Jij hebt een secretaresase?quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:12 schreef demins het volgende:
[..]
Dat moet je mijn secretaresase vragen![]()
Totdat Henk weg is?quote:
Monique kan het geluid van Viola ook niet meer aan?????quote:
quote:
Dat deed je anders keurigquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Totdat er iemand een nieuwe SC opent?
Hi lieve Bluequote:Op woensdag 25 januari 2006 23:21 schreef Foreverblue het volgende:
Blue (what's in a name)
[afbeelding]
BEW
Crackhoer!!!!quote:
Ongehakt! Een echte bikkel!quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:20 schreef cuall het volgende:
[..]
wat doet ze nou, een lijntje snuiven?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
telefoonnumer van je curator graag![]()
quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:12 schreef demins het volgende:
[..]
Dat moet je mijn secretaresse vragen![]()
Geen idee.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:20 schreef cuall het volgende:
[..]
wat doet ze nou, een lijntje snuiven?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb 't wel eens eerder gedaan![]()
Kosten noch moeite worden gespaard in huize Talitha!quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
[..]
[..]
2 keer reageren op dezelfde post. Staat daar niet een boete op ?
![]()
Maar je hebt medicijnen, voor je Tourette?quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Crackhoer!!!!![]()
O nee, crack snuif je niet.![]()
Coke-snol!!!![]()
Droom fijnquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:24 schreef Talitha het volgende:
Ja hoor, duidelijk bedtijd.
Trusten iedereen![]()
Wat ik al niet voor je over heb, hèquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:24 schreef demins het volgende:
[..]
Kosten noch moeite worden gespaard in huize Talitha!![]()
Ja een afstraffing in de kelderquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
[..]
[..]
2 keer reageren op dezelfde post. Staat daar niet een boete op ?
![]()
Nee dat kan niet want het is natuurlijk een burgerlulletje volgens Henkquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:24 schreef cuall het volgende:
Laat die taartenbakker lekker in die hotelkamer slapen![]()
Welterusten.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:24 schreef Talitha het volgende:
Trusten iedereen![]()
De sleutels van de cellen?quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:25 schreef Bluezz het volgende:
Hoi
Mijn sleutels rammelden
Even bijlezen.
welterustenquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:24 schreef Talitha het volgende:
Trusten iedereen![]()
Ja, ze HOER! slaan alleen SLET! nog niet aan.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar je hebt medicijnen, voor je Tourette?![]()
Truste!quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:24 schreef Talitha het volgende:
Trusten iedereen![]()
Slaap lekker Talithaquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:24 schreef Talitha het volgende:
Trusten iedereen![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wat ik al niet voor je over heb, hè.
Slaap lekker.
Ja ze is een topperquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:24 schreef SuperMOM het volgende:
en ik kan er niet over uit hoe een lieverd ik Monique vind![]()
![]()
In die cel zitten 40 idioten... ik wens je succes ermeequote:
Hebben jullie verkering of ben jij haar dokter?quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:26 schreef demins het volgende:
[..]
Truste!![]()
![]()
Ik kom straks nog wel even naar je kijken...
quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
In die cel zitten 40 idioten... ik wens je succes ermee![]()
![]()
Er zijn hier vreemde dingen gebeurd toen jij weg wasquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Hebben jullie verkering of ben jij haar dokter?![]()
Ja.. Tijdens Micky waren de streams in ieder geval leuker !!quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:30 schreef Foreverblue het volgende:
Ligt het aan mij of is het hier maar een stille boel de laatste dagen. Lijkt net of heel veel al afgehaakt zijn van HBB.
dat idee had ik ook alquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:30 schreef Foreverblue het volgende:
Ligt het aan mij of is het hier maar een stille boel de laatste dagen. Lijkt net of heel veel al afgehaakt zijn van HBB.
Pas maar op dat Flugeltje het niet leestquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Crackhoer!!!!![]()
O nee, crack snuif je niet.![]()
Coke-snol!!!![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Hebben jullie verkering of ben jij haar dokter?![]()
Hoi allemaalquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:30 schreef Foreverblue het volgende:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:31 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ja.. Tijdens Micky waren de streams in ieder geval leuker !!![]()
Toen het nog een zootje was en geen goed geoliede machine, zoals Henk zegt, was het leuker om te kijken. En met Gert erbij natuurlijk.quote:
Hoi Tannaquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:33 schreef tanna het volgende:
[..]
Hoi allemaal![]()
Klopt wat je zegt Foreverblue , ik heb het programma nu een paar keer gezien maar ik kan mijn aandacht er echt niet bij houden.![]()
Ik denk dat het afhaken toch wel op het conto van Henkie K. geschreven mag worden.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:30 schreef Foreverblue het volgende:
Keurig binnen de grens toch?quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:32 schreef cuall het volgende:
[..]
Pas maar op dat Flugeltje het niet leest![]()
In al z'n lulligheid vind ik het juist steeds leuker worden. De afsluiting vandaag: "Morgen appeltaartendag!!!!!!"quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Op tv kijk ik het al na de 1e uitzending niet meer. Op de streams is het nog wel te doen.
Ach zolang ik de SV's heb ben ik blijquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
[..]
Toen het nog een zootje was en geen goed geoliede machine, zoals Henk zegt, was het leuker om te kijken. En met Gert erbij natuurlijk.
Dat is een hele grote wegloop factor ja. En de omslag naar dat sjieke. Al draaien ze dat nu gelukkig weer beetje terug omdat ze zagen dat de bingo avond met het gewone klootjesvolk (sorry Jump) een gigantisch succes was.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:35 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik denk dat het afhaken toch wel op het conto van Henkie K. geschreven mag worden.
Ja vertel dan.quote:
ff nagarenquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:36 schreef frizti het volgende:
Appeltaarten in de sauna ???
[afbeelding]
Nee... Monique ligt meestal al op bed dan... en alleenquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:35 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hebben Bart en Monique al een keertje een nachtje doorgezakt? ( Ik zou het gemist kunnen hebben... )
quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
In al z'n lulligheid vind ik het juist steeds leuker worden. De afsluiting vandaag: "Morgen appeltaartendag!!!!!!"![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja vertel dan.
Waarom ga je "bij haar kijken" dan?
Of is het je vriendin en hebben jullie een heel groot huis en communiceren jullie via Fok met elkaar?
Als ik héél eerlijk ben... vond ik Henk de eerste twee dagen verfrissend..(al miste ik MIckey) .. maar precies twee dagen... géén seconde langer !!! NEXT !quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
In al z'n lulligheid vind ik het juist steeds leuker worden. De afsluiting vandaag: "Morgen appeltaartendag!!!!!!"![]()
En dat gezeik dat Krol zo geweldig is, terwijl wij beter weten.
blijven ze lekker warmquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:36 schreef frizti het volgende:
Appeltaarten in de sauna ???
[afbeelding]
tvpquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja vertel dan.
Waarom ga je "bij haar kijken" dan?
Of is het je vriendin en hebben jullie een heel groot huis en communiceren jullie via Fok met elkaar?
Ik neem 't op, dan kan ik nog eens terugspoelen voor de leuke stukjesquote:
Goh wat ziet Gert daar jong(er) uit zegquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik neem 't op, dan kan ik nog eens terugspoelen voor de leuke stukjes![]()
Om te zien wat een leuke aardige sympathieke man die Gert toch isquote:
Worden die taarten dan niet slap?quote:
Die is al naar bed toe.quote:
Ironie wordt hier niet meer begrepen. Maar ik neem 't echt op, daar is geen woord aan gelogen.quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ironie wordt hier niet meer begrepen. Maar ik neem 't echt op, daar is geen woord aan gelogen.
uitzendinggemist.nlquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ironie wordt hier niet meer begrepen. Maar ik neem 't echt op, daar is geen woord aan gelogen.
Monique?quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:45 schreef Gast_op_afstand het volgende:
En wie is er nog aan het werk??
![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Henk en Yolande.
Arliator en Dizzy Lizzy.
Hee wijffiequote:Op woensdag 25 januari 2006 23:46 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Voor een triest leven heb je een leven nodig
![]()
![]()
![]()
![]()
Hej lieverdquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:46 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
[afbeelding]
Mijn eerste Bart-cap van vanavond.
Ik meld 't maar even, voordat Gert weer begint te zeiken dat ik een dweper ben![]()
Dizzzzzzzzyyyyyyyyyyyyquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:46 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Alles goed met Pareltje?quote:
Docu over Gert & Hermien.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:49 schreef Manu82 het volgende:
Okee, wtf is er op NL 1 over GERT
Niks meerquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:49 schreef Manu82 het volgende:
Okee, wtf is er op NL 1 over GERT
Ik denk dat dat geen toeval wasquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:51 schreef BONG4002 het volgende:
Wel toevallig dat er net een docu was op 1, en Gert is er net uit (HBB)
Keeee.... altijd fijn om te horenquote:
Owquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik denk dat dat geen toeval was![]()
Wat is er mis met ons?quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Henk en Yolande.
Arliator en Dizzy Lizzy.
A-en-M en M-en-A
Volgens mij niks.quote:
Hoi hoi snappiequote:Op woensdag 25 januari 2006 23:53 schreef Snaptnix het volgende:
Hallo aan iedereen die ik nog niet had gezien![]()
Kijk maar uit... wordt straks ook jouw hoofd kaalgeschorenquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Volgens mij niks.
Volgens Frizti wel.
Ja, ik had bij de NSB gekund![]()
Gelukkig heb je er niet 10xquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:37 schreef Gert het volgende:
[..]
heb het niet gezien maar dit klinkt lekker cynisch.
Hè bah... je bent al de tweede in twee dagen die dat voorsteltquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Kijk maar uit... wordt straks ook jouw hoofd kaalgeschoren
Hahaha... tsja... dat deden ze in de tijd. Kan ik ook niks aan doenquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hè bah... je bent al de tweede in twee dagen die dat voorstelt![]()
Ikkequote:Op woensdag 25 januari 2006 23:56 schreef cuall het volgende:
[..]
Gelukkig heb je er niet 10xbij gezet, anders was ze zeker boos geworden
![]()
Oh die lult maar een eind wegquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Volgens mij niks.
Volgens Frizti wel.
Komt er een kale collega binnen met een muts op, dus ik plaag hem ermee. Zegt ie: Zal ik JOUW kop kaalscheren, heb je ook een muts nodig!quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha... tsja... dat deden ze in de tijd. Kan ik ook niks aan doen![]()
Whahahaha.... wat zei je... die heb ik al?quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Komt er een kale collega binnen met een muts op, dus ik plaag hem ermee. Zegt ie: Zal ik JOUW kop kaalscheren, heb je ook een muts nodig!![]()
Naar NSE kijk ik niet meer nadat ze Gert Timmerman hebben afgefikt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:59 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Oh die lult maar een eind weg![]()
NSE bedoel je toch![]()
Hallo allemaal![]()
![]()
Even naar de uitzending kijken van vanavond
Hoi Diz, ja ik ben triest, Yolande is met wat anders bezig en nu kan ik niet chatten met haarquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:56 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Hey Henk en Yolande![]()
![]()
![]()
Dat we een triest leven hebben![]()
Ik keek toch al niet... maar na Gert-gate al helemaal nooit meerquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Naar NSE kijk ik niet meer nadat ze Gert Timmerman hebben afgefikt.
Groot gelijk ik heb er nog nooit naar gekekenquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou nee, maar ik zal 'm onthouden voor de volgende keerquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahahaha.... wat zei je... die heb ik al?![]()
oh dan hebben jullie dus nog wel een leven *jaloers kijkt*quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:01 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hoi Diz, ja ik ben triest, Yolande is met wat anders bezig en nu kan ik niet chatten met haar![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou nee, maar ik zal 'm onthouden voor de volgende keer![]()
GVD, ik heb gezegd dat als je via fok praat met je partner moet je wel een triest leven hebben.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Volgens mij niks.
Volgens Frizti wel.
NSE was anders wel harder voor HBB dan Boulevard. En Gert liet daar zijn stapel mails zien, was een half pak A4tjes en de mijne zat er ook bijquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is volgens mij PRECIES wat ik zei.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:03 schreef frizti het volgende:
[..]
GVD, ik heb gezegd dat als je via fok praat met je partner moet je wel een triest leven hebben.
Als je me quote, dan wel korrekt svp.![]()
![]()
En weet je we werken ook nog met elkaar bij dezelfde baas en dezelfde dienstenquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:02 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
oh dan hebben jullie dus nog wel een leven *jaloers kijkt*![]()
Hmmm, misschien moet ik toch maar eens een nieuwe bril kopen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is volgens mij PRECIES wat ik zei.
Nou zeg je hoeft het niet in te wrijven hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:06 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
En weet je we werken ook nog met elkaar bij dezelfde baas en dezelfde diensten![]()
![]()
Top, ik zou dat zelf nooit kunnen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:06 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
En weet je we werken ook nog met elkaar bij dezelfde baas en dezelfde diensten![]()
![]()
Oh, dus als ik Yolande quote op Fok heb ik een zielig levenquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:03 schreef frizti het volgende:
[..]
GVD, ik heb gezegd dat als je via fok praat met je partner moet je wel een triest leven hebben.
Als je me quote, dan wel korrekt svp.![]()
![]()
Laat maar gaan Henk, het was een losse flodder.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:08 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Oh, dus als ik Yolande quote op Fok heb ik een zielig leven![]()
quote:
Dennis dr uit???quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:08 schreef Manu82 het volgende:
dikke tyfus bende kutzooi gvd nu wordt het hier ook een vet saaie kutzooi bijna
Dat zeg ik niet, als je alleen nog maar via FOK met elkaar zou praten bedoelde ik.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:08 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Oh, dus als ik Yolande quote op Fok heb ik een zielig leven![]()
Er zit een knop op... zet hem uit en je leven wordt ineens een stuk vrolijkerquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:08 schreef Manu82 het volgende:
dikke tyfus bende kutzooi gvd nu wordt het hier ook een vet saaie kutzooi bijna
Kom je dan bij mij in CULquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:52 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Ben wel blij met die taartbak les, heb notities gemaakt en ga van het weekend helemaal los![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker cuallquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:09 schreef cuall het volgende:
[..]
oeps ik begin nu echt domme dingen te doen. Het wordt tijd dat ik naar bed ga.
Sorry Wicked, die reactie moest niet bij jou post![]()
Ik ga naar bed![]()
![]()
Oh, sowwyquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:07 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Nou zeg je hoeft het niet in te wrijven hoor![]()
zegt de capkoning............quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Er zit een knop op... zet hem uit en je leven wordt ineens een stuk vrolijker![]()
Ga maar lekker onder de wol Cuall... slaap lekkerquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:09 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik ga naar bed![]()
![]()
Je hoort mij op dit moment niet vloeken en tierenquote:
Ja, weet ik was alleen ff aan het stangenquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Laat maar gaan Henk, het was een losse flodder.
Geen tijd, want taart bakken kost uren en uren tijd merk ik net, je moet eerst de oven leren kennen en pas bij de 6e taart of zo lukt het goed, dus dan ben je wel ff zoetquote:
dag frizti...tot sientjesquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:09 schreef frizti het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, als je alleen nog maar via FOK met elkaar zou praten bedoelde ik.
Laat maar, ik heb mijn dag niet.
Je had mij ook mooi tukquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:11 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja, weet ik was alleen ff aan het stangen![]()
Nee joh, was een geintje, ik weet beter, en heel goed hoe mijn leven in elkaar zitquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:09 schreef frizti het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, als je alleen nog maar via FOK met elkaar zou praten bedoelde ik.
Laat maar, ik heb mijn dag niet.
Slaap lekker Cuallquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:09 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik ga naar bed![]()
![]()
Is dat zo bijzonder dan, ik MSN met de ega en zoon, de ega zit beneden in de kamer, ik zit boven en mijn zoon zit in de andere kamerquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:03 schreef frizti het volgende:
[..]
Henk toch!!!quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:11 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja, weet ik was alleen ff aan het stangen![]()
ja, maar het was gewoon echt leuk met George en Dennis, die zaten de boel daar tenminste een beetje op te fucken en nu zijn ze er beide uit en is alleen Pete er nog in om een beetje te rellen, en voor de rest een labiele excomiek, een mietje en een of andere slet.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je hoort mij op dit moment niet vloeken en tieren
Alleen als de streams er weer eens uitliggen
Ik ga nergens heen, want ik heb geen leven.quote:
Klinkt goedquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, maar het was gewoon echt leuk met George en Dennis, die zaten de boel daar tenminste een beetje op te fucken en nu zijn ze er beide uit en is alleen Pete er nog in om een beetje te rellen, en voor de rest een labiele excomiek, een mietje en een of andere slet.
Aha daar is dat MSN gebeuren dus voorquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:12 schreef Athalon het volgende:
[..]
Is dat zo bijzonder dan, ik MSN met de ega en zoon, de ega zit beneden in de kamer, ik zit boven en mijn zoon zit in de andere kamerZo kan ik tenminste in mijn vieze regenjas pron kijken zonder de anderen te storen
![]()
Dus net HBBquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, maar het was gewoon echt leuk met George en Dennis, die zaten de boel daar tenminste een beetje op te fucken en nu zijn ze er beide uit en is alleen Pete er nog in om een beetje te rellen, en voor de rest een labiele excomiek, een mietje en een of andere slet.
Hoi Coos alles goedquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Henk toch!!!![]()
Mijn film (desperado - Antonio Banderas) begint weer.![]()
Namelijk: de hele avond met je wijf beppen via de pjoeter?quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:12 schreef henk.jansen het volgende:
ik weet beter, en heel goed hoe mijn leven in elkaar zit![]()
![]()
Das flink balen dan ja. Op de 1 of andere manier gaan de leukste er altijd als eerste uit. Zag je ook met Linda in BB5... vanaf dat moment werd het zo saai als de nete.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je kan niet alles hebbenquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:18 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
thnxxxxMaar zie zijn lekkere bekkie niet zo?
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:18 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
thnxxxxMaar zie zijn lekkere bekkie niet zo?
![]()
Ja en we zitten een plan te smeden in de chat om jou je grote muil te snoerenquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Namelijk: de hele avond met je wijf beppen via de pjoeter?
Je telt de taartenbakker meequote:Op donderdag 26 januari 2006 00:19 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Wel 3 lekkere kerels aan tafel zoEn ze weten alle 3 alles van de wereld
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:12 schreef Athalon het volgende:
[..]
Is dat zo bijzonder dan, ik MSN met de ega en zoon, de ega zit beneden in de kamer, ik zit boven en mijn zoon zit in de andere kamerZo kan ik tenminste in mijn vieze regenjas pron kijken zonder de anderen te storen
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:21 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja en we zitten een plan te smeden in de chat om jou je grote muil te snoeren![]()
![]()
Ikke wel, heb hem niet close gezien maar op afstand is ie wel smakelijkquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je telt de taartenbakker mee![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je telt de taartenbakker mee![]()
Dat kan nooit kwaad Bongquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:23 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 strooit even wat extra liefde in het topic:
Bedankt, want ik lig op ramkoersquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:23 schreef BONG4002 het volgende:
Iceberg... right ahead!!!!quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Bedankt, want ik lig op ramkoers![]()
* Dizzy-lizzy heeft het niet nodigquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:23 schreef BONG4002 het volgende:
en dan plaats ik wel even een muurtje vanquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Thx BONGquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:23 schreef BONG4002 het volgende:
En zo is datquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:24 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Thx BONGdat kunnen we wel gebruiken
daarvan is er nooit teveel.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja... is wel ff leuk om te horen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:26 schreef SuperMOM het volgende:
Leuke gozer die Rutger!!! (de bakker dus) Interessante onderwerpen met Bart
Zie dat zeg ik dusquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:26 schreef SuperMOM het volgende:
Leuke gozer die Rutger!!! (de bakker dus) Interessante onderwerpen met Bart
Whahahaha precies... je wist wat ik bedoeldequote:
Kutfilmquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahahaha precies... je wist wat ik bedoelde![]()
Doe jij aan cybersex met Arliator ?quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:24 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
* Dizzy-lizzy heeft het niet nodig![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:21 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja en we zitten een plan te smeden in de chat om jou je grote muil te snoeren![]()
![]()
Dat wel ja... beetje 3 uur zitten kijken hoe Jack uiteindelijk in de zee verdwijntquote:
Bedankt had ik even nodigquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:23 schreef BONG4002 het volgende:
Kijk nou wrijf je het er weer in dat ik geen leven hebquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:28 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Doe jij aan cybersex met Arliator ?![]()
Jij zit dus ook op Tweakers.netquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat wel ja... beetje 3 uur zitten kijken hoe uiteindelijk in de zee verdwijnt
Ik heb daar een account ja... hoezo dat?quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jij zit dus ook op Tweakers.net![]()
![]()
Het eerste deel was zoooooooo stomvervelend dat ik dacht: VERDRINK dan ook allemaal maar! Na de pauze was het wel weer sielug. Maar veel te lang.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat wel ja... beetje 3 uur zitten kijken hoe uiteindelijk in de zee verdwijnt
Toppertje hoor die Rutger!!!!quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:28 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
27 jaar 5 man personeel en dat voor 2 tientjes per taart?? gossie
![]()
Jaaaaa hoooooor, heb je Bluezz weer.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:32 schreef Bluezz het volgende:
Oh shit ik scrollde in het het open/close supermodpowerscherm![]()
![]()
Truste Manuquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:31 schreef Manu82 het volgende:
Ik ga ook weer eens slapen![]()
![]()
![]()
tot morgen
Muerte????
Nou nog een JostiFlip in die taarten bouwen en hopplaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
ja inderdaad...quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het eerste deel was zoooooooo stomvervelend dat ik dacht: VERDRINK dan ook allemaal maar! Na de pauze was het wel weer sielug. Maar veel te lang.
Dat klinkt wel erg heftig en zwaarquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:32 schreef Bluezz het volgende:
![]()
Ik dacht alquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:32 schreef Bluezz het volgende:
![]()
Foutje moet kunnen, ik strooi ook maar eenbeetje liefde erin dan voor iedereenquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:32 schreef Bluezz het volgende:
![]()
Rill!!!!!!quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:21 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
![]()
Ik zag het omdat je usericon soms traag laad, en ik kom ook vaak bij Tweakersquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb daar een account ja... hoezo dat?
O o o... Bluezz weer in de bochtquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:32 schreef Bluezz het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Rill!!!!!!
Dat wacht ik maar niet af, ik kijk wel link uit.![]()
Truste.![]()
![]()
Mama die heet Rutger van gefelicitaart.nlquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:31 schreef Bluezz het volgende:
Kinders hoe heet de taartenbakker?
Truste Gertquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Rill!!!!!!
Dat wacht ik maar niet af, ik kijk wel link uit.![]()
Truste.![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:33 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Nou nog een JostiFlip in die taarten bouwen en hopplaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Klopt.... Tweakers heeft problemen vanavond. De frontpage is ook niet bereikbaar.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zag het omdat je usericon soms traag laad, en ik kom ook vaak bij Tweakers
Dat is vrij uniek, meestal draait het daar als een tierelierquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Klopt.... Tweakers heeft problemen vanavond. De frontpage is ook niet bereikbaar.
Mag ik uw envelopje vullenquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:35 schreef SuperMOM het volgende:
Mama die heet Rutger van gefelicitaart.nlen bedankt voor het schrikeffect
![]()
Ik dacht eerst: misschien vonden ze -begrijpelijk- de TT toch te stom.quote:
[Henk Krol modus]quote:
Ik krijg jou nog welquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik dacht eerst: misschien vonden ze -begrijpelijk- de TT toch te stom.
Maar toen ik zag dat Bluez de laatste post had gedaan, was alles duidelijk. (y)
even nog wat vrienden maken voor het slapen gaan.![]()
![]()
Ja precies... das ook de reden dat ik daar mijn avater heb staan... maar geeft niet. Hij doet het nog steeds, ook al laad hij soms traag.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is vrij uniek, meestal draait het daar als een tierelier![]()
Werkte niet helemaal, Gert luisterd nog uitquote:
Hoe weet jij dat?quote:
Ria Valk... ik verheug me eropquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:39 schreef SuperMOM het volgende:
Ria Valk komt!!- Enne JOSTIFLIP!!!!!
![]()
![]()
Bart heeft ooit een foute act van Hans Klok gezien op TV....met die konijnen en de Telegraaf![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:31 schreef Manu82 het volgende:
Ik ga ook weer eens slapen![]()
![]()
![]()
tot morgen
Muerte????
Ik heb worstjes op mn borstjes, bietjes op mn knietjes karbonades en salades op mijn bil.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:39 schreef SuperMOM het volgende:
Ria Valk komt!!- Enne JOSTIFLIP!!!!!
![]()
![]()
Bart heeft ooit een foute act van Hans Klok gezien op TV....met die konijnen en de Telegraaf![]()
Ik zat te wachten op de eerste dubbelzinnige opmerking. Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:40 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Jij mag mijn envelopje wel vullen hoor![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:41 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik heb worstjes op mn borstjes, bietjes op mn knietjes karbonades en salades op mijn bil.![]()
hou je echt nog van mij rocking Billy of is nu al je liefde voorbij![]()
Die toch???![]()
Heeeerlijkquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ria Valk... ik verheug me erop![]()
Niveau wordt steeds lager. Kan me niet laag genoeg zijn
Jij was zeker ook bonen aan het sorteren toen ze dat bij bb deden?quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:41 schreef D.Rose het volgende:
De appeltaart is klaar
nu moet ie nog ff afkoelen
Tof manquote:
Sandy.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:44 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Tof man![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar wie zong er ook al weer: oh mama mama mama ik ben verliefd op John Travolta.
![]()
Ja Dizzy DIEquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:41 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik heb worstjes op mn borstjes, bietjes op mn knietjes karbonades en salades op mijn bil.![]()
hou je echt nog van mij rocking Billy of is nu al je liefde voorbij![]()
Die toch???![]()
* Bluezz neemt Gert mee naar Hermien de kelder... en opent het topic wat in de ijskast stondquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:37 schreef Gert het volgende:
Ik dacht eerst: misschien vonden ze -begrijpelijk- de TT toch te stom.
Maar toen ik zag dat Bluez de laatste post had gedaan, was alles duidelijk.
even nog wat vrienden maken voor het slapen gaan.![]()
![]()
Zit ik wel in het goede topic??quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |