quote:3,378 cc 3.4 liters 6 V front engine
93.5 mm bore, 82 mm stroke
9.6 compression ratio
double overhead cam
four valves per cylinder
max legal load (kg) 773
hij is al naar het werkquote:
voorbinddildo's is niets voor mijquote:
klein beetje maarquote:
beetje sneeuw is altijd leuk, zoals nuquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:14 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
bij ons is het droog en ongeveer 4 graden!
ik ga dan altijd ff met een hiace kloten (rwd)quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:17 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
beetje sneeuw is altijd leuk, zoals nuslipweer
![]()
Echte bouwvakkerquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik ga dan altijd ff met een hiace kloten (rwd)
wat wil je allemaal weten?quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:11 schreef Alexxxxx het volgende:
geile bak in de OP
En vertel eens wat meer over je verse vent, Mukie
Ik had bijna al me lessen in het donker, je leert er wel beter door schakelen en opletten zenzoquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:16 schreef Alexxxxx het volgende:
sneeuw!
ik vind het al erg dat mn rijles straks half in het donker is, laat die sneeuw daar maar blijven
Je kon geen MR2 ritselenquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
er zijn niet zoveel andere rwd Toyota's!
nu niet meer, maar ligt nog een cm of 5quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:23 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik had bijna al me lessen in het donker, je leert er wel beter door schakelen en opletten zenzo
mr2quote:
rdw roeleert met dit weer samen met 4wdquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik ga dan altijd ff met een hiace kloten (rwd)
Omdat je de nummertjes op de pook niet kan lezen moet je het op gevoel doenquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]![]()
![]()
waarom zou je daardoor beter leren schakelen??![]()
![]()
Ja, ga je nu maar in de hoek staan schamenquote:
ook leuk..quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:24 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
rdw roeleert met dit weer samen met 4wd![]()
fwd is meer handrem werk![]()
je hebt ook pookjes met leds erinquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Omdat je de nummertjes op de pook niet kan lezen moet je het op gevoel doen
En was je schnitzel het waard?quote:
zou het zo kansloos zijn?quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Omdat je de nummertjes op de pook niet kan lezen moet je het op gevoel doen
Omdat je niet kan kijiken als je niet meer weet welk verzet waar zit.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]![]()
![]()
waarom zou je daardoor beter leren schakelen??![]()
![]()
gast a.u.b. je "kijkt" toch niet in welk verzet je zit..quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:27 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Omdat je niet kan kijiken als je niet meer weet welk verzet waar zit.
dat weet ik zelfs na 1 rijlesquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
gast a.u.b. je "kijkt" toch niet in welk verzet je zit..
quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
zou het zo kansloos zijn?
JAquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:27 schreef Fwnk het volgende:
[..]
whehe, je noemt Fwnk dommer dan een mongoolquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
zelfs een mongool kan dat aanvoelen man.. kom op
das wel heul veel hequote:
moet je wel grip hebben met de voorwielen natuurlijkquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:25 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ook leuk..
handrem er gewoon op laten staan...
als de weg echt vol met ijs ligt, das best geinig
quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:27 schreef Fwnk het volgende:
[..]
dat kanquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
whehe, je noemt Fwnk dommer dan een mongool
Ik heb hem al gezienquote:
Wat doet ie voor de dagelijkse kost?quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
das wel heul veel he
Erm waar moet ik beginnen?
Helemaal flieft![]()
Hij was een super goeie vriend van me, voor de kerst wat mee zitten aankloten, maar hij voelde zich niet echt verliefd. Dus had ik zoiets van, ok dan kappen we ermee, want wil de vriendschap dan niet verder op het spel zetten. Wel nog veel mee gepraat en afgesproken enzo... In begin Januari is hij zich blijkbaar bewust geworden dat er niemand beter/leuker is voor hem dan ikke.![]()
Ben nu officieel voorgesteld als zijn vriendin bij zn ouders. Zn moeder is al helemaal weg van meZ'n broer dacht dat ik pas 21 was en schrok dus best toen hij mn leeftijd hoorde hihihi. Naderhand ook op een feest van zn beste vrienden geweest en netjes als zn vriendin voorgesteld.
Wat wil je nog weten?
mn instructrice ook: jekunt op de toerenteller kijken wanneer je meot schakelen, of op de snelheidsmeter eventueel, maar doe het liever oip gevoel.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:32 schreef Mukie het volgende:
[..]Kijk je daarna dan?
Moet dat?
Man ik kijk niet eens naar mn toerenteller, dat hoor je toch?
Hij studeert HR-management en werkt momenteel bij een project van mijn werk.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat doet ie voor de dagelijkse kost?
Wat rijdt ie?
Hoe oud is ie?
Is het een Fries?
En gefeliciteerd natuurlijk
jij wel jaquote:
en ik maar denken dat vrouwen niet kunnen rijdenquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:31 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
H patroon is voor sommige erg moeilijk
ff lunchen met een collega
in de 1 volgas tot de toerenbegrensen.....quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mn instructrice ook: jekunt op de toerenteller kijken wanneer je meot schakelen, of op de snelheidsmeter eventueel, maar doe het liever oip gevoel.
En zo geschiedde
Hopelijk kan ik dat gevoel vandaag vasthouden
en tussengas geven bij terug schakelenquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:38 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
in de 1 volgas tot de toerenbegrensen.....
in een keer door naar de 3 en zo blijven rijden![]()
dat hoort toch al bij les #1quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:40 schreef M5 het volgende:
[..]
en tussengas geven bij terug schakelen
vergelijk me niet met een snordrager, wil jequote:Op donderdag 26 januari 2006 13:05 schreef Mukie het volgende:
kerstman in wording![]()
ik ga weer eens richting bank/bed
beterschapquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:05 schreef Mukie het volgende:
kerstman in wording![]()
ik ga weer eens richting bank/bed
help 'k een handje, is het weer niet goed. 'k doe 't nooit meerquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:09 schreef Alexxxxx het volgende:
voor het eerst sinds mn modschap word er iets in de FB gezegd, maait M5 het gras voor mn voeten weg
link?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:09 schreef Alexxxxx het volgende:
voor het eerst sinds mn modschap word er iets in de FB gezegd, maait M5 het gras voor mn voeten weg
yub?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
klik eens op posthistorie's, yub
ik had 3 opties, en de andere twee zijn afgevallen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
hoe kom jij erbij dat ik dat ben dan?
welke andere 2?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik had 3 opties, en de andere twee zijn afgevallen.vlad
quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:25 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
welke andere 2?
als jullie zo door gaan, ga ik BoJo achterna hoor
alleen hugster toch?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Meer bans de afgelopen 3 dagen dan het hele jaar er voor, voor PTA
als ik dat zou laten doen, zou het jou een ban kunnen opleveren. dus dat doe ik nietquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
naja, it wasn't me
do maar een kloonscan
maar 1 door mij aangevraagd hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:27 schreef vlad het volgende:
en je bent je positie als mod aan het uitbuiten?![]()
ga je gangquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als ik dat zou laten doen, zou het jou een ban kunnen opleveren. dus dat doe ik niet
beter je best doen dusquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
maar 1 door mij aangevraagd hoor
Pics posten danquote:
En nog eensquote:
Die vlasmat een kabouterbaard?quote:
Hoezo, dit is de waarheidquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Nah, ik ga trouwens wel even een echt stukkie typen, als jullie dat wel willen laten staan
no wayquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Nah, ik ga trouwens wel even een echt stukkie typen, als jullie dat wel willen laten staan
Inderdaad, eerst lekken, dan pas respectquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
no way
eerst lief doen jegens mij
quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Inderdaad, eerst lekken, dan pas respect
wat mot je?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
no way
eerst lief doen jegens mij
kloptquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:45 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij ook een kabouterbaard in je neus
meot ie eerst lang wordenquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:47 schreef Sjoewe het volgende:
Ga je nu ook je subtitle veranderen in langbaardig tuig
Jippie, dan zit ik liever thuisquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:51 schreef Fwnk het volgende:
ik ook thuis, maar zo weer naar school voor open dag
Verdien er wel 20 euro meevoor 2 dagen
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:52 schreef ijsmeis het volgende:
Bij ons krijgen ze gewoon per uur betaald.
Vorig jaar geloof ik 5 euro per uur.
Waarom in godsnaam twee kaarten in SLI steken voor een kantoorbakquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:54 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Mja ach ik vind et altijd wel gezellig en ik heb een brute PC geregeld voor daar
Athlon X2 4000+
2 gig ram
2x Geforce 7800GTX
etc etc
Dus dan bouw ik weer wat credit op bij me leraren
Hogeschool Utrecht iets van 7 1/2 euro per uur en dan ook nog inclusief lunch.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:52 schreef ijsmeis het volgende:
Bij ons krijgen ze gewoon per uur betaald.
Vorig jaar geloof ik 5 euro per uur.
Doe het nietquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:04 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
echt niet
ik zit eraan te denken om jou te nsb'en
zal best, maar ik heb een hekel aan MBquote:
weet je al wanneer je mag afrijden?quote:
over 2 uur en 49 minuten mn twede les, aapquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:10 schreef vlad het volgende:
[..]
weet je al wanneer je mag afrijden?![]()
preciesquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:12 schreef Unimog het volgende:
Als zelfbenoemd belangenbehartiger van de PTA-kloontjes wil ik jullie erop wijzen dat jullie houding tenopzichte van deze ontschuldige kloon de spuigaten uitloopt
Ik zou jullie moeten NSB'en
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:16 schreef Unimog het volgende:
Weten jullie wel hoe moeilijk het is voor een kloon, altijd in de schaduw staan van je eigenaar. Nooit een keer openbaar over je gevoelens kunnen praten, altijd maar rellen en schelden
Jullie moeten een beetje medelijden hebben met ons kloontjes, wij knappen al jullie vuile klusjes op
waarom ben je zenuwachtig.. mietjequote:Op donderdag 26 januari 2006 14:20 schreef Alexxxxx het volgende:
ik moet altijd afscheiten als ik zenuwachtig benik hoop dat dat straks over is
anders word het met de ramen open rijden
Nee, sims 8 in 1.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:22 schreef Spyronius het volgende:
[..]
van de sims 1? misschien tijd voor een nieuwe computer?
alleen als ze enige banden hebben met MBquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:18 schreef Unimog het volgende:
Vlad, je geeft dus toe dat je ons kloontjes discrimineert?
zet note: onnodige belediging van eén van de prachtigste voertuigen ter wereldquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:24 schreef vlad het volgende:
[..]
alleen als ze enige banden hebben met MB![]()
![]()
Whehe dat is wel even goed vrienden maken met je rij-instructeurquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:20 schreef Alexxxxx het volgende:
ik moet altijd afscheiten als ik zenuwachtig benik hoop dat dat straks over is
anders word het met de ramen open rijden
maar je kan toch rijden?quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
over 2 uur en 49 minuten mn twede les, aap
keurig gedoucht, mn tanden gepoetst... heb ik ditquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Whehe dat is wel even goed vrienden maken met je rij-instructeur
geen idee, ik dnek het nietquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:26 schreef vlad het volgende:
[..]
maar je kan toch rijden?![]()
![]()
ga je straks dan de snelle weg op of duurt dat een les langer?![]()
schattigquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
keurig gedoucht, mn tanden gepoetst... heb ik dit
mja, was vorige weke ook zo, en toen voelde ik me aperelaxed nadat ik de eerste bocht door was
je hebt er ook geen verstand van he?quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zet note: onnodige belediging van eén van de prachtigste voertuigen ter wereld
Tssquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geen idee, ik dnek het nieteerste rijles was ook daadwerkelijk de eerst ekeer dat ik een auto bestuurde hoor....
Er staat nog steeds 0quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:29 schreef vlad het volgende:
[..]
je hebt er ook geen verstand van he?![]()
![]()
en heb ik eindelijk een note?![]()
als je de snelweg op gaat he, moet je er even aan denken dat je GEEN vrachtwagen bestuurtquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geen idee, ik dnek het nieteerste rijles was ook daadwerkelijk de eerst ekeer dat ik een auto bestuurde hoor....
quote:
HOERquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:34 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
als je niets leuks te melden hebt, hou je dan stil![]()
het is nog steeds een vriendendienst tot je me betaald hebtquote:
en met fluwelen stoelen, kerstbomen en de naam van je vrouw in lampjes op het dashboard is ook niets misquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nietes
en niks mis met slappe frikandellen
Pff, je mag niet liegen in notesquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nietes
en niks mis met slappe frikandellen
Nee dan moet je even een plaatje van Tubgirl postenquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:39 schreef vlad het volgende:
[..]
en met fluwelen stoelen, kerstbomen en de naam van je vrouw in lampjes op het dashboard is ook niets mis![]()
vrachtwagenchaffeur![]()
ben ik nu op weg naar een ban?![]()
Ga je PUB'ers lastigvallenquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Pff, je mag niet liegen in notes!
daarna terug komen als kloon en krijg ik twee weken de tijd om de policy door te lezen zekerquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee dan moet je even een plaatje van Tubgirl posten
jij hebt ook gelogen in mijn notes anders!quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Pff, je mag niet liegen in notes!
Ik ben al enige tijd geen puber meerquote:
Ja, jij wil op weg naar een banquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:41 schreef vlad het volgende:
[..]
daarna terug komen als kloon en krijg ik twee weken de tijd om de policy door te lezen zeker![]()
Wat danquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij hebt ook gelogen in mijn notes anders!
Vanaf wanneer ben je geen puber meer danquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ben al enige tijd geen puber meer
Ik zette juist met opzet de datum erbijquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij beweert op 18 januari dat het 17 januari is!
maar ik ben nog een puberquote:
opscheppen met je notes is zoooo.....quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:46 schreef Alexxxxx het volgende:
ik vind mn 4e note wel erg mooi btw
Oh ben je er zo een, grote mond, maar wanneer er iets gedaan moet worden ben je nergens te vindenquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:46 schreef vlad het volgende:
[..]
maar ik ben nog een puber![]()
wil er wel graag bij horen, maar niet de consequenties dragen![]()
Iets over een rommelmarkt kringloopquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:48 schreef vlad het volgende:
[..]
opscheppen met je notes is zoooo.....zooooo.... modjes-achtig
![]()
wat is je 4e note?![]()
een hele mooiequote:Op donderdag 26 januari 2006 14:48 schreef vlad het volgende:
[..]
opscheppen met je notes is zoooo.....zooooo.... modjes-achtig
![]()
wat is je 4e note?![]()
ik ben de eerste die zegt: hij was hetquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:48 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Oh ben je er zo een, grote mond, maar wanneer er iets gedaan moet worden ben je nergens te vinden
details?quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
een hele mooieen ik sta er nog steeds achter
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Iets over een rommelmarkt kringloop!
overschat ik je niveau?quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:02 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Ja komt denk ik door het plaatje, iedereen probeerd hem te snappen
Als je het biologische proces van de pubertijd doorlopen hebt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Vanaf wanneer ben je geen puber meer dan?
dus als je geen puisten meer hoeft uit te drukken?quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als je het biologische proces van de pubertijd doorlopen hebt.![]()
Als je geen foto's van nijlpaarden meer maaktquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:06 schreef vlad het volgende:
[..]
dus als je geen puisten meer hoeft uit te drukken?![]()
dat kan bij sommigen wel heel lang durenquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je geen foto's van nijlpaarden meer maakt
zeker omdat ik er nu weer benquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:18 schreef Alexxxxx het volgende:
lang leden dat het zo stil was op het internet
quote:
Een kattenorgiequote:
die zin heeft mij een keer een vriendin gekostquote:
hoezo?quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:31 schreef vlad het volgende:
[..]
die zin heeft mij een keer een vriendin gekost![]()
Hendig geilquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dan doet die dikke neger het goed, met twee jonge sletjes op bed
er lag iets in m'n bed en het was niet mijn vriendin, maar ze kwam er wel achterquote:
Dan had je er netzogoed wel bovenop kunnen gaan liggenquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:34 schreef vlad het volgende:
[..]
er lag iets in m'n bed en het was niet mijn vriendin, maar ze kwam er wel achter(btw niets mee gedaan. was gewoon een vriendin die te zat was om naar huis te gaan en daardoor in mijn bed kroop)
hopelijk wel alsnog mee geneukt toen je vriendin genokt was? anders is ze vor niks weg gegaan, dat zou sneu zijn.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:34 schreef vlad het volgende:
[..]
er lag iets in m'n bed en het was niet mijn vriendin, maar ze kwam er wel achter(btw niets mee gedaan. was gewoon een vriendin die te zat was om naar huis te gaan en daardoor in mijn bed kroop)
mei tots eksektliequote:Op donderdag 26 januari 2006 15:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan had je er netzogoed wel bovenop kunnen gaan liggen[afbeelding]
niet gedaanquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hopelijk wel alsnog mee geneukt toen je vriendin genokt was? anders is ze vor niks weg gegaan, dat zou sneu zijn.
Mwah niet echtquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
iemand nog wat boeiends?
ik heb een toyota en die boeit mijquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
iemand nog wat boeiends?
quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:43 schreef Sjoewe het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/011716.html#comments Dude, sick
Ja en?? Zak erover en nueken voor het vaderland.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:39 schreef vlad het volgende:
[..]
niet gedaan![]()
maar zei was ook wel een beetje raar![]()
ik ga ook maar weer wat anders doenquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:47 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ga nog maar een doosje inpakken denk ik
raar bedoel ik in de zin van: ze ging een keer haar tent in (was op vakantie) en er lag een 14 jarig kereltje op haar te wachten. Hij het een dag ervoor met haar geneukt en wou die avond weer. Maar zijzelf had eigenlijk geen zin, maar ook niet om hem eraf te schoppen dus liet ze hem z'n gang gaan. en dat verkondigt ze doodleuk tijdens een gesprekquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:47 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Ja en?? Zak erover en nueken voor het vaderland.
succesquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:50 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben me langzaam aan het voorbereiden om die kant op
postkantoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:51 schreef Sjoewe het volgende:
Oh en nog een vraagje, waar kan je van die posterkokers kopen?
gewoon postkantoor soms wel en anders grote boek/kantoorhandelquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:51 schreef Sjoewe het volgende:
nog steeds last van een tijdsverschil?quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:52 schreef vlad het volgende:
[..]
gewoon postkantoor soms wel en anders grote boek/kantoorhandel
Hij zit gewoon te balen dat ie dat meisje niet vreselijk genomen hadquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nog steeds last van een tijdsverschil?
zo'n jetlag neemt z'n tijdquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nog steeds last van een tijdsverschil?
heb een vriendin en haar +/- 11 maanden niet gezien, dus heb (nog) geen reden om daarvan te balenquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:56 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Hij zit gewoon te balen dat ie dat meisje niet vreselijk genomen had
...en daar hadden we dan de tijd voor kunnen nemen...quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en terwijl Jet lag, had jij haar kunnen nemen
quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en terwijl Jet lag, had jij haar kunnen nemen
je kan niet wachten tot je weer een kloontje kan bannen he?quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Moet je tieten posten.. Of met een kloontje, dan komen ze allemaal weer uit de kast
En dan wordt ik in de kast op gesloten, nee dank jequote:Op donderdag 26 januari 2006 16:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Moet je tieten posten.. Of met een kloontje, dan komen ze allemaal weer uit de kast
quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:08 schreef vlad het volgende:
[..]
je kan niet wachten tot je weer een kloontje kan bannen he?![]()
Kom maar naar IJsselstein van't weekendquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:51 schreef Sjoewe het volgende:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:21 schreef ThaFreak het volgende:
nieuwe auto moet je goed inrijden toch![]()
230 op de teller gehad in dld![]()
totale kmstand op 530km gezet.....quote:
arme oudersquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:46 schreef Sjoewe het volgende:
Zucht dat was weer een stevige doos, pffff
Ik ga m'n ouders vervelen
wat issie schatiig hequote:Op donderdag 26 januari 2006 14:16 schreef Unimog het volgende:
Weten jullie wel hoe moeilijk het is voor een kloon, altijd in de schaduw staan van je eigenaar. Nooit een keer openbaar over je gevoelens kunnen praten, altijd maar rellen en schelden
Jullie moeten een beetje medelijden hebben met ons kloontjes, wij knappen al jullie vuile klusjes op
heb ook maar eens direct geantwoordquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:31 schreef BaraCuda het volgende:
Typisch Lesbisch?
Mukie je bent een lesbo volgends dat topic![]()
Go get them girlquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
heb ook maar eens direct geantwoord
bah wat leren ze die jeugd van tegenwoordig?![]()
Kan me daar gruwelijk aan ergeren
sorry, ik werd een btje kwaad, al valt het nog meequote:
bora tdi 150pkquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:58 schreef Xtreem het volgende:
TF wat voor 'n auto?!?
ALs vervanging van de polo neem ik aan??! klinkt goedquote:
polo rijdt weer onderhandquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ALs vervanging van de polo neem ik aan??! klinkt goedAl blijft het een golf met een gezwel
![]()
Al nieuws over werk e.d.?!
Maar ik las dat je aan het vreemd gaan bentquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:46 schreef Mukie het volgende:
[..]
sorry, ik werd een btje kwaad, al valt het nog mee
Rijdt weer?! hoe lang nog?!quote:
...? Je hebt weer 'n baan?!?quote:deze heb ik nu 2 weken voor werk, vanwege vele rijden.....
ach zit weer 2 jaar garantie op het blok + dat het een geupgrade blok is waarbij de problemen niet voorkomen als het goed isquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:13 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Rijdt weer?! hoe lang nog?!
[..]
...? Je hebt weer 'n baan?!?
Vast niet. Daar voor staat er te veel info. Ik gok gewoon een randmongool idioot.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:13 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Het grote Toyota Starlet Fanboy topic!
weer een kloontje, of hoe zit dat?
dat taalgebruik..quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:15 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Vast niet. Daar voor staat er te veel info. Ik gok gewoon een randmongool idioot.
waar? welk bedrijf? wat voor 'n functie? VERTEL LUL!quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:15 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel, bevalt goed en is leuk en afwisselend![]()
goed betaald + dat ik een auto kan uitkiezen als ik de baan aanneem.....![]()
bij PONquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:17 schreef Xtreem het volgende:
[..]
waar? welk bedrijf? wat voor 'n functie? VERTEL LUL!
In leusden of toch in zijn hoek van het land?quote:
Is het je opgevallen dat ik hier niet zo veel meer ben, en dus ZEKER niet alle SC's terug ga lezen?quote:paar SC terug heeft ie alllles uitgelegd
ik ben hier zelf ook niet zo heeel vaak, dus dat is me allemaal niet opgevallenquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:19 schreef Xtreem het volgende:
[..]
In leusden of toch in zijn hoek van het land?
[..]
Is het je opgevallen dat ik hier niet zo veel meer ben, en dus ZEKER niet alle SC's terug ga lezen?
Dan moet je opschieten, want ik heb over 7 minuten een eetdate.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik ben hier zelf ook niet zo heeel vaak, dus dat is me allemaal niet opgevallen
maar ik zal ff voor je kijken of ik het zo kan vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |