Nee... Monique ligt meestal al op bed dan... en alleenquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:35 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hebben Bart en Monique al een keertje een nachtje doorgezakt? ( Ik zou het gemist kunnen hebben... )
quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
In al z'n lulligheid vind ik het juist steeds leuker worden. De afsluiting vandaag: "Morgen appeltaartendag!!!!!!"![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja vertel dan.
Waarom ga je "bij haar kijken" dan?
Of is het je vriendin en hebben jullie een heel groot huis en communiceren jullie via Fok met elkaar?
Als ik héél eerlijk ben... vond ik Henk de eerste twee dagen verfrissend..(al miste ik MIckey) .. maar precies twee dagen... géén seconde langer !!! NEXT !quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
In al z'n lulligheid vind ik het juist steeds leuker worden. De afsluiting vandaag: "Morgen appeltaartendag!!!!!!"![]()
En dat gezeik dat Krol zo geweldig is, terwijl wij beter weten.
blijven ze lekker warmquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:36 schreef frizti het volgende:
Appeltaarten in de sauna ???
[afbeelding]
tvpquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja vertel dan.
Waarom ga je "bij haar kijken" dan?
Of is het je vriendin en hebben jullie een heel groot huis en communiceren jullie via Fok met elkaar?
Ik neem 't op, dan kan ik nog eens terugspoelen voor de leuke stukjesquote:
Goh wat ziet Gert daar jong(er) uit zegquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik neem 't op, dan kan ik nog eens terugspoelen voor de leuke stukjes![]()
Om te zien wat een leuke aardige sympathieke man die Gert toch isquote:
Worden die taarten dan niet slap?quote:
Die is al naar bed toe.quote:
Ironie wordt hier niet meer begrepen. Maar ik neem 't echt op, daar is geen woord aan gelogen.quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ironie wordt hier niet meer begrepen. Maar ik neem 't echt op, daar is geen woord aan gelogen.
uitzendinggemist.nlquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ironie wordt hier niet meer begrepen. Maar ik neem 't echt op, daar is geen woord aan gelogen.
Monique?quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:45 schreef Gast_op_afstand het volgende:
En wie is er nog aan het werk??
![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Henk en Yolande.
Arliator en Dizzy Lizzy.
Hee wijffiequote:Op woensdag 25 januari 2006 23:46 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Voor een triest leven heb je een leven nodig
![]()
![]()
![]()
![]()
Hej lieverdquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:46 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
[afbeelding]
Mijn eerste Bart-cap van vanavond.
Ik meld 't maar even, voordat Gert weer begint te zeiken dat ik een dweper ben![]()
Dizzzzzzzzyyyyyyyyyyyyquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:46 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Alles goed met Pareltje?quote:
Docu over Gert & Hermien.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:49 schreef Manu82 het volgende:
Okee, wtf is er op NL 1 over GERT
Niks meerquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:49 schreef Manu82 het volgende:
Okee, wtf is er op NL 1 over GERT
Ik denk dat dat geen toeval wasquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:51 schreef BONG4002 het volgende:
Wel toevallig dat er net een docu was op 1, en Gert is er net uit (HBB)
Keeee.... altijd fijn om te horenquote:
Owquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik denk dat dat geen toeval was![]()
Wat is er mis met ons?quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Henk en Yolande.
Arliator en Dizzy Lizzy.
A-en-M en M-en-A
Volgens mij niks.quote:
Hoi hoi snappiequote:Op woensdag 25 januari 2006 23:53 schreef Snaptnix het volgende:
Hallo aan iedereen die ik nog niet had gezien![]()
Kijk maar uit... wordt straks ook jouw hoofd kaalgeschorenquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Volgens mij niks.
Volgens Frizti wel.
Ja, ik had bij de NSB gekund![]()
Gelukkig heb je er niet 10xquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:37 schreef Gert het volgende:
[..]
heb het niet gezien maar dit klinkt lekker cynisch.
Hè bah... je bent al de tweede in twee dagen die dat voorsteltquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Kijk maar uit... wordt straks ook jouw hoofd kaalgeschoren
Hahaha... tsja... dat deden ze in de tijd. Kan ik ook niks aan doenquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hè bah... je bent al de tweede in twee dagen die dat voorstelt![]()
Ikkequote:Op woensdag 25 januari 2006 23:56 schreef cuall het volgende:
[..]
Gelukkig heb je er niet 10xbij gezet, anders was ze zeker boos geworden
![]()
Oh die lult maar een eind wegquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Volgens mij niks.
Volgens Frizti wel.
Ja, ik had bij de NSB gekund![]()
Komt er een kale collega binnen met een muts op, dus ik plaag hem ermee. Zegt ie: Zal ik JOUW kop kaalscheren, heb je ook een muts nodig!quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha... tsja... dat deden ze in de tijd. Kan ik ook niks aan doen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |