'dat') de grap was, maar dat ik gewoon even wilde benadrukken dat je 16 bent!quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:06 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja, dan ben je nog dommer dan ik dacht.![]()
Ach, mens! Ga over politiek neuzelen ofzo!quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:07 schreef Airelle het volgende:
Bah, wat een nare TT zeg.
Daar stond een heel verhaal over in onze toets voor Engelsquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, mens! Ga over politiek neuzelen ofzo!
Niet! Ik maakte en grapje en jij ging erop in door te zeggen 'moet je horen wie het zegt'. En toen zei ik dat dát (verwijzend naar mijn eigen leeftijd) de grap was. Dus toen zei jij dat je wel wist dat dát ( verwijzend naar ik die zeg 'je merkt dat je 16 bent'. Niet naar mijn leeftijd. Wel die leeftijd in het achterhoofd houdend, maar niet rechtstreeks dus. ) de grap was, maar je gewoon even wilde benadrukken dat ik 16 ben!quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet! Jij maakte een grapje en ik ging erop in door te zeggen 'moet je horen wie het zegt'. En toen zei jij dat dat de grap was. Dus toen zei ik dat ik wel wist dat dát (zie je hem? Accent aigu op 'dat') de grap was, maar dat ik gewoon even wilde benadrukken dat je 16 bent!
Is tennis ook goed?quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, mens! Ga over politiek neuzelen ofzo!
Ja, precies.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:13 schreef Airelle het volgende:
[..]
Is tennis ook goed?
Wat sneu he voor Clijsters, zij is echt de laatste die ik zoiets gun...![]()
.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:29 schreef Renesite het volgende:
Tja, wel voor de hand liggend, enigsinds.
Neen. Ik verwees niet naar dat (wat jij hierboven dus tussen haakjes hebt staan). Je zit helemaal fout! Foei!quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:12 schreef Paltos het volgende:
[..]
Niet! Ik maakte en grapje en jij ging erop in door te zeggen 'moet je horen wie het zegt'. En toen zei ik dat dát (verwijzend naar mijn eigen leeftijd) de grap was. Dus toen zei jij dat je wel wist dat dát ( verwijzend naar ik die zeg 'je merkt dat je 16 bent'. Niet naar mijn leeftijd. Wel die leeftijd in het achterhoofd houdend, maar niet rechtstreeks dus. ) de grap was, maar je gewoon even wilde benadrukken dat ik 16 ben!
Haha!quote:
Dat heeft Inso al gedaan.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Haha!! Haha! Heb je hem keihard uitgelachen? Zo nee, doen!
Mauresmo al twee keer door nadat een tegenspeelster op moest geven. Niet dat zij een speler is die dat fijn vindt maar toch. Het is echt sneu maar een lichtpuntje: Ze is de nieuwe nummer van de wereld!!!quote:
Da ba die da do?quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:16 schreef Bupatih het volgende:
* Bupatih luistert naar John Scatman - Scatman's World
Ach, je verwees misschien naar hetzelfde als mij, maar dan nog, er was geen andere mop bestaande.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Neen. Ik verwees niet naar dat (wat jij hierboven dus tussen haakjes hebt staan). Je zit helemaal fout! Foei!
Nummer wat?quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:16 schreef Airelle het volgende:
[..]
Mauresmo al twee keer door nadat een tegenspeelster op moest geven. Niet dat zij een speler is die dat fijn vindt maar toch. Het is echt sneu maar een lichtpuntje: Ze is de nieuwe nummer van de wereld!!!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |