Ik hou gewoon meer van gifkikkers op de baan, zoals John Van Lottum een paar jaar terug.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik kan me er gewoon zo weinig bij voorstellen dat iemand voor iefer is. Ik vind hem zo weinig uitstralen. Baghdatis, Hewitt, Agassi en Federer vind ik heel wat meer uitstralen.
Federer saai? Dat is volgens mij meestal het cliché voor goeie spelers. Werd oo altijd over Edberg, Lendl en Sampras gezegd. Voor mij gaat het meer om hoe ze tennissen en dat vind ik bij bijvoorbeeld Federer, Edberg en Sampras allesbehalve saai.
Oké.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:41 schreef mitt het volgende:
[..]
uiteraard.
tegen Kiefer heeft Dagglala meer kans om hier nog een keer te schreeuwen dat hij en die BagHdatis nepgrieken zijn.
Oké, maar dan is het contrast tussen een 'saaie speler' en een 'gifkikker' toch ook wel leuk? Bijvoorbeeld Lendl tegen McEnroe of Borg tegen McEnroe?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:43 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Ik hou gewoon meer van gifkikkers op de baan, zoals John Van Lottum een paar jaar terug.![]()
Ze zijn misschien niet al te technisch,maar door hun strijd komen toch ze nog wel ver.
Tuurlijk,maar ik mag gewoon Federer niet echtquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, maar dan is het contrast tussen een 'saaie speler' en een 'gifkikker' toch ook wel leuk? Bijvoorbeeld Lendl tegen McEnroe of Borg tegen McEnroe?
Jeff Tarango vond ik altijd cool.![]()
Oké, moet kunnen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:48 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Tuurlijk,maar ik mag gewoon Federer niet echt![]()
Ja, klopt, niet erg fair inderdaad. Die bal was in.quote:
Maar ondanks alles..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, klopt, niet erg fair inderdaad. Die bal was in.
En dat was de tweede keer in een redelijk korte tijd.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, klopt, niet erg fair inderdaad. Die bal was in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |