Toch...quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Rebecca De Ruvo
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... die MISquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Rebecca De Ruvo
Maar ik ben bang dat ik in het verkeerde (Bristol) hoekje aan het denken ben...quote:
Maar niet zo leuk als Pipquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:33 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Was een leuk meisje, idd. Niet de air van Kristiane of Maiken, niet zo leip als Simone
Jaaa, die was ook leuk..maar wel een beetje de Steve Blame van de vrouwenquote:
Ik weet wie je bedoelt, ja. Maar mijn favoriet was toch wel Rebec'. Jammer eigenlijk dat ik niet zo'n videobandje bewaard heb, daar zou ik nu soms erg graag mijn ochtenden mee opvrolijken.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:43 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Jaaa, die was ook leuk..maar wel een beetje de Steve Blame van de vrouwen
Er was ongeveer in 1996 ook een italiaans meisje, weet niet meer hoe ze heette..ze presenteerde ook wel een MTV amour oid..lag ze op een bed te presenteren.
Die was ook wel![]()
Het kon mij tot nu ook nog niet bekoren, hoor.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:54 schreef ranja het volgende:
Neuh. Die heb ik wel toevallig gister gehoord op de Luisterpaal en heb het na een nummer of 2, 3 afgekeurd. Waar die hype vandaan komt? Hype dan liever dit bandje
Kijk wanneer je geluid hebt maar even op http://www.steveblame.comquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |