Werkte niet helemaal, Gert luisterd nog uitquote:
Hoe weet jij dat?quote:
Ria Valk... ik verheug me eropquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:39 schreef SuperMOM het volgende:
Ria Valk komt!!- Enne JOSTIFLIP!!!!!
![]()
![]()
Bart heeft ooit een foute act van Hans Klok gezien op TV....met die konijnen en de Telegraaf![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:31 schreef Manu82 het volgende:
Ik ga ook weer eens slapen![]()
![]()
![]()
tot morgen
Muerte????
Ik heb worstjes op mn borstjes, bietjes op mn knietjes karbonades en salades op mijn bil.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:39 schreef SuperMOM het volgende:
Ria Valk komt!!- Enne JOSTIFLIP!!!!!
![]()
![]()
Bart heeft ooit een foute act van Hans Klok gezien op TV....met die konijnen en de Telegraaf![]()
Ik zat te wachten op de eerste dubbelzinnige opmerking. Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:40 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Jij mag mijn envelopje wel vullen hoor![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:41 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik heb worstjes op mn borstjes, bietjes op mn knietjes karbonades en salades op mijn bil.![]()
hou je echt nog van mij rocking Billy of is nu al je liefde voorbij![]()
Die toch???![]()
Heeeerlijkquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ria Valk... ik verheug me erop![]()
Niveau wordt steeds lager. Kan me niet laag genoeg zijn
Jij was zeker ook bonen aan het sorteren toen ze dat bij bb deden?quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:41 schreef D.Rose het volgende:
De appeltaart is klaar
nu moet ie nog ff afkoelen
Tof manquote:
Sandy.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:44 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Tof man![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar wie zong er ook al weer: oh mama mama mama ik ben verliefd op John Travolta.
![]()
Ja Dizzy DIEquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:41 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik heb worstjes op mn borstjes, bietjes op mn knietjes karbonades en salades op mijn bil.![]()
hou je echt nog van mij rocking Billy of is nu al je liefde voorbij![]()
Die toch???![]()
* Bluezz neemt Gert mee naar Hermien de kelder... en opent het topic wat in de ijskast stondquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:37 schreef Gert het volgende:
Ik dacht eerst: misschien vonden ze -begrijpelijk- de TT toch te stom.
Maar toen ik zag dat Bluez de laatste post had gedaan, was alles duidelijk.
even nog wat vrienden maken voor het slapen gaan.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |