quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:47 schreef schaap001 het volgende:
Is de tekening Richie Havens toevallig?
quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:34 schreef belsen het volgende:
Ziet eruit als een foute jaren 70 garagerockband...
Zou goed kunnen kloppen: die foto is in een iets bewerkte versie de voorkant van één van hun albums.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:35 schreef cafca het volgende:
[..]Ziet eruit als een band waarvan ik wel een LP in de kast heb staan
sterker nog: ik weet et bijna zeker
quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:39 schreef MadMaster het volgende:
Ik verwacht een enorme 'O Ja' straks, met name de persoon uiterst rechts op de foto (volgens mij de zanger en iets zegt me dat het een enorme druktemaker was) komt me heel bekend voor...
quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:12 schreef MadMaster het volgende:
The Only Ones met Peter Perrett!!!
quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:21 schreef MadMaster het volgende:
Geen idee, die bands zeggen me niet veel, maar ik heb me gefocust op die zanger die ik zeker wist te kennen en ineens viel het muntje. Ik heb ze ergens rond 1980 in Pardiso gezien, toen bijna mijn huiskamer...
Die LP heb ik idd in de kast staan.....quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:21 schreef schaap001 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Yep, Blink heeft Another Girl... ge..eeehh... coverd, ja. Zonder ballen uitgevoerd, helaas...
MadMaster + 1
[nostagie-modus]quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:22 schreef schaap001 het volgende:
JALOERS!
Had ik wel bij willen zijn...
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:15 schreef Z het volgende:
Blinde gok op Life of Agony.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:17 schreef DaisyDuke het volgende:
Grant Lee Buffalo
cafca+1quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:21 schreef cafca het volgende:
Gil Evans?
Is dat een bandquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:18 schreef schaap001 het volgende:
Had gedacht dat ie makkelijker was....
Dat komt -denk ik- omdat hij zelf Grant Lee Phillips heet, maar de band heette Grant Lee Buffalo. Nu is ie wel solo bezig onder z'n eigen naam.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:31 schreef ranja het volgende:
[..]
Is dat een bandaltijd gedacht dat het een solo meneer was.
Ook niet. In feite is het een vervolgvraag op één van jouw eerdere vragen in dit topicquote:
Maar die zijn het welquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:05 schreef schaap001 het volgende:
Tja, ik zat het al in die hoek te zoeken... ik ken een bandje dat heet 'The 4 One and Only's', maar daar heb ik nooit een foto van gezien en bovendien zijn deze lui met z'n 6-en...
.... tsssss: en dat terwijl ik ooit nog eens een jaartje of 7 in Breda (waar ze ook vandaan komen) heb gewoond: nooit gezien en dus ook niet herkend.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:11 schreef cafca het volgende:
[..]
Maar die zijn het wel
Jammer voor Daisy: schaap +1
Hij was al goed: Groep 1850 moest ik ff opzoeken, die kende ik niet.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:32 schreef cafca het volgende:
Reserve: 2nd hand en 7th Wave, maar het wordt een hit-and-run puntje, want ik moet gaan
quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:33 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Hij was al goed: Groep 1850 moest ik ff opzoeken, die kende ik niet.
cafca + 1
En de vorige keer duuuuuuuuuuuuuuurde het maarquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:28 schreef Berkery het volgende:
John Mayall?
Belsen heeft nog een inbelabboooquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:41 schreef belsen het volgende:
@ -_Guitarist_-: neem 'ns een kleinere avatar!
Hehe, changed anywayquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:48 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Belsen heeft nog een inbelabbooo
Nee, maar toch deed ie er erg lang over om te laden, misschien een foute server.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:48 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Belsen heeft nog een inbelabbooo
Don't be ridikulos...quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:58 schreef peaceman het volgende:
Die midden onder lijkt op Balki uit Perfect Strangers....
Toch...quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Rebecca De Ruvo
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... die MISquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Rebecca De Ruvo
Maar ik ben bang dat ik in het verkeerde (Bristol) hoekje aan het denken ben...quote:
Maar niet zo leuk als Pipquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:33 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Was een leuk meisje, idd. Niet de air van Kristiane of Maiken, niet zo leip als Simone
Jaaa, die was ook leuk..maar wel een beetje de Steve Blame van de vrouwenquote:
Ik weet wie je bedoelt, ja. Maar mijn favoriet was toch wel Rebec'. Jammer eigenlijk dat ik niet zo'n videobandje bewaard heb, daar zou ik nu soms erg graag mijn ochtenden mee opvrolijken.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:43 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Jaaa, die was ook leuk..maar wel een beetje de Steve Blame van de vrouwen
Er was ongeveer in 1996 ook een italiaans meisje, weet niet meer hoe ze heette..ze presenteerde ook wel een MTV amour oid..lag ze op een bed te presenteren.
Die was ook wel![]()
Het kon mij tot nu ook nog niet bekoren, hoor.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:54 schreef ranja het volgende:
Neuh. Die heb ik wel toevallig gister gehoord op de Luisterpaal en heb het na een nummer of 2, 3 afgekeurd. Waar die hype vandaan komt? Hype dan liever dit bandje
Kijk wanneer je geluid hebt maar even op http://www.steveblame.comquote:
Jaah Pipquote:
Ik zie alleen 5 nichten, 't maakt mij niet uit of het nu Wham!, Spandau Ballet of Duran Duran is...quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:52 schreef peaceman het volgende:
Belsen toch.... Zegt de naam Duran Duran je wat? ( toch echt engels)
"bandje" is teveel eer, maar er was ooit een meidengroepje..... van de pin-up clubquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:53 schreef Z het volgende:
Is Barbarella een bandje?
maar dan met dubbel l. Per controller.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:22 schreef Z het volgende:
Controler Controler.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:43 schreef belsen het volgende:
The Futureheads zijn Amerikaans?
Of gaat het om de stropdassen?
Reken ik goed.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:46 schreef bukgeit het volgende:
Volgens mij zijn ze bijna allemaal Schots... Kaiser Chiefs dan, want geen Schotten?
Oeh Schots. Laat ze het maar niet horen. Newcastle en Sunderland zijn nog steeds Engelandquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:00 schreef Z het volgende:
Die Schotse plaatsjes lijken zoveel op elkaar ... (wellicht 'gemeente' Sunderland). Die Field Music plaat heb ik vandaag voor 5 Euro gekocht, lang leve de Plaatboef.
quote:
quote:Post-Rock
Between this and post-punk, I think I’ve come up with a new rule: basically, adding “post” to a style of music just means “with all the fun taken out of it.” Post-rock is all the stuff that gets shuffled off into its own little category so that people with an interest in actual rock music don’t have to worry about it. Post-rock records ought to come with warning labels so that music fans don’t accidentally buy them. God forbid anybody looking for a good time should ever accidentally buy a Godspeed You Black Emperor record. It would be disastrous. Or, suppose somebody who wanted to dance accidentally picked up Talk Talk’s “Laughing Stock” instead of one of their earlier sane records; the flailing of limbs which might result in trying to keep up with the weirdy-beardy syncopation and floppy guitars could put the listener in danger of serious dislocations.
ELP?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Het is iig geen postrock...
wel progrock
lijkt mij ook...wie doet er een nieuwe vraag?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:02 schreef MadMaster het volgende:
ELP lijkt mij juist...
Dan heb je toch net genoeg gezienquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:57 schreef MadMaster het volgende:
Ik zie maar eenn halve afbeelding, Photobucket werkt hier weer eens niet jofel...
Ik gok op Sly & Robbie, op basis van 2 rastahoofden die ik nog net zie.
quote:"Ik kan dat nummer niet meer horen. Op het moment dat de royalties moesten worden uitbetaald, was het kantoor leeg en de mensen weg. Ik heb Scotland Yard nog ingeschakeld om mijn geld te krijgen, maar uiteindelijk kon ik naar mijn centjes fluiten."
Same herequote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:43 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dat zou goed kunnen, maar die herken ik niet zonder bril
Madmaster +1 terugquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:21 schreef MadMaster het volgende:
Kelly Clarkson - Because Of You
Nueh, dit is wel iets wat je zou kunnen weten hoor, zoals je ook kunt weten wie Ann Mae Bullock of James Osterberg is...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:40 schreef Mark het volgende:
Ik vind het verdacht als je dat weet
Ik weet hem ook niet hoor, maar ik kan me indenken dat sommige mensen dit wel weten..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:44 schreef Mark het volgende:
Die zijn wel wat bekender. Andersom kan ik me nog indenken ("hoe kennen we Pietje Puk beter"), maar ik heb deze naam opgezocht en zo makkelijk is ie niet
Shoot Your shot! Helemaalquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:18 schreef dolle_hond het volgende:
is t divine?
hier deze persoon wat groter, geen PW. het is een CHquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:22 schreef Mark het volgende:
Die rechtse lijkt op Paul Weller, maar dat kan natuurlijk niet
neequote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:38 schreef ranja het volgende:
Is't wel duits(talig)?
Colin Hay is het ook niet...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:35 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
hier deze persoon wat groter, geen PW. het is een CH
[afbeelding]
Nee, juist niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:20 schreef Z het volgende:
Iets met Flag dus?
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:22 schreef Mark het volgende:
Anti-Flag?
Een van de velen in dat genre (en dat is geen compliment).quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:23 schreef bukgeit het volgende:
Aha, ja. Lastig, lastig.
quote:I know you think that I shouldn't still love you,
Or tell you that.
But if I didn't say it, well I'd still have felt it
where's the sense in that?
Volgens mij voelde je die al van mijlenver aankomenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:28 schreef Berkery het volgende:
Dido - White flag
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:30 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Volgens mij voelde je die al van mijlenver aankomen
En spuit 11 net nietquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:01 schreef lubje25 het volgende:
The Four One & Only's is er ook zo een toch?
quote:
Dit was eigenlijk wat ik bedoelde. Ik was toch al een zeurgeit, dus kan dit er ook nog wel bij.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:05 schreef lubje25 het volgende:
[..]
![]()
dat begrijp ik, dit was ook niet voor een punt, de vraag deed me alleen denken aan iemand die eerder in dit topic zei:
The four one & only's maar dat zal wel niet goed zijn want op de foto zijn ze met zijn zessen.
Het was dus wel goed.![]()
Waah. GLO ! Alles goed? Tijd niet gezienquote:
Hey Prep, ja alles snor dank je. Jij ook? Had het drukdrukdruk. Nog steeds trouwens, maar ik had peaceman beloofd weer 's te komen kijken. Alles OK hier?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:11 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Waah. GLO ! Alles goed? Tijd niet gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |