quote:3,378 cc 3.4 liters 6 V front engine
93.5 mm bore, 82 mm stroke
9.6 compression ratio
double overhead cam
four valves per cylinder
max legal load (kg) 773
hij is al naar het werkquote:
voorbinddildo's is niets voor mijquote:
klein beetje maarquote:
beetje sneeuw is altijd leuk, zoals nuquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:14 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
bij ons is het droog en ongeveer 4 graden!
ik ga dan altijd ff met een hiace kloten (rwd)quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:17 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
beetje sneeuw is altijd leuk, zoals nuslipweer
![]()
Echte bouwvakkerquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik ga dan altijd ff met een hiace kloten (rwd)
wat wil je allemaal weten?quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:11 schreef Alexxxxx het volgende:
geile bak in de OP
En vertel eens wat meer over je verse vent, Mukie
Ik had bijna al me lessen in het donker, je leert er wel beter door schakelen en opletten zenzoquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:16 schreef Alexxxxx het volgende:
sneeuw!
ik vind het al erg dat mn rijles straks half in het donker is, laat die sneeuw daar maar blijven
Je kon geen MR2 ritselenquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
er zijn niet zoveel andere rwd Toyota's!
nu niet meer, maar ligt nog een cm of 5quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:23 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik had bijna al me lessen in het donker, je leert er wel beter door schakelen en opletten zenzo
mr2quote:
rdw roeleert met dit weer samen met 4wdquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik ga dan altijd ff met een hiace kloten (rwd)
Omdat je de nummertjes op de pook niet kan lezen moet je het op gevoel doenquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]![]()
![]()
waarom zou je daardoor beter leren schakelen??![]()
![]()
Ja, ga je nu maar in de hoek staan schamenquote:
ook leuk..quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:24 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
rdw roeleert met dit weer samen met 4wd![]()
fwd is meer handrem werk![]()
je hebt ook pookjes met leds erinquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Omdat je de nummertjes op de pook niet kan lezen moet je het op gevoel doen
En was je schnitzel het waard?quote:
zou het zo kansloos zijn?quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Omdat je de nummertjes op de pook niet kan lezen moet je het op gevoel doen
Omdat je niet kan kijiken als je niet meer weet welk verzet waar zit.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]![]()
![]()
waarom zou je daardoor beter leren schakelen??![]()
![]()
gast a.u.b. je "kijkt" toch niet in welk verzet je zit..quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:27 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Omdat je niet kan kijiken als je niet meer weet welk verzet waar zit.
dat weet ik zelfs na 1 rijlesquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
gast a.u.b. je "kijkt" toch niet in welk verzet je zit..
quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
zou het zo kansloos zijn?
JAquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:27 schreef Fwnk het volgende:
[..]
whehe, je noemt Fwnk dommer dan een mongoolquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
zelfs een mongool kan dat aanvoelen man.. kom op
das wel heul veel hequote:
moet je wel grip hebben met de voorwielen natuurlijkquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:25 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ook leuk..
handrem er gewoon op laten staan...
als de weg echt vol met ijs ligt, das best geinig
quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:27 schreef Fwnk het volgende:
[..]
dat kanquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
whehe, je noemt Fwnk dommer dan een mongool
Ik heb hem al gezienquote:
Wat doet ie voor de dagelijkse kost?quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
das wel heul veel he
Erm waar moet ik beginnen?
Helemaal flieft![]()
Hij was een super goeie vriend van me, voor de kerst wat mee zitten aankloten, maar hij voelde zich niet echt verliefd. Dus had ik zoiets van, ok dan kappen we ermee, want wil de vriendschap dan niet verder op het spel zetten. Wel nog veel mee gepraat en afgesproken enzo... In begin Januari is hij zich blijkbaar bewust geworden dat er niemand beter/leuker is voor hem dan ikke.![]()
Ben nu officieel voorgesteld als zijn vriendin bij zn ouders. Zn moeder is al helemaal weg van meZ'n broer dacht dat ik pas 21 was en schrok dus best toen hij mn leeftijd hoorde hihihi. Naderhand ook op een feest van zn beste vrienden geweest en netjes als zn vriendin voorgesteld.
Wat wil je nog weten?
mn instructrice ook: jekunt op de toerenteller kijken wanneer je meot schakelen, of op de snelheidsmeter eventueel, maar doe het liever oip gevoel.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:32 schreef Mukie het volgende:
[..]Kijk je daarna dan?
Moet dat?
Man ik kijk niet eens naar mn toerenteller, dat hoor je toch?
Hij studeert HR-management en werkt momenteel bij een project van mijn werk.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat doet ie voor de dagelijkse kost?
Wat rijdt ie?
Hoe oud is ie?
Is het een Fries?
En gefeliciteerd natuurlijk
jij wel jaquote:
en ik maar denken dat vrouwen niet kunnen rijdenquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:31 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
H patroon is voor sommige erg moeilijk
ff lunchen met een collega
in de 1 volgas tot de toerenbegrensen.....quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mn instructrice ook: jekunt op de toerenteller kijken wanneer je meot schakelen, of op de snelheidsmeter eventueel, maar doe het liever oip gevoel.
En zo geschiedde
Hopelijk kan ik dat gevoel vandaag vasthouden
en tussengas geven bij terug schakelenquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:38 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
in de 1 volgas tot de toerenbegrensen.....
in een keer door naar de 3 en zo blijven rijden![]()
dat hoort toch al bij les #1quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:40 schreef M5 het volgende:
[..]
en tussengas geven bij terug schakelen
vergelijk me niet met een snordrager, wil jequote:Op donderdag 26 januari 2006 13:05 schreef Mukie het volgende:
kerstman in wording![]()
ik ga weer eens richting bank/bed
beterschapquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:05 schreef Mukie het volgende:
kerstman in wording![]()
ik ga weer eens richting bank/bed
help 'k een handje, is het weer niet goed. 'k doe 't nooit meerquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:09 schreef Alexxxxx het volgende:
voor het eerst sinds mn modschap word er iets in de FB gezegd, maait M5 het gras voor mn voeten weg
link?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:09 schreef Alexxxxx het volgende:
voor het eerst sinds mn modschap word er iets in de FB gezegd, maait M5 het gras voor mn voeten weg
yub?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
klik eens op posthistorie's, yub
ik had 3 opties, en de andere twee zijn afgevallen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
hoe kom jij erbij dat ik dat ben dan?
welke andere 2?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik had 3 opties, en de andere twee zijn afgevallen.vlad
quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:25 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
welke andere 2?
als jullie zo door gaan, ga ik BoJo achterna hoor
alleen hugster toch?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Meer bans de afgelopen 3 dagen dan het hele jaar er voor, voor PTA
als ik dat zou laten doen, zou het jou een ban kunnen opleveren. dus dat doe ik nietquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
naja, it wasn't me
do maar een kloonscan
maar 1 door mij aangevraagd hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:27 schreef vlad het volgende:
en je bent je positie als mod aan het uitbuiten?![]()
ga je gangquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als ik dat zou laten doen, zou het jou een ban kunnen opleveren. dus dat doe ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |