Dan moeten ze hem iets opschuivenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:55 schreef SuperRembo het volgende:
Op die website staat ook een filmpje waarin gezegd wordt dat het de bedoeling is om "gezelligheid die mediterraan aandoet" te creëren
Nee het is een mooie plek aan de A2quote:Op donderdag 4 september 2008 19:54 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dan moeten ze hem iets opschuiven
Maar als ze een gezelligheid willen creeren die mediterraan aandoet moet ze dat wel doen. Een beetje richting die kanalen die daar liggenquote:Op donderdag 4 september 2008 22:07 schreef henkway het volgende:
[..]
Nee het is een mooie plek aan de A2
Je bedoelt grachten denk ik, maar daar is nauwelijks plek voor dit soort dingen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:33 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Maar als ze een gezelligheid willen creeren die mediterraan aandoet moet ze dat wel doen. Een beetje richting die kanalen die daar liggen
Men moet de oude steden met rust laten en niet ieder plantsoen dicht pakkenquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:05 schreef Falco het volgende:
[..]
Je bedoelt grachten denk ik, maar daar is nauwelijks plek voor dit soort dingen.
Onzin. Parkwijk en misschien Terwijde, maar de rest zeker niet. Je weet duidelijk niet waarover je praat.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:45 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Leidsche Rijn is voor een groot gedeelte al een Kanaleneiland......
Terwijde is heerlijk wonen!quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:54 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Onzin. Parkwijk en misschien Terwijde, maar de rest zeker niet. Je weet duidelijk niet waarover je praat.
Dat zeg ik tochquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:01 schreef agter het volgende:
[..]
Terwijde is heerlijk wonen, en dat meen ik!
Ik woon hier met veel groen om mij heen, manege om de hoek. Sportvelden op 100 meter. Mooie fietsroutes het park in. Direct aan het water en heerlijk rustig. Ik zie hier geen mensen die uit Kanaleneiland komen. Wellicht dat die ergens anders in de wijk wonen. Hier vooral veel vrije kavels en mensen die hun eigen huis laten bouwen.
Tevens tvp.
Het Weer? Postcode?quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:06 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Dat zeg ik tochZometeen maar eens naar de traditionele opening van het seizoen bij de lokale VV. Ik woon trouwens in het Weer.
Goede integratiequote:Op zaterdag 6 september 2008 20:13 schreef agter het volgende:
[..]
Het Weer? Postcode?
Geen idee waar dat ligt...
Ja, dat ken ik wel!quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:20 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Goede integratie
3454, de oudste nieuwbouwwijk van de Meern, uit ongeveer 1993-1998.
Ja ze bouwen erg mooi tegenwoordig die nieuwe wijk met dertiger jaren bouw vind ik mooiquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:28 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik wel!
We zijn wel eens wezen kijken bij een woning aan een straat genaamd de Tropen.
Is ook mooi wonen daar!
In Rotterdam is dat toch ook gebeurd, waarom Utrecht (Leidse Rijn) dan niet?quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:01 schreef paultjuhhh het volgende:
Geen gebouwen hoger dan de dom in Utrecht ja!
Referenda zijn verboden door onze privé dictator Balkenendequote:Op zaterdag 6 september 2008 22:53 schreef SCH het volgende:
Ik werd deze week in de stad aangesproken om een handtekening te zetten voor een referendum tegen deze toren.
Over die toren had ik me nog geen mening gevormd, ik ben wel principieel tegen referenda en heb dus geen handtekening gezet.
Amen!
Is idd geval beter dan wat er nu staatquote:Op zaterdag 6 september 2008 23:58 schreef henkway het volgende:
[..]
Referenda zijn verboden door onze privé dictator Balkenende
Ik wil veel meer en veel hogere torens
Dit lijkt me wel wat langs het kanaal langs kanaleneiland Utrecht
[ afbeelding ]
Ja dit hequote:Op zondag 7 september 2008 13:10 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Is idd geval beter dan wat er nu staat
In die tijd wordt in China een hele wijk gedeporteerd en afgebroken en zetten ze er een stadion neerquote:Op maandag 8 september 2008 14:02 schreef LXIV het volgende:
In de tijd dat hier in Nederland gediscussieerd wordt over zo'n toren, sterker nog, in de tijd dat dit topic loopt, wordt er in Singapore eentje afgebroken, opnieuw ontworpen en gebouwd!
In de tijd die de ambtenaren hier nemen om een kopje koffie te drinken werd in Hiroshima een hele stad platgelegd!quote:Op maandag 8 september 2008 15:17 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
In die tijd wordt in China een hele wijk gedeporteerd en afgebroken en zetten ze er een stadion neer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |