quote:3,378 cc 3.4 liters 6 V front engine
93.5 mm bore, 82 mm stroke
9.6 compression ratio
double overhead cam
four valves per cylinder
max legal load (kg) 773
hij is al naar het werkquote:
voorbinddildo's is niets voor mijquote:
klein beetje maarquote:
beetje sneeuw is altijd leuk, zoals nuquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:14 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
bij ons is het droog en ongeveer 4 graden!
ik ga dan altijd ff met een hiace kloten (rwd)quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:17 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
beetje sneeuw is altijd leuk, zoals nuslipweer
![]()
Echte bouwvakkerquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik ga dan altijd ff met een hiace kloten (rwd)
wat wil je allemaal weten?quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:11 schreef Alexxxxx het volgende:
geile bak in de OP
En vertel eens wat meer over je verse vent, Mukie
Ik had bijna al me lessen in het donker, je leert er wel beter door schakelen en opletten zenzoquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:16 schreef Alexxxxx het volgende:
sneeuw!
ik vind het al erg dat mn rijles straks half in het donker is, laat die sneeuw daar maar blijven
Je kon geen MR2 ritselenquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
er zijn niet zoveel andere rwd Toyota's!
nu niet meer, maar ligt nog een cm of 5quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:23 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik had bijna al me lessen in het donker, je leert er wel beter door schakelen en opletten zenzo
mr2quote:
rdw roeleert met dit weer samen met 4wdquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik ga dan altijd ff met een hiace kloten (rwd)
Omdat je de nummertjes op de pook niet kan lezen moet je het op gevoel doenquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]![]()
![]()
waarom zou je daardoor beter leren schakelen??![]()
![]()
Ja, ga je nu maar in de hoek staan schamenquote:
ook leuk..quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:24 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
rdw roeleert met dit weer samen met 4wd![]()
fwd is meer handrem werk![]()
je hebt ook pookjes met leds erinquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Omdat je de nummertjes op de pook niet kan lezen moet je het op gevoel doen
En was je schnitzel het waard?quote:
zou het zo kansloos zijn?quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Omdat je de nummertjes op de pook niet kan lezen moet je het op gevoel doen
Omdat je niet kan kijiken als je niet meer weet welk verzet waar zit.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]![]()
![]()
waarom zou je daardoor beter leren schakelen??![]()
![]()
gast a.u.b. je "kijkt" toch niet in welk verzet je zit..quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:27 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Omdat je niet kan kijiken als je niet meer weet welk verzet waar zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |