m'n eerste Bupa-correctie!!!quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je vergeet de vlaggetjes!
En de 'd' in 'opspeld' te veranderen in een 't'.
Andijvie.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pff, wat ben je voor slechte kutuser!
Net alsof ik inspiratie had toen ik die reacties in dat topic postte?Ik typte maar wat en de verhaallijn + grapjes kwamen vanzelf!
Mij aanbidden.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja, wat moet je anders op zo'n fanclubdag?.
.
Je eerste?quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
m'n eerste Bupa-correctie!!!.
en het ging nog wel zo goed..
Dude! Buiten je 'Albertograp' heb je niets goed in dat topic gepost.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pff, wat ben je voor slechte kutuser!
Net alsof ik inspiratie had toen ik die reacties in dat topic postte?Ik typte maar wat en de verhaallijn + grapjes kwamen vanzelf!
zeg euhm.. oh Grote Bupa, komen er ook nog andere mensen op de fanclubdag of moet ik al die spelletjes in m'n eentje gaan doen?quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mij aanbidden.
Handtekeningen vragen.
Of in de spelletjeshoek spelletjes doen: Andijvie-poepen, moederkoek-happen, Cluepedo, Monogamy, Pim Pam Slet, Balzaklopen, etc...
Egwel!quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:34 schreef Paltos het volgende:
[..]
Dude! Buiten je 'Albertograp' heb je niets goed in dat topic gepost.![]()
Echt wel!!quote:
Z'n moeder komt ook nog even langs.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
zeg euhm.. oh Grote Bupa, komen er ook nog andere mensen op de fanclubdag of moet ik al die spelletjes in m'n eentje gaan doen?.
Je mag sowieso met je zelf gaan spelen, hoor...daar is ook een aparte hoek voor.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
zeg euhm.. oh Grote Bupa, komen er ook nog andere mensen op de fanclubdag of moet ik al die spelletjes in m'n eentje gaan doen?.
Met melk en koekjes?quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:36 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Z'n moeder komt ook nog even langs.![]()
Niets.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Egwel! [afbeelding] Beter dan jouw post!
Ranja! En een glaasje cola voor kleine buup omdat het zo'n bijzondere dag is.quote:
Schreeuwen om Bupiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja, wat moet je anders op zo'n fanclubdag?.
.
Toch handig om te weten. Ben alleen bang dat Dizer die hoek de hele tijd bezet zal houden.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je mag sowieso met je zelf gaan spelen, hoor...daar is ook een aparte hoek voor.
quote:Maar als de grote Bupa-fanclubdag aanbreekt, (wanneer dat precies is, weet ik nog niet) dan kun je wel rekenen op tientallen, wat zeg ik, honderden fans!
Whehe.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Toch handig om te weten. Ben alleen bang dat Dizer die hoek de hele tijd bezet zal houden..
Jaahaa!quote:.
échte fans Buup? Want je weet dat je denkbeeldige vriendjes niet meetellen he?
Je riep me?quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:39 schreef beaverhausen het volgende:
Want je weet dat je denkbeeldige vriendjes niet meetellen he?
Hihi. Misschien geeft mijn moeder me dan ook een aai over de bol!quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:38 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ranja! En een glaasje cola voor kleine buup omdat het zo'n bijzondere dag is.![]()
Zeg, het kan best hoor dat ik nog nooit een Bupa correctie heb gehad. Zo onmogelijk is dat niet!quote:
Wel. Vooral in jouw geval!quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zeg, het kan best hoor dat ik nog nooit een Bupa correctie heb gehad. Zo onmogelijk is dat niet!.
.
Just checkingquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:40 schreef Bupatih het volgende:
Jaahaa!Die heb ik dus niet meegerekend.
quote:
'Bupa correctie' dient aaneen geschreven te worden middels een koppelteken (-).quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zeg, het kan best hoor dat ik nog nooit een Bupa correctie heb gehad. Zo onmogelijk is dat niet!.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |