Jij hebt een secretaresase?quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:12 schreef demins het volgende:
[..]
Dat moet je mijn secretaresase vragen![]()
Totdat Henk weg is?quote:
Monique kan het geluid van Viola ook niet meer aan?????quote:
quote:
Dat deed je anders keurigquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Totdat er iemand een nieuwe SC opent?
Hi lieve Bluequote:Op woensdag 25 januari 2006 23:21 schreef Foreverblue het volgende:
Blue (what's in a name)
[afbeelding]
BEW
Crackhoer!!!!quote:
Ongehakt! Een echte bikkel!quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:20 schreef cuall het volgende:
[..]
wat doet ze nou, een lijntje snuiven?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
telefoonnumer van je curator graag![]()
quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:12 schreef demins het volgende:
[..]
Dat moet je mijn secretaresse vragen![]()
Geen idee.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:20 schreef cuall het volgende:
[..]
wat doet ze nou, een lijntje snuiven?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb 't wel eens eerder gedaan![]()
Kosten noch moeite worden gespaard in huize Talitha!quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
[..]
[..]
2 keer reageren op dezelfde post. Staat daar niet een boete op ?
![]()
Maar je hebt medicijnen, voor je Tourette?quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Crackhoer!!!!![]()
O nee, crack snuif je niet.![]()
Coke-snol!!!![]()
Droom fijnquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:24 schreef Talitha het volgende:
Ja hoor, duidelijk bedtijd.
Trusten iedereen![]()
Wat ik al niet voor je over heb, hèquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:24 schreef demins het volgende:
[..]
Kosten noch moeite worden gespaard in huize Talitha!![]()
Ja een afstraffing in de kelderquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
[..]
[..]
2 keer reageren op dezelfde post. Staat daar niet een boete op ?
![]()
Nee dat kan niet want het is natuurlijk een burgerlulletje volgens Henkquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:24 schreef cuall het volgende:
Laat die taartenbakker lekker in die hotelkamer slapen![]()
Welterusten.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:24 schreef Talitha het volgende:
Trusten iedereen![]()
De sleutels van de cellen?quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:25 schreef Bluezz het volgende:
Hoi
Mijn sleutels rammelden
Even bijlezen.
welterustenquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:24 schreef Talitha het volgende:
Trusten iedereen![]()
Ja, ze HOER! slaan alleen SLET! nog niet aan.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar je hebt medicijnen, voor je Tourette?![]()
Truste!quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:24 schreef Talitha het volgende:
Trusten iedereen![]()
Slaap lekker Talithaquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:24 schreef Talitha het volgende:
Trusten iedereen![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wat ik al niet voor je over heb, hè.
Slaap lekker.
Ja ze is een topperquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:24 schreef SuperMOM het volgende:
en ik kan er niet over uit hoe een lieverd ik Monique vind![]()
![]()
In die cel zitten 40 idioten... ik wens je succes ermeequote:
Hebben jullie verkering of ben jij haar dokter?quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:26 schreef demins het volgende:
[..]
Truste!![]()
![]()
Ik kom straks nog wel even naar je kijken...
quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
In die cel zitten 40 idioten... ik wens je succes ermee![]()
![]()
Er zijn hier vreemde dingen gebeurd toen jij weg wasquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Hebben jullie verkering of ben jij haar dokter?![]()
Ja.. Tijdens Micky waren de streams in ieder geval leuker !!quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:30 schreef Foreverblue het volgende:
Ligt het aan mij of is het hier maar een stille boel de laatste dagen. Lijkt net of heel veel al afgehaakt zijn van HBB.
dat idee had ik ook alquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:30 schreef Foreverblue het volgende:
Ligt het aan mij of is het hier maar een stille boel de laatste dagen. Lijkt net of heel veel al afgehaakt zijn van HBB.
Pas maar op dat Flugeltje het niet leestquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Crackhoer!!!!![]()
O nee, crack snuif je niet.![]()
Coke-snol!!!![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Hebben jullie verkering of ben jij haar dokter?![]()
Hoi allemaalquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:30 schreef Foreverblue het volgende:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:31 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ja.. Tijdens Micky waren de streams in ieder geval leuker !!![]()
Toen het nog een zootje was en geen goed geoliede machine, zoals Henk zegt, was het leuker om te kijken. En met Gert erbij natuurlijk.quote:
Hoi Tannaquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:33 schreef tanna het volgende:
[..]
Hoi allemaal![]()
Klopt wat je zegt Foreverblue , ik heb het programma nu een paar keer gezien maar ik kan mijn aandacht er echt niet bij houden.![]()
Ik denk dat het afhaken toch wel op het conto van Henkie K. geschreven mag worden.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:30 schreef Foreverblue het volgende:
Keurig binnen de grens toch?quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:32 schreef cuall het volgende:
[..]
Pas maar op dat Flugeltje het niet leest![]()
In al z'n lulligheid vind ik het juist steeds leuker worden. De afsluiting vandaag: "Morgen appeltaartendag!!!!!!"quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Op tv kijk ik het al na de 1e uitzending niet meer. Op de streams is het nog wel te doen.
Ach zolang ik de SV's heb ben ik blijquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
[..]
Toen het nog een zootje was en geen goed geoliede machine, zoals Henk zegt, was het leuker om te kijken. En met Gert erbij natuurlijk.
Dat is een hele grote wegloop factor ja. En de omslag naar dat sjieke. Al draaien ze dat nu gelukkig weer beetje terug omdat ze zagen dat de bingo avond met het gewone klootjesvolk (sorry Jump) een gigantisch succes was.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:35 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik denk dat het afhaken toch wel op het conto van Henkie K. geschreven mag worden.
Ja vertel dan.quote:
ff nagarenquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:36 schreef frizti het volgende:
Appeltaarten in de sauna ???
[afbeelding]
Nee... Monique ligt meestal al op bed dan... en alleenquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:35 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hebben Bart en Monique al een keertje een nachtje doorgezakt? ( Ik zou het gemist kunnen hebben... )
quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
In al z'n lulligheid vind ik het juist steeds leuker worden. De afsluiting vandaag: "Morgen appeltaartendag!!!!!!"![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja vertel dan.
Waarom ga je "bij haar kijken" dan?
Of is het je vriendin en hebben jullie een heel groot huis en communiceren jullie via Fok met elkaar?
Als ik héél eerlijk ben... vond ik Henk de eerste twee dagen verfrissend..(al miste ik MIckey) .. maar precies twee dagen... géén seconde langer !!! NEXT !quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
In al z'n lulligheid vind ik het juist steeds leuker worden. De afsluiting vandaag: "Morgen appeltaartendag!!!!!!"![]()
En dat gezeik dat Krol zo geweldig is, terwijl wij beter weten.
blijven ze lekker warmquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:36 schreef frizti het volgende:
Appeltaarten in de sauna ???
[afbeelding]
tvpquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja vertel dan.
Waarom ga je "bij haar kijken" dan?
Of is het je vriendin en hebben jullie een heel groot huis en communiceren jullie via Fok met elkaar?
Ik neem 't op, dan kan ik nog eens terugspoelen voor de leuke stukjesquote:
Goh wat ziet Gert daar jong(er) uit zegquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik neem 't op, dan kan ik nog eens terugspoelen voor de leuke stukjes![]()
Om te zien wat een leuke aardige sympathieke man die Gert toch isquote:
Worden die taarten dan niet slap?quote:
Die is al naar bed toe.quote:
Ironie wordt hier niet meer begrepen. Maar ik neem 't echt op, daar is geen woord aan gelogen.quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ironie wordt hier niet meer begrepen. Maar ik neem 't echt op, daar is geen woord aan gelogen.
uitzendinggemist.nlquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ironie wordt hier niet meer begrepen. Maar ik neem 't echt op, daar is geen woord aan gelogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |