quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:38 schreef Norrage het volgende:Hmm...Ligt het aan mij of speelt Federer zo ontzettend defensief de laatste tijd? DAarom wint hij zijn partijen ook niet meer zo straightforward als een paar jaar geleden. Nu geeft hij zijn tegenstanders toch mogelijkheden, in plaats van dat hij ze met de ene magistrale bal na de andere van de baan timmert. Jammer...
![]()
MAar ja, weer duidelijke overwinning. Ik denk dat Kiefer mentaal en physiek een beetje er doorheen zat.
Finale wordt waarschijnlijk toch een makkie voor Federer, ik zie Baghdatis zich ook niet nog een keer zo oppeppen...(Begon tegen Nalbandian toch ook erg slecht)
eehm, tsja, die speelstijl die jij voor ogen hebt is natuurlijk ook erg gevaarlijk als je spel niet loopt, want dan sla je de ene unforced error na de andere...
ik denk dat Federer misschien ook wat gevarieerder is gaan spelen en wel een stuk tactischer ook, zo nu en dan de tegenstander fouten laten maken en gewoon niet bij elke bal een winner proberen te slaan...
en hij moet ook wel varieren natuurlijk, want als hij altijd hetzelfde zou blijven spelen heeft iedereen dat trucje ook zo door en wordt het veel lastiger voor hem om alles te blijven winnen omdat iedereen er maar op blijft azen om hem te verslaan (zie je nu al steeds meer gebeuren...hij vecht laat maar zeggen steeds meer tegen z'n eigen status dan tegen z'n tegenstanders bijna vind ik
![]()
)...